před rokem
Na tom by rozhodně měli zapracovat. Řekl bych, že to hráče stěží inspiruje, aby s nimi dál hráli...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
0
Na tom by rozhodně měli zapracovat. Řekl bych, že to hráče stěží inspiruje, aby s nimi dál hráli...
They should definitely work on that. I'd say it hardly inspires players to keep playing with them...
Právě jsem dostal informaci: Po kontrole snímku obrazovky s podmínkami bonusu se kasino zdá být správné. Přestože kasino není zcela vstřícné k zákazníkům a není v souladu se zbytkem bonusů na jejich stránkách, tentokrát nakonec splnilo podmínky bonusu a bonus vám neudělilo.
Opravdu nemám slov! Nakonec se kasino může jednoduše rozhodnout, zda bude bonus... nebo ne! To není jen troufalé, jen si myslím, že je to podvod od platících hráčů! Jsem nejen naštvaný, ale opravdu zděšený! A takové kasino provozuje i Casino Guru?! Neuvěřitelný!
I just got the info: After checking the screenshot with the bonus terms and conditions, the casino seems to be correct. Although not entirely customer friendly and inconsistent with the rest of the bonuses on their site, this time the casino ultimately complied with the bonus terms and didn't award you the bonus.
I'm really speechless! Ultimately, the casino can simply decide whether there is a bonus... or not! That's not just bold, I just think it's a rip-off from the paying players! I'm not only angry but really appalled! And such a casino is run at Casino Guru as well?! Unbelievable!
Ich bekam soeben die Info: Nach Überprüfung des Screenshots mit den Bonusbedingungen scheint das Casino richtig zu sein. Obwohl es nicht ganz kundenfreundlich ist und nicht mit den restlichen Boni auf ihrer Website übereinstimmt, hat sich das Casino dieses Mal letztendlich an die Bonusbedingungen gehalten und Ihnen den Bonus nicht zugesprochen.
Ich bin echt sprachlos! Das Casino kann also letztlich einfach mal entscheiden, ob es den Bonus gibt...oder eben nicht! Das ist nicht nur dreist, das finde ich einfach Abzocke der zahlenden Spieler! Bin nicht nur sauer sondern echt entsetzt! Und so ein Casino wird bei Casino Guru als gut geführt?! Unglaublich!
Ve skutečnosti si kasina vždy vyhrazují právo zbavit hráče bonusů. Bonus je něco, co od kasina dostanete zdarma, to bychom měli mít vždy na paměti. Dalším aspektem je však spravedlnost. Pokud je hráč motivován vkladovým bonusem, aby skutečně vložil v kasinu, smlouva by měla být spravedlivá a spravedlivá – nabídka by měla být splněna. Neznám však podrobnosti nabídky. Řekněme, že bych se zeptal kasina, zda dostanu bonus, pokud vložím a uložím odpověď, a poté provedem vklad. Nyní se ale vracíme k funkci živého chatu. 🙁
Druhá alternativa: projděte si celé podmínky a najděte možné komplikace, jako například „tento způsob vkladu je vyloučen z bonusu" nebo „hráči z následujících zemí jsou vyloučeni..." a tak dále.
Píšu to, protože to občas vidím tady na fóru.
Každopádně kasino zde není provozováno – je recenzováno. Jak můžete vidět, kontrolujeme každé kasino, na které jsme narazili.
Máme v úmyslu poskytovat „největší světový zdroj informací o online kasinech "
Jen poznámka, nezapomeňte do vlákna stížnosti přidat další informace.
Děkuji.
Actually, casinos always reserve the right to strip players from bonuses. Bonus is something you get for free from the casino, we should always keep that in mind. The other aspect is fairness, however. If the player is motivated by a deposit bonus to actually deposit in the casino, the bargain should be fair and square - the offer should be fulfilled. I don't know the details of the offer though. Let's just say, I would ask the casino whether I'll get the bonus if I deposit and save the reply, then I make the deposit. But now we're getting back to the live chat feature. 🙁
The other alternative: browse the whole terms and conditions to find possible complications, such as "this deposit method is excluded from the bonus" or "players from following countries are excluded..." and so on.
I'm writing this because I occasionally see that here on the forum.
Anyway, the casino is not run here - it's reviewed. As you may see, we review every casino we came across.
We intend to provide "the world's biggest source of information about online casinos"
Just a note, please do not forget to add any additional info to the complaint thread.
Thank you.
Ahoj Radko, jsem rád, že existuje Casino Guru, takže mohu získat nějaké informace o kasinech na stránce! Je jasné, že Casino Guru nemůže vědět o postupech Lemon Casino. Ale také by bylo dobré, kdyby se při hodnocení a posuzování zohlednily zkušenosti hráčů v kasinech!
A pro mě to bylo právě tak, že bonusová nabídka pro vklady 10-16 eur slibovala těchto 50 roztočení zdarma.
Nikde nebylo žádné omezení, například ve vztahu k možnosti vkladu. Potom, po vkladu, nepřiznání tohoto bonusu považuji za pobuřující! Zeptat se prostřednictvím chatu před vložením, zda bude bonus udělen... je bohužel velmi obtížné, protože chat je zřídka dostupný nebo je ihned po otevření uzavřen! Takový zákaznický servis vede k obtěžování hráčů a neslouží k pozitivnímu hodnocení daného kasina. Bez hráčů jsou kasina odsouzena k neúspěchu, to by měl mít každý management kasina vždy na paměti!
Od této chvíle varuji každého hráče, aby používal Lemon Casino. Peníze lze mnohem lépe investovat do jiných kasin!
Celkově vzato to pro mě bylo skutečné zklamání a mrzutost... ale to není chyba Casino Guru.
s pozdravem
Hi Radka, I'm glad Casino Guru exists so I can get some information about casinos on the site! It is clear that Casino Guru cannot know about the procedures of Lemon Casino. But it would also be a good thing if the experiences of the players in the casinos are taken into account in the evaluation and assessment!
And for me it was just the way that the bonus offer for deposits of 10-16 euros promised these 50 free spins.
There was no restriction anywhere, for example in relation to the deposit option. Then, after the deposit, not granting this bonus I just find outrageous! To inquire via the chat before depositing whether the bonus will be granted...unfortunately very difficult to do because the chat is rarely available or is closed immediately after opening! Such customer service leads to annoyance of the players and does not serve to positively evaluate the casino in question. Without players, the casinos are doomed to failure, every casino management should always keep that in mind!
From now on I warn every player to use Lemon Casino. The money can be invested much better in other casinos!
Well, all in all it was a real disappointment and annoyance for me... but that's not Casino Guru's fault.
Best regards
Hallo Radka, ich bin froh, das es Casino Guru gibt, damit ich mich auf der Seite über Casinos informieren kann! Das Casino Guru von den Verfahrensweisen des Lemon Casinos nicht wissen kann, ist ja klar. Doch es wäre auch eine gute Sache, wenn die Erfahrungen der Spieler in den Casinos, mit in der Bewertung und Einschätzung übernommen wird!
Und bei mir war es eben so, das das Bonusangebot Einzahlungen von 10-16 Euro diese 50 Freispiele versprach.
Es stand nirgendwo eine Einschränkung z.B. bezogen auf die Einzahlmöglichkeit. Dann, nach der Einzahlung, diesen Bonus nicht zu gewähren finde ich einfach unverschämt! Sich vor der Einzahlung, über den Chat, zu erkundigen, ob der Bonus gewährt wird...leider sehr schlecht machbar, weil der Chat selten erreichbar ist oder gleich nach Öffnung geschlossen wird! So ein Kundenservice führt zur Verärgerung der Spieler und dient nicht zur positiven Bewertung des betreffenden Casinos. Ohne Spieler sind eben die Casinos zum Scheitern verurteilt, das sollte jede Casinoleitung immer im Auge haben!
Ich warne ab sofort jeden Spieler, Lemon Casino zu nutzen. Das Geld kann in anderen Casinos viel besser investiert werden!
Na ja, alles in allem war es für mich eine echte Enttäuschung und Ärger... aber dafür kann ja Casino Guru nichts.
Viele Grüsse
Ahoj!
Oceňuji váš zájem, všichni hráči jsou vítáni, aby se vyjádřili o kasinech zde na fóru. Pro zpětnou vazbu od uživatelů nabízíme uživatelské recenze. Upozorňujeme, že obě hodnocení jsou přísně oddělena, protože nemůžeme hodnotit každou odeslanou uživatelskou recenzi. 🙁
Doufám, že chápete náš konečný cíl.
Hi there!
I appreciate your concern, all players are welcome to comment about the casinos here on the forum. For user feedback, we offer user reviews. Just note, both ratings are separated strictly because we can't evaluate every submitted user review. 🙁
I hope you understand our ultimate goal.
Dobrý den, moje stížnost byla uzavřena jako "neoprávněná"?! Jsem opravdu zklamaný, protože bonusové podmínky říkají, že pro vklady 10 až 16 eur je 50 roztočení zdarma! Toto znění: Pro vklady 10 až 16 eur to znamená! Slovo „nad" odkazuje na vklady a ne na částku, protože jinak by to muselo být 10,01 eur! Dostanu se přes vklad 10 eur, to není pochyb...nicméně jsem si jistý, že existuje mnohem mnohem více vkladatelů, kteří pak prostě nedostanou zatočení zdarma...tak tomu říkám špatný zákaznický servis a já doporučte všem, aby v tomto kasinu vložili byť jen jedno euro! Zklamaný výsledek!
Hello, my complaint was closed as "unjustified"?! I'm really disappointed, because the bonus conditions say that there are 50 free spins for deposits of 10 to 16 euros! This wording: For deposits of 10 to 16 euros that means! The word "above" refers to the deposits and not to the amount, because otherwise it would have to be 10.01 euros! I will get over the deposit of 10 euros, no question...however, I'm sure that there are many many more depositors who then just don't get the free spins...that's what I call bad customer service and I advise everyone from depositing even just one euro at this casino! Disappointing outcome!
Hallo, meine Beschwerde wurde als "nicht berechtigt" geschlossen?! Ich bin echt enttäuscht, denn die Bonusbedingungen sagen aus, das es bei Einzahlungen von 10 bis 16 Euro 50 Freispiele gibt! Dieser Wortlaut: Bei Einzahlungen über 10 bis 16 Euro besagen das! Das Wort "über" bezieht sich in der Art auf die Einzahlungen und nicht auf den Betrag, denn sonst müsste da 10.01Euro stehen! Ich werde die Einzahlung von 10 Euro verschmerzen, keine Frage...allerdings bin ich mir sicher, das es noch viel viel mehr Einzahler gibt, die dann eben die Freispiele nicht erhalten...das nenne ich einfach mal schlechten Kundenservice und ich rate jedem ab, bei diesem Casino auch nur einen Euro einzuzahlen! Enttäuschender Ausgang!
Dobrý den, zcela rozumím vašemu pohledu a byl jsem jedním z těch, kteří za vás bojovali na dnešním hovoru, kde celá skupina lidí z Casino Guru pravidelně diskutuje o některých nejistých případech. Domnívám se, že kasino by vám mělo poskytnout roztočení zdarma, jednoduše proto, že vyžadovalo vklady vyšší než 10 a vy jste ve skutečnosti vložili 2x 10. Dalším faktem je, že kasino používá jiné podmínky a podmínky pro své další bonusy, kde by stačilo vložit 10 vytváří pro hráče větší zmatek.
Na druhou stranu i já musím souhlasit s kasinem, že měli v bonusových podmínkách napsáno, že pro získání bonusu musíte vložit nad 10 eur, ale vložili jste jen 10. Z mého pohledu ne poskytnout vám otočení zdarma je z obchodního hlediska kasina dokonce velmi špatné rozhodnutí. Získání vkladového zákazníka do kasina stojí stovky eur (v průměru), když vezmete v úvahu náklady na marketing atd. Oni získali tohoto zákazníka, dostali vás. Byli ochotni vám ta zatočení zdarma dát, dokonce jste vložili 2x, ale stále je odmítají připsat, protože jste kvůli 1 centu nesplnili jejich podmínky. Není divu, že v kasinu nebudete hrát dál, takže přijdou o vkládajícího zákazníka jen kvůli několika roztočením zdarma a 1 chybějícímu centu.
Na druhou stranu je nemůžeme potrestat za nepřipsání bezplatných zatočení, protože jste nesplnili podmínky bonusu. Ale jak jsem řekl, rozhodnutí kasina mi nedává žádný smysl a bohužel kasino jde v tomto případě proti vlastnímu zájmu. Jejich zájem by vás měl udržet šťastnými a zajistit, že se v budoucnu vrátíte a vložíte více do jejich kasina.
Hello, I completely understand your point of view and I was one of those who fought for you on today's call where a whole group of Casino Guru people regularly discusses some uncertain cases. I believe that the casino should give you the free spins, simply because they required deposits higher than 10 and you actually deposited 2x 10. Another fact is that the casino uses different terms and conditions for their other bonuses where depositing 10 would be just enough so it creates more confusion for the players.
On the other hand, even I must agree with the casino that they had it written in the bonus terms and conditions that you must deposit above 10 eur in order to get the bonus, but you deposited just 10. From my point of view, not giving you the free spins is even a very bad decision from the casino's business perspective. Getting a depositing customer into a casino costs hundreds of euros (in average) when you consider expenses for marketing etc. They got this customer, they got you. They were willing to give you those free spins, you even deposited 2x, but they still refuse to credit them, because you didn't meet their terms and conditions because of 1 cent. There's no wonder you won't carry on playing in the casino so they're going to lose a depositing customer just because of a few free spins and 1 missing cent.
On the other hand, we can't punish them for not crediting the free spins since you didn't match the bonus terms. But as I said, the casino's decision doesn't make any sense to me and sadly, the casino goes against their own interest in this case. Their interest should be keeping you happy and make sure that you'll come back in the future to deposit more in their casino.
Dobrý den, k mému velkému překvapení jsem právě získal 100 roztočení zdarma z kasina Lemon! Tak uvidím, jestli se tam ještě vyplatí hrát. Jsem rád za reakci a myslím si, že Casino Guru sehrálo v tomto rozhodnutí rozhodující roli! Děkuji za to a brzy se ozvu s novými informacemi o tomto kasinu! Děkuji a jsem s pozdravem
Hello, to my great surprise I just got 100 free spins from Lemon Casino! So I'll see if it's still worth playing there. I'm happy about the reaction and I think that Casino Guru played a decisive role in this decision! Thank you for that and I'll be in touch soon with new information about this casino! Thank you and best regards
Hallo, zu meiner großen Überraschung bekam ich gerade eben 100 Freispiele vom Lemon Casino! Also werde ich nun mal sehen, ob es sich weiterhin lohnt, dort zu spielen. Die Reaktion freut mich und ich denke mal, das Casino Guru bei dieser Entscheidung entscheidend mitgewirkt hat! Vielen Dank dafür und ich melde mich bald, mit neuen Infos über dieses Casino! Vielen Dank und viele Grüsse
Páni! Jsem ohromen! To je opravdu skvělá zpráva a děkujeme za zpětnou vazbu. Jsem rád, že se kasino ochotně rozhodlo připsat bezplatná otočení, i když podle nás nemuselo.
Mimochodem, klidně si podle toho upravte svou uživatelskou recenzi, pokud začnete mít pocit, že si nezaslouží jen jednu hvězdičku 🙂
Wow! I'm impressed! That's really great news and thank you for the feedback. I'm glad to hear that the casino willingly decided to credit the free spins even though they didn't have to according to us.
By the way, feel free to edit your user review accordingly if you start feeling that they don't deserve just one star 🙂
Toto kasino je kompletní rip off a používá zjevně skriptované sloty! Od 8. května 2023 jsem nyní otočil několik tisíc eur. Ani jednou jsem nevyhrál, abych mohl pokračovat ve hře. Automaty běží trvale pouze s mrtvými zatočeními, jakmile dosáhnete mikrovýhry.
Zejména hrací automaty Play and Go jsou v nejhorším stavu horší než Book of Dead!
I když vsadíte 1 euro, vyhráli jste nanejvýš 12 euro v automatech jako Reactoonz 2 a Gigantoonz, i když jsou známé tím, že jsou štědré!
Pokud vsadím několik set eur a pak vyhraju jen 12 eur v nějaké funkci, pak je to velmi, velmi patrné!
Po celé dny, i přes vklady 500 a více eur a maximální sázky 1,00 eur, malé zisky! Žádné bonusové hry.
Nic se neděje celé hodiny kromě opakujících se stejných otočení automatu.
Stávkující: Žádná bonusová kola ani jiné hlavní hry. Jak je možné, že s tak vysokými vklady nemáte vůbec štěstí?
Několik stovek až tisíc otočení a nic nepřijde?
Jsem si vědom toho, že musíte počítat se ztrátami, ale v tomto případě nemáte vůbec žádné zisky. Raputace vůbec nesedí. A také rád hraji několik hodin stejné automaty s velmi nízkými částkami.
Navíc podpora neodpovídá na e-maily! Chat je málokdy dostupný, a když ano, vždy se domluví. Zdá se také, že je pouze jeden zastánce!
Chci výpis, který ukazuje, jak vypadá srovnání výher a proher.
To samo o sobě by vám řeklo, že toto kasino je podvod.
Kromě toho existují denní točení, která získáte v bonusové formě. Získáte 3 otočení zdarma natrvalo. I když je sbíráte, získáte pouze Deadspins.
Ani za více než 30 dní jste neměli bonusový kredit, kde jste mohli začít sázet, protože můžete vyhrát 0,16 centu! Jakmile v tomto kasinu vyhrajete nějakou částku, dostanete pouze vlny dead spin, které neznáte z jiných kasin, bez ohledu na to, do kterého slotu jdete!
Cashback je také velmi zajímavý: za týden prohrajete několik stovek eur a poté dostanete zpět 1,57 eura. 1-7 procent. To je víc než směšné vykrádání těchto kretů!
Ostatní bonusové podmínky lze také hodit do koše. Chcete-li získat bonusy, musíte najednou vložit 100 eur. Dohromady se tyto nepočítají, takže za svou věrnost také nic nedostanete...
Pointa je, že nechápu, proč si kasino vede tak dobře na Casino Guru, když pouze na Trustpilot jsou neustále negativní recenze!
I u možností vkladu existují pouze negativní vlastnosti! Uvádí se, že za převody kreditní kartou nemusíte platit žádné další náklady, ale pak jsou vám účtovány lichvářské částky!
Kasino je naprosto pochybné!
This casino is a complete rip off and uses apparently scripted slots! Since May 08, 2023, I have now turned over several thousand euros. Not once have I made a win to continue playing with. The slots only run permanently with dead spins as soon as you achieve a micro win.
Play and Go slots in particular is worse than Book of Dead at its worst!
Even if you bet 1 euro, you won at most 12 euro in slots like Reactoonz 2 and Gigantoonz, although these are known for being generous!
If I gamble several hundred euros and then only win 12 euros in a feature, then that is very, very noticeable!
For days, despite deposits of 500 and more euros and maximum stakes of 1.00 euros, small profits! No bonus games.
Nothing happens for hours apart from recurring same slot spins.
Striking: No bonus rounds or other feature games. How is it possible that you have no luck at all with such high deposits?
Several hundred to thousands of spins and nothing comes up?
I'm aware that you have to factor in losses, but in this case you have no gains at all. The raputations don't fit at all. And I also like to play the same slots with very low amounts for several hours.
In addition, the support does not answer e-mails! The chat is rarely available and when it is, he always talks himself out of it. There also seems to be only one supporter!
I want a listing that shows how the comparison between wins and losses looks like.
That alone would tell you that this casino is a rip off.
In addition, there are the daily spins that you get in bonus form. You get 3 free spins permanently. Even if you collect these, you only get Deadspins.
Not even in more than 30 days have you had a bonus credit where you could start wagering because you might win 0.16 cents! As soon as you win an amount in this casino, you only get dead spin waves, which you don't know from other casinos, no matter which slot you go into!
The cashback is also very interesting: You gamble away several hundred euros in a week and then get 1.57 euros back. 1-7 percent. This is more than ridiculous rip off these assholes!
The other bonus conditions can also be thrown into the bin. You have to deposit 100 euros at a time to get bonuses. Collectively, these don't count, so you don't get anything for your loyalty either...
The bottom line is that I don't understand why the casino does so well on Casino Guru when there are consistently negative reviews on Trustpilot alone!
Even with the deposit options, there are only negative features! It is stated that you do not have to pay any additional costs for credit card transfers, but then you are charged usury amounts!
The casino is completely dubious!
Dieses Casino ist die reinste Abzocke und nutzt scheinbar gescriptete Slots! Ich habe jetzt seit 08. Mai 2023 mehrere tausend Euro umgesetzt. Nicht einmal habe ich einen Gewinn erzielt, mit dem man mal weiter spielen konnte. Permanent rennen die Slots nur mit Deadspins, sobald du nen Microgewinn erzielst.
Gerade bei Play and Go Slots ist das schlimmer als bei Book of Dead in den schlimmsten Zeiten!
Trotz 1 Euro Einsätzen gewinnst du höchstens mal 12 Euro in Slots wie Reactoonz 2 und Gigantoonz, obwohl diese dafür bekannt sind, großzügig zu sein!
Wenn ich mehrere hundert Euro verspiele um dann in einem Feature nur 12 Euro zu gewinnen, dann ist das sehr sehr auffällig!
Über Tage hinweg trotz Einzahlungen von 500 und mehr Euro und Maximal Einsätzen in Höhe von 1,00 Euro, kleine Gewinne! Keine Bonusgames.
Stundenlang tut sich da nicht ausser immer wiederkehrende gleiche Slotdrehungen.
Auffällig: Keine Bonusrunden oder sonstige Featuregames. Wie soll es möglich sein, dass man bei so hohen Einzahlungen überhaupt keine Glück hat?
Mehrere hundert bis hin zu tausende Spins und es kommt nichts?
Ich bin mir im klaren darüber, dass man Verluste einkalkulieren muss, aber in diesem Fall hat man gar keine Gewinne. Die Raputationen passen überhaupt nicht. Und ich spiele auch gerne mal über mehrere Stunden die selben Slots mit sehr niedrigen Beträgen.
Zudem beantwortet der Support keine E-Mails! Der Chat ist selten zu erreichen und wenn, redet er sich immer nur raus. Es scheint auch nur einen Einzigen Supporter zu geben!
Ich möchte eine Auflistung, die anziegt wie der Vergleich zwischen Gewinnen und Verlusten ausschaut.
Allein daran könnte man erkenne, das dieses Casino ur Abzockt.
Dazu kommen die täglichen Drehungen die man in Bonusform bekommt. Permanent bekommst du 3 Spins geschenkt. Selbst wenn du diese sammelst erhälst du nur Deadspins.
Nicht einmal in über 30 Tagen hat man mal nen Bonusguthgaben gehabt, wo man ansatzweise wagern konnte, weil du vielleicht mal 0,16 Cent gewinnst! Sobald du in diesem Casino einen Betrag gewinnst, erhälst du egal in welche Slot du gehtst nur noch Deadspinwellen, die man so aus anderen Casinos nicht kennt!
Das Cashback ist auch sehr interessant: Du verspielst in ner Woche mehrere hundert Euro und bekommst dann 1,57 Euro zurück. 1-7 Prozent. Das ist mehr als lächerliche Abzocke dieser Arschlöcher!
Die sonstigen Bonusbedingungen kannste ebenfalls in die Tonne kloppen. Du musst hundert Euro aufeinmal einzahlen um Boni zu bekommen. Zusammengerechtnet zählen diese nicht, also erhälst du auch nichts für deine Loyalität...
Unterm Strich verstehe ich nicht, warum das Casino bei Casino Guru so gut wegkommt, wenn alleine bei Trustpilot durchweg negative Bewertungen zu finden sind!
Selbst bei den Einzahlungsmöglichkeiten gibt es nur negative Merkmale! Es wird angegeben, dass man keine Zusatzkosten bei Kreditkartenüberweisung zahlen muss, bekommt dann aber Wucherbeträge auferlegt!
Das Casino ist komplett unseriös!
H********e a M***********r tvrdí v chatu, že jsou problémy s mou e-mailovou adresou.
V podpoře chatu je také jen jeden zkurvysyn, který odpoví pouze jednou a pak nereaguje vůbec.
Napsal jsem těmto a********n, že mi mohou odpovědět také na jinou e-mailovou adresu.
Ale p****rs to nedělají.
Jednoduše mi nechtějí posílat doklady o mých vkladech, výhrách a prohrách nebo seznam mých herních výsledků.
Ani Casino Guru, kterému jsem problémy popsal, nic nedělá.
Chci dokázat, že toto špinavé kasino je ošizené a podvádí a toto úžasné fórum ani nepomáhá a v mé stížnosti přichází pouze s pokryteckými odpověďmi.
Musíte na to myslet, prohrajete pouze za více než 40 dní, aniž byste jednou vyhráli více než 50 eur, a to i přes vklad několika tisíc eur. Hrajete pouze do maximální výše jednoho eura. Do bonusových her se dostanete jen zřídka, pokud vůbec.
Jak je možné jen tak prohrát?
Někdy musíte vyhrát to, co neuděláte.
Toto fórum je stejně falešné jako toto špinavé kasino.
Nechceš pomoct.
The H*******e and M***********r claim in the chat that there are problems with my email address.
There is also only this one son of a bitch in chat support who only answers once and then doesn't react at all.
I have written to these a********n that they can also reply to me at a different email address.
But the p****rs don't do that.
They simply don't want to send me proof of my deposits, winnings and losses or a list of my game results.
Even Casino Guru, to whom I described the problems, does nothing.
I want to prove that this filthy casino is rip off and cheating and this amazing forum doesn't even help and only comes up with hypocritical answers in my complaint.
You have to think about it, you only lose in more than 40 days without winning more than 50 euros once, and that despite depositing several thousand euros. You only play up to a maximum of one euro. You rarely get into bonus games, if at all.
How is it possible to just lose?
Sometimes you have to win what you don't do.
This forum here is just as fake as this filthy casino.
You don't want to help.
Die H********e und M**********r behaupten im Chat, es gäbe Probleme mit meiner Mailadresse.
Es gibt auch nur diesen einzigen Hurensohn im Chatsupport, der nur einmal antwortet und dann gar nicht mehr reagiert.
Ich haben diesen A********n geschrieben, dass sie mir auch auf eine andere Mailadresse antworten dürfen.
Machen die P****r aber nicht.
Die wollen mir einfach keine Nachweise meiner Einzahlungen, Gewinne und Verluste und auch keine Auflistung meiner Spielergebnisse zukommen lassen.
Auch Casino Guru, den ich die Probleme geschildert habe unternimmt nichts.
Ich will beweisen, dass dieses Dreckscasino abzockt und betrügt und dieses tolle Forum hilft nicht mal und kommt nur mit scheinheilgen Antworten in meiner Beschwerde.
Man muss sich das mal überlegen, man verliert in mehr als 40 Tagen nur, ohne auch nur einmal mehr als 50 Euro zu gewinnen, und dass trotz mehreren tausend Euro Einzahlungen. Man spielt nur bis Maximal einen Euro. Man kommt sehr sehr selten bis überhaupt nicht in Bonusgames.
Wie soll es möglich sein nur zu verlieren?
Man muss zwischendurch auch mal gewinnen, was man nicht tut.
Dieses Forum hier ist genauso Fake, wie dieses Dreckscasino.
Man will nicht helfen.
Ahoj.
Proč si prosím myslíte, že je toto fórum špinavé? Mohu vám připomenout, že zde můžete zveřejňovat své zkušenosti? Jste, navzdory vašemu urážlivému postoji.
Navíc, jak se říká: Z dlouhodobého hlediska kasina vždy vyhrávají. Je to kvůli něčemu, čemu se říká house edge it house cut. Pokud jde o sloty, jde spíše o RTP a volatilitu.
Možná byste mohli procházet sekci průvodce Casino Guru, abyste se lépe zorientovali:
Upřímně přeji více štěstí příště.
Hello there.
What makes you think this forum is filthy, please? May I remind you that you are free to post your experiences here? You are, despite your offensive attitude.
Furthermore, as the saying goes: In the long term, casinos always win. It's due to something called house edge it house cut. When it comes to slots, it is more about the RTP and volatility.
Maybe you could browse Casino Guru guide section to get better oriented:
I honestly wish you better luck next time.
Opět bych rád znovu zmínil, že nechcete někomu pomáhat, protože jste prostě takoví zločinci.
Můj účet byl nyní v tomto kasinu zablokován.
Nemůžeš dělat nic jiného než překrucovat fakta!
Moje spolupráce zanechala mnoho přání.
Díky vůbec za nic!
Again, I'd like to mention again that you don't want to help someone, because you're just such criminals.
My account has now been blocked at this casino.
You can't do anything but twist facts!
My cooperation left a lot to be desired.
Thanks for nothing at all!
Auch hier erwähne ich gerne nochmal, dass ihr einen nicht helfen wollt, da ihr genau solche Verbrecher seid.
Mittlerweile wurde mein Account in diesem Casino gesperrt.
Ihr könnt auch nicht anderes als Tatsachen verdrehen!
Meine Kooperation ließ ja zuwünschen übrig.
Danke für überhaupt nichts!
Nazdárek!
Casino Guru jako celek je nezávislé na kasinech. Naše hodnocení nejsou na prodej, a proto je neovlivňuje nic jiného než nejlepší úsudek, znalosti a analytické schopnosti našeho týmu pro hodnocení kasina. Naším cílem je poskytnout komplexní posouzení, které zohledňuje různé faktory. Máte také otevřenou stížnost na kasino, která ještě nebyla vyřešena, tak co myslíte tvrzením, že vám nechceme pomoci? Tým pro stížnosti se o to stará, když mluvíme.
Hey There!
Casino Guru as whole is independent to casinos, Our ratings are not for sale and that's why they are not influenced by anything other than the best judgement, knowledge and analytical skills of our casino review team. Our aim is to provide a comprehensive assessment that takes into account a variety of factors. You also have complaint open about the casino that has not been resolved yet, so what do you mean by claiming that we don't wat to help you? Complaint team is taking care of that as we speak.
Od začátku mě nepodporuješ. Několikrát jsem psal, že kasino nereaguje a posílá mi všechny přehledy, kterými lze dokázat, že oproti vkladům je dosahováno příliš malých zisků. V tomto kasinu nevyhrajete vůbec nic a to s několika tisíci eurovými vklady. Ztráta a neštěstí jsou jedna věc, nezískat vůbec nic druhá.
Místo toho přicházíte s nedostatkem spolupráce z mé strany.
Jak by to bylo, kdybyste se zeptali kasina, proč mi neposlali dokumenty.
Místo toho za mnou přicházíte s prvním e-mailem z kasina, který byl napsán po týdnech, který mimochodem stále obsahuje odkaz, kde mohu sám vidět své vklady.
Skvělá pomoc.
Můj účet byl kvůli tomu nyní uzavřen....
Získejte pomoc. Od začátku jsem nic nečekal a potvrdilo se to.
You don't support me from the start. I have written several times that the casino does not react and sends me all the overviews, which can be used to prove that far too few profits are made compared to the deposits. In this casino you win nothing at all and that with several thousand euros deposits. Loss and misfortune are one thing, gaining nothing at all is another.
Instead, you come with a lack of cooperation on my part.
How would it have been if you had asked the casino why they didn't send me the documents.
Instead, you come to me with the first email from the casino that has been written in weeks, which, by the way, still has a link where I can see my deposits myself.
Great help.
My account has now been closed for this....
Get your help. I didn't expect anything from the beginning and it was confirmed.
Ihr unterstützt mich von Anfang an nicht. Ich habe mehrfach geschrieben, dass das Casino nicht reagiert und mir alle Übersichten zukommen lässt, womit man beweisen kann, dass gemessen an den Einzahlungen, viel zu wenig Gewinne erzielt werden. In diesem Casino gewinnt man überhaupt nichts und dass bei mehreren tausend Euro Einzahlungen. Verluste und Unglück sind das eine, überhaupt nichts zu gewonnen das andere.
Stattdessen kommt ihr mit fehlender Kopperation meinerseits.
Wie wäre es mal gewesen, wenn ihr beim Casino angefragt hättet, warum man mir die Unterlagen nicht zu kommen lässt.
Stattdessen kommt ihr mir mit der ersten Mail des Casinos, die man nach Wochen geschrieben hat, wo noch dreißterweise en Link drin ist, wo ich meine Einzahlungen selbst sehen kann.
Tolle Hilfe.
Dafür hat man meinem Account jetzt geschlossen....
Klemmt euch eure Hilfe. Hab von Anfang an nix erwartet und wurde bestätigt.
Studna,
jediné, co vidím, je, že jsi skoro pořád nezdvořilý a hrubý i tady na fóru. Přesto jsme si našli čas, abychom vás podpořili. Z mého pohledu jste to vy, kdo ignoruje naši žádost o spolupráci. Pokud byste e-mail s žádostí o vaši herní historii odeslali pouze zpracovateli stížností, jak jste byli požádáni, bylo by to docela hladší:
"Zmínil jste se, že jste odeslali e-maily s žádostí o vaši herní historii, ale neobdrželi jste žádnou odpověď. Poskytněte mi prosím kopie těchto e-mailů. Požaduji pouze důkaz, že jste skutečně požádali kasino a že byl zcela ignorován."
Musím však vyjádřit svůj nesouhlas ohledně vašeho tvrzení, že jste kvůli našim doporučením přišli o své peníze. Navzdory vaší nespokojenosti s RTP tohoto kasina pokračujete ve vkládání finančních prostředků ve snaze ověřit si svůj názor. Pokud jste opakovaně ignorovali mé žádosti o přeposlání jakékoli relevantní komunikace, prosím o radu, jak si přejete v tomto případě postupovat. Spolupráce mezi hráči a kasiny je pro nás nezbytná k prošetření jakýchkoli problémů. Doposud jste nás obviňovali pouze z odpovědnosti za nízké RTP, neschopnost MiFinity ověřit váš účet a zpoždění v přímých převodech. Namísto toho, abyste mi poskytli potřebnou komunikaci (i když jsem si vědom toho, že kasino neodpovědělo), obvinili jste nás z neužitečnosti, zveřejnili jste negativní recenzi na Trustpilot, zatímco jsme se zabývali vaší stížností, a dokonce jste vyhrožovali právní kroky a zapojení policie.
Toto bude můj poslední pokus o získání e-mailů, které jste odeslali. Oceňuji vaše pochopení, že můžeme pomáhat pouze hráčům, kteří jsou ochotni s námi spolupracovat."
Opravdu nemám co jiného dodat. Pokud jste nic nečekali, je opravdu fér napsat špatnou recenzi na Trustpilot. Velmi spravedlivé, velmi odvážné. 🙂
Přeji hezký den.
Well,
the only thing I see is you being impolite and rude almost all the time even here on the forum. Despite that, we took the time to support you. From my perspective, you are the one ignoring our request for cooperation. If you only sent the email requesting your gaming history to the complaint handler as you were asked, it would be quite smoother:
"You mentioned that you have sent emails requesting your game history but have not received any response. Please provide me with copies of those emails. I simply require proof that you have indeed made a request to the casino and that it has been completely ignored.
However, I must express my disagreement regarding your claim that you lost your money due to our recommendations. Despite your dissatisfaction with the RTP of this casino, you continue to deposit funds in an attempt to validate your viewpoint. If you have repeatedly ignored my requests to forward any relevant communication, please advise on how you wish to proceed with this case. Cooperation between players and casinos is essential for us to investigate any issues. Thus far, you have solely accused us of being responsible for the low RTP, MiFinity's inability to verify your account, and delays in direct transfers. Instead of providing me with the necessary communication (even though I am aware that the casino did not reply), you have accused us of being unhelpful, posted a negative review on Trustpilot while we were in the midst of addressing your complaint, and even threatened legal action and police involvement.
This will be my final attempt to obtain the emails you sent. I appreciate your understanding that we can only assist players who are willing to cooperate with us."
I truly have nothing else to add. If you didn't expect anything, it's really fair to post a bad review on Trustpilot. Very fair, very brave. 🙂
I wish you a fair day.
Přeposlal jsem poslední email s žádostí o zaslání dokumentů k Vám. Byla tam i odpověď z kasina, kde byl uveden pouze odkaz, který vede k mým vkladům.
Nedostal jsem ani seznam všech proher ani výher. Kromě toho mi nebyly zpřístupněny požadované herní výsledky slotů.
Napsal jsem na chat podporu mnohokrát a požádal jsem o všechno.
Říkal jsem ti, že občas zareaguje a pak už od něj najednou není nic slyšet.
Již nemohu posílat e-maily, protože je již nemám.
Nechápu, co děláš.
Jen jsem chtěl, aby kasino mělo kompletní srovnávací seznam všech vkladů, výher, ztrát a výsledků her, abych zjistil, jak jsem nevydělal vůbec žádné, když jsem utratil několik tisíc eur.
A to je e-mail, který jste dostali.
Řekl jsi mi, že to potřebuji, aby si člověk mohl například ověřit, zda je dobrá pověst.
Řekněte mi toto: Je možné, že budete mít ztráty jen měsíc, aniž byste dosáhli byť jen malých zisků?
Hodně jsem hrál automaty Play n Go a několik týdnů jsem tam měl jen deadspun.
Nemůže to být jen smůla.
Nikdy nehraju s maximálním vkladem 1 euro, mám nespočet roztočení a nic nevyhrávám?
Bavíme se o 1900 Euro Verkusten za 2 dny, kde i přes 0,20 nebo 0,40 až do maxima 1,00 Euro nebylo žádné bonusové kolo nebo jste dokonce nevyhráli více než 20 Euro?
A budu hrubý, jen když se mě chceš zbavit.
Přesně to samé dělá kasino a částečně i vás.
MŮJ ÚČET BYL JEDNODUŠE SMAŽENÝ, NEPŘIŠLA POŠTA, NIC.
A TOHLE JSEM VÁM NAPSAL A VY ANI NEJEDNÁTE!
Co mám dělat jiného, než vás požádat, abyste se spojili s kasinem a zeptali se, proč mi neposlali důkaz.
I forwarded the last email with the request to send me the documents to you. There was also the answer from the casino, where only a link was listed that leads to my deposits.
I have received neither a list of all losses nor winnings. Furthermore, the requested game results of the slots were not made accessible to me.
I wrote to the chat support umpteen times and asked for everything.
I told you that he sometimes reacts and then suddenly nothing more can be heard from him.
I can no longer send emails because I no longer have them.
I don't understand what you're doing.
I just wanted the casino to have a complete comparison list of all deposits, winnings, losses and the game results to check how I didn't make any profits at all when I spent several thousand euros.
And that's the email you got.
You told me that I need this so that one can check whether the reputation is right, for example.
Tell me this: Can it be possible that you only make losses for a month without even making small profits?
I've played Play n Go slots a lot and only had deadspuns there for weeks.
It can't just be bad luck.
I never play with a maximum stake of 1 euro, have countless spins and win nothing?
We're talking about 1900 Euro Verkusten in 2 days, where despite 0.20 or 0.40 up to a maximum of 1.00 Euro there was no bonus round or you didn't even win more than 20 Euro?
And I only get rude if you want to get rid of me.
Exactly the same makes the casino and partly you too.
MY ACCOUNT WAS SIMPLY DELETED, THERE WAS NO MAIL, NOTHING.
AND I WROTE THIS TO YOU AND YOU DIDN'T EVEN ACT!
What should I do other than ask you guys to get in touch with the casino and ask why they didn't send me the proof.
Ich habe doch die letzte Mail mit der Aufforderung mir die Unterlagen zukommen zu lassen an Sie weitergeleitet. Ebenso dazu kam die Antwort vom Casino, wo nur nen Link mit aufgeführt gewesen, der zu meinen Einzahlungen führt.
Weder eine Auflistung aller Verluste noch Gewinne habe ich erhalten. Desweiteren wurden auch die angeforderten Spielergebnisse der Slots mir nicht zugänglich gemacht.
Ich habe zig mal den Chatsupport angeschrieben und um alles gebeten.
Dazu habe ich Ihnen gesagt, dass dieser mal reagiert und dann aufeinmal nichts mehr von sich hören lässt.
Ich kann nicht mehr Mails zukommen lassen, da ich diese nicht mehr habe.
Ich verstehe ihr Vorgehen nicht.
Ich wollte nur vom Casino ne komplette Vergleichsliste aller Einzahlungen, Gewinne, Verluste haben und dazu die Spielergebnisse um nachprüfen zu lassen, wie man bei meinen mehreren tausend Euro Ausgaben in der Masse überhaupt keine Gewinne erzielt hat.
Und genau diese Mail haben Sie auch bekommen.
Sie haben mir doch den Hinweis gegeben, dass ich diese benötige, damit man prüfen kann, ob beispielsweise die Reputation stimmt.
Sagen Sie mir folgendes: Darf es möglich sein, daß man über einen Monat nur Verluste erzielt ohne auch nur mal kleinere Gewinne zu erzielen?
Ich habe sehr oft Play n Go Slots gespielt, und dort Wochen nur Deadspuns gehabt.
Das kann nicht nur Pech sein.
Ich spiele nie über maximal 1 Euro Einsatz, habe unzählige Spins und Gewinne nichts?
Da reden wir von 1900 Euro Verkusten an 2 Tagen, wo trotz 0,20 oder 0,40 bis maximal 1,00 Euro nicht eine Bonusrunde kam oder man nicht mal mehr als 20 Euro gewonnen hat?
Und unhöflich werde ich nur wenn man mich abwimmeln möchte.
Genau das selbe macht das Casino und ihr teilweise auch.
MEIN ACCOUNT WURDE EINFACH GELÖSCHT, DAZU GAB ES KEINE MAIL, NIX.
UND DAS HABE ICH EUCH AUCH GESCHRIEBEN UND IHR HABT NICHT MAL DRAUF REAGIERT!
Was soll ich mehr machen, als euch darum bitten, mit dem Casino in Verbindung zu kommen und anzufragen, warum man mir die Nachweise nicht geschickt hat.
Pokuta. Teď jdeme kupředu. Děkuji za předání e-mailu.
Chci, abyste pochopili, proč je to tak důležité: Představte si, že zpracovatel stížností osloví zástupce kasina a tvrdí, že jste v minulosti žádali o herní historii. Kasino říká: Žádný takový nárok nebyl. Co bychom měli dělat? Požádejte je, aby poskytli důkaz, že jste se nikdy nezkusili zeptat? To by byl nesmysl. Místo toho potřebujeme, abyste nejprve prokázali, že jste se skutečně zeptali, jen abyste přeskočili možný problém.
Doufám, že už je to jasnější.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.