DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od anapaul5023
|
8 122 zobrazení 170 odpovědí |
|
1 2 3...9
Romi
před 3 měsíci

Přišly první dva převody, ale vzhledem k tomu, že musím vybrat velkou částku a nemůžu najednou vybrat víc než 500 €, vidím to tak, že to trvá opravdu dlouho.

Automaticky přeloženo:
claudialave9687
před 3 měsíci

Jsem rád, že jste obdrželi tyto první dva výběry.

Počkáme na další aktualizaci od vás ohledně zbytku. Dejte nám prosím vědět.🙏

Automaticky přeloženo:
claudialave9687
před 2 měsíci

Pardon, dorazily 2 převody ve stejný den? Čekám od 21., 3 výběry po 500€ a stále mi nic nepřišlo, jsem zoufalá, pořád je to stejné, říkají vám, že je skoro na dokončení a řekli mi, že jsem by byly vyplaceny 3 výběry současně a dnes mi řekli, že to tak nebude, pouze klamou zákazníky...

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před 2 měsíci

Ne, výběry nedorazí tentýž den a jejich doručení trvá opravdu dlouho. Mám také další 3 nevyřízené z 22.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pardon, dorazily 2 převody ve stejný den? Čekám od 21., 3 výběry po 500€ a stále mi nic nepřišlo, jsem zoufalá, pořád je to stejné, říkají vám, že je skoro na dokončení a řekli mi, že jsem by byly vyplaceny 3 výběry současně a dnes mi řekli, že to tak nebude, pouze klamou zákazníky...

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Takže teď čekáte na ty 3 výběry, ale jsou na vašem účtu nějaké informace, jestli byly schváleny?🤔

Také je váš účet v tomto kasinu plně ověřen a už jste tam někdy měli nějaké úspěšné výběry?

Podíval jsem se na vaši stížnost , kde náš tým stále musí čekat, než bude moci zasáhnout, takže bohužel teď nemůžeme nic moc dělat. Jen doufám, že své peníze budete moci brzy obdržet.

Určitě nám dejte vědět, pokud je něco nového ohledně vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zatím nejsou žádné informace, nepíše se, že jsou schváleny, už jsem provedl úspěšný výběr a taky to trvalo docela dlouho, nepožádali mě o ověření účtu.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už jsem obdržel dva převody, potřebuji další ve výši 500 EUR, což, předpokládám, bude chvíli trvat, ale dobře, už něco máme.

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před 2 měsíci

Dobře. Počkejme si tedy chvíli na to poslední. Snad to nebude trvat dlouho.

Vraťte se prosím kdykoli a informujte nás o situaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádal jsem o výběr 300 € od 25. září a ani to nezpracovali.

Nemám žádné mimořádné bonusy ani nic, co bych mohl splnit.

Navíc po mě nepožadují žádné dokumenty k ověření mého účtu. Každý den jim píšu přes chat a chci jim poslat svou dokumentaci, ale říkají mi, že to není nutné.


Myslím, že si mé peníze nechají, na účtu Malina Casino mám 200 EUR, aniž bych je ještě vybral...a nevěřím jim.

Automaticky přeloženo:
denis10cvf
před 2 měsíci

Požádal jsem o zrušení 25. září...

Dorazili k vám? Kolik dní to trvalo?


Byli jste omezeni částkami pro sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Žádal jsem o výběr 300 € od 25. září a ani to nezpracovali.

Nemám žádné mimořádné bonusy ani nic, co bych mohl splnit.

Navíc po mě nepožadují žádné dokumenty k ověření mého účtu. Každý den jim píšu přes chat a chci jim poslat svou dokumentaci, ale říkají mi, že to není nutné.


Myslím, že si mé peníze nechají, na účtu Malina Casino mám 200 EUR, aniž bych je ještě vybral...a nevěřím jim.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den.

Myslím, že to pro tebe musí být těžké. Ale možná váš účet opravdu nepotřebuje ověřovat, takže bych přestal nabízet dokumenty, pokud o ně zástupce kasina přímo nepožádá.

I když mě nenapadá kladný důvod, který by vysvětloval současný stav, tak jak to vidím já, na nějaký životopis si stejně musíte počkat. Položil vám někdo z kasina nějaké otázky týkající se vašich sázek, kasinových her, které jste hráli, nebo čehokoli, co by nám mohlo pomoci pochopit podstatu tohoto problému?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Nejvíc mě překvapuje, že omezují mé sportovní sázky na pouhé 1 €!!!.



Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 2 měsíci

Taky by mě to docela překvapilo.

Abych byl upřímný, asi před 18 lety jsem aktivně sázel na sport, takže si představuji, že dnešní postupy a nástroje agentů se postupem času vyvinuly. Ještě důležitější je, že tuto situaci vidím velmi podobnou funkci kasina.

Pokud se nemýlím, běžná logika říká, že z pohledu sázkaře snížení maximální sázky přímo snižuje šance na velkou výhru s použitím vlastních skutečných peněz. Kdo by investoval skutečné peníze pod takovými šancemi?

Z perspektivy bookmarkera: co z toho stejně získají? Pokud si z nějakého důvodu nepřejí, aby tento sázkař nadále sázel na jejich straně, bylo by lepší to vysvětlit a účet sázejícího uzavřít.

Máte jiný názor?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasino Malina. Měl jsem 3 výběry ve výši 500 eur, čekající na žádost po dobu asi 20 dnů a zrušil jsem je, abych se pokusil o výběr znovu. Mám výběr z 01/10/2024 a stále čeká, aniž bych musel provést ověření účtu...

Automaticky přeloženo:
zozefin28
před 2 měsíci

Mohu se však zeptat, jaký byl důvod jejich zrušení?🤔

Ptám se, protože kasinům obvykle dáváme celých 14 dní na to, aby výběr provedli, takže náš tým pro stížnosti zatím nebude moci zasáhnout.

Měli jste však v minulosti nějaké výběry, které byly úspěšné?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Měl jsem úspěšné výběry, ale posledních 20 dní neúspěšné výběry jsem úplně zrušil. Znovu jsem požádal o 1. 10. a kontaktoval jsem vás. Právě mi bylo řečeno, že byly schváleny dnes 10. 9.....Přesto vám moc děkuji

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
zozefin28
před 2 měsíci

Tak to je skvělá zpráva.

Mohli byste nás informovat, kdykoli obdržíte peníze, abychom věděli, že vše proběhlo v pořádku, prosím?🙏

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Dobrý večer. Do dnešního 10.12. jsem obdržel všechny peníze z konkrétních výběrů. Děkuju

Automaticky přeloženo:
zozefin28
před 2 měsíci

Jsem rád, že jste nás o tom informoval, děkuji.

Tak co, budete tam teď hrát dál, nebo se raději přesunete jinam?🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokračoval jsem ve hře....ale tentokrát jsem prohrál docela hodně. Přemýšlel jsem, že přestanu a zvolím jinou.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1 2 3...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky