FórumKasinaLucky Crypto Casino - všeobecná diskuze

Lucky Crypto Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od glamourlive
|
21542 zobrazení 145 odpovědí |
|
1 2...8
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lucky Crypto Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Ahoj, chtěl jsem vědět, že šťastné krypto kasino lze vložit pomocí postepay evolution mastercard, ale pro výběr peněz neexistuje stejná metoda?????

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Na lucky crypto jsem vyhrál 150 eur na automatech s uvítacím bonusem, žádají mě, abych vložil alespoň 20 eur ok ... ale směrem k vývoji postepay, ale pak vybrat, se mi zdá, že stejná karta není dobrá ... nebo pletu se díky kdo mi bude vědět jak odpovědět

Automaticky přeloženo:
glamourlive
před 2 roky

Ahoj,

Je nám líto, ale dostupný způsob platby závisí na několika faktorech, jako jsou omezení země, nastavení poskytovatele plateb, někdy dokonce i vyhraná částka může ovlivnit možnosti platby.

Rozumím tomu správně, že byste chtěli vybrat jinou platební možností, než kterou jste použili pro vklad nutný k nároku na vyhrané peníze?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Šťastné krypto kasino mi dalo bonus 25 eur v době registrace, kterou jsem musel hrát 60krát a uspěl jsem. No, teď mám 150 eur na výběr, chtějí vklad 20 před výběrem, ale mám vývoj postepay Chtěl jsem vědět, proč vklad přijímají na postepay, ale pro výběr? Je stejná karta v pořádku?

Automaticky přeloženo:
glamourlive
před 2 roky

Ahoj,

bohužel nemám ponětí, co je to postepay evoluce. Je možné, že tento způsob platby není k dispozici pro výběr.

Měli byste se poradit s kasinem a oni by vám měli vysvětlit problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Svůj účet jsem ověřil před 2 nebo 3 týdny. Už jsem provedl 2 výběry. Manažer mi slíbil, že moje další výhra bude 10x vklad místo 5x. Měl jsem ho na telefonu v úterý, že slib je dodržen a až do dnešního dne je můj výběr stále ve stavu „nový". Zítra to bude přesně 7 dní čekám. Napsal jsem 3 maily, žádnou odpověď jsem nedostal.


Myslím, že není normální čekat týden na výplatu 250 eur po ověření a 2 výběrech předtím.

Uvidím, jestli to zítra dostanu.

Automaticky přeloženo:
glamourlive
před rokem

Podle toho máte IBAN, na který můžete přijímat převody file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Svůj účet jsem ověřil před 2 nebo 3 týdny. Už jsem provedl 2 výběry. Manažer mi slíbil, že moje další výhra bude 10x vklad místo 5x. Měl jsem ho na telefonu v úterý, že slib je dodržen a až do dnešního dne je můj výběr stále ve stavu „nový". Zítra to bude přesně 7 dní čekám. Napsal jsem 3 maily, žádnou odpověď jsem nedostal.


Myslím, že není normální čekat týden na výplatu 250 eur po ověření a 2 výběrech předtím.

Uvidím, jestli to zítra dostanu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den mrmileeno,

v tomto případě se skoro zdá, že díky této speciální nabídce budete čekat ještě déle. 🤨

Nechte mě hádat - nemůžete se dovolat ani manažerovi - nemám pravdu?

Snad se budou držet svých slov. Dej nám vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,


Ano, od úterý nedostávám žádnou odpověď od podpory ani manažera.


Právě jsem jim poslal další e-mail s tím, že pokud dnes nedostanu zaplaceno, podám stížnost zde, aby byli lidé varováni před podezřelými kasiny.


Mají problém zaplatit 250 EUR, když ve skutečnosti jsou to jen moje peníze zpět. Směšný.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu,


Omlouvám se za dvojitý příspěvek.


Zatím mi nepřišly žádné peníze, takže zítra to bude 8 dní, co čekám. Podpora chatu mi řekla, že jejich manažer měl školení celý týden, takže byl nepřítomen. Nechápu, co to má společného s finančním týmem.


Pokud zítra před polednem nebudu mít peníze, podám zde stížnost odpoledne.


S pozdravem,


mrmileena

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Dobrý den mrmileeno,

Souhlasím, že to zní trochu legračně.

Slušné kasino by se snažilo najít způsob, jak vyřešit situaci "chybějícího manažera", řekl bych. Ale toto kasino je čerstvé a možná mají opravdu málo specializovaných spolupracovníků a solidních zkušeností, takže jeden chybějící manažer může být skutečný problém. 🙂

Uvidíme, ale doufám, že v budoucnu své služby zlepší.

Zkontroluji to zítra krátce po poledni.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj znovu,


Omlouvám se za dvojitý příspěvek.


Zatím mi nepřišly žádné peníze, takže zítra to bude 8 dní, co čekám. Podpora chatu mi řekla, že jejich manažer měl školení celý týden, takže byl nepřítomen. Nechápu, co to má společného s finančním týmem.


Pokud zítra před polednem nebudu mít peníze, podám zde stížnost odpoledne.


S pozdravem,


mrmileena

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vidím, že jsi podal stížnost , takže peníze nedostaneš. 🙁

Nezbývá než doufat, že s námi kasino bude komunikovat.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,


Ano, neměl jsem na výběr, protože manažer je zjevně zaneprázdněn 9 dní 24/7 a finanční tým potřebuje více než 9 dní, aby mi poslal 250 eur na můj neteller účet. Navíc nereagují na e-maily.


Snažil jsem se být milý, bránil jsem jim odpovědět, takže alespoň vím, proč tak dlouhé čekání před odesláním stížnosti zde, ale nevadilo jim odpovědět.


Mimochodem, přidávají bonusový zůstatek na účtu a posílají e-maily s nabídkou bonusu při vkladu. Je to, jako by se všechny ty dny snažili najít něco, co by proti mně použili, abych nezaplatil výhry.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Dobrý den mrmileeno,

no, to už je evidentně moc dlouhé.

Nevadilo by vám aktualizovat Nicka o tomto bonusovém zůstatku, prosím? Jsem si jistý, že by to rád věděl.

Pokud je to tak, jak navrhujete, prošetříme to.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,


Jaký bonusový zůstatek, ten, který přidali, když jsem měl čekající výběr?

Automaticky přeloženo:
mrmileena
před rokem

Ahoj,

ano, tenhle. Pro případ, že by kasino chtělo oponovat, že máte čekající výběr s aktivním bonusem. Neříkám, že jsou, jen abych byl připraven.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den Radko,


Ihned poté jsem jim poslal e-mail a kontaktoval jsem chat, aby byl odstraněn. Pro případ jsem udělal screenshoty.

Automaticky přeloženo:
pippibundi88
před rokem

Ahoj,


Ano, dnes mi po 11 dnech plně zaplatili. Trvalo to dlouho, ale aspoň jsem dostal peníze.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Ano, dnes mi po 11 dnech plně zaplatili. Trvalo to dlouho, ale aspoň jsem dostal peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

To je docela dobrá zpráva!

Byl jsem docela nervózní z bonusu, který jsi nedávno dostal. Je dobře, že se kasino nesnažilo věci dále komplikovat.

Řekli vám, co způsobilo zpoždění? 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky