Ahoj,
Nyní předpokládám, že váš účet je plně ověřen a máte potíže s výběrem výhry. Rád bych vám pomohl, ale zdá se, že kasino stále čelí problému s platbami. Můžete požádat kasino o číslo transakce nebo jakoukoli jinou identifikaci platby, abyste si to mohli ověřit u své banky nebo poskytovatele peněženky. Kromě toho, pokud jste vyhráli spravedlivě, měli byste dostat zaplaceno, zaměřil bych se na získání vašich výher.
Je smutné, že v podobné nepříjemné situaci je mnoho hráčů a nyní předpokládám, že i když odešlete stížnost přes naše centrum pro řešení problémů, další prošetření bude nějakou dobu trvat.
Chcete-li získat představu, neváhejte zkontrolovat odeslané stížnosti a klidně si jednu vytvořte:
https://casino.guru/complaints
Hello,
I'm assuming now, that your account is fully verified and you struggle to withdraw your winnings. I would like to help you, but it seems that the casino still faces an issue concerning payments. You can ask the casino for a transaction number or any other payment identification so you can check with your bank or wallet provider. Furthermore, If you've won fairly, you should get paid, I'd focus on getting your winnings.
Sadly, there are lots of players in a similar unpleasant situation, and I'm assuming now, that even if you submit a complaint through our resolution center, it will take some time to investigate further.
To get the idea, feel free to check submitted complaints and feel free to create one:
https://casino.guru/complaints
Automaticky přeloženo: