FórumDiskuze stížnostíProsím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry

Prosím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry (strana 8)

před 3 roky od Adrian96
|
57078 zobrazení 146 odpovědí |
|
1...7 8
Přidat příspěvek
Mausebiene87
před 6 měsíci

Upřímně bych se jen opakoval. Podobné zprávy od německých hráčů dostáváme téměř každý den a netýkají se pouze Vulkan Vegas, ale i jiných kasin.

Mám silný pocit, že od doby, kdy máte v Německu nový zákon o hazardních hrách, je pro některá kasina stále obtížnější doručovat peníze svým hráčům v Německu. V tomto případě bych věřil kasinu, že poslalo peníze. Pochopitelně vám jde především o peníze, které stále nemáte na bankovním účtu.

V první řadě bych mu dal trochu více času na zpracování platby. Pokud jej neobdržíte příští týden, Vulkan by měl začít komunikovat s vaší bankou, případně s ní musí začít mluvit poskytovatel plateb Vulkanu. Peníze se neztratí, ale může to chvíli trvat, než se to vyřeší 😕

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, kasino guru, rád bych, abyste mi pomohli vyřešit problém s kasinem Vulkan Vegas, požádal jsem o výběr 2700, uplynulo 5 pracovních dnů a po 3 pracovních dnech řekli to samé a nikdy mi nezaplatili, moje dokumentace schváleno, vše v pořádku. Je to frustrující, když vyhrajete a nedostanete

Automaticky přeloženo:
Tiunegue
před 5 měsíci

Nazdárek.

Začnu špatnou zprávou: Víte, umožňujeme každému kasinu celých 14 dní posílat peníze hráčům, dokud nezakročíme. I když chápu, jaký to musí být pocit, nemohu vám hned pomoci.

Mezitím však doporučuji projít si tohoto průvodce stížnostmi, abyste se naučili základy .

Dovolte mi však otázku: Co vám říká kasino? Zmiňoval jsi to samé znovu a znovu, takže myslím, že by nebylo na škodu se o to s námi podělit zde.

Můžete nám to prosím říct? S trochou štěstí nebude reklamace vůbec nutná. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, mám problém s Vulkan Vegas.. ověření mých dat nebylo zveřejněno měsíce?! Snažím se zaplatit, ale nic se neděje. Vyžaduje se 1400 eur, ale bez úplného ověření to nefunguje.. co mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
nikluk1
před 4 měsíci

Jaký je prosím přesný problém s ověřením? Požadují po vás ještě další dokumenty? Odpoví vám, když se jich zeptáte na stav vašeho ověření?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 4 měsíci

Už několik týdnů to říká "probíhá kontrola", ale nic se neděje.

Můj emailový dotaz dosud nebyl zodpovězen

Automaticky přeloženo:
nikluk1
před 4 měsíci

Byly nějaké dokumenty přijaty nebo ještě ne? Pokud jde o odpověď kasina, rozhodně není správná, pokud nemůžete získat žádnou relevantní odpověď na ověření.

Doporučil bych vám všakpodat stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci. Myslím, že jsi čekal dost dlouho bez odpovědi. Přeji hodně štěstí a ať vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
1...7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu