Lol pravda. Můj je také nad „měsíčním limitem pro výběr" 3 000 €, tak uvidíme, co řeknou. Bylo řečeno, že to "VIP manažer" spustí, ale kdo ví..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Čekal jsem 11 dní na vyplacení 401 eur téměř pokaždé. Teď čekám 316 eur. Myslím, že možnost výběru nemá žádný vliv na čekací dobu, jen nevyhrávají dost na to, aby zaplatili všem okamžitě. Nebo čekají záměrně, takže couvnete, hrajete a prohrajete.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Ahoj,
nevadilo by vám podat stížnost také? Klikněte sem , prosím
Je to čerstvé kasino, takže bychom rádi shromáždili všechny dostupné informace a shrnuli, jak se jim daří.
Doufáme, že vám budeme moci pomoci.
Hello,
would you mind submitting the complaint as well? Click here, please
It's a fresh casino, so we would like to gather all information we can and sum up how they fare.
Hopefully, we will be able to help you.
U mě bohužel stejná situace. Moje částka je ještě vyšší, což asi nepomůže. Posílejte e-maily a chatujte a stále slibujte, že bude vyplacena „příští den" nebo „velmi brzy"
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Ahoj,
necháváme kasinu 14 celých dní na zpracování výběru + KYC, jak to vidím já, ne, nicméně můžete zvážit podání stížnosti také - velmi brzy. 🙁
Co myslíš?
Hello,
we allow the casino 14 full days to process withdrawal + KYC, the way I see it no, however, you may consider submitting the complaint too - very soon. 🙁
What do you think?
Čekal jsem 11 dní na vyplacení 401 eur téměř pokaždé. Teď čekám 316 eur. Myslím, že možnost výběru nemá žádný vliv na čekací dobu, jen nevyhrávají dost na to, aby zaplatili všem okamžitě. Nebo čekají záměrně, takže couvnete, hrajete a prohrajete.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Lol pravda. Můj je také nad „měsíčním limitem pro výběr" 3 000 €, tak uvidíme, co řeknou. Bylo řečeno, že to "VIP manažer" spustí, ale kdo ví..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Dobrý den mrmileeno,
prosím poznámka: použijte tlačítko odpovědět, jinak nebudou příjemci o vašem dotazu informováni.
Zeptal jsem se však dvou nejnovějších. Uvidíme 🤞
Hello mrmileena,
kindly note: use the reply button, otherwise the recipients will not be notified about your question.
I asked two of the latest, though. Let's see 🤞
Dobrý den Radko,
Ano, máte pravdu, upozornění dostávám pouze tehdy, když někdo odpoví na mou zprávu.
Nevím, jestli dostali zaplaceno, ale můj výběr nyní čeká na stav, bude zaplacen normálně v příštích hodinách. Čekal jsem přesně 1 týden, výběr jsem provedl minulý pátek.
Hello Radka,
Yes you are right, I only get notifications when someone replies to my message.
I don't know if they got paid but my withdrawal is pending status now, it'll be paid normally in the next hours. I waited 1 week exactly, I made the withdrawal last Friday.
Takže stav vašeho výběru se změnil, počkám na vaši další aktualizaci 👍
So your withdrawal status has changed, I'll wait for your next update then 👍
Ahoj znovu,
Zamítli můj výběr prostřednictvím banky a požádali mě, abych zvolil jiný způsob výběru. Doufám, že mě zase nenechají čekat 10 dní.
Hello again,
They rejected my withdrawal through bank and asked me to choose another method to withdraw. I hope they won't make me wait 10 days again.
Začal jsem hrát v tomto kasinu minulý týden a použil jsem jejich bonusy, ještě jsem v kasinu nezkusil výběr. Doufám, že to všechno dobře dopadne, až přijde čas vybrat si část své hotovosti
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
👏👏👍
Netroufala bych si doufat 😀. No, řekl bych, že to není ani jeden z těch bleskově rychlých přesunů.
👏👏👍
I wouldn't dare to hope 😀. Well, not one of those lightning-fast transfers, I'd say.
Začal jsem hrát v tomto kasinu minulý týden a použil jsem jejich bonusy, ještě jsem v kasinu nezkusil výběr. Doufám, že to všechno dobře dopadne, až přijde čas vybrat si část své hotovosti
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.