Moc děkuji za uzavření stížnosti, protože nemám dostatek důkazů.
Všem doporučuji vyhnout se tomuto fóru.
S mou žádostí můžete jasně vidět, že toto fórum funguje společně s kasiny
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
To je pravda, ale své peníze u nich nenechám, kasino Kipris je v magosa
Budu tam velmi brzy, s čími penězi mají co do činění?
budou rozumět.
That's right But I don't leave my money with them,Casino Kipris is in magosa
I'll be there very soon whose money are they dealing with?
they will understand.
Det stämmer Men jag lämnar inte mina pengar hos dem,Casino Kipris är i magosa
Jag är där väldigt snart vems pengar har de att göra med?
de kommer att förstå.
Pokuta. Teď jdeme kupředu. Děkuji za předání e-mailu.
Chci, abyste pochopili, proč je to tak důležité: Představte si, že zpracovatel stížností osloví zástupce kasina a tvrdí, že jste v minulosti žádali o herní historii. Kasino říká: Žádný takový nárok nebyl. Co bychom měli dělat? Požádejte je, aby poskytli důkaz, že jste se nikdy nezkusili zeptat? To by byl nesmysl. Místo toho potřebujeme, abyste nejprve prokázali, že jste se skutečně zeptali, jen abyste přeskočili možný problém.
Doufám, že už je to jasnější.
Fine. Now we're moving forward. Thanks for passing the email.
I want you to understand why it is so important: Just imagine the complaint handler reaches out to the casino representative claiming you have asked for the gaming history in the past. The casino says: There has been no such claim. What would we supposed to do? Ask them to provide proof you have never tried to ask? That would be nonsense. Instead, we need you to prove you actually have asked first just to skip a possible issue.
I hope it is clearer now.
Přečtěte si Radčin poslední příspěvek. O den později uzavřeli mou stížnost na Lemon Casino.
Zde můžete vidět, jak je tento špinavý klub ve spojení s kasiny.
Napíšete sem příspěvek s poděkováním a pak tito zločinci okamžitě zavře stížnost. Celý rozhovor mám na fotkách. A teď mám právníka, aby se vypořádal s tímto pokryteckým podvodným kasinem.
V PŘÍPADĚ PROHRÁT MUSÍTE ŽALOVAT I TOTO LHAVÉ FÓRUM!
NIC PRO VÁS NEDĚLAJÍ. DOSTÁVAJÍ PROVIZE OD KASINOVÝCH ZLOČINCŮ. VSADÍM NA TO.
Jakmile zvážíte právní prostředky, stanou se drzými a roztáčí věci, jak potřebují. Pak následuje zákaz fóra!
Chtěl jsem odstranit svou recenzi na Trustpilot a dalších portálech o Casinoguru.
Nyní je vylepším oceněním odtud.
Dále budu spolupracovat s německou televizí a tento podvod zde objasním.
Chceš válku, dostaneš ji!
Read Radka's last post. A day later they closed my complaint about Lemon Casino.
You can see how this filthy club is in league with the casinos here.
You write a post here saying thank you and then these criminals immediately close the complaint. I have the complete conversation in photos. And now I'm getting a lawyer to deal with this hypocritical fraud casino.
IN CASE OF LOSSES YOU SHOULD ALSO SUE THIS LYING FORUM!
THEY DO NOT DO ANYTHING FOR YOU. THEY GET COMMISSIONS FROM THE CASINO CRIMINALS. I BET ON IT.
As soon as you consider legal remedies, they get rude and spin things around as they need to. Then the forum ban follows!
I wanted to remove my review on Trustpilot and other portals about Casinoguru.
Now I will improve these with the awards from here.
Furthermore, I will work with German television and clear up this fraud here.
You want war, you get it!
Lest euch Radkas letzten Post durch. Nen Tag später schließt man meine Beschwerde über das Lemon Casino.
Da sieht man wie dieser Drecksverein hier mit den Casinos unter einer Decke hängt.
Da schreibt man noch nen Beitrag hier, wo man sich bedankt und dann schließen diese Verbrecher umgehend die Beschwerde. Ich habe die komplette Konversation auf Fotos. Und nun sehe ich zu, dass sich ein Rechtsanwalt mit diesem scheinheiligen Betrügercasino auseinander setzt.
BEI VERLUSTEN SOLLTET IHR EBENFALLS DIESES LÜGENFORUM VERKLAGEN!
DIE MACHEN NÄMLICH ÜBERHAUPT NICHTS FÜR EUCH. DIE BEKOMMEN PROVISIONEN VON DEN CASINOVERBRECHERN. DA WETTE ICH DRAUF.
Sobald man Rechtsmittel in Betracht zieht, werden die hier unfreundlich und drehen sich alles so zu Recht, wie sie es brauchen. Dann folgt der Forenbann!
Meine Bewertung auf Trustpilot und auf anderen Portalen über Casinoguru wollte ich entfernen.
Nun werde ich diese mit den Auszeichnungen von hier verbessern.
Desweiteren werde ich mit dem deutschen Fernsehen zusammen arbeiten und diesen Betrug hier aufklären.
Ihr wollt Krieg, den bekommt ihr!
Moc děkuji za uzavření stížnosti, protože nemám dostatek důkazů.
Všem doporučuji vyhnout se tomuto fóru.
S mou žádostí můžete jasně vidět, že toto fórum funguje společně s kasiny
Thank you very much for closing the complaint because I don't have enough evidence.
I advise everyone to avoid this forum.
With my request you can clearly see that this forum works together with the casinos
Herzlichen Dank, dass die Beschwerde geschlossen wurde, weil ich nicht genügend Beweise habe.
Ich rate jedem, dieses Forum zu meiden.
Mit meinem Anliegen kann man klar erkennen, dass dieses Forum mit den Casinos zusammen arbeitet
Nevěřím, že vám na tom záleží, ale mně ano. Toto fórum nespolupracuje s kasiny. Víš kolik je adminů? Kolik lidí obviňujete z nějakého podvodu? Technicky jsem to jen já. Poměrně dlouhou dobu jsem byl jediným adminem/moderátorem podporující fórum, druhým je stále Daniel, který se stará o další aspekty komunitní práce. Takže o fóru většinou nevěděl.
Poslední dva kluci jsou praktikanti - o nich nemůže být ani řeč.
Dobře mě poslouchejte, když říkám, že nepracuji pro žádné kasino. Starám se o fórum.
Myslím, že jsem vysvětlil, proč byl e-mail tak důležitý. Ale to je teď jedno. Protože se neudržíte na nervy – několikrát se to potvrdilo i zde na fóru, nemáme povinnost nechat se někým zneužít. Místo toho obvykle investujeme čas a peníze - (ano, peníze - hráči mohou podávat stížnosti zdarma, ale pracovní síla za nimi potřebuje svou mzdu) těm, kteří jsou schopni normální spolupráce.
Dali jste nám všem v Casino Guru "mnoho jmen", to je netolerovatelné. Ano, s největší pravděpodobností dostanete ban. Nedal jsi nám jinou možnost.
Laskavě mi nebylo dobře, tak jsem si vzal tři dny volna, omlouvám se za pozdní odpověď.
I don't believe it matters to you, but it does matter to me. This forum does not cooperate with casinos. Do you know how many admins are there? How many people are you accusing of some fraud? It's technically just me. For quite a long time I was the only admin/moderator supporting the forum, the second one is still Daniel, who takes care of other aspects of community work. Thus he was mostly unaware of the forum.
The latest two guys are trainees - they are out of this question.
Hear me well when I say I do not work for any casino. I take care of the forum.
I believe I explained why the email was so important. But it does not matter now. Because you can't keep your nerves - proven several times even here on the forum as well, we have no obligation to let anybody abuse us. Instead, we usually invest the time and money - (yes the money - complaints are free for players to submit, but the manpower behind those needs their wages) to those who are capable of normal cooperation.
You've given us all in Casino Guru "many names", that's intolerable. Yes, you are most likely to be banned. You gave us no other option.
Kindly mind I was not well, so I took three days off, I'm sorry for my late reply.
Vím, že se vám to nebude líbit, ale kasino je pravděpodobně skutečné; jen hry se nevyplácí tak, jak jste očekávali, hm?
Můžeš snad vysvětlit, které hry jsi hrál a s jakým RTP? Na výplatním poměru hodně záleží.🤔
I know you're not going to like it, but the casino is probably real; just the games don't pay out the way you expected, hm?
Can you perhaps explain which games you played and with what RTP? It matters a lot when it comes to the payout ratio.🤔
Myslím, že pokud máte takové podezření, bylo by nejlepší mít na to nějaký důkaz, protože bez toho je to jen obvinění, které není ničím podepřeno a mohl by takové věci říkat kdokoli. Také víte, že u nás můžete podat stížnost, pokud si myslíte, že něco není v pořádku, a tím prokázat, že máte pravdu. Bez toho si myslím, že je to jen výkřik do tmy, pokud prohrajete.
I think that if you have such a suspicion, it would be best to have some proof of it, because without that it is just an accusation that is not supported by anything and anyone could say such things. You also know that you can file a complaint with us if you think something is wrong and therefore prove that you are right. Without that, I think it's just a shout in the dark if you lose.
NEBEZPEČÍ!!!!
VÝHRY NEBUDOU VYPLACENY
VYHRAL JSEM PENÍZE 3000 EUR NEBYL VYPLACEN A MŮJ HRÁČSKÝ ÚČET BYL JEDNODUCHO ZABLOKOVANÝ
PSANÉ E-MAILY BYLY ODLOŽENY, DOKUD NEBYLA NAKONEC ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ
ÚČET PENÍZE ZABLOKOVANÝ
DRŽTE SE OD TOHOTO KASINA
DANGER !!!!
WINS WILL NOT BE PAID
I WON 3000€ MONEY WAS NOT PAID AND MY PLAYER ACCOUNT WAS SIMPLY BLOCKED
EMAILS WRITTEN WERE KEPT DEFERRED UNTIL FINALLY THERE WAS NO REPLY
MONEY GONE ACCOUNT BLOCKED
STAY AWAY FROM THIS CASINO
ACHTUNG !!!!
GEWINNE WERDEN NICHT AUSGEZAHLT
HABE 3000€ GEWONNEN GELD WURDE NICHT AUSGEZAHLT UND MEIN SPIELER KONTO EINFACH GESPERRT
EMAILS GESCHRIEBEN WURDE IMMER WIEDER VERTRÖSTET BIS SCHLIESLICH KEINE ANTWORT MEHR KAMM
GELD WEG KONTO GESPERRT
LASST DIE FINGER VON DIESEN CASINO
AHOJ!!!
Mohl byste místo toho vysvětlit, co se stalo? Jen se zamyslete nad tím, jak váš příspěvek zní bez jakýchkoli konkrétních informací, které by pokryly kontext.
Možná víte, proč byl váš účet zablokován? Jakýkoli proces ověřování nebo vyšetřování?
Dejte nám vědět, prosím.
HELLO!!!
Could you instead explain what happened? Just think about how your post sounds without any concrete information to cover the context.
Do you perhaps know why your account was blocked? Any kind of verification or investigation process?
Let us know, please.
VYTVOŘIL JSEM SI ÚČET A POUŽÍVAL HO POTOM JSEM MĚ NAL ÚČET UZAVŘEN, PROTOŽE JSEM JIŽ NEMĚL PŘÍSTUP NA SVOU E-MAILOVOU ADRESU, ÚČET BYL ZAVŘEN
PAK JSEM VYTVOŘIL A OVĚŘIL NOVÝ ÚČET A HRÁL A VYHRÁVAL POTOM JSEM CHTĚL VYBRAT PENÍZE A MŮJ ÚČET BYL ZABLOKOVÁN
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Dali vám důvod k zablokování? Online kasina se obecně zdráhají nechat vám znovu otevřít účet, jakmile jeden zavřete, i když jste se zaregistrovali pomocí nové e-mailové adresy a dokonce i telefonního čísla, mějte to prosím na paměti, protože jakmile půjdete provést výběr, budou označeny v jejich systému pomocí IP adresy nebo způsobu vkladu a výběru a dokonce ID KYC. Měli jste se jich zeptat na živém chatu nebo e-mailu, zda si můžete otevřít nový účet a zjistit, jaká byla jejich odpověď. Moje rada je získat e-mail nebo přepis živého chatu ohledně důvodu, proč vám byl zablokován výběr, a pokud chcete pokračovat, zveřejněte svou stížnost zde. Je to jen můj názor, protože jsem viděl mnoho případů, kdy se to tady stalo. Uvidíme, co si myslí tým Casino Guru, když odpoví v pondělí
Did they give you a reason for blocking it? Generally online casinos are reluctant to let you reopen an account once you have closed one, even if you got by signing up with a new email address and even phone number, please bare that in mind because as soon as you go to make a withdrawal it will be flagged up on their system by ip address or deposit and withdrawal method and even ID KYC. You should have asked them on live chat or email if you could open a new account and see what their response was. My advise is get an email or live chat transcript as to the reason why you have been blocked from making a withdrawal and if you want to take it further post your complaint here. This is just my opinion having seen many cases of this happening on here. Let's see what the Casino Guru team think when they reply on Monday
VYTVOŘIL JSEM SI ÚČET A POUŽÍVAL HO POTOM JSEM MĚ NAL ÚČET UZAVŘEN, PROTOŽE JSEM JIŽ NEMĚL PŘÍSTUP NA SVOU E-MAILOVOU ADRESU, ÚČET BYL ZAVŘEN
PAK JSEM VYTVOŘIL A OVĚŘIL NOVÝ ÚČET A HRÁL A VYHRÁVAL POTOM JSEM CHTĚL VYBRAT PENÍZE A MŮJ ÚČET BYL ZABLOKOVÁN
I CREATED AN ACCOUNT AND USED IT THEN I HAD THE ACCOUNT CLOSED BECAUSE I NO LONGER HAD ACCESS TO MY EMAIL ADDRESS THE ACCOUNT WAS CLOSED
THEN I CREATE AND VERIFIED A NEW ACCOUNT AND PLAYED AND WIN THEN I WANTED TO WITHDRAW THE MONEY AND MY ACCOUNT WAS BLOCKED
ICH HATTE EIN KONTO ERSTELLT UND ES AUCH BENUTZT DANN HABE ICH DAS KONTO SCHLIEßEN LASSEN WEIL ICH KEINEN ZUGRIF AUF MEINE EMAIL ADRESSE MEHR HATTE DAS KONTO WURDE GESCHLOSSEN
DANN HABE ICH EIN NEUES KONTO ERSTELLT UND VERFICIERT UND GESPIELT UND GEWONNEN DANN WOLLTE ICH DAS GELD AUSZAHLEN LASSEN UND MEIN KONTO WURDE GESPERRT
Nemyslím si, že to byl nejlepší nápad, protože předpokládám, že důvodem, proč byl váš další účet uzavřen, bude více účtů, což je porušení pravidel kasina.
Zkusili jste však kontaktovat podporu, že nemáte přístup ke své staré e-mailové adrese a jestli se s tím dá něco udělat? Kdykoli si chcete otevřít nový kasino účet a víte, že jste tam již hráli, zkontroloval bych to s týmem podpory, protože takové situace nastávají.
Navíc, co vám kasino řeklo, když vám zablokovalo účet a jaký k tomu měli důvod?
I don't think it was the best idea, because I assume that the reason why your next account was closed will be multiple accounts, which is a violation of the casino rules.
However, did you try to contact support that you don't have access to your old email address and if there is anything that can be done about it ? Whenever you want to open a new casino account and you know that you have already played there, I would check with the support team because then situations like this arise.
Moreover, what did the casino say to you when they blocked your account and what was their reason ?
Důvodem bylo, že jsem si otevřel druhý účet
Tomu nerozumím, ale první jsem zavřel dřív, než jsem otevřel druhý účet
Také jsem napsal, že již nemám přístup ke své e-mailové adrese a chtěl bych účet zavřít a otevřít si nový s jiným
Také jsem se předem zeptal, zda mohu změnit e-mailovou adresu, a bylo mi řečeno, že nemohu a že musím účet zavřít a poté otevřít nový s novým e-mailem
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Máte e-mail z kasina, že můžete zavřít jeden účet, protože nemáte přístup k e-mailu, a pak byli rádi, že si otevřete nový? To by vašemu případu pomohlo
Do you have the email from the casino stating that you could close one account because you hah no access to email and then they were happy for you to open a new one. That would help your case
Nevadí, zkusil jsem všechno a teď jsem se smířil s tím, že peníze nikdy nedostanu
Smazal jsem všechny e-maily a už se jimi nechci zabývat
CHCI JEN VAROVAT OSTATNÍ, ŽE NĚCO TOHOTO SE MŮŽE STÁT
It doesn't matter, I've tried everything and have now come to terms with never getting the money
I deleted all of the emails and don't want to deal with them anymore
I JUST WANT TO WARN OTHER PEOPLE THAT SOMETHING LIKE THIS CAN HAPPEN
Ist egal ich habe schon alles versuch und mich mittlerweile damit arangiert das geld nie zu bekommen
Die Email habe ich alle gelöscht ich will mich auch gar nicht mehr damit beschäftigen
ICH WILL NUR ANDERE LEUTE WARNEN DAS SO ETWAS PASSIEREN KANN
Důvodem bylo, že jsem si otevřel druhý účet
Tomu nerozumím, ale první jsem zavřel dřív, než jsem otevřel druhý účet
Také jsem napsal, že již nemám přístup ke své e-mailové adrese a chtěl bych účet zavřít a otevřít si nový s jiným
Také jsem se předem zeptal, zda mohu změnit e-mailovou adresu, a bylo mi řečeno, že nemohu a že musím účet zavřít a poté otevřít nový s novým e-mailem
The reason was that I opened a second account
I don't understand that, but I closed the first one before I opened the second account
I also wrote that I no longer have access to my email address and would like to close the account and open a new one with a different one
I also asked beforehand if I could change the email address and was told that I couldn't and that I had to close the account and then open a new one with a new email
Der Grund war das ich ein zweites Konto eröffnet habe
Das verstehe ich aber nicht ich habe befor ich das 2 Konto eröffnet habe das 1 erst geschlossen
Ich habe auch geschrieben dass ich kein Zugriff auf meine Email Adresse mehr habe und das Konto schließen möchte und ein neues mit einer anderen eröffnen möchte
Ich habe auch vorher gefragt ob ich die Email Adresse ändern kann wurde mir das es nicht geht und gesagt das ich das Konto schließen muss und dann ein neues mit neuer Email eröffnen soll
Ahoj. Bylo by opravdu dobré ponechat si e-maily od podpory nebo alespoň nějaké snímky obrazovky pro případ, že by se mohl stát nějaký problém, jako je ten váš. Jinak nemáte žádný důkaz a tím, že máte více účtů, bohužel porušujete podmínky kasina. Uvažovali jste někdy o podání stížnosti na kasino, nebo máte pocit, že to nepomůže vyřešit váš případ?
Hello. It would be actually really good to keep the emails from the support, or some screenshots, at least, just in case some issue, like yours, could happen. Otherwise you have no prove and you are, unfortunately, violating the terms of the casino, by having a multiple accounts. Have you ever considered submitting a complaint against the casino, or do you feel that won't help solving your case?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.