před 2 roky
Jen by mě zajímalo, jaký způsob platby jste použili? Výběr zpět na kartu?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
0
Jen by mě zajímalo, jaký způsob platby jste použili? Výběr zpět na kartu?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
Neteller, protože to bylo doporučeno mým manažerem, aby to bylo téměř okamžité.
Preferoval bych banku, i když musím pár dní čekat, než se objeví na mém účtu, ale nepodporují Švýcarsko.
Neteller because it was adviced by my manager to be almost instant.
I would have preferred bank even if I have to wait couple days for it to appear on my account but they don't support Switzerland.
Téměř okamžitě... 😂 - Omlouvám se, ale v souvislosti s celou situací to zní opravdu legračně.
Almost instant... 😂 - I'm sorry but it sounds truly funny concernign the whole situation.
Peníze přišly dnes ráno... Chci říct... Wow!! Nikdy jsem neviděl takovou čekací dobu v žádném kasinu, kde jsem hrál. Alespoň jsem dostal své výhry.
The money came in this morning... I want to say... Wow !! Never saw such waiting time in any casino I played. At least, I got my winnings.
Nikdy jsem nezažil tak posrané kasino. Před 12 dny jsem požádal o výplatu 1000 eur a výplata je stále na nové😡😡😡 odpadky podvodů, omlouvám se, ale to nefunguje!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Nikdy jsem nezažil tak posrané kasino. Před 12 dny jsem požádal o výplatu 1000 eur a výplata je stále na nové😡😡😡 odpadky podvodů, omlouvám se, ale to nefunguje!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Ahoj,
podle celého tohoto vlákna to tak teď funguje. Neváhejte a přečtěte si o každém zpoždění zmíněném v tomto vláknu 🙁. Promiň, ale teď už je to prostě tak.
Hello,
according to this whole thread, it's how it works now. Feel free to read about every delay mentioned in this thread 🙁. I'm sorry, but it's just like that now.
Váhám, jestli tam znovu hrát. Opravdu mají velmi dobré nabídky bonusů, upřímně nejlepší v oboru, ale doba výběru je prostě hrozná, nejhorší v oboru 😁.
I'm hesitating to play again there. They really have very good bonuses offers, the best in the industry honestly but the withdrawal time is just awful, the worst in the industry 😁.
Nejsem si jistý, jestli je to jen náhoda, ale většina problémů se týká hráčů ze Švýcarska. Každopádně, jak ukazují některé příklady výše, je velká šance, že peníze nakonec dostanete.
I'm not sure if it's just a coincidence, but most of the issues are related to players from Switzerland. Anyway, as some examples show above, there's a good chance that you'll eventually receive the money.
Už tam hrát nebudu, odstranili skoro všechny hry, které jsem hrával s bonusem. Nemůžeme je hrát s bonusem. Muselo to být proto, že jsem hodně vyhrával.
I'll not play there anymore, they removed almost all of the games I used to play with bonus. We cannot play them with bonus. It must be because I was winning a lot.
Ahoj,
no, jaký má smysl hraní, když nemůžete hrát své oblíbené hry?
Máte v tuto chvíli jiné návrhy? 🙂
Hello,
well, what's the point of playing if you can't play your favorite games?
Do you have other suggestions at the moment? 🙂
Dobrý den Radko,
Chybu napravili a můžeme hrát znovu. Kdyby ne, už bych tam nehrál.
Toto kasino by mělo zlepšit svůj výběrový rámec a bude nejlepší ze všech kasin.
Hello Radka,
They corrected the mistake and we can play again. If they didn't I would not play there anymore.
This casino should improve their withdrawal frame and it will be the best among all casinos.
Dobrý den, to je skvělé slyšet! Věřím, že každé kasino se může zlepšit správným přístupem 🙂.
Hello, that's great to hear! I believe every casino can improve given the proper approach 🙂.
Páni. Udělal jsem výběr 29. dne, který „slíbili", že bude zpracován buď zítra nebo v sobotu. Asi mě čeká dlouhé čekání..
Wow. I made a withdrawal on the 29th which they "promised" would be processed either tomorrow or Saturdy. Guess I’m in for a long wait..
Šokující. Nepoužil jsem žádný bonus (ačkoli se na mě pár pokusili nahrát) a nikdy nevsadil více než 30 % vkladu (žádný z mých vkladů tbh). Hádám, že držení výběrů na několik týdnů je jejich posledním pokusem udržet si prostředky.
Jsou oficiální stížnosti užitečné pro urychlení procesu?
Shocking. I didn’t use any bonus (although they tried to load a few on me) and never staked more than 30% of deposit (any of my deposits tbh). Guess holding withdrawals for several weeks is their last attempt to keep funds..
Official complaints any use to speed up process?
No, může být - zní to rozumně. Myslel jsem, že vám bylo řečeno, že jste neměli psát negativní zkušenosti, abyste rychle získali výhru 😀.
Well, it may be - sounds reasonable. I thought that you were told that you should have not written negative experiences to get your winnings quickly 😀.
Ahoj všichni,
Bohužel budete dlouho čekat. I když jsem odstoupil asi 5krát a vždy mi zaplatili.
Včera v noci jsem znovu vyhrál 316 eur, i když tentokrát to opravdu není výhra, je to spíše jako vyhrát zpět své předchozí vklady lol.
Požádal jsem tentokrát o výběr přes banku místo netellera, uvidím, jestli teď přijmou a jestli to bude rychlejší. Ale mám pocit, že počkám ještě 2 týdny jako obvykle.
Hello everyone,
Unfortunately, you will wait long. Although, I have withdrew like 5 times and they always paid me.
I won 316 euros again last night, although this time it is not really a win, it's more like winning back my previous deposits lol.
I have asked a withdrawal through bank this time instead of neteller, I'll see if they accept now and if it is faster. But I have a feeling I'll wait for another 2 weeks like usually.
U mě bohužel stejná situace. Moje částka je ještě vyšší, což asi nepomůže. Posílejte e-maily a chatujte a stále slibujte, že bude vyplacena „příští den" nebo „velmi brzy"
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.