před 2 roky
Ahoj znovu,
Problém byl vyřešen a peníze byly vyplaceny. Ano!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
0
Ahoj znovu,
Problém byl vyřešen a peníze byly vyplaceny. Ano!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
Dobrý den mrmileeno,
Jupííí jo 😀. Není to tak špatné, řekl bych. Něco, co byste doporučili ostatním hráčům, pokud jde o Lucky Crypto Casino?
Hello mrmileena,
Yupííí yey 😀. Not so bad, I'd say. Anything you would recommend to other players when it comes to Lucky Crypto Casino?
Dobrý den Radko,
Je to velmi dobré kasino na hraní, pokud máte větší zájem hrát déle než skutečně vyhrávat. Nabízejí velmi velké množství bonusů a mají spoustu her. I když budete moci vybrat pouze 5násobek svého vkladu, dokud nedosáhnete celkového vkladu 500, což vám dává možnost vybrat 20násobek částky vašeho vkladu.
Pozor také při hraní s bonusem, snížili limit sázky z 30 procent na 20 z vkladu. Pokud například vložíte 20 eur, nemůžete vsadit 4 eura nebo více.
Doba výběru je ve srovnání s jinými kasiny velmi dlouhá, ale neměli by se bát, nakonec budou vyplaceni. Provedl jsem výběry více než 10krát a vždy jsem dostal zaplaceno.
Mimochodem jsem zase vyhrál a musím znovu čekat 😁.
Hello Radka,
It's a very good casino to play at if you are more interested in playing longer than actually winning big. They offer a very large amount of bonuses and they have a lot of games. Although you will only be able to withdraw 5 times your deposit until you reach a deposit total of 500, which gives you the opportunity to withdraw 20 times your deposit amount.
Also be careful when playing with a bonus, they reduced the bet limit from 30 percent to 20 from the deposit. For example if you deposit 20 euros, you cannot bet 4 euros or more.
The withdrawal time is very long compared to other casinos but they should not worry, in the end they will be paid. I have made withdrawals more than 10 times and I was always paid.
By the way I have won again and I have to wait again 😁.
Dobrý den Radko,
víš co udělali? Vzhledem k tomu, že jsem stále vyhrával, na můj účet bezdůvodně nainstalovali vkladový limit 1 euro, takže je pro mě nemožné provést jakýkoli vklad.
Kontaktoval jsem je, aby to opravili, a od limitu uplynuly více než 2 týdny.
Manažer mi po týdnu řekl, že to bude opraveno a budu osobně zavolán, ale až do teď se všichni zdají mrtví.
Je tak zřejmé, že na odstranění limitu na účtu nepotřebujete 16 dní, zvláště když jsem nikdy nepsal, abych o to požádal.
Hello Radka,
you know what they did? Since i kept winning, they installed a deposit limit of 1 euro on my account for no reason, so it is impossible for me to make any deposit.
I contacted them to fix it and it has been more than 2 weeks since the limit is there.
The manager told me after a week that it would be fixed and i would be personnally called but until now, everyone seems dead.
It is so obvious, you do not need 16 days to remove a limit on an account, especially when i never wrote to ask for it.
Ahoj,
Je pro mě velmi těžké něco takového dokázat 🙁. Opravdu by vás kasino zbavilo vkladů? Pokud ano, bylo by velmi chytré jednoduše uzavřít váš účet před nějakým administrativním rozhodnutím.
Každopádně, proč byste vkládali peníze, když jste předtím měli takové štěstí? Už jste ztratili rovnováhu?
Nebo je to tím, že můžete vybrat pouze x-násobek vložené částky?
Reklamaci můžete vždy zkusit, pokud máte pocit, že není jiná cesta. Stále však pochybuji o důkazech.
Hello,
I find it very hard to prove such a thing 🙁. Would the casino realy strip you from deposits? If so, would be much clever simply close your account from some sort of administrative decision.
Anyway, why would you deposit, if you were previously so lucky? Have you already lost your balance?
Or is it because you can only withdraw x times the deposited sum?
You can always try the complaint if you feel there is no other way. I still have my doubts about the evidence, though.
Ahoj,
V tomto kasinu jsem vyhrával velmi často, také jsem vkládal, ale vyhrál jsem asi 20krát. Minule jsem vyhrál 470 při vkladu 20. Většinou jsem výběry provedl ve stejný den, kdy provedli výplatu.
Ale po mém posledním výběru, jakmile byly peníze zaplaceny, jsem se pokusil vložit a hrát znovu, ale na mém účtu byl limit, nemohu vložit.
Ano, je těžké něco takového dokázat, i když nechápu, proč jsem se najednou nezeptal. A nejen to sundat, jak jsem žádal. Limit je stále aktivní a po dobu 18 dní nyní nemohu vložit do hry...
Bohužel některá kasina takové věci dělají. Kdysi jsem vyhrával v jiném kasinu zvaném spinmadness , a aby mi zabránil vyhrát, moje sázka byla snížena na 40 centů na zatočení.
Hello,
I won very often on this casino, I deposited too but I won like 20 times. Last time I won 470 on a deposit of 20. Most of the time, I made withdrawals on the same day they made the pay out.
But after my last withdrawal, once the money was paid, I tried to deposit to play again but there was a limit on my account, I am not able to deposit.
Yes it is hard to prove such thing, although I don't understand why put a limit I didn't ask all of a sudden. And not simply taking it off like I asked. The limit is still active and I cannot deposit to play for 18 days now...
Unfortunately, some casinos do such things. I used to win on another casino called spinmadness and to stop me from winning, my bet was reduced to 40 cents per spin.
Ahoj,
jak jsem řekl, zkuste stížnost, nemám lepší nápad, kromě neustálého nahrávání každé vaší herní relace. I když to stále nevypadá jako důkaz pro případ, že by se limity znovu změnily.
Chápu, že doba, po kterou nelze znovu změnit nedávno změněný limit, slouží jako ochrana závislých hráčů, takže si netroufl bych si myslet, že to kasino dokáže zvrátit, i tak záleží na tom, jak je systém navržen, takže zase nemám ponětí, co je pravda.
Hello,
as I said, try the complaint I have no better idea, aside from the constant recording of each of your gaming sessions. Although it still does not seems like proof in case the limits are changed again.
I understand that the period during which the recently changed limit can't be changed again serves as a protection for addicted players, so I would not dare to think that the casino can reverse that, still, it depends on how the system is designed, so again have no clue what is true.
Dobrý den Radko,
Měl jsem pravdu. Na můj účet zavedli vlastní vyloučení, takže nemohu vkládat peníze, protože jsem stále vyhrával.
Napsal jsem e-mail na uzavření účtu, protože problém nebyl vyřešen, a řekl jsem, že je zbytečné mít účet, pokud nemohu vkládat.
Účet byl během následujících hodin uzavřen bez odpovědi.
Hello Radka,
I was right. They put in place a self exclusion on my account so I cannot deposit because I kept on winning.
I wrote a mail to close account since the problem wasn't fixed and I said it was useless having an account if I can't deposit.
The account was closed in the next hours without even a reply.
Dobrý den mrmileeno,
Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli to stojí za reklamaci. Vím, že problém je zcela opačný než obvykle, takže není k dispozici žádná sporná částka a kasino již mělo pochybnou pověst, stěžovat si na řekněme obecné zkušenosti pravděpodobně nedává smysl. 🤔 Pokud se ale kasino skutečně spokojí s limity, považuji zneužívání nástrojů bezpečného hazardu za velmi nezodpovědné, to je jisté.
Pro jistotu, požádali jste někdy o sebevyloučení v tomto kasinu, pokud ne, rád bych viděl důkaz, že jste o to skutečně požádal, poskytnutý kasinem.
Hello mrmileena,
I still can't decide whether this is worth a complaint. I know that the issue is quite opposite to the usual so no disputed amount is available and the casino already possed a questionable reputation, complaining about let's say general experience probably makes no sense. 🤔 But if the casino truly tempers with the limits, I find misusing safe gambling tools very unresponsible, that's for sure.
Just to be perfectly sure, have you ever asked to be self-excluded in this casino, if not, I'd like to see the proof that you actually asked for it provided by the casino.
Dobrý den Radko,
Zeptal jsem se jednoho v únoru, myslím, když jsem vstoupil do kasina. Prohrál jsem asi 200 eur a považoval jsem to za dost, aniž bych měl výběr, ale chtěl jsem to jen uzavřít, nezmínil jsem se o problému s hazardem, takže jsem o pár měsíců později požádal o znovuotevření a bylo to otevřené. Po té chvíli jsem vyhrával dál, myslím, že jsem tam celkem vyhrál kolem 5k, hodně krát 400 a 470 eur.
Také jsem požádal jedním e-mailem o uzavření účtu, ale protože jsem vyhrál těsně po něm, poslal jsem další e-mail, abych zrušil uzavření. Ale nikdy jsem nežádal o limit pro vlastní vyloučení vkladů.
Také, pokud by byl důvodem můj mail, řekli by mi, že jsem se ptal v minulosti, neřeknou mi, že je to chyba, kterou potřebují opravit. Manažer Michael mi řekl, že se na problém sám podívá a druhý den ho opraví a zavolá mi, ale nikdy jsem nedostal žádnou odpověď.
A jak jsem řekl, napsal jsem několik e-mailů a nikdy jsem nedostal odpověď. Ale když jsem požádal o uzavření, bylo okamžitě uzavřeno a oni se ani neodvážili poslat mail, odpověď na můj požadavek.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Ahoj,
Myslím, že v tuto chvíli není co dodat. Jen ne nejlepší zákaznická podpora, bylo by mnohem jednodušší říct, že to byla chyba 😀. Počkejme si, zda někdo něco podobného zažil.
Je mi líto, že nemám nic lepšího, co bych řekl.
Hello,
I think there is nothing further I can add at the moment. Just not the best customer support at least, would be much easier to say that it was a bug 😀. Let's wait whether somebody else experienced anything similar.
I'm sorry I have nothing better to say.
Dobrý den, vyplatí se tedy 20násobek toho, co jste zaplatili a poté, pokud budete hrát dál a vyhrajete, můžete si to také nechat vyplatit?
Hello, so they pay out 20 times what you paid in and afterwards if you keep playing and win you can also have it paid out?
Hallo also sie zahlen ja das 20 fache aus wo du einbezahlt hast und nachher wenn du weiter spielst und gewinnst kannst du auch den das auszahlen lassen?
Ahoj,
Jen jsem chtěl zmínit, že budu opatrný.
Dokonce i bonusy jsou omezeny jako „Minimální vklad: 20 €, Maximální výběr: 5x hodnota vkladu "
Navíc limit výběru je sám o sobě dost nízký: 3 000 EUR měsíčně
Hi there,
I just wanted to mention that I'd be careful.
Even the bonuses are limited as "Minimum deposit: €20, Maximum cashout: 5x deposit value"
Plus, the withdrawal limit is pretty low itself: per month €3,000
Ahoj,
Dostal jsem výplatu jednou nebo dvakrát a minule jsem vyhrál větší (1700+) a teď neplatí déle než 30 dní, pokaždé, když o to požádám, říkají, že to bude zkontrolováno finančním týmem a samozřejmě ne, příští týden stále stejný příběh...
Hello,
I was paid once or twice and last time I won bigger (1700+) and now they don't pay for over 30 days, everytime I ask for it they say it will be checked by finance team and it's of course not, next week same story over and over again...
Ahoj,
Je nějaká šance, že kasino podrobilo váš účet dalšímu vyšetřování? Snažím se přijít na to, co způsobuje takové zpoždění.
Bylo by hezké dostat přímou odpověď z kasina. Pokud máte pocit, že potřebujete pomoc, zvažte podání stížnosti. Je to zdarma docela účinný nástroj, který vám pomůže.
Pokud si to chcete vyzkoušet, použijte tento odkaz .
Hello there,
Any chance the casino put your account under further investigation? I'm trying to figure out what causes such a delay.
Would be nice to get a straight answer from the casino, though. If you feel you need help, consider submitting a complaint. It's free a quite an effective tool to help you out.
Use this link, if you want o try that out.
Takže vlastně bonus kasina na večeři a mají opravdu velký výběr, ale pokud jde o výplatu, čekáte příliš dlouho čekám více než 4 týdny, 08/03/ Požádal jsem o výplatu a nic stalo k dnešnímu dni a dnes máme 11.4
So actually a supper casino bonus and they really have a large selection, but as far as the payout is concerned, you wait far too long I've been waiting for over 4 weeks now on 08/03/ I requested a payout and nothing has happened to date and today we have 11/04
Also eigentlich ein supper casino bonus und das haben sie echt eine grosse auswahl,aber was die auszahlung angeht man wartet viel zu lange ich warte jetzt schon über 4 wochen am 08/03/ habe ich eine auszahlung beantragt und bis heute ist noch nichts passiert und heute haben wir den 11/04
Doufal jsem v pozitivní zkušenost, dokud jsem nedošel k části popisující stažení...
Poskytlo kasino rozumné vysvětlení takového zpoždění? Opravdu doufám, že jste v kontaktu s jeho podporou. 🤔
Pro každý případ nabízíme bezplatný reklamační proces na podporu hráčů v podobné situaci. Pokud máte zájem, projděte si prosím tento návod .
Samotnou stížnost lze podat pomocí tohoto odkazu – pokud si to přejete.
Dejte mi vědět, co si o tom myslíte.
I was hoping for a positive experience until I reached the part describing the withdrawal...
Has the casino provided a reasonable explanation for such a delay? I really hope you're in touch with its support. 🤔
Just in case, we offer a free complaint process to support players in a similar situation. If you're interested, go through this guide, please.
The complaint itself can be submitted by using this link - if you prefer to do so.
Let me know what you think about it.
Kasino mi říká, že mají velmi velké vítěze, je to už dlouho, a říkají pokaždé, když v chatu bude zpracován tento týden, ale říkali to už 3 týdny
The casino tells me they have very big winners it's been a long time and they say every time in the chat it will be processed this week but they've been saying that for 3 weeks
Das casino sagt Mir sie haben sehr grosse gewinner darum geht es so lange,und sie sagen jedes mal im chat es wird diese woche bearbeitet aber das sagen sie schon 3 wochen
Kasino bylo hodnoceno níže kvůli nižším výnosům, říká: „Větší kasina jsou obecně pro hráče bezpečnější, protože jejich vysoké výnosy jim umožňují vyplácet i velmi velké výhry bez problémů a jejich kvalitu prokázalo velké množství hráčů. . Bereme v úvahu odhadované tržby za poslední 4 roky."
Rád bych věděl, kolik tito šťastní výherci vyhráli, protože to zdržuje standardní výběry.
Sdělte prosím všechny související informace zpracovateli stížností. 🙏
The casino was rated lower because of the lower revenues, it says "Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years."
I would love to know how much those lucky winners won, since it delays standard withdrawals.
Please share all related info with the complaint handler. 🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.