FórumDiskuze stížnostíProsím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry

Prosím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry (strana 6)

před 3 roky od Adrian96
|
74592 zobrazení 156 odpovědí |
|
1...5 6 78
Fran-87
před 2 roky

jak dlouho ti to trvalo?

Automaticky přeloženo:
celulardetrabajo16
před 2 roky

Takže ověření bylo dokončeno, ale v současné době čekáte na své výhry, že?

V jakém stavu jsou prosím vaše výběry?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže ověření bylo dokončeno, ale v současné době čekáte na své výhry, že?

V jakém stavu jsou prosím vaše výběry?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, samozřejmě, ověření je již provedeno a v současné době je výběr stále NEÚPLNÝ


Byly by to 3 dny se stejným stavem!

Jak mezibankovní převod, tak výběr do peněženky skrill!


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

V současné době NEDOSTÁVÁM VŮBEC E-MAIL A VÝBĚRY, KTERÉ JSEM ZRUŠILY, NEDÁVAJÍ MI PROČ, jen to zkusit znovu

Nyní stahuji pouze pomocí skrill, který je ověřen a vše

Uvidíme, co řeknou a jestli to znovu bezdůvodně odmítnou

file Nechám vám krátký rozhovor, kde mi nedávají důvod a že komunikuji později

Automaticky přeloženo:
celulardetrabajo16
před 2 roky

Ahoj,

děkuji za vysvětlení. No, počkal bych na toto stažení Skrill a pokud nebude znovu pokračovat nebo nebude poskytnuto řádné vysvětlení, měli byste zvážit podání stížnosti.

Dejte mi laskavě vědět, jak to pokračuje.

Automaticky přeloženo:
Adrian96
před 2 roky

Ahoj!

Měl jsem to v několika kasinech. A hraju opravdu v mnoha, takže určitě více než 20-30 různých. Kdekoli jsem měl problémy, okamžitě jsem se obrátil na https://www.advofin.at/projekte/online-casinos-de/ nebo https://gluecksspielhero.at/ . Většina kasin mě přijala a alespoň požadovala zpět můj vklad, který jsem již obdržel od 2 kasin. Používám to v podstatě jen když jsou kasina trochu hloupá. Možná je to něco i pro vás.. každopádně všechno nejlepší a hodně štěstí s vaším "nervy drásajícím" fundraisingem. Vím, jak to je... lg

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, řeknu vám o mém případu odchodu do důchodu.


K dnešnímu datu složili procenta z mého výběru od doby, kdy jsem provedl tři výběry


Dva odběry 3000 solů a jeden odběr 400 solů


A to, co mi vložili, je výběr 3000 a výběr 400 a v tomto případě nebo je čas počkat, až dorazí druhý výběr stejným způsobem, který mohu určit, protože kasino je spolehlivé, ale trvá to platit

Automaticky přeloženo:
celulardetrabajo16
před 2 roky

Ahoj,

Pokud tomu dobře rozumím, zatím jste obdrželi pouze část, 3000 soles, které zbývají na vašem zůstatku v kasinu, že?

Zeptal bych se kasina. Možná jste překročili nějaký limit pro výběr, takže vám poslali jen tyto dva.

Zeptejte se v kasinu a dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj všichni,


Provedl jsem výplatu 130 eur dne 23.09.22 a výplatu 100 eur dne 26.09.22 ve Vulkan Vegas. Od té doby jsou oba nastaveny na „zpracování".


S tak malými částkami byly peníze skutečně vždy na mém bankovním účtu během následujících 48 hodin.

Zatím stále čekám a zákaznický servis mi stále říká, že mám počkat, výplatu zpracovává poskytovatel platebních služeb.


Možná jsem jen příliš netrpělivý, ale někde jsem tady četl, že sopečné Vegas mělo falešnou licenci a bylo zavřeno.

Teď jsem úplně podrážděná a přemýšlím, jestli své peníze vůbec dostanu.

Automaticky přeloženo:
Zockahontas
před 2 roky

Ahoj,

Je velmi důležité rozlišovat mezi původním Vulkan Vegas a falešným klonem Vulcan Vegas , tento klon byl uzavřen.

Tak kde hrajete, prosím? Pokud je to Vulkan, trochu bych počkal, předpokládám, že výběr bude brzy zkontrolován, je to přece jen renomované kasino.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobře, vlastně jsem si nebyl vědom té věci s klonem. Hraji originál. Dík!

Automaticky přeloženo:
Zockahontas
před 2 roky

To je skvělé, chvíli jsem měl obavy.

Dejte prosím kasinu ještě několik dní na zpracování platby. Dejte mi prosím vědět, jakmile budete mít nějaké novinky.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Svou cenu jsem obdržel před 6 dny. Jen jsem zapomněl říct. Srdečně děkuji

Automaticky přeloženo:
Zockahontas
před 2 roky

Ahoj! To je skvělé 🙂 Máte nějaké speciální přání, které byste teď chtěli splnit?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, chci podat stížnost, jsem z Argentiny a když jsem chtěl vložit 2 000, kasino mi vzalo 4 000 a chtěl jsem je vybrat, ale nestačilo to, vložil jsem znovu, celkem jsem ukradl 8 000 pesos a něco jsem hrál do 11 360 pesos, před tím se snažím vybrat více než 2 měsíce a odmítají mě a když s nimi komunikuji, říkají mi stejnou odpověď, že mám komunikovat později, abych měl odpověď, nehrát , neplatí, peníze si nechají

Automaticky přeloženo:
ORIANA01
před 2 roky

Ahoj,

Krátce jsem prošel vaši stížnost , ale zdá se mi teď na začátku docela složitá.

Pokud vidím, účet byl ověřen, karta ověřena také a nehráli jste s žádným bonusem. Myslím, že tento problém potřebuje nějaké vysvětlení od kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ptal jsem se jich tisíckrát a vždy řekli, že to dorazí a nebojte se, protože jsem podal stížnost, moje historie pokusů o výběr je čistá

Automaticky přeloženo:
ORIANA01
před 2 roky

Jen laskavé připomenutí: použijte prosím tlačítko "odpovědět", jinak osoba, které jste psali, nedostane upozornění. Děkuji 🙂

Problém s vaší historií výběrů zní docela podezřele. Chtěl bych vás požádat o aktualizaci vlákna stížností, můžete tak učinit zde .

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podvodníci kasina Vulkan neztrácejí čas a peníze!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vyhrál jsem grand a pak jsem dostal ban!! Podpora odemkne můj účet, pokud odmítnu vyhrát!! To je podvod

Automaticky přeloženo:
1...5 6 78
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky