Ahoj.
Určitě chápu vaši frustraci a plně chápu váš názor.
My tady na fóru se snažíme udržet všechny uživatele v příjemném a klidném prostředí, víte, a neradi vidíme, když je někdo naštvaný. Proto používáme formy použití těchto slov nebo odpovědí.
Vím, že je těžké zůstat trpělivý, zvláště když víte, že jste neudělali nic špatného, a je pochopitelné, že chcete peníze, které jste vyhráli.
Bohužel, abych řekl pravdu, nemůžeme to moc ovlivnit. To je důvod, proč je například opravdu důležité, pokud hráč podá stížnost vždy, když proces stažení uplyne 14denní lhůtou, aby náš tým mohl zasáhnout. Vždy se snaží vše vyřešit s kasinem a zjistit důvod zpoždění.
Pokud tedy chcete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl i ve vašem případě, klikněte na tento odkaz a podejte stížnost.
Budeme držet palce, ať se podaří co nejlepší řešení.🤞
půjdeš do toho?
Hi.
I surely understand your frustration here and can understand your point completely.
We, here on the forum, try to keep all the users in a nice and calm environment, you know, and don't like to see when someone is upset. That is why we use the forms of using these kind of words, or replies.
I know that it is hard to stay patient, especially when you know that you have done nothing wrong, and it is understandable that you want the money you have won.
Unfortunately, to tell the truth, we can't do much to influence that, though. That is why it is really important, for example, if a player submits the complaint whenever the withdrawal process passes the 14-day timeframe, so our team can intervene. They always do their best to sort it out with the casino and find out the reason for the delay.
So, if you'd like our complaint team to intervene in your case as well, please follow this link to file your complaint.
We'll keep our fingers crossed for the best resolution possible.🤞
Will you go for it?
Automaticky přeloženo: