Dobrý den!
Nebojte se, najdeme způsob, jak si porozumět. Jsem přesvědčen, že s překladačem si vedeš stejně.
Zaměřme se na problém kasina:
Jak rozumím vašim bodům, tři dny po zahájení procesu ověření účtu byl váš účet uzavřen a také výběry zrušeny. Zde však přichází to nejpalčivější.
Víte prosím, proč byl účet uzavřen? Obdrželi jste například e-mail s vysvětlením událostí?
Pokud vím, podle snímku obrazovky je váš účet ověřován. V některých kasinech nemáte přístup k účtu, dokud neskončí ověření KYC. S nedokončeným ověřením může souviset i záležitost zrušených výběrů, ale jistě by to bylo lépe vysvětleno z podpory kasina.
Jste si prosím jistý, že jste zatím nedostali žádný e-mail?
Hi there!
Don't worry, we will find a way to understand each other. I'm convinced you're doing great with the translator, anyway.
Let's focus on the casino problem:
The way I understand your points, three days after the account verification process was initiated, your account was closed and also the withdrawals canceled. Here comes the most pressing matter, though.
Do you know why the account has been closed, please? Did you receive an email explaining the events for example?
As far as I can tell, according to the screenshot, your account is under verification. In some casinos, you can not access the account until the KYC verification has ended. The matter of cancelled withdrawals may be also associated with the unfinished verification, yet it would surely be better explained from the casino support.
Are you sure so far you have not received any email, please?
Automaticky přeloženo: