Dobrý den Radko,
Ano, neměl jsem na výběr, protože manažer je zjevně zaneprázdněn 9 dní 24/7 a finanční tým potřebuje více než 9 dní, aby mi poslal 250 eur na můj neteller účet. Navíc nereagují na e-maily.
Snažil jsem se být milý, bránil jsem jim odpovědět, takže alespoň vím, proč tak dlouhé čekání před odesláním stížnosti zde, ale nevadilo jim odpovědět.
Mimochodem, přidávají bonusový zůstatek na účtu a posílají e-maily s nabídkou bonusu při vkladu. Je to, jako by se všechny ty dny snažili najít něco, co by proti mně použili, abych nezaplatil výhry.
Hello Radka,
Yes, I had no choice since the manager apparently is busy for 9 days 24/7 and the finance team need more than 9 days to send 250 euros on my neteller account. In plus, they are not responding to emails.
I tried to be nice, I prevented them to reply so at least i know why such a long wait before submitting complaint here but they didn't mind answering.
But, they add bonus balance on account and send mails to offer bonus on deposit by the way. It's like they are trying all these days to find something to use against me to not pay winnings.
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: