Ahoj,
Požádal jsem o výběr v sobotu 24. září a dnes byl můj výběr schválen a dokončen v 9 hodin ráno. Ale až do teď jsem nedostal své peníze na neteller. Obvykle dostanu své peníze 10 nebo 20 minut před odesláním e-mailu s potvrzením platby.
Kontaktoval jsem kasino, které mi řeklo, že došlo k problému s netellerem a ne s nimi. Napsal jsem tedy netellerovi, abych se zeptal. Neteller mi řekl, že nedošlo k žádnému problému a že peníze jsou okamžitě, když je obchodník odešle. Že bych měl kontaktovat kasino a zeptat se, zda byla platba odeslána na správnou poštovní adresu.
Kontaktoval jsem chat znovu dnes večer po práci a řekli mi, že bych měl dostat své peníze velmi brzy a že bych si neměl dělat starosti. Jsem velmi zmatený a nevím, komu věřit. Chci jim věřit, protože mi vždy v minulosti zaplatili, ale jsem velmi podezřívavý, když říkají, že peníze byly odeslány, ale po přibližně 12 hodinách stále nejsou na mém účtu.
Počkám do zítřka a uvidím a bohužel budu muset podat stížnost, abych se pokusil dostat své peníze.
Hello,
i have asked a withdrawal on Saturday 24th of September and today my withdrawal was approved and completed at 9 o'clock in the morning. But until now i haven't received my money on neteller. Usually i receive my money 10 or 20 minutes before they send an email to confirm the payment.
I have contacted the casino which told me there was an issue about neteller and not them. So i wrote to neteller to ask. Neteller told me that there was no issue and that the money is instant when the merchant sends it. That i should contact the casino to ask if the payment was sent to the right mail address.
I contacted the chat again tonight after work and they told me that i should get my money very soon and that i should not be worried. I am very confused and i do not know who to believe. I want to trust them since they have always paid me in the past but i am very suspicious when they say money was sent but after like 12 hours, it still is not on my account.
i will wait until tomorrow to see and unfortunately i will have to submit a complaint to try to get my money.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: