FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Sina787
|
13667 zobrazení 113 odpovědí |
|
12 3 4...6
Přidat příspěvek
před rokem

Díky moc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc děkuji za uzavření stížnosti, protože nemám dostatek důkazů.


Všem doporučuji vyhnout se tomuto fóru.

S mou žádostí můžete jasně vidět, že toto fórum funguje společně s kasiny

Automaticky přeloženo:
ZockerMH1102
před rokem

To je pravda, ale své peníze u nich nenechám, kasino Kipris je v magosa

Budu tam velmi brzy, s čími penězi mají co do činění?

budou rozumět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokuta. Teď jdeme kupředu. Děkuji za předání e-mailu.

Chci, abyste pochopili, proč je to tak důležité: Představte si, že zpracovatel stížností osloví zástupce kasina a tvrdí, že jste v minulosti žádali o herní historii. Kasino říká: Žádný takový nárok nebyl. Co bychom měli dělat? Požádejte je, aby poskytli důkaz, že jste se nikdy nezkusili zeptat? To by byl nesmysl. Místo toho potřebujeme, abyste nejprve prokázali, že jste se skutečně zeptali, jen abyste přeskočili možný problém.

Doufám, že už je to jasnější.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Přečtěte si Radčin poslední příspěvek. O den později uzavřeli mou stížnost na Lemon Casino.


Zde můžete vidět, jak je tento špinavý klub ve spojení s kasiny.


Napíšete sem příspěvek s poděkováním a pak tito zločinci okamžitě zavře stížnost. Celý rozhovor mám na fotkách. A teď mám právníka, aby se vypořádal s tímto pokryteckým podvodným kasinem.


V PŘÍPADĚ PROHRÁT MUSÍTE ŽALOVAT I TOTO LHAVÉ FÓRUM!

NIC PRO VÁS NEDĚLAJÍ. DOSTÁVAJÍ PROVIZE OD KASINOVÝCH ZLOČINCŮ. VSADÍM NA TO.


Jakmile zvážíte právní prostředky, stanou se drzými a roztáčí věci, jak potřebují. Pak následuje zákaz fóra!


Chtěl jsem odstranit svou recenzi na Trustpilot a dalších portálech o Casinoguru.

Nyní je vylepším oceněním odtud.


Dále budu spolupracovat s německou televizí a tento podvod zde objasním.


Chceš válku, dostaneš ji!


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Moc děkuji za uzavření stížnosti, protože nemám dostatek důkazů.


Všem doporučuji vyhnout se tomuto fóru.

S mou žádostí můžete jasně vidět, že toto fórum funguje společně s kasiny

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nevěřím, že vám na tom záleží, ale mně ano. Toto fórum nespolupracuje s kasiny. Víš kolik je adminů? Kolik lidí obviňujete z nějakého podvodu? Technicky jsem to jen já. Poměrně dlouhou dobu jsem byl jediným adminem/moderátorem podporující fórum, druhým je stále Daniel, který se stará o další aspekty komunitní práce. Takže o fóru většinou nevěděl.

Poslední dva kluci jsou praktikanti - o nich nemůže být ani řeč.

Dobře mě poslouchejte, když říkám, že nepracuji pro žádné kasino. Starám se o fórum.

Myslím, že jsem vysvětlil, proč byl e-mail tak důležitý. Ale to je teď jedno. Protože se neudržíte na nervy – několikrát se to potvrdilo i zde na fóru, nemáme povinnost nechat se někým zneužít. Místo toho obvykle investujeme čas a peníze - (ano, peníze - hráči mohou podávat stížnosti zdarma, ale pracovní síla za nimi potřebuje svou mzdu) těm, kteří jsou schopni normální spolupráce.

Dali jste nám všem v Casino Guru "mnoho jmen", to je netolerovatelné. Ano, s největší pravděpodobností dostanete ban. Nedal jsi nám jinou možnost.


Laskavě mi nebylo dobře, tak jsem si vzal tři dny volna, omlouvám se za pozdní odpověď.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Neplaťte zde 1 cent, zde musíte dát 3000 e, kožešina 100 e,,

Automaticky přeloženo:
před rokem

Lemon casino je falešné, neplatíte zde nic

Automaticky přeloženo:
senadhusic2
před rokem

Vím, že se vám to nebude líbit, ale kasino je pravděpodobně skutečné; jen hry se nevyplácí tak, jak jste očekávali, hm?

Můžeš snad vysvětlit, které hry jsi hrál a s jakým RTP? Na výplatním poměru hodně záleží.🤔


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Jedná se o podvody, které ovládají samotné hry zločinci

Automaticky přeloženo:
senadhusic2
před 11 měsíci

EXCALY

Automaticky přeloženo:
mdarowiche1978
před 11 měsíci

Myslím, že pokud máte takové podezření, bylo by nejlepší mít na to nějaký důkaz, protože bez toho je to jen obvinění, které není ničím podepřeno a mohl by takové věci říkat kdokoli. Také víte, že u nás můžete podat stížnost, pokud si myslíte, že něco není v pořádku, a tím prokázat, že máte pravdu. Bez toho si myslím, že je to jen výkřik do tmy, pokud prohrajete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

NEBEZPEČÍ!!!!

VÝHRY NEBUDOU VYPLACENY

VYHRAL JSEM PENÍZE 3000 EUR NEBYL VYPLACEN A MŮJ HRÁČSKÝ ÚČET BYL JEDNODUCHO ZABLOKOVANÝ

PSANÉ E-MAILY BYLY ODLOŽENY, DOKUD NEBYLA NAKONEC ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ

ÚČET PENÍZE ZABLOKOVANÝ

DRŽTE SE OD TOHOTO KASINA

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před 8 měsíci

AHOJ!!!

Mohl byste místo toho vysvětlit, co se stalo? Jen se zamyslete nad tím, jak váš příspěvek zní bez jakýchkoli konkrétních informací, které by pokryly kontext.

Možná víte, proč byl váš účet zablokován? Jakýkoli proces ověřování nebo vyšetřování?

Dejte nám vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

VYTVOŘIL JSEM SI ÚČET A POUŽÍVAL HO POTOM JSEM MĚ NAL ÚČET UZAVŘEN, PROTOŽE JSEM JIŽ NEMĚL PŘÍSTUP NA SVOU E-MAILOVOU ADRESU, ÚČET BYL ZAVŘEN


PAK JSEM VYTVOŘIL A OVĚŘIL NOVÝ ÚČET A HRÁL A VYHRÁVAL POTOM JSEM CHTĚL VYBRAT PENÍZE A MŮJ ÚČET BYL ZABLOKOVÁN

Automaticky přeloženo:
sulawa89
před 8 měsíci

Dali vám důvod k zablokování? Online kasina se obecně zdráhají nechat vám znovu otevřít účet, jakmile jeden zavřete, i když jste se zaregistrovali pomocí nové e-mailové adresy a dokonce i telefonního čísla, mějte to prosím na paměti, protože jakmile půjdete provést výběr, budou označeny v jejich systému pomocí IP adresy nebo způsobu vkladu a výběru a dokonce ID KYC. Měli jste se jich zeptat na živém chatu nebo e-mailu, zda si můžete otevřít nový účet a zjistit, jaká byla jejich odpověď. Moje rada je získat e-mail nebo přepis živého chatu ohledně důvodu, proč vám byl zablokován výběr, a pokud chcete pokračovat, zveřejněte svou stížnost zde. Je to jen můj názor, protože jsem viděl mnoho případů, kdy se to tady stalo. Uvidíme, co si myslí tým Casino Guru, když odpoví v pondělí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

VYTVOŘIL JSEM SI ÚČET A POUŽÍVAL HO POTOM JSEM MĚ NAL ÚČET UZAVŘEN, PROTOŽE JSEM JIŽ NEMĚL PŘÍSTUP NA SVOU E-MAILOVOU ADRESU, ÚČET BYL ZAVŘEN


PAK JSEM VYTVOŘIL A OVĚŘIL NOVÝ ÚČET A HRÁL A VYHRÁVAL POTOM JSEM CHTĚL VYBRAT PENÍZE A MŮJ ÚČET BYL ZABLOKOVÁN

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Nemyslím si, že to byl nejlepší nápad, protože předpokládám, že důvodem, proč byl váš další účet uzavřen, bude více účtů, což je porušení pravidel kasina.

Zkusili jste však kontaktovat podporu, že nemáte přístup ke své staré e-mailové adrese a jestli se s tím dá něco udělat? Kdykoli si chcete otevřít nový kasino účet a víte, že jste tam již hráli, zkontroloval bych to s týmem podpory, protože takové situace nastávají.

Navíc, co vám kasino řeklo, když vám zablokovalo účet a jaký k tomu měli důvod?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Důvodem bylo, že jsem si otevřel druhý účet

Tomu nerozumím, ale první jsem zavřel dřív, než jsem otevřel druhý účet

Také jsem napsal, že již nemám přístup ke své e-mailové adrese a chtěl bych účet zavřít a otevřít si nový s jiným

Také jsem se předem zeptal, zda mohu změnit e-mailovou adresu, a bylo mi řečeno, že nemohu a že musím účet zavřít a poté otevřít nový s novým e-mailem


Automaticky přeloženo:
sulawa89
před 8 měsíci

Máte e-mail z kasina, že můžete zavřít jeden účet, protože nemáte přístup k e-mailu, a pak byli rádi, že si otevřete nový? To by vašemu případu pomohlo

Automaticky přeloženo:
Anonymized534
před 8 měsíci

Nevadí, zkusil jsem všechno a teď jsem se smířil s tím, že peníze nikdy nedostanu

Smazal jsem všechny e-maily a už se jimi nechci zabývat

CHCI JEN VAROVAT OSTATNÍ, ŽE NĚCO TOHOTO SE MŮŽE STÁT

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Důvodem bylo, že jsem si otevřel druhý účet

Tomu nerozumím, ale první jsem zavřel dřív, než jsem otevřel druhý účet

Také jsem napsal, že již nemám přístup ke své e-mailové adrese a chtěl bych účet zavřít a otevřít si nový s jiným

Také jsem se předem zeptal, zda mohu změnit e-mailovou adresu, a bylo mi řečeno, že nemohu a že musím účet zavřít a poté otevřít nový s novým e-mailem


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj. Bylo by opravdu dobré ponechat si e-maily od podpory nebo alespoň nějaké snímky obrazovky pro případ, že by se mohl stát nějaký problém, jako je ten váš. Jinak nemáte žádný důkaz a tím, že máte více účtů, bohužel porušujete podmínky kasina. Uvažovali jste někdy o podání stížnosti na kasino, nebo máte pocit, že to nepomůže vyřešit váš případ?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky