FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze

před rokem od Sina787
|
13938 zobrazení 114 odpovědí |
|
1 2...6
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Lemon Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Už 2 týdny čekám na dvě výplaty, podpora mě neustále odrazuje a teď mi nereagují na email ani live chat

Automaticky přeloženo:
Sina787
před rokem

Ahoj Sina787,

Je smutné slyšet o této zkušenosti. Ve vaší stížnosti vidím, že jste již obdrželi platbu. 🙂 Je to skvělé! Pokud budete potřebovat další pomoc, neváhejte nás kontaktovat. To je důvod, proč máme sekci stížností. Máte stále zájem hrát v takovém kasinu? Asi by mě to už nezajímalo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, milý tým Casino Guru!

Vyhrál jsem 500 eur s bonusem a teď ho chci vyplatit. Nemohu najít žádný živý chat (ani během inzerovaných 17-20 hodin).

Již jsem napsal několik e-mailů do kasina bez úspěchu a bez odpovědi. Já už nevím.

můžete mi prosím pomoci!

(Dokonce jsem s bonusem vyhrál 3000, ale jelikož maximální výplata z bonusu je 500 €, zbytek byl zrušen. Ale bylo to i v podmínkách a věděl jsem)


s pozdravem

marius liška

Automaticky přeloženo:
Marius2501
před rokem

Ahoj.

Vždy rádi pomůžeme. Bohužel necháváme kasinu 14 celých dní na zpracování výběru.

Dokážete si představit, jaký to musí být pocit. Celý proces je popsán v článku s názvem Informace a pokyny k řešení stížností

Stížnost můžete kdykoli odeslat, dejte pozor na uvedené informace.

Zkusíš to teď?


Automaticky přeloženo:
před rokem

U Lemon je bonus... Info o bonusu doslova říká: Vklady 10 až 16 eur vám poskytnou 50 roztočení zdarma. Vložil jsem 10 EUR a neobdržel jsem žádné roztočení zdarma. Podpora mi vysvětlila, že to musí být minimálně 10.01, protože se tam píše přes.... Nejenže se zlobím, ale jsem upřímně zděšen, že jsou zákazníci v takové míře klamáni... Tohle přes v věta se nevztahuje na částku, ale vztahuje se k "Vkladu". Jinak by to muselo být od 10,01 eur. Velké zklamání! file

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

To mi přijde jako hloupá výmluva. Zkontroloval jsem dostupné bonusy na našich webových stránkách, všechny říkají vklad 10 €...

Divím se, že jsi jediný, kdo něco takového zmiňuje! Chcete sdílet odpověď podpory a bonusovou nabídku 10-16 €? Předám to kolegům ke kontrole.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den, po provedení několika vkladů ve výši 10 eur pomocí tohoto bonusu bych velmi rád získal tato bezplatná otočení! Myslel jsem, že později budou jen tato bezplatná otočení...ale žádné nepřišlo! Protože se nemůže stát, že tento bonus lze uplatnit pouze z vkladu 10,01 eur! Také posílám Gene odpovídající e-mail, který jsem obdržel od podpory! Mnohokrát děkujeme za vaši pomoc!

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zde je snímek obrazovky e-mailu od zákaznického servisu: file

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Ahoj.

Nejsem si jistý, jestli vám mohu moc pomoci. Bonus jste měli aktivovat na svém účtu. Udělal jsi to?

Vzhledem k tomu, že nejsem zaměstnancem kasina, nevlastním žádné nástroje, jak zkontrolovat, co se stalo.

Tak co ti podpora napsala? Neumím číst německy, omlouvám se.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nemohu aktivovat zatočení zdarma, protože to kasino neumožňuje... podám stížnost, pak uvidíme! Díky moc

Automaticky přeloženo:
ollemama
před rokem

Dobrý den 🙂

Informujte nás o průběhu stížnosti i zde na fóru, prosím. 🤞🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Udělám to!


Automaticky přeloženo:
před rokem

file chatovat čistý blbec. žádná odpověď od 11. března. dnes znovu kontaktováni a po minutě offline. nezávisí vaše hodnocení také na zákaznickém servisu?

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Je to přesně tak! Nejprve je třeba chat vůbec vyhledat... a pak se to rovnou dělá znovu... Rozhovor začal, položil jsem otázku, dostal odpověď a po 2. otázce to byl ocet... to není Zákaznický servis je opravdu ostuda!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes byl 10eurový freeroll bonus, který se mi také podařilo aktivovat. Podle popisu si můžete v turnajovém okně dokoupit až 5 dalších 10eurových freeroll bonusů za 1 euro... Hledám možnost v tomto turnajovém okně, ale není nikde specifikována... Takže buď já Jsem opravdu tak hloupý nebo je to stejné i pro ostatní? Takhle se s platícími zákazníky neřeší!

Automaticky přeloženo:
před rokem

file chatovat čistý blbec. žádná odpověď od 11. března. dnes znovu kontaktováni a po minutě offline. nezávisí vaše hodnocení také na zákaznickém servisu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne, není. Je to vlastně součást pozitiv/negativ.

Píše: „Podpora živého chatu není dostupná 24/7"

Byl jsem ale informován, že bychom chtěli kvalitu hodnotit hlouběji.

Každopádně, i kdyby to bylo součástí hodnocení, stěží bychom byli schopni zůstat v kontaktu se všemi živými chaty kasina, takže bychom spoléhali hlavně na aktualizace od hráčů – jako je ten váš.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes byl 10eurový freeroll bonus, který se mi také podařilo aktivovat. Podle popisu si můžete v turnajovém okně dokoupit až 5 dalších 10eurových freeroll bonusů za 1 euro... Hledám možnost v tomto turnajovém okně, ale není nikde specifikována... Takže buď já Jsem opravdu tak hloupý nebo je to stejné i pro ostatní? Takhle se s platícími zákazníky neřeší!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Užitečný live chat by se v takové situaci opravdu hodil 🙁.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano jistě, ale neexistuje žádný pracovní chat! Buď tam nikdo není, nebo se chat po několika sekundách přeruší... pak nemůžete otevřít nový chat a je to!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Právě jsem dostal informaci: Po kontrole snímku obrazovky s podmínkami bonusu se kasino zdá být správné. Přestože kasino není zcela vstřícné k zákazníkům a není v souladu se zbytkem bonusů na jejich stránkách, tentokrát nakonec splnilo podmínky bonusu a bonus vám neudělilo.


Opravdu nemám slov! Nakonec se kasino může jednoduše rozhodnout, zda bude bonus... nebo ne! To není jen troufalé, jen si myslím, že je to podvod od platících hráčů! Jsem nejen naštvaný, ale opravdu zděšený! A takové kasino provozuje i Casino Guru?! Neuvěřitelný!

Automaticky přeloženo:
1 2...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky