FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Sina787
|
5812 zobrazení 63 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
ollemama
před rokem

Na tom by rozhodně měli zapracovat. Řekl bych, že to hráče stěží inspiruje, aby s nimi dál hráli...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem dostal informaci: Po kontrole snímku obrazovky s podmínkami bonusu se kasino zdá být správné. Přestože kasino není zcela vstřícné k zákazníkům a není v souladu se zbytkem bonusů na jejich stránkách, tentokrát nakonec splnilo podmínky bonusu a bonus vám neudělilo.


Opravdu nemám slov! Nakonec se kasino může jednoduše rozhodnout, zda bude bonus... nebo ne! To není jen troufalé, jen si myslím, že je to podvod od platících hráčů! Jsem nejen naštvaný, ale opravdu zděšený! A takové kasino provozuje i Casino Guru?! Neuvěřitelný!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti si kasina vždy vyhrazují právo zbavit hráče bonusů. Bonus je něco, co od kasina dostanete zdarma, to bychom měli mít vždy na paměti. Dalším aspektem je však spravedlnost. Pokud je hráč motivován vkladovým bonusem, aby skutečně vložil v kasinu, smlouva by měla být spravedlivá a spravedlivá – nabídka by měla být splněna. Neznám však podrobnosti nabídky. Řekněme, že bych se zeptal kasina, zda dostanu bonus, pokud vložím a uložím odpověď, a poté provedem vklad. Nyní se ale vracíme k funkci živého chatu. 🙁

Druhá alternativa: projděte si celé podmínky a najděte možné komplikace, jako například „tento způsob vkladu je vyloučen z bonusu" nebo „hráči z následujících zemí jsou vyloučeni..." a tak dále.

Píšu to, protože to občas vidím tady na fóru.

Každopádně kasino zde není provozováno – je recenzováno. Jak můžete vidět, kontrolujeme každé kasino, na které jsme narazili.

Máme v úmyslu poskytovat „největší světový zdroj informací o online kasinech "

Jen poznámka, nezapomeňte do vlákna stížnosti přidat další informace.

Děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko, jsem rád, že existuje Casino Guru, takže mohu získat nějaké informace o kasinech na stránce! Je jasné, že Casino Guru nemůže vědět o postupech Lemon Casino. Ale také by bylo dobré, kdyby se při hodnocení a posuzování zohlednily zkušenosti hráčů v kasinech!

A pro mě to bylo právě tak, že bonusová nabídka pro vklady 10-16 eur slibovala těchto 50 roztočení zdarma.

Nikde nebylo žádné omezení, například ve vztahu k možnosti vkladu. Potom, po vkladu, nepřiznání tohoto bonusu považuji za pobuřující! Zeptat se prostřednictvím chatu před vložením, zda bude bonus udělen... je bohužel velmi obtížné, protože chat je zřídka dostupný nebo je ihned po otevření uzavřen! Takový zákaznický servis vede k obtěžování hráčů a neslouží k pozitivnímu hodnocení daného kasina. Bez hráčů jsou kasina odsouzena k neúspěchu, to by měl mít každý management kasina vždy na paměti!


Od této chvíle varuji každého hráče, aby používal Lemon Casino. Peníze lze mnohem lépe investovat do jiných kasin!

Celkově vzato to pro mě bylo skutečné zklamání a mrzutost... ale to není chyba Casino Guru.

s pozdravem

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Ahoj!

Oceňuji váš zájem, všichni hráči jsou vítáni, aby se vyjádřili o kasinech zde na fóru. Pro zpětnou vazbu od uživatelů nabízíme uživatelské recenze. Upozorňujeme, že obě hodnocení jsou přísně oddělena, protože nemůžeme hodnotit každou odeslanou uživatelskou recenzi. 🙁

Doufám, že chápete náš konečný cíl.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, moje stížnost byla uzavřena jako "neoprávněná"?! Jsem opravdu zklamaný, protože bonusové podmínky říkají, že pro vklady 10 až 16 eur je 50 roztočení zdarma! Toto znění: Pro vklady 10 až 16 eur to znamená! Slovo „nad" odkazuje na vklady a ne na částku, protože jinak by to muselo být 10,01 eur! Dostanu se přes vklad 10 eur, to není pochyb...nicméně jsem si jistý, že existuje mnohem mnohem více vkladatelů, kteří pak prostě nedostanou zatočení zdarma...tak tomu říkám špatný zákaznický servis a já doporučte všem, aby v tomto kasinu vložili byť jen jedno euro! Zklamaný výsledek!

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Dobrý den, zcela rozumím vašemu pohledu a byl jsem jedním z těch, kteří za vás bojovali na dnešním hovoru, kde celá skupina lidí z Casino Guru pravidelně diskutuje o některých nejistých případech. Domnívám se, že kasino by vám mělo poskytnout roztočení zdarma, jednoduše proto, že vyžadovalo vklady vyšší než 10 a vy jste ve skutečnosti vložili 2x 10. Dalším faktem je, že kasino používá jiné podmínky a podmínky pro své další bonusy, kde by stačilo vložit 10 vytváří pro hráče větší zmatek.

Na druhou stranu i já musím souhlasit s kasinem, že měli v bonusových podmínkách napsáno, že pro získání bonusu musíte vložit nad 10 eur, ale vložili jste jen 10. Z mého pohledu ne poskytnout vám otočení zdarma je z obchodního hlediska kasina dokonce velmi špatné rozhodnutí. Získání vkladového zákazníka do kasina stojí stovky eur (v průměru), když vezmete v úvahu náklady na marketing atd. Oni získali tohoto zákazníka, dostali vás. Byli ochotni vám ta zatočení zdarma dát, dokonce jste vložili 2x, ale stále je odmítají připsat, protože jste kvůli 1 centu nesplnili jejich podmínky. Není divu, že v kasinu nebudete hrát dál, takže přijdou o vkládajícího zákazníka jen kvůli několika roztočením zdarma a 1 chybějícímu centu.

Na druhou stranu je nemůžeme potrestat za nepřipsání bezplatných zatočení, protože jste nesplnili podmínky bonusu. Ale jak jsem řekl, rozhodnutí kasina mi nedává žádný smysl a bohužel kasino jde v tomto případě proti vlastnímu zájmu. Jejich zájem by vás měl udržet šťastnými a zajistit, že se v budoucnu vrátíte a vložíte více do jejich kasina.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Daniel
před rokem

Dobrý den, k mému velkému překvapení jsem právě získal 100 roztočení zdarma z kasina Lemon! Tak uvidím, jestli se tam ještě vyplatí hrát. Jsem rád za reakci a myslím si, že Casino Guru sehrálo v tomto rozhodnutí rozhodující roli! Děkuji za to a brzy se ozvu s novými informacemi o tomto kasinu! Děkuji a jsem s pozdravem

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Páni! Jsem ohromen! To je opravdu skvělá zpráva a děkujeme za zpětnou vazbu. Jsem rád, že se kasino ochotně rozhodlo připsat bezplatná otočení, i když podle nás nemuselo.

Mimochodem, klidně si podle toho upravte svou uživatelskou recenzi, pokud začnete mít pocit, že si nezaslouží jen jednu hvězdičku 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Toto kasino je kompletní rip off a používá zjevně skriptované sloty! Od 8. května 2023 jsem nyní otočil několik tisíc eur. Ani jednou jsem nevyhrál, abych mohl pokračovat ve hře. Automaty běží trvale pouze s mrtvými zatočeními, jakmile dosáhnete mikrovýhry.

Zejména hrací automaty Play and Go jsou v nejhorším stavu horší než Book of Dead!

I když vsadíte 1 euro, vyhráli jste nanejvýš 12 euro v automatech jako Reactoonz 2 a Gigantoonz, i když jsou známé tím, že jsou štědré!

Pokud vsadím několik set eur a pak vyhraju jen 12 eur v nějaké funkci, pak je to velmi, velmi patrné!

Po celé dny, i přes vklady 500 a více eur a maximální sázky 1,00 eur, malé zisky! Žádné bonusové hry.

Nic se neděje celé hodiny kromě opakujících se stejných otočení automatu.

Stávkující: Žádná bonusová kola ani jiné hlavní hry. Jak je možné, že s tak vysokými vklady nemáte vůbec štěstí?

Několik stovek až tisíc otočení a nic nepřijde?

Jsem si vědom toho, že musíte počítat se ztrátami, ale v tomto případě nemáte vůbec žádné zisky. Raputace vůbec nesedí. A také rád hraji několik hodin stejné automaty s velmi nízkými částkami.

Navíc podpora neodpovídá na e-maily! Chat je málokdy dostupný, a když ano, vždy se domluví. Zdá se také, že je pouze jeden zastánce!

Chci výpis, který ukazuje, jak vypadá srovnání výher a proher.

To samo o sobě by vám řeklo, že toto kasino je podvod.

Kromě toho existují denní točení, která získáte v bonusové formě. Získáte 3 otočení zdarma natrvalo. I když je sbíráte, získáte pouze Deadspins.

Ani za více než 30 dní jste neměli bonusový kredit, kde jste mohli začít sázet, protože můžete vyhrát 0,16 centu! Jakmile v tomto kasinu vyhrajete nějakou částku, dostanete pouze vlny dead spin, které neznáte z jiných kasin, bez ohledu na to, do kterého slotu jdete!

Cashback je také velmi zajímavý: za týden prohrajete několik stovek eur a poté dostanete zpět 1,57 eura. 1-7 procent. To je víc než směšné vykrádání těchto kretů!

Ostatní bonusové podmínky lze také hodit do koše. Chcete-li získat bonusy, musíte najednou vložit 100 eur. Dohromady se tyto nepočítají, takže za svou věrnost také nic nedostanete...

Pointa je, že nechápu, proč si kasino vede tak dobře na Casino Guru, když pouze na Trustpilot jsou neustále negativní recenze!

I u možností vkladu existují pouze negativní vlastnosti! Uvádí se, že za převody kreditní kartou nemusíte platit žádné další náklady, ale pak jsou vám účtovány lichvářské částky!

Kasino je naprosto pochybné!



Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ZockerMH1102 Skryl Radka
Důvod: Urážlivý jazyk
před 11 měsíci

Prevezis, 13, 1. patro, byt/kancelář 101, 1065, Nikósie, Kypr



LicenceAntillephone, Curacao № 8048/JAZ

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

H********e a M***********r tvrdí v chatu, že jsou problémy s mou e-mailovou adresou.

V podpoře chatu je také jen jeden zkurvysyn, který odpoví pouze jednou a pak nereaguje vůbec.

Napsal jsem těmto a********n, že mi mohou odpovědět také na jinou e-mailovou adresu.


Ale p****rs to nedělají.


Jednoduše mi nechtějí posílat doklady o mých vkladech, výhrách a prohrách nebo seznam mých herních výsledků.


Ani Casino Guru, kterému jsem problémy popsal, nic nedělá.

Chci dokázat, že toto špinavé kasino je ošizené a podvádí a toto úžasné fórum ani nepomáhá a v mé stížnosti přichází pouze s pokryteckými odpověďmi.

Musíte na to myslet, prohrajete pouze za více než 40 dní, aniž byste jednou vyhráli více než 50 eur, a to i přes vklad několika tisíc eur. Hrajete pouze do maximální výše jednoho eura. Do bonusových her se dostanete jen zřídka, pokud vůbec.

Jak je možné jen tak prohrát?

Někdy musíte vyhrát to, co neuděláte.

Toto fórum je stejně falešné jako toto špinavé kasino.

Nechceš pomoct.

Příspěvek od ZockerMH1102 Upravil Jaro
Důvod: Urážlivý jazyk
Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před 11 měsíci

Ahoj.

Proč si prosím myslíte, že je toto fórum špinavé? Mohu vám připomenout, že zde můžete zveřejňovat své zkušenosti? Jste, navzdory vašemu urážlivému postoji.

Navíc, jak se říká: Z dlouhodobého hlediska kasina vždy vyhrávají. Je to kvůli něčemu, čemu se říká house edge it house cut. Pokud jde o sloty, jde spíše o RTP a volatilitu.

Možná byste mohli procházet sekci průvodce Casino Guru, abyste se lépe zorientovali:

https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik#automaten-spiele-auszahlungsraten-volatitit%C3%A4t-unterschiede

Upřímně přeji více štěstí příště.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od ZockerMH1102 Skryl Radka
Důvod: Urážlivý jazyk
před 11 měsíci

Opět bych rád znovu zmínil, že nechcete někomu pomáhat, protože jste prostě takoví zločinci.

Můj účet byl nyní v tomto kasinu zablokován.


Nemůžeš dělat nic jiného než překrucovat fakta!

Moje spolupráce zanechala mnoho přání.


Díky vůbec za nic!

Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před 11 měsíci

Nazdárek!


Casino Guru jako celek je nezávislé na kasinech. Naše hodnocení nejsou na prodej, a proto je neovlivňuje nic jiného než nejlepší úsudek, znalosti a analytické schopnosti našeho týmu pro hodnocení kasina. Naším cílem je poskytnout komplexní posouzení, které zohledňuje různé faktory. Máte také otevřenou stížnost na kasino, která ještě nebyla vyřešena, tak co myslíte tvrzením, že vám nechceme pomoci? Tým pro stížnosti se o to stará, když mluvíme.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Od začátku mě nepodporuješ. Několikrát jsem psal, že kasino nereaguje a posílá mi všechny přehledy, kterými lze dokázat, že oproti vkladům je dosahováno příliš malých zisků. V tomto kasinu nevyhrajete vůbec nic a to s několika tisíci eurovými vklady. Ztráta a neštěstí jsou jedna věc, nezískat vůbec nic druhá.

Místo toho přicházíte s nedostatkem spolupráce z mé strany.


Jak by to bylo, kdybyste se zeptali kasina, proč mi neposlali dokumenty.

Místo toho za mnou přicházíte s prvním e-mailem z kasina, který byl napsán po týdnech, který mimochodem stále obsahuje odkaz, kde mohu sám vidět své vklady.


Skvělá pomoc.


Můj účet byl kvůli tomu nyní uzavřen....


Získejte pomoc. Od začátku jsem nic nečekal a potvrdilo se to.

Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před 10 měsíci

Studna,

jediné, co vidím, je, že jsi skoro pořád nezdvořilý a hrubý i tady na fóru. Přesto jsme si našli čas, abychom vás podpořili. Z mého pohledu jste to vy, kdo ignoruje naši žádost o spolupráci. Pokud byste e-mail s žádostí o vaši herní historii odeslali pouze zpracovateli stížností, jak jste byli požádáni, bylo by to docela hladší:

Cituji z vaší stížnosti :

"Zmínil jste se, že jste odeslali e-maily s žádostí o vaši herní historii, ale neobdrželi jste žádnou odpověď. Poskytněte mi prosím kopie těchto e-mailů. Požaduji pouze důkaz, že jste skutečně požádali kasino a že byl zcela ignorován."

Musím však vyjádřit svůj nesouhlas ohledně vašeho tvrzení, že jste kvůli našim doporučením přišli o své peníze. Navzdory vaší nespokojenosti s RTP tohoto kasina pokračujete ve vkládání finančních prostředků ve snaze ověřit si svůj názor. Pokud jste opakovaně ignorovali mé žádosti o přeposlání jakékoli relevantní komunikace, prosím o radu, jak si přejete v tomto případě postupovat. Spolupráce mezi hráči a kasiny je pro nás nezbytná k prošetření jakýchkoli problémů. Doposud jste nás obviňovali pouze z odpovědnosti za nízké RTP, neschopnost MiFinity ověřit váš účet a zpoždění v přímých převodech. Namísto toho, abyste mi poskytli potřebnou komunikaci (i když jsem si vědom toho, že kasino neodpovědělo), obvinili jste nás z neužitečnosti, zveřejnili jste negativní recenzi na Trustpilot, zatímco jsme se zabývali vaší stížností, a dokonce jste vyhrožovali právní kroky a zapojení policie.

Toto bude můj poslední pokus o získání e-mailů, které jste odeslali. Oceňuji vaše pochopení, že můžeme pomáhat pouze hráčům, kteří jsou ochotni s námi spolupracovat."

Opravdu nemám co jiného dodat. Pokud jste nic nečekali, je opravdu fér napsat špatnou recenzi na Trustpilot. Velmi spravedlivé, velmi odvážné. 🙂

Přeji hezký den.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Přeposlal jsem poslední email s žádostí o zaslání dokumentů k Vám. Byla tam i odpověď z kasina, kde byl uveden pouze odkaz, který vede k mým vkladům.

Nedostal jsem ani seznam všech proher ani výher. Kromě toho mi nebyly zpřístupněny požadované herní výsledky slotů.

Napsal jsem na chat podporu mnohokrát a požádal jsem o všechno.

Říkal jsem ti, že občas zareaguje a pak už od něj najednou není nic slyšet.

Již nemohu posílat e-maily, protože je již nemám.


Nechápu, co děláš.

Jen jsem chtěl, aby kasino mělo kompletní srovnávací seznam všech vkladů, výher, ztrát a výsledků her, abych zjistil, jak jsem nevydělal vůbec žádné, když jsem utratil několik tisíc eur.

A to je e-mail, který jste dostali.


Řekl jsi mi, že to potřebuji, aby si člověk mohl například ověřit, zda je dobrá pověst.


Řekněte mi toto: Je možné, že budete mít ztráty jen měsíc, aniž byste dosáhli byť jen malých zisků?

Hodně jsem hrál automaty Play n Go a několik týdnů jsem tam měl jen deadspun.

Nemůže to být jen smůla.

Nikdy nehraju s maximálním vkladem 1 euro, mám nespočet roztočení a nic nevyhrávám?

Bavíme se o 1900 Euro Verkusten za 2 dny, kde i přes 0,20 nebo 0,40 až do maxima 1,00 Euro nebylo žádné bonusové kolo nebo jste dokonce nevyhráli více než 20 Euro?


A budu hrubý, jen když se mě chceš zbavit.

Přesně to samé dělá kasino a částečně i vás.


MŮJ ÚČET BYL JEDNODUŠE SMAŽENÝ, NEPŘIŠLA POŠTA, NIC.

A TOHLE JSEM VÁM NAPSAL A VY ANI NEJEDNÁTE!


Co mám dělat jiného, než vás požádat, abyste se spojili s kasinem a zeptali se, proč mi neposlali důkaz.




Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před 10 měsíci

Pokuta. Teď jdeme kupředu. Děkuji za předání e-mailu.

Chci, abyste pochopili, proč je to tak důležité: Představte si, že zpracovatel stížností osloví zástupce kasina a tvrdí, že jste v minulosti žádali o herní historii. Kasino říká: Žádný takový nárok nebyl. Co bychom měli dělat? Požádejte je, aby poskytli důkaz, že jste se nikdy nezkusili zeptat? To by byl nesmysl. Místo toho potřebujeme, abyste nejprve prokázali, že jste se skutečně zeptali, jen abyste přeskočili možný problém.

Doufám, že už je to jasnější.



Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky