FórumDiskuze stížnostíProsím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry

Prosím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry (strana 8)

před 3 roky od Adrian96
|
73966 zobrazení 156 odpovědí |
|
1...7 8
Přidat příspěvek
Mausebiene87
před rokem

Upřímně bych se jen opakoval. Podobné zprávy od německých hráčů dostáváme téměř každý den a netýkají se pouze Vulkan Vegas, ale i jiných kasin.

Mám silný pocit, že od doby, kdy máte v Německu nový zákon o hazardních hrách, je pro některá kasina stále obtížnější doručovat peníze svým hráčům v Německu. V tomto případě bych věřil kasinu, že poslalo peníze. Pochopitelně vám jde především o peníze, které stále nemáte na bankovním účtu.

V první řadě bych mu dal trochu více času na zpracování platby. Pokud jej neobdržíte příští týden, Vulkan by měl začít komunikovat s vaší bankou, případně s ní musí začít mluvit poskytovatel plateb Vulkanu. Peníze se neztratí, ale může to chvíli trvat, než se to vyřeší 😕

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, kasino guru, rád bych, abyste mi pomohli vyřešit problém s kasinem Vulkan Vegas, požádal jsem o výběr 2700, uplynulo 5 pracovních dnů a po 3 pracovních dnech řekli to samé a nikdy mi nezaplatili, moje dokumentace schváleno, vše v pořádku. Je to frustrující, když vyhrajete a nedostanete

Automaticky přeloženo:
Tiunegue
před 11 měsíci

Nazdárek.

Začnu špatnou zprávou: Víte, umožňujeme každému kasinu celých 14 dní posílat peníze hráčům, dokud nezakročíme. I když chápu, jaký to musí být pocit, nemohu vám hned pomoci.

Mezitím však doporučuji projít si tohoto průvodce stížnostmi, abyste se naučili základy .

Dovolte mi však otázku: Co vám říká kasino? Zmiňoval jsi to samé znovu a znovu, takže myslím, že by nebylo na škodu se o to s námi podělit zde.

Můžete nám to prosím říct? S trochou štěstí nebude reklamace vůbec nutná. 🤞🤞


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, mám problém s Vulkan Vegas.. ověření mých dat nebylo zveřejněno měsíce?! Snažím se zaplatit, ale nic se neděje. Vyžaduje se 1400 eur, ale bez úplného ověření to nefunguje.. co mohu dělat?

Automaticky přeloženo:
nikluk1
před 11 měsíci

Jaký je prosím přesný problém s ověřením? Požadují po vás ještě další dokumenty? Odpoví vám, když se jich zeptáte na stav vašeho ověření?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 11 měsíci

Už několik týdnů to říká "probíhá kontrola", ale nic se neděje.

Můj emailový dotaz dosud nebyl zodpovězen

Automaticky přeloženo:
nikluk1
před 11 měsíci

Byly nějaké dokumenty přijaty nebo ještě ne? Pokud jde o odpověď kasina, rozhodně není správná, pokud nemůžete získat žádnou relevantní odpověď na ověření.

Doporučil bych vám všakpodat stížnost na tomto odkazu a náš tým se vám pokusí pomoci. Myslím, že jsi čekal dost dlouho bez odpovědi. Přeji hodně štěstí a ať vše dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý den, 24. dubna jsem požádal o výběr 800 EUR a krátce před půlnocí jsem byl informován, že platba proběhla úspěšně. Obvykle jsou výhry připsány na můj účet o 2 hodiny později. Když peníze večer nedorazily, zeptal jsem se a bylo mi řečeno, že to může trvat 5 dní. Po 5 dnech stále nebyly peníze a znovu jsem reklamoval. Zřejmě byl případ předán na odborné oddělení a já musel jen čekat. Dnes je 13. den a stále nejsou žádné peníze. Teď mi bylo řečeno, že platba přece jen proběhla úspěšně a dostanu účtenku. Poslal jsem své výpisy, které ukazují, že jsem nedostal žádné peníze. Ale nikoho to nezajímá. Mám počkat, až přijde potvrzení o převodu, a pak se můžu zeptat své banky. Ale co se mám ptát, nic jsem nedostal. Prosím, pomozte mi získat mé peníze. Jsem v těžké situaci a nutně to potřebuji.

Automaticky přeloženo:
gittaschimpf
před 6 měsíci

Zaprvé bych rád řekl, a mějte to prosím na paměti jako přátelský návrh, že musíte online hazardní hry vnímat jako koníčka a ne jako druh příjmu a nesouviset s vyhranými penězi.

Doufám, že své peníze budete mít brzy na účtu, a pokud budete potřebovat pomoc od našeho reklamačního týmu, určitě nám dejte vědět. Udělají vše pro to, aby vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Díky za spropitné. Nyní mi od mé banky přišla zpráva, že převod nedorazil. Ukázal jsem svá prohlášení, že jsem neobdržel žádné peníze. Ale pořád slyším, že mám počkat. Není to moje chyba a bylo by skvělé, kdybyste mi mohli pomoci.

Automaticky přeloženo:
gittaschimpf
před 6 měsíci

Určitě se vám pokusíme pomoci tento problém vyřešit. Použijte prosím tento odkaz k podání stížnosti našemu týmu, který se na věci hlouběji podívá.

Informujte nás, pokud je něco nového ohledně vašeho výběru.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní jsem od své banky obdržel zprávu, že peníze poslali okamžitě zpět, protože VulkanVegas není na seznamu povolených. Peníze tedy mají od 25. dubna a stále trvají na tom, že byly úspěšně vyplaceny. A pokaždé, když se zeptám, říkají, že musím počkat. 24 dní je dost, ne?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud někdo potřebuje pomoc s vrácením peněz z jakéhokoli hazardního kasina, neváhejte mě kontaktovat na následujícím e-mailu: Aldrigspela@Outlook.com


Neváhejte se zeptat na reference úspěšných refundací 🙂


Zodpovědné hraní her.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nyní jsem od své banky obdržel zprávu, že peníze poslali okamžitě zpět, protože VulkanVegas není na seznamu povolených. Peníze tedy mají od 25. dubna a stále trvají na tom, že byly úspěšně vyplaceny. A pokaždé, když se zeptám, říkají, že musím počkat. 24 dní je dost, ne?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je nám líto, ale rozumím tomu správně, že problém byl ve skutečnosti na webu vašeho poskytovatele plateb? Mluvili jste o tom se svou bankou, abyste se pokusili tento problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Pokud někdo potřebuje pomoc s vrácením peněz z jakéhokoli hazardního kasina, neváhejte mě kontaktovat na následujícím e-mailu: Aldrigspela@Outlook.com


Neváhejte se zeptat na reference úspěšných refundací 🙂


Zodpovědné hraní her.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohu se prosím zeptat, jakou pomoc nabízíte? Viděl jsem, že jste své příspěvky rozšířili po celém fóru a nejsem si jistý, zda se mi to líbí. Připadá mi to jako reklama, abych řekl pravdu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

Moje banka odmítla peníze, protože kasino není na bílé listině. Vulkanvegas to ví také, ale stále nedostávám své peníze

Automaticky přeloženo:
gittaschimpf
před 5 měsíci

Doporučil bych vám odeslat stížnost zde s naším týmem, aby se mohl na tento problém podívat a doufejme, že vám bude moci pomoci s jeho řešením. Stačí kliknout na tento odkaz a pokud budete potřebovat pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
1...7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky