FórumDiskuze stížnostíProsím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry

Prosím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry (strana 5)

před 3 roky od Adrian96
|
74617 zobrazení 156 odpovědí |
|
1...4 5 6...8
Daniel
před 2 roky

Dobrý den, ano, výběry jsem prováděl již dříve, ale trvá to 2 dny a bylo to mnohem více peněz než nyní a je to poprvé, co to trvá tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, ano, výběry jsem prováděl již dříve, ale trvá to 2 dny a bylo to mnohem více peněz než nyní a je to poprvé, co to trvá tak dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že byste měli chvíli počkat. Platba je zpožděná, ale myslím, že je to jen otázka času.

Automaticky přeloženo:
Fran-87
před 2 roky

Dobrý den Fran, vaše ověření dotazu trvalo dlouho? Nikdy jsem zde nehrál a měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál na svůj první vklad (také jsem z Chile), převedl jsem ze Santanderu, ale požádal o výběr na bankovní účet, moje ověření je stále v revizi.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Myslím, že byste měli chvíli počkat. Platba je zpožděná, ale myslím, že je to jen otázka času.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Vážený Fran-87,

vaše stížnost vyžaduje určitou pozornost :

"Prodlužujeme časovač o 7 dní. Mějte prosím na paměti, že v případě, že na Vaši stížnost v daném časovém rámci neodpovíte, nebo nebudete potřebovat další pomoc, zamítneme ji."

Existuje šance, že jste již obdrželi svou výhru?

Dejte mi laskavě vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den Fran, vaše ověření dotazu trvalo dlouho? Nikdy jsem zde nehrál a měl jsem to štěstí, že jsem vyhrál na svůj první vklad (také jsem z Chile), převedl jsem ze Santanderu, ale požádal o výběr na bankovní účet, moje ověření je stále v revizi.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Mohu prosím vědět, kdy začalo ověřování?

Byli jste schopni poskytnout všechny dokumenty?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den, spustil jsem to v sobotu a dnes za svítání mi přišel email, že ověření je již v pořádku a stav vkladů postoupil z nedokončených na probíhají, zdravím

Automaticky přeloženo:
rockpancho
před 2 roky

Ahoj,

takže se zdá, že kasino na tom pracuje. 👍 Laskavě nám dejte vědět, až obdržíte svou výhru, chci si být jistý, že nepotřebujete žádnou pomoc.

Děkuji.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Výdělek jsem již obdržel, vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré odpoledne lidičky, jsem tu nový.

Minulý týden jsem se zaregistroval do vulkanských veganů a dostal jsem bonus bez vkladu.

Splnil jsem rollover, mluvil jsem s podporou a požádal jsem o vklad alespoň 35 BRL (Reais), poté jsem vložil a hrál více!

vše hotovo. Provedl jsem výběr ve výši 310 BRL prostřednictvím astropay dne: 08/22/2022 11:47:05

můj účet je ověřený!

podporu uvedené platby do 2 pracovních dnů. Jsou to 2 dny a žádná platba na můj účet astropay.

Pomozte mi někdo

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Výdělek jsem již obdržel, vše v pořádku

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže to nakonec nebylo tak hrozné 🙂

Děkuji mnohokrát za aktualizaci. Jste stále věrní tomuto kasinu? Pověst je skvělá , takže si myslím, že je to dobrá volba.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobré odpoledne lidičky, jsem tu nový.

Minulý týden jsem se zaregistroval do vulkanských veganů a dostal jsem bonus bez vkladu.

Splnil jsem rollover, mluvil jsem s podporou a požádal jsem o vklad alespoň 35 BRL (Reais), poté jsem vložil a hrál více!

vše hotovo. Provedl jsem výběr ve výši 310 BRL prostřednictvím astropay dne: 08/22/2022 11:47:05

můj účet je ověřený!

podporu uvedené platby do 2 pracovních dnů. Jsou to 2 dny a žádná platba na můj účet astropay.

Pomozte mi někdo

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

při procházení tohoto vlákna si všimnete, že výběr může trvat déle než 2 dny.

Dokážu si představit, že z toho nemáte radost, ale toto kasino má perfektní pověst a pokud neporušíte žádná pravidla, vaše výhry dorazí.

V jakém stavu je nyní vaše odstoupení, prosím?

Prosím o trpělivost. Povolujeme kasinům 14 celých dní na provedení ověření a zpracování platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

při procházení tohoto vlákna si všimnete, že výběr může trvat déle než 2 dny.

Dokážu si představit, že z toho nemáte radost, ale toto kasino má perfektní pověst a pokud neporušíte žádná pravidla, vaše výhry dorazí.

V jakém stavu je nyní vaše odstoupení, prosím?

Prosím o trpělivost. Povolujeme kasinům 14 celých dní na provedení ověření a zpracování platby.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

dnes zaplaceno! Děkuji mnohokrát

Dostávat!

Automaticky přeloženo:
fellipinho
před 2 roky

Vidět? Už jen pár dní na to, abyste dostali své výhry. Není to tak špatné, řekla bych 🙂.

Užívejte si a opatrujte se.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj lidi, jsem tu nový, jsem z Peru a rád bych vám řekl, čím jsem si prošel, pokud mi dáte svůj názor


Před 4 dny jsem vložil 150 soles ve vukan Vegas a vyhrál 14 500 soles (PEN), což je moje místní měna

No a účet už mám ověřený, požádali mě o fotku DNI karty, už jsem vše odeslal a je to ok

Vyberte 10 tisíc a rozdělili to do několika vkladů po 1200

Moje otázka zní

JE UŽ NĚKDO ODTUDU Z PERU VÝHODNĚ V DŮCHODKU?

to znamená, že kasino skutečně platí v Peru?

Řekli mi, ať počkám 5 dní a dorazí


Čekám na váš názor, děkuji







Automaticky přeloženo:
rockpancho
před 2 roky

Jak dlouho trval váš vklad? A kolik jsi vybral?


V pátek jsem podle nich odstoupil a momentálně to vychází neúplné


Automaticky přeloženo:
celulardetrabajo16
před 2 roky

Ahoj,

na základě mnoha příspěvků a vláken o Vulkan Vegas zde na fóru si myslím, že kasino hráče platí, ale občas mají problémy s platbami Jihoameričanům, zvláště si pamatuji hráče z Peru a možná i Chile. (taky byly nějaké problémy s Němci).

Myslím, že to má něco společného s platbami ve vaší místní měně a vaším bankovním systémem. Každopádně jsem neslyšel příběhy od hráčů, kteří by nedostali výplatu. Pamatuji si jen zpoždění a celkově to pro ně bylo trochu náročnější a zdlouhavější.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Aha, rozumím, děkuji moc, počkám tento týden a řeknu vám, jak to jde, protože v místní měně jsem vybral 10 tisíc sole a zatím je to stále neúplné

Ale počkáme a dám vědět, jak to dopadlo


Děkuji

Automaticky přeloženo:
celulardetrabajo16
před 2 roky

Ano prosím. Informujte nás a hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

No, zastavil se u vás, aby vám řekl, že mi asi před hodinou a půl poslali e-mail s žádostí, abych poslal výpis z účtu a poslal profilový obrázek mého skrill


Dříve jsem poslal údaje, že po mě žádali jak fotku fotokarty občanky, ale výběr odmítli a žádají mě o nové doklady


Nyní čekám na schválení dokumentů k opětovnému provedení procesu odstoupení od smlouvy

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

No, kluci, řeknu vám, že ten samý den, kdy mě požádali o dokumenty, před dvěma dny jsem je poslal a uběhly asi 2 hodiny a ověřili můj účet, neřekli mi o tom poštou, protože jsem musel zadejte data a podívejte se, jak ověření probíhalo, a uvědomil jsem si, že zelené zaškrtnutí už tam bylo, což znamená, že je již ověřeno


Na druhou stranu je mi stržena částka na můj bankovní účet u kontinentální banky zde v Peru a další částka na Skrill, důvodem je to, že pokud mají nějaký problém s mezibankovními převody, představuji si to tak, že napíšu, co digitální peněženka to znamená, že nebudou mít žádný problém


Zatím mi nic neodpověděli, nedostal jsem žádný typ zprávy a na platformě je stále v neúplném stavu, takže dobře, budu dál čekat a uvidíme, co se stane, protože jsem mluvil s chatem platformy, ale nedali mi jinou odpověď, co ještě čeká

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky