Vyhrál jsem grand a pak jsem dostal ban!! Podpora odemkne můj účet, pokud odmítnu vyhrát!! To je podvod
I won a grand then got banned !! Support will unlock my account if I refuse to win!! This is fraud
Я виграв гранд після чого був заблокований !! Підтримка каде що розблокує мі акаунт якшо я відмовлюсь від виграшу !! Це шахрайство
Ahoj,
Proč si myslíte, že kasino „odemkne můj účet, když odmítnu vyhrát", prosím?
Je normální, že když hráč vyhraje velkou výhru, je zkontrolován účet, stejně jako herní historie a další aspekty, kvůli vyšetřování může být účet zablokován.
Obdrželi jste nějaké oficiální prohlášení od kasina vysvětlující situaci? Pokud ano, bylo by užitečné to ukázat, řekl bych.
Hello,
What makes you think that the casino "will unlock my account if I refuse to win", please?
It's normal that when a player wins big, the account is checked, as well as the gaming history and other aspects, due to the investigation, the account may be blocked.
Have you received any official statement from the casino explaining the situation? If so, would be useful to show it, I'd say.
Minulý týden jsem vytvořil svůj účet na https://4vulkanvegas9.com, dostal jsem bonusovou částku, vložil jsem, ověřil účet a nic z mé platby nekleslo, navzdory stavu úspěchu. Vypadá to, že je to hit!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Jak dlouho trvalo dostat se na účet?
How long did it take to get into the account?
Quanto tempo demorou pra cair na conta?
Minulý týden jsem vytvořil svůj účet na https://4vulkanvegas9.com, dostal jsem bonusovou částku, vložil jsem, ověřil účet a nic z mé platby nekleslo, navzdory stavu úspěchu. Vypadá to, že je to hit!
I made my account at https://4vulkanvegas9.com last week, I got a bonus amount, I deposited, verified the account and nothing of my payment dropped, despite the success status. Looks like it's a hit!
Fiz minha conta no https://4vulkanvegas9.com semana passada, ganhei um valor com bônus, depositei, verifiquei a conta e nada do meu pagamento cair, apesar do status de sucesso. Parece que é golpe!
Ahoj!
Je dobře, že jste našel fórum, protože mám pocit, že by se vám mohla hodit pomoc.
Zdá se, že odkaz, který jste zveřejnili, se liší od odkazu, který dostávám na našem webu, i když by to mělo být způsobeno oznámením nastaveným jako vstupní stránka.
Každopádně mohu vědět, jakou možnost platby jste zvolili? Od kdy je stav úspěchu? Zeptal bych se kasina, zda byla platba odeslána - jen pro jistotu.
Hello there!
It's good you found the forum, because I feel you could use some help.
The link you posted seems to be different from the link I get on our website, though it should be caused by the announcement set as the landing page.
Anyway, may I know which payment option did you choose? Since when is the status of success? I would ask the casino whether the payment was sent - just to be sure.
Dobrý den, kasino hledající Vegas mě podvedlo. Měl jsem zisk 1900 $. Donutili mě to uložit. Minimum a pak jsem to hrál na dvojnásobek, pak mě požádali o nahrání všech druhů účtenek a dokonce i selfie s pověřením v ruce a tak mám 15 dní a on. Dnes mi zablokovali účet a snažil jsem se je přimět, aby mi to vysvětlili a oni tvrdí, že mám duplicitní účet, což je lež a neuvádějí mi žádný důvod, proč nebo co se dá dělat???
Hello, the casino looking for Vegas scammed me. I had profits of $1900. They made me deposit it. Minimum and then I played it for double, then they asked me to upload all kinds of receipts and even selfie with credential in hand and so I have 15 days and he. Today they blocked my account and I tried to get them to explain it to me and they allege that I have a duplicate account which is a lie and they don't give me any reason why or what can be done???
Hola el casino buscan Vegas me estafó tuve ganancias de 1900 $ me isieron depositar el. Mínimo y después jugarlo por el doble lo ise, después me pidieron subir comprobantes de todo tipo y asta selfi con credencial en mano y así tengo 15 días y el. Día de hoy me blojesron la cuenta y trate de q me explicaran y alegan q tengo una cuenta duplicada cosa q es mentira y no me dan ni razón de porq o cual q se puede aser???
Ahoj.
Zdá se, že váš účet neprošel ověřením účtu, takže je důležité zjistit, co to způsobilo.
Hráli jste v "Vulkan Vegas Casino?" Chci si být jen jistý, protože jste napsal „kasíno hledá Vegas".
Mimochodem, jste si jisti, že si nikdo z vaší domácnosti nikdy nevytvořil účet ve stejném kasinu?
Toto je obvykle nejjednodušší vysvětlení.
Pokud se domníváte, že jste neudělali nic špatného, použijte tento odkaz a vytvořte stížnost:
https://casino.guru/complaints
Hello there.
Well, it seems your account didn't pass the account verification, so it's crucial to find out what made it happen.
Did you play in "Vulkan Vegas Casino?" I only aim to be certain since you wrote "the casino looking for Vegas".
Anyway, are you sure no one from your household has ever created an account in the same casino?
This is usually the easiest explanation.
If you believe you made nothing wrong, use this link and create a complaint:
https://casino.guru/complaints
Koukám, že od začátku tématu uplynuly 2 roky, ale upřímně doufám, že už nečekáte, že na kasinu vyděláte a nepočítáte každý cent. Hraní v kasinu může být pouze zábava, ale nic víc. Hrát je jedna věc, ale hrát o poslední peníze je něco úplně jiného. Upřímně doufám, že se máš dobře :)
I see that 2 years have passed since the beginning of the topic, but I sincerely hope that you no longer expect to make money on the casino and do not count every cent. Playing in a casino can only be entertainment, but nothing more. Playing is one thing, but playing for the last money is quite another. I sincerely hope you are doing well :)
Podívejte se, posílám dokumenty k odstoupení od smlouvy již 2 týdny, již je jich schváleno více než 10 a stále mi chodí e-maily, ve kterých chybí dokumenty o majetku, pracovní smlouva, pokud jsem v květnu nezaměstnaný, jaký dokument chcete poslat pokud už víte, že je to můj účet se vším všudy? Schválené a selfie s pasovou kartou, telefonními účty a mnohem lepším účtem Potřebuji prosím zkontrolujte můj kufr, že je vše v pořádku, ale čekají již 11 dní a stále přicházejí e-maily s chybějícími dokumenty, které jsou schváleny děkuji doufám, že bude promptní reakce na zpoždění kasina
Look, I have been sending documents to make a withdrawal for 2 weeks, there are already more than 10 approved and I keep getting emails that lack wealth documents, employment contract, if I am unemployed in May, what document do you want me to send if you already know that it is my account with everything? Approved and selfies with passport card card and telephone accounts and much better account I need please check my case that everything is in order but they have been waiting for 11 days and emails continue to arrive with missing documents that are approved thank you I hope a prompt response to the casino delay
Mire ya llevo 2 semanas de enviar documentos para hacer un retiro ya hay mas de 10 aprobados y me siguen llegando correos que faltan documentos de riquezas contrato de trabajo si estoy cesante de mayo que documento quieren que envie si ya saben que es mi cuenta con todo lo aprobado y selfies con pasaporte carnet tarjeta y cuentas de telefono y cuenta de much better necesito por favor revisen mi caso que esta todo en orden pero ya van11 dias esperando y siguen llegando correos con que faltan documentos que estan aprobados gracias espero una pronta respuesta a la demora del casino
Ahoj,
Je mi líto, že máte problémy s kasinem, umím si jen představit, jak vyčerpávající může být neustále se pokoušet posílat dokumenty do kasina. Nicméně je velká šance, že Casino vyřeší vaše problémy, jak vidím, Vulkan Vegas řeší jejich stížnosti. Zdá se mi, že jste uvízli, takže bych navrhoval podat stížnost přímo zde: https://casino.guru/complaints/create
Pokud se rozhodnete nějaký vyrobit, informujte nás.
Hello,
I'm sorry to see that you're having issues with the casino, I can only imagine how exhausting it can be to constantly try and send documents to the casino. However there is good chance that Casino will solve your issues as from what I can see Vulkan Vegas is dealing with their complaints. For me it seems like you are stuck so I would suggest making a complaint right here: https://casino.guru/complaints/create
If you decide to make one, keep us informed.
Dobré ráno, pokouším se o výběr a už 5 dní mi to nedovoluje a nikdo nedává řešení ať píšu do chatu sebevíc, po přečtení tolika komentářů se mi nechce přemýšlet špatně o kasinu Vulkan.
K vaší laskavé odpovědi
Good morning, I'm trying to make a withdrawal and it doesn't allow me for 5 days now and no one gives a solution no matter how much I write to the chat, after reading so many comments I don't want to think badly about the Vulkan casino.
To your kind reply
Buen día, estoy tratando de hacer retiro y no me permite llevo ya 5 días y nadie da solución por más que escribo al chat, al leer tanto comentario no deseo pensar mal del casino Vulkan.
A su cordial respuesta
Rád bych začal otázkou - Prošli jste ověřením účtu? Toto je nejčastější problém, se kterým se hráči potýkají, když odpoví, že jim není dovoleno odstoupit.
Budu čekat na vaši odpověď.
I would like to start with a question - Have you passed the account verification? This is the most common problem players face when they respond that they are not allowed to withdraw.
I'll wait for your answer.
Dobrý den, podívejte se, 1 měsíc a půl se snažím dostat zaplaceno od kasina vulkan vegas, byl jsem připraven na výplatu a oni mi platbu odmítli kvůli technickým problémům a vrátili peníze kasinu, takže jsem mohl hrát a prohrát, což jsem dělal jako dítě a já Říkají, že bych se měl podívat na jiný způsob platby a musel jsem začít znovu s dokumentací a vším a výběr rozdělili na 6 plateb. Říkají mi, že je to jejich politika každé 2 dny vloží jeden ze 6 probíhajících výběrů, stále potřebuji 3 výběry, které vyjdou nekompletní, takže zůstanou v průběhu, takže mi zaplatí, je příliš mnoho a co jsem tyto peníze očekával že mi zaplatí, a když někdo vloží do kasina, peníze dorazí okamžitě, prosím pomozte mi s tímto problémem kasina a zaplaťte mi Již odmítli moji kartu mastercard a čekal jsem na své peníze, operátoři mi kdykoli řekli, že jsou vaše peníze uvolněny, což nikdy se to nestalo po 10 pracovních dnech, zamítli to teď jsem to udělal s vízovou kartou, doufám, že neskončí stejně, protože to je vyčerpávající, doufám, že rychlé řešení a zaplatí mi co nejdříve díky
Hello, look, I've been trying to get paid by the vulkan vegas casino for 1 month and a half, I was ready to be paid and they rejected my payment due to technical problems and they returned the money to the casino so that I could play it and lose it, which I did as a child and I They say that I should look at another payment method and I had to start all over again with the documentation issue and everything and they divide the withdrawal into 6 payments. They tell me that it is their policy every 2 days they put one of the 6 withdrawals in progress, I still need 3 withdrawals that come out incomplete so that they remain in progress so that they pay me is too much and what I expected this money that they pay me and when one deposits to the casino the money arrives immediately please help me with this casino problem and pay me They already rejected my mastercard card and I was waiting for my money the operators told me at any time your money is released which never happened after 10 business days they reject it now I did it with my visa card hopefully they don't end up with what same since this is exhausting I hope a prompt solution and they pay me as soon as possible thanks
Hola miren ya llevo 1 mes ymedio tratando de que me page el casino vulkan vegas estaba listo para que me pagaran y me rechazaron el pago por problemas tecnicos y me devolvieron el dinero al casino para que lo juege y lo pierda cosa que nio hize y me dicen que vea otro metodo de pago y tuve que empezar de nuevo todo el tema de documentacion y todo y me lo dividen en 6 pagos el retiro me dicen que es su politica cada 2 dias me ponen en progreso uno de los 6 retiros aun me faltan 3 retiros que salen incompletos para que queden en progreso para que me pagen es demasiado ya lo que e esperado este dinero que me pagen y cuando uno deposita al casino le llega el dinero de inmediato por favor me ayuden con este problema del casino y me pagen ya me rechazaron mi tarjeta mastercard y yo estaba esperando mi dinero los operadores me decian en cualquier momento se libera su dinero cosa que nunca paso despues de 10 dias habiles me lo rechazan ahora lo realize con mi tarjeta visa ojala no me salgan al final con lo mismo ya que esto es agotador espero una pronta solucion y me pagen lo antes posible gracias
Ověření mého účtu je připraveno před 3 týdny s fotkami řidičáku, pasu, občanského průkazu atd. Výběr s elektronickou peněženkou jsem si výrazně zlepšil, později mě mnohem lépe požádali o výpis z účtu a všechny ostatní dokumenty a když mě schválili Veškeré ověření bylo připraveno k mému odstoupení. Mnohem lepší žádost o stažení byla pryč. Mluvil jsem s operátorem a ten mi řekl, že některé aplikace jsou pouze na vložení a řekl jsem mu, jako bych nejprve výběr provedl mnohem lépe a odtud jsem musel provést výběr pouze v 5 aplikacích, které mi dali k výběru mastercard víza jsou ty, které mám a tak s mojí mastercard, která je aktuální, to teď zamítnou udělal jsem to znovu s jinou kartou mého víza a poslal jsem vše znovu z této jedné karty a dny plynou a jsou stále v pokrok a nic mi neplatí pořád se nudím unavený zklamaný z vulkan vegas doufám že tento týden zaplatím všechny výběry díky
The verification of my account is ready for 3 weeks ago with photos of my driver's license, passport, identity card, etc. I made my withdrawal with an electronic wallet much better, later they asked me for an account statement much better and all the other documents and when they approved me All the verification was ready to make my withdrawal. The much better application to withdraw was gone. I talked to an operator and he told me that some applications are only for depositing and I told him as if at first I made my withdrawal in much better and from there I had to make my withdrawal in only 5 applications that they put me to withdraw mastercard visa are the ones I have and so with my mastercard that is up to date they reject it now I did it again with another card of mine visa and I sent everything again from this one card and the days go by and they are still in progress and they do not pay me anything I am still bored tired disappointed in vulkan vegas I hope that this week I will pay all my withdrawal thanks
La verificacion de mi cuenta esta lista desde hace 3 semanas atras con fotos delfis licencia de conducir pasaporte carnet de identidad etc yo realize mi retiro con una billetera electronica much better despues me pidieron estado de cuenta much better y tofo lo demas documentos y cuando me aprobaron toda la verificacion lista para hacer mi retiro ya no estaba la aplicacion much better para retirar hable con un operador y me dijo que algunas aplicaciones son solo para depositar y yo le dije como si al principio hize mi retiro en much better y de ahi tuve que hacer mi retiro en solo 5 aplicaciones que me pusieron ellos para retirar mastercard visa son las que tengo y asi con mi mastercard que esta al dia me la rechazan ahora lo volvi a hacer con otra tarjeta mia visa y volvi a enviar todo de nuevo de esta tarjeta y pasan los dias y aun estan en progreso y no me pagan nada aun estoy aburrido cansado desilusionado de vulkan vegas espero que ya esta semana me page todo mi retiro gracias
Ahoj.
Když je celý tento příběh vyprávěn, je snadné pochopit vaši frustraci!
Všimli jste si, že vám Jaro před nějakým měsícem poradil podat stížnost? Podívejte se na to zde .
To bych určitě udělal.
Hello.
Well, with this whole story being told it's easy to understand your frustration!
Have you noticed Jaro advised you to submit a complaint a month or so ago? Check it out here.
I would certainly do that.
Ahoj, podívej, čekal jsem na svůj výběr 45 dní z tohoto kasina. Můj první výběr byl již ověřen, aby mi zaplatil na mé MasterCard a po 10 dnech po mém výběru mi řekli, že kvůli technickým problémům jej odmítli, aby viděli jiný způsob výběru a znovu poslali dokumenty dobře, udělal jsem to se svou druhou kartou víz a ověřili vše je v pořádku a mých 5 pracovních dní je u konce a oni mi říkají, abych byl trpělivý, kdykoli mi peníze přijdou na účet až do dneška čekám 45 dní Už jsem ve stresu z operátorů, kteří se vymlouvají a ne řešení Potřebuji, aby mi zaplatili peníze z mého výběru nejpozději tento týden, čekání už je příliš mnoho a operátoři obviňují externí společnost jako problém a že za to nenesou odpovědnost, ale jak jasně říkám, kasino je zodpovědné za moje peníze Doufám, že s touto vízovou kartou neudělají totéž, co jsem provedl nový výběr Doufám, že mi pomůžete, prosím, protože potřebuji peníze, děkuji
Hi, look, I've been waiting for my withdrawal for 45 days from this casino. My first withdrawal was already verified to pay me on my MasterCard and after 10 days after my withdrawal they told me that due to technical problems they rejected it to see another withdrawal method and resend documents well I did it with my other visa card and they verified everything is in order and my 5 business days are over and they tell me to be patient at any time my money will come out in my account until today there are 45 days waiting I'm already stressed with the operators who give mere excuses and no solution I need them to pay me the money from my withdrawal no later than this week the wait is already too much and the operators blame an external company as the problem and that they are not responsible but as I clearly say that the casino is responsible for my money I hope they don't do the same with this visa card that I made my new withdrawal I hope you help me please since I need the money thanks
Hola mire ya llevo 45 dias esperando mi retiro este casino mi primer retiro ya estaba todo verificado para pagarme en mi tarjeta mastercard y depues de 10 dias que pasaron desde mi retiro me dijeron que por problemas tecnicos me la rechazaron que viera otro metodo de retiro y volver a enviar documentos bueno lo realize con mi otra tarjeta visa ya verificaron todo esta en orden y cumplo ya mis 5 dias habiles y me dicen que sea paciente en cualquier momento sale mi dineto en mi cuenta hasta hoy son 45 dias esperando ya estoy estresado con los operadores que dan puras excusas y ninguna solucion necesito que me pagen el dinero de mi retiro a mas tardar esta semana ya es demasiado la espera y los operadores le hechan la culpa a que una empresa externa es el problema y que ellos no se hacen responsables pero como yo digo claro que el casino es responsable de mi dinero ojala no hagan lo mismo con esta tarjeta visa que hize mi nuevo retiro espero que me ayuden por favor ya que necesito el dinero gracias
Ahoj!
Už je to pár dní, co jste zde zveřejnili tento problém. Proběhla mezitím platba – náhodou?
Pokud se vám stále nedaří získat výhry z kasina, rád bych vám doporučil naše centrum pro řešení stížností. Slyšeli jste, že můžete podat stížnost na jakékoli kasino zde v Casino Guru zcela zdarma?
Můžete a já bych to udělal.
Přečtěte si tuto příručku pro další informace:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Chcete-li odeslat stížnost přímo, použijte tento:
https://casino.guru/complaints/create
Doufám, že jsem vás k tomu dostatečně povzbudil, ale pokud stále váháte nebo byste ocenili další vysvětlení, zeptejte se, ano?
Hi there!
It has been a couple of days since you posted this issue here. Has the payment been made meanwhile - by chance?
If you still struggle to get the winnings out from the casino, I'd like to recommend you our Complaint Resolution Center. Have you heard you can submit a complaint against any casino here in Casino Guru completely for free?
You can, and I would do that.
Read this guide for further info:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
To submit the complaint directly, use this one:
https://casino.guru/complaints/create
I hope I encouraged you enough to do so, but if you still hesitate or would appreciate further explanation, just ask, ok?
Dobrý den, řeknu vám o mém případu odchodu do důchodu.
K dnešnímu datu složili procenta z mého výběru od doby, kdy jsem provedl tři výběry
Dva odběry 3000 solů a jeden odběr 400 solů
A to, co mi vložili, je výběr 3000 a výběr 400 a v tomto případě nebo je čas počkat, až dorazí druhý výběr stejným způsobem, který mohu určit, protože kasino je spolehlivé, ale trvá to platit
Good day, tell you about my retirement case.
As of today's date, they have deposited a percentage of my withdrawal since I made three withdrawals
Two withdrawals of 3000 soles and one withdrawal of 400 soles
And what they have deposited to me is a withdrawal of 3000 and a withdrawal of 400 and in this case or it is time to wait for the other withdrawal to arrive in the same way I can specify since the casino is reliable but they take time to pay
Buen día comentarle referente a mi caso del retiro
A la fecha del día de hoy me han depositado un porcentaje de mi retiro ya que yo realice tres retiros
Dos retiros de 3000 soles y un retiro de 400 soles
Y lo que me han depositado es un retiro de 3000 y un retiro de 400 y en este caso o toca esperar a que llegue el otro retiro de igual forma puedo concretar desde qué el casino es confiable pero demoran en pagar
Dobrý den, potřebuji vaši pomoc, jsem registrován u Vulkan Vegas už dobré 3 roky a nikdy nebyly problémy s výběrem. Až na to, že jsem 19. října 2023 provedl výběr v celkové výši 900 eur, který jsem rozdělil na 3 výběry po 300 eurech. Platba byla provedena 23. října 2023. Na účtu zatím nic nemám. Stále říkají, že byly vyplaceny a jsou v bance, ale banka s penězi nebude pracovat po dobu 5 dnů. Banka mám ze zákona povoleno pracovat s penězi 1 den. Prosím o pomoc, jsem na ní závislý. LG
Hello, I need your help, I have been registered with Vulkan Vegas for a good 3 years and there have never been any problems with the withdrawal. Except now, I made a withdrawal on October 19th, 2023 totaling 900 euros, which I divided into 3 withdrawals of 300 euros each made. On October 23rd, 2023 the payment was made. I don't have anything in my account yet. They keep saying that it has been paid out and is in the bank but the bank won't work with the money for 5 days. The bank I am legally allowed to work with the money for 1 day. I ask for help, I depend on it. LG
Hallo ich bräuchte eure Hilfe,ich bin seit guten 3 Jahren bei Vulkan Vegas angemeldet und es gab noch nie Probleme mit der Auszahlung.Auser Jetzt,ich habe am 19.10.2023 eine Auszahlung getätigt von insgesamt 900 Euro die ich auf 3 Auszahlung je 300 Euro gemacht habe.Am 23.10.2023 Stande das die Auszahlung Erfolgt Ist .Ich habe bis jetzt noch nichts auf mein Konto.Sie sagen ständig das es Ausgezahlt wurde und an der Bank liegt aber die Bank arbeitet doch nicht 5 Tage mit den Geld.Die Bank darf gesetzlich 1 Tag mit den Geld arbeiten.Ich bitte um Hilfe ich bin darauf angewiesen.LG
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.