FórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od anapaul5023
|
5086 zobrazení 99 odpovědí |
|
1...3 4 56
před týdnem

Moc děkuji, mohu jen doufat, že částku dostanu. Ve skutečnosti mám 35 000 eur...s 800 eury, co potřebuji?.pfff, samozřejmě, když to dám...

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Dobrý den, čekal jsem na 3 výběry, 1 jsem zrušil, abych mohl hrát znovu, 2 minuty po uzavření účtu jsem nikdy nežádal o uzavření účtu, musel byste být idiot, abyste požádal o uzavření účtu, dokud jste čekám na vaše výhry, a tak jsem měl na svém hráčském účtu stále více než 400 eur, ale nikdy je nebudu moci hrát ani vybrat, protože můj účet byl uzavřen file

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999
před týdnem

Takže nefér, hrajete, vyhráváte a oni dělají vše pro to, aby nezaplatili, pro mě dobrá lekce, hraji pouze na stránkách, které platí okamžitě, když jsem dorazil na téměř 5000 eur, byl jsem rád a poté jsem požádal o stažení výhry a tady toto zklamání, 3 dny na ověření... v roce 2024 vážně!! , pro mě je to technika, jak zaplatit co nejméně. S pozdravem file

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, čekal jsem na 3 výběry, 1 jsem zrušil, abych mohl hrát znovu, 2 minuty po uzavření účtu jsem nikdy nežádal o uzavření účtu, musel byste být idiot, abyste požádal o uzavření účtu, dokud jste čekám na vaše výhry, a tak jsem měl na svém hráčském účtu stále více než 400 eur, ale nikdy je nebudu moci hrát ani vybrat, protože můj účet byl uzavřen file

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den!

Nebojte se, najdeme způsob, jak si porozumět. Jsem přesvědčen, že s překladačem si vedeš stejně.

Zaměřme se na problém kasina:

Jak rozumím vašim bodům, tři dny po zahájení procesu ověření účtu byl váš účet uzavřen a také výběry zrušeny. Zde však přichází to nejpalčivější.

Víte prosím, proč byl účet uzavřen? Obdrželi jste například e-mail s vysvětlením událostí?

Pokud vím, podle snímku obrazovky je váš účet ověřován. V některých kasinech nemáte přístup k účtu, dokud neskončí ověření KYC. S nedokončeným ověřením může souviset i záležitost zrušených výběrů, ale jistě by to bylo lépe vysvětleno z podpory kasina.

Jste si prosím jistý, že jste zatím nedostali žádný e-mail?



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Celá tato stránka je uzavřena, 7 dní čekám na zaplacení 3 kusů 800 eur. Dnes jsem jim napsal a proces vyžaduje trpělivost, ale nikdy mi to celé nezaplatí a na stránkách mám 25 000 eur....

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Dobrý den, čekal jsem na 3 výběry, jelikož nereagoval na mé zprávy, zrušil jsem 1 výběr do hry a dvě minuty poté, co jsem začal hrát, byl můj účet uzavřen, zeptal jsem se, proč byl můj účet uzavřen, řekli mi, že jsem sám jsem to zavřel, to je lež, proč bych zavíral účet nebo jsem vydělal peníze a čekám na výplatu, Druhý den jsem dostal 2 platby ve výši 500 eur, ale stále jsem měl na svém účtu více než 400 eur hráčský účet od I zrušil 1 výběr, takže pro mě je tento web podvod, stačí se podívat na počet lidí, kteří si na tento web stěžují

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999
před týdnem

Ahoj, je mi tě líto, upřímně doufám, že dostaneš zaplaceno... ale jejich způsob jednání není fér, 3 dny ověření za každý výběr!?? Proč 3 dny a povoleny pouze 3 výběry 500 eur... Pokud jako vy vyhrajete 25 000, zobrazuje čas potřebný k získání všech vašich výher. Jak jsem řekl dříve, stále jsem měl na svém účtu více než 400 eur na hraní a žádný způsob, jak se připojit k mému účtu, uzavřel ho podle nich pro revizi

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Právě jsem se pokusil přihlásit ke svému hráčskému účtu a stále to nejde, protože můj účet prochází kontrolou!? Revize Co, proč? , na mém účtu je stále více než 400 eur, které nikdy mít nebudu, tím jsem si jistý

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Škoda, že na převod čekám 9 dní a stále se zpracovává. Nedoporučuji nikomu hrát na této stránce a nemyslím si, že dostanu své peníze, to je vše, co musím udělat!!

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Celá tato stránka je uzavřena, 7 dní čekám na zaplacení 3 kusů 800 eur. Dnes jsem jim napsal a proces vyžaduje trpělivost, ale nikdy mi to celé nezaplatí a na stránkách mám 25 000 eur....

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Co tím myslíš, že je zavřeno, jestli se můžu zeptat?🤔

Podpora vám tedy odpověděla, že to chce trpělivost? Nic víc, žádné vysvětlení, co se děje?

Zkuste prosím zůstat trpěliví, a pokud se opravdu nic neděje, navrhoval bych vám podat stížnost. Pokud si to budete přát, náš tým se pokusí dostat na dno zpoždění.

Stačí kliknout na tento odkaz a popsat celou situaci. Doufám, že brzy bude vidět nějaký pohyb.

Určitě nás informujte.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, čekal jsem na 3 výběry, jelikož nereagoval na mé zprávy, zrušil jsem 1 výběr do hry a dvě minuty poté, co jsem začal hrát, byl můj účet uzavřen, zeptal jsem se, proč byl můj účet uzavřen, řekli mi, že jsem sám jsem to zavřel, to je lež, proč bych zavíral účet nebo jsem vydělal peníze a čekám na výplatu, Druhý den jsem dostal 2 platby ve výši 500 eur, ale stále jsem měl na svém účtu více než 400 eur hráčský účet od I zrušil 1 výběr, takže pro mě je tento web podvod, stačí se podívat na počet lidí, kteří si na tento web stěžují

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Věřím, že by se náš tým pro stížnosti mohl pokusit vám s touto situací pomoci.

Podejte prosím stížnost zde , vše podrobně popište a snad se nám to společně podaří co nejlépe vyřešit.

co říkáš? Jste tam? Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Omlouváme se, překlad je špatný, nic není uzavřeno.

Ano, proces podpory mi říká, že mám počkat, brzy to zpracují, ale 14 dní se nic neděje.

Automaticky přeloženo:
bihariistvan1999
před týdnem

Ahoj, vždy stejné odpovědi... Buďte trpěliví, lidé chtějí vydělané peníze a nic jiného... 14 dní !! Vážně

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Ahoj, proč další zpráva, vždy máte stejnou odpověď, buďte trpěliví, lidé jsou trpěliví, ale neuděláte nic, abyste zaplatili peníze, které vydělali, prosté že? Můžete být trpěliví, ale nepomůže to! S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ve svých posledních zprávách nadále říkají, že jsem požádal o uzavření účtu, ale museli by být hloupí, aby nevybrali peníze, které jste vyhráli, před uzavřením účtu, nikdy jsem o zrušení účtu nežádal, na druhou stranu žádám mít peníze na mém hráčském účtu a nic jiného, ​​A oni buďte trpěliví, buďte trpěliví, buďte trpěliví, vždy stejná odpověď, ale nic se nezlepší

Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

Dobrý den, proč ještě další žádost, již jsem jich učinil několik, jedinou odpověď mám z vašich služeb, to je trpělivost!! , ale bez ohledu na to, jak jsme trpěliví, nic se nezlepší, tak proč další žádost o stejnou a jedinou obvyklou odpověď? S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Omlouváme se, překlad je špatný, nic není uzavřeno.

Ano, proces podpory mi říká, že mám počkat, brzy to zpracují, ale 14 dní se nic neděje.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Vůbec žádný problém. Občas se stane, že překlad by změnil význam příspěvku, bohužel.

Vidím, že jste zde úspěšně odeslali svou stížnost . Jak vás Nick informoval, náš tým musí počkat celých 14 dní, než bude moci zasáhnout. Je to standardní postup při každé stížnosti, víte.

Vzhledem k tomu, že každý den přichází velké množství stížností, doufám, že to bude co nejdříve vyřízeno. Teprve pak budeme moci zjistit více a uvidíme, jak se kasino bude chovat.

Informujte nás prosím o každé aktualizaci týkající se této záležitosti a my budeme tuto situaci bedlivě sledovat.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj, proč další zpráva, vždy máte stejnou odpověď, buďte trpěliví, lidé jsou trpěliví, ale neuděláte nic, abyste zaplatili peníze, které vydělali, prosté že? Můžete být trpěliví, ale nepomůže to! S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Ahoj.

Určitě chápu vaši frustraci a plně chápu váš názor.

My tady na fóru se snažíme udržet všechny uživatele v příjemném a klidném prostředí, víte, a neradi vidíme, když je někdo naštvaný. Proto používáme formy použití těchto slov nebo odpovědí.

Vím, že je těžké zůstat trpělivý, zvláště když víte, že jste neudělali nic špatného, ​​a je pochopitelné, že chcete peníze, které jste vyhráli.

Bohužel, abych řekl pravdu, nemůžeme to moc ovlivnit. To je důvod, proč je například opravdu důležité, pokud hráč podá stížnost vždy, když proces stažení uplyne 14denní lhůtou, aby náš tým mohl zasáhnout. Vždy se snaží vše vyřešit s kasinem a zjistit důvod zpoždění.

Pokud tedy chcete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl i ve vašem případě, klikněte na tento odkaz a podejte stížnost.

Budeme držet palce, ať se podaří co nejlepší řešení.🤞

půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Dobrý den, proč ještě další žádost, již jsem jich učinil několik, jedinou odpověď mám z vašich služeb, to je trpělivost!! , ale bez ohledu na to, jak jsme trpěliví, nic se nezlepší, tak proč další žádost o stejnou a jedinou obvyklou odpověď? S pozdravem

Automaticky přeloženo:
před týdnem

V našem systému však nevidím žádné vámi podané stížnosti.

Chcete-li tak učinit, musíte kliknout na odkaz, který jsem vám zaslal ve své předchozí odpovědi.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Píšou odstoupení tři dny, čtyři uplynuly a peníze mi nedali file

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky