FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Sina787
|
14088 zobrazení 118 odpovědí |
|
1...3 4 56
před 6 měsíci

Včera jsem hrál v kasinu, zaplatil jsem kasinu 300 eur, vybral 440. Dnes vidím, že můj účet je zablokován.

Automaticky přeloženo:
marcinchojnacki667
před 6 měsíci

Pokuste se zkontrolovat svůj e-mail, zda nemáte vysvětlení od kasina; jaký by mohl být důvod? A pokud nějaké máte, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

žádný e-mail neobdržel jsem také spam

Automaticky přeloženo:
mdarowiche1978
před 6 měsíci

Zkuste se s nimi spojit a měli by vám dát nějaké odpovědi. Jinak se náš reklamační tým určitě pokusí zapojit a pomoci vám. Musí však počkat na 14denní časový rámec, jak už pravděpodobně víte. O případných změnách nás prosím informujte.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Když jsem si zakládal účet, dal jsem (omylem) své příjmení jako přezdívku (protože to bylo napsáno nick, což pro mě znamená přezdívka)


Nyní se pokouším vybrat 3000 $ a kasino, ve kterém hraji, mi řeklo, že mé jméno je špatné ve srovnání s mým odeslaným ID a toto je porušení jejich pravidel


Řekl jsem jim, že to byla chyba a můžu jim poslat všechny dokumenty, které chtějí, aby prokázali moji totožnost, a to byla chyba a teď na ně čekám


myslíte, že bych měl být v pořádku nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Vince67
před 2 měsíci

A jaké jsi napsal jako příjmení? Kontaktovali jste podporu, jakmile jste se o této chybě dozvěděli? Je velmi důležité to udělat a pokusit se tento druh chyby okamžitě napravit.

Dejte nám prosím vědět, jak kasino k tomuto problému přistupuje a zda budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro stížnosti.

Zde počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poslali mi e-mail, že je to v pořádku, ale potřeboval jsem pokračovat ve svém KYC a požádat o mou fotku s mým ID a papír s názvem kasina s obrázkem mé kreditní karty a také potvrzovací papír o transakci na moje kreditní karta, ale operace na mé kreditní kartě je asi 115 $, když jsem dostal 100 $ v kasinu, takže jsem zvědavý, jestli to nezkomplikuje proces a moje banka také dělá výpis každých 28 v měsíci, abych je mohl poslat obrázek transakce (se všemi podrobnostmi), když žádali o oficiální dokument


stále čekám na odpověď po odeslání veškeré dokumentace, ale zajímalo by mě, jestli mi toto potvrzení platby způsobí potíže

Automaticky přeloženo:
Vince67
před 2 měsíci

Jedná se vlastně o standardní ověřovací proces. Abyste mohli projít procesem a mohli získat odstoupení od smlouvy, musíte poskytnout všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě.

Zašlete jim tedy, kdykoli je to možné, všechny dokumenty a průběžně nás o celém procesu informujte.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Romi, prosím, tentokrát neodmítej mou negativní recenzi. Důvod, proč jste zmínil odmítnutí mé předchozí recenze, mě nutí si myslet, že jste ji nečetli.


Tihle kluci by měli být na posledních místech. jsem objektivní.

Doufám, že casino.guru je nebude z nějakého důvodu lobbovat.

Opravdu mě zajímalo, proč má toto kasino "velmi vysoký" bezpečnostní index a hodnocení... hádejte, že casino.guru je dostatečně nezávislé, aby uměle nezvyšovalo své hodnocení.


I hodnocení 3 hvězdičkami v trustpilotu je „umělé".

Právě jsem zjistil jejich metody)

file

Jsem si jistý, že v casino.guru mají také subjektivně nadhodnocený „index bezpečnosti".


Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Právě jsem četl vaši recenzi na toto kasino a doufám, že vám mohu vysvětlit, proč bylo zamítnuto.

Skutečnou cennou věcí, kterou jsme se z toho dozvěděli, bylo, že jste měli problémy s bonusem kvůli tomu, že jste překročili maximální sázku. Vždy je důležité přečíst si podmínky bonusu, abyste se vyhnuli budoucím problémům.

Uživatelské recenze se mají týkat zkušeností hráčů z kasina, dobrých nebo špatných, relevantních pro situaci, kterou měli, ale kasino si nezaslouží být potrestáno nízkým hodnocením jen proto, že jste porušili podmínky.

Doufám, že rozumíte mému názoru. Můžete o tom psát zde, na fóru, aby si o tom mohli přečíst i ostatní a udělat si o tomto kasinu vlastní názor.

Přečtěte si také náš článek o tom , jak kontrolujeme online kasina , který vám pomůže lépe porozumět hodnocení (indexům bezpečnosti) kasin uvedených na našem webu.


Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Milá Romi

Jasně chápu váš názor.

Věřte, že stěží najdete v celém fóru více než 3-4 gamblery s většími zkušenostmi. Nepočítal jsem... ale bude to přes 50-60 kasin a tisíce hodin hraní.

Moje recenze se netýkala jejich bonusových pravidel a toho, jak jsou špatná. Ano, mluvil jsem o svém porušení, správně. Ale mluvil jsem o tom, jak by to mělo být "potrestáno" podle přesných podmínek kasina. Takže nepředstírejte, že jste soudce, pokud jste případ řádně neprozkoumali. Moje recenze se týkala tohoto kasina, které PORUŠUJE své vlastní podmínky.

Smluvní podmínky - lemon.casino:

Bod 18. 10. : " 10. Maximální vklad (také v interních hrách hlavních her, jako jsou hazardní hry a/nebo minihry) nemůže být vyšší než 2 € (nebo ekvivalent v jiných měnách), dokud nebude dosaženo plného obratu. Vyšší než přípustné sazby (před úplným obratem) nebudou brány v úvahu .

To znamená, že by měli snížit zůstatek na mém účtu o odpovídající částku – celkové sázky a výhry ze sázek nad 2 EU, ale ne jej úplně zabavit.

Pak následuje: „ V případech nepravidelné hry, kdy hráči záměrně používají vykořisťovatelské taktiky, aby získali nespravedlivou výhodu proti house edge, si Lemon Casino vyhrazuje právo zrušit požadované výběry, zabavit výhry, zrušit bonusové prostředky a/nebo ukončit hráčovu hru. " Takže to nemohlo být klasifikováno jako „Nepravidelná hratelnost". A pokud hráč sází pouze na porušení 2EU, znamená to, že platí pouze první část bodu 10. Ale prostě se neobtěžovali počítat sázky a výhry, aby se snížili z mého zůstatku, a místo toho odebrali celý můj zůstatek.

Těch nalít 1100 EU mě fakt nezajímá, vkládám a vybírám jich několik za měsíc. Prostě nesnesu nespravedlnost. "Podmínky" jakéhokoli kasina jsou součástí veřejné nabídky - jedná se o smlouvu uzavřenou mezi hráčem a kasinem. A kasino je musí přísně dodržovat.

Při své práci se často setkávám s legislativou v oblasti finančního a občanského práva, u soudu jsem vyhrál poměrně závažné případy, které jsou složitostí a částkami nesrovnatelné s levnými hrami, a jasně chápu, že se zde případy projednávají extrémně povrchně, někdy subjektivně.


Vraťme se k bodu 18.10... a VOP celkem.

"Považujeme podmínky kasina za spravedlivé"... opravdu??)

Znovu si prosím zkontrolujte podmínky pro lemon.casino.


Hrál jsem v dosesns casinech, kde jsou podmínky mnohem "lepší", ale zde v casino.guru jsou hodnoceny jako "nespravedlivé". Na základě toho těžko uvěřím vaší nestrannosti.

Možná moje angličtina není dost dobrá, ale doufám, že jsem to napsal dostatečně jasně.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Určitě jsi to tu napsal vše dostatečně jasně a chápu tvůj názor.

Mám pro vás ale nabídku. Co místo toho, abyste o tom všem napsali do uživatelské recenze, napíšete to do své stížnosti?🤔

Věděli jste, že podat stížnost zde s naším týmem je zdarma? Mohli by vám pomoci s vaším problémem v tomto kasinu.

Vím, že naši specialisté by se na tuto situaci mohli lépe podívat a možná by našli nějaké řešení vašeho problému.

Pokud na to máte a chtěli byste tomu dát šanci, stačí kliknout na tento odkaz a podat stížnost a určitě vám budu držet palce, aby náš reklamační tým dokázal pomoci.🤞

Dejte mi prosím vědět, jak jste se rozhodli. Budu čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od SMaster byl odstraněn
Romi
před měsícem

Děkuji za radu, Romi

Trvám na zveřejnění mé recenze.

Podle mého pevného názoru si toto kasino zaslouží nejen negativní recenzi, ale také vážné snížení bezpečnostního indexu, který je extrémně přeceňovaný. Jsem nespokojený klient (rozumný) a chci, aby se moje zkušenosti zde podělily s ostatními. Není to jedno ze základních poslání casino.guru ? v každém případě, za určitých okolností, může být recenze změněna, pokud kasino připustí, že jejich jednání je neohrabané a neodpovídá ani jejich vlastním VOP, ani praktikám civilizované herní komunity.

Co se týče reklamace, popravdě řečeno nevěřím, že zde bude v této kauze vynesen spravedlivý rozsudek.

Mám k tomu minimálně dva důvody:

1. Jasně vidím nějaké lobování v tomto kasinu. Asi proto, že je to na seznamu vašeho partnera.

2. Když došlo k porušení ze strany hráče, jsou tyto případy zpravidla řešeny ve prospěch kasina, aniž by se zacházelo do podrobností, jaké přesné sankce (penality) a kroky mělo kasino přijmout na základě podmínek stejného kasina. .

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Pomohl jsi příliš mnoha hráčům – to je pravda. Ale pouze ve zjevných případech, kdy bylo všechno jednoduché. A stěží vyřešíte případ, pokud není tak zřejmé, že kasino není správné, zvláště pokud je toto kasino na seznamu vašeho partnera.


Můžu reklamovat později, nejsem si jistý, jen abych vyzkoušel, jak to tady bude fungovat. ) Nebo si mohu stěžovat přímo u Curaçao Gaming Control Board, i když je to „slabý" regulátor. Podle mého názoru by kasino, které manipuluje s vlastními smluvními podmínkami a využívá možnosti vyhnout se platícím zákazníkům, nemělo vůbec fungovat.


Vzali mi však čas a nervy – a dostanou asymetrickou odpověď. )) Dokonce utratím ještě jednu nebo dvě 1100 EU, ale budou mít mnohem mnohem větší ztráty. Je to pro mě důležitější než přimět je, aby splnili své povinnosti týkající se mého případu.


Můžete mi prosím odpovědět, proč nechcete, aby byla na toto kasino zveřejněna negativní recenze?

Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Pokud mohu zasáhnout, rád bych upozornil, že pokud jde o recenzi, oba říkáte stejné věci.

Souhlasíte?

Romi: A co místo toho, abyste o tom všem psali do uživatelské recenze, napíšete to do své stížnosti.

Vy: Ano, mluvil jsem o svém porušení, správně. Ale mluvil jsem o tom, jak by to mělo být "potrestáno" podle přesných podmínek kasina. Takže nepředstírejte, že jste soudce, pokud jste případ řádně neprozkoumali .

Takže v podstatě řečeno, uživatelská recenze není o tom, jak si myslíte, že by se kasino mělo zacházet s jejich chybami. Uživatelské recenze, jak již poznamenal Romi, umožňují hráčům sdílet zkušenosti - nikoli domněnky. Navíc to, co nazýváte „případ", je ve skutečnosti stížnost, nikoli výše uvedená uživatelská recenze.

Abychom tedy případ řádně prozkoumali", předložte jeden právě zde 👈.

Aby byla vaše recenze schválena, držte se popisu událostí, ke kterým v kasinu došlo. Namísto toho, abyste se zaměřovali na své rozsáhlé zkušenosti s kasinem a předpokládali, jak je pravděpodobné, že třetí strany vaši stížnost vyřeší. Nic z toho není ve skutečnosti aspektem uživatelské recenze.

Právě to nám brání to schválit.

Věřím, že jsme připraveni si porozumět, že?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za radu, Romi

Trvám na zveřejnění mé recenze.

Podle mého pevného názoru si toto kasino zaslouží nejen negativní recenzi, ale také vážné snížení bezpečnostního indexu, který je extrémně přeceňovaný. Jsem nespokojený klient (rozumný) a chci, aby se moje zkušenosti zde podělily s ostatními. Není to jedno ze základních poslání casino.guru ? v každém případě, za určitých okolností, může být recenze změněna, pokud kasino připustí, že jejich jednání je neohrabané a neodpovídá ani jejich vlastním VOP, ani praktikám civilizované herní komunity.

Co se týče reklamace, popravdě řečeno nevěřím, že zde bude v této kauze vynesen spravedlivý rozsudek.

Mám k tomu minimálně dva důvody:

1. Jasně vidím nějaké lobování v tomto kasinu. Asi proto, že je to na seznamu vašeho partnera.

2. Když došlo k porušení ze strany hráče, jsou tyto případy zpravidla řešeny ve prospěch kasina, aniž by se zacházelo do podrobností, jaké přesné sankce (penality) a kroky mělo kasino přijmout na základě podmínek stejného kasina. .

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem trochu zmaten vašimi rozporuplnými výroky, abych byl upřímný.

Proč jste sem vůbec přišli, když si myslíte, že lobbujeme za kasina? Zde se velmi mýlíte, přestože jste připraveni použít slova jako „Není to jedno ze základních poslání casino.guru". Je mi líto, že neznáte naši misi. Dovolte mi, abych vám s tím pomohl, protože to je přesně to, co děláme.

Za prvé: Informování místo slibování – jak byste informovali hráče o online kasinech, aniž byste uváděli názvy kasin a související podrobnosti?

Tak jsme vytvořili seznam.

Za druhé – důrazně vám doporučuji, abyste si přečetli svůj Fair Gambling Codex – obě verze, abychom mohli diskutovat o skutečných bodech namísto vašich dezinformovaných názorů, které jste o Casino Guru získali.

Nyní k překročenému limitu maximální sázky (je uveden ve vašem kodexu):

"Pravidlo maximální sázky je ve skutečnosti průmyslovým standardem, stejně jako skutečnost, že kasino má právo zabavit hráčovy výhry z bonusové hry po porušení tohoto pravidla. Nechceme jít proti průmyslovým standardům tím, že budeme penalizovat kasina, která používají pravidlo maximální sázky proti hráčům čas od času.

Na druhou stranu si myslíme, že toto pravidlo by mělo být vynucováno na softwarové úrovni, tj. že software nebo webové stránky kasina by hráčům neměly umožnit vsadit vyšší než limit. To je jeden z našich požadavků na „férová a bezpečná kasina".

Pokud vynucení softwaru není možné, měl by být každý případ posuzován samostatně, aby byli potrestáni pouze hráči, kteří vědomě a systematicky porušují pravidlo, aby získali výhodu.

Kromě toho by maximální velikosti sázek měly být jasně zobrazeny, ideálně v lobby kasina nebo přímo ve hrách (pokud je to možné) nebo na nápadné části stránky nebo reklamy informující o bonusu, nikoli pouze „skryté" v pravidlech. pro bonusovou hru. Je běžnou praxí uvádět v Bonusových podmínkách pouze maximální sázku, ale oceňujeme, když je kasina zviditelní a snáze se dají sledovat."


Jak vidíte, jsme připraveni vyhodnotit vaši stížnost, jakmile bude odeslána. Ochrana kasin není vůbec naším zájmem.

Pokud si však stále myslíte, že podání stížnosti je ztracený případ, protože naši specialisté nejsou schopni rozumět, budeme vaši volbu respektovat, ale další debata by pravděpodobně neměla vůbec smysl.

Máme to všechno odložit a chovat se jako rozumní, otevření lidé, prosím? Naším cílem je pomoci vám.



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Milá Radko

" neprozkoumal jsi ten případ pořádně " - angličtina je jen jeden z jazyků, které znám a není dokonalá: "případ" V tomto případě jsem měl na mysli "situaci".)


" nekonzistentní tvrzení "?

V mých "prohlášeních" není nic nekonzistentního, všechna moje prohlášení byla jasná a rozumná.


" Za prvé: Informování místo slibování - jak byste informovali hráče o online kasinech, aniž byste uváděli názvy kasin a související podrobnosti? "

Hmm.. o čem to mluvíš? říkal jsem něco o výpisu? samozřejmě bez uvedení není možné dosáhnout cílů casino.guru. Oceňuji podrobný výpis kasin na casino.guru. Moje pochybnosti se týkají některých nespravedlivých vysokých indexů bezpečnosti a blokování některých recenzí pro některá kasina.


Celkově můj názor na casino.guru. Nechci, abys mě přistihl špatně. Tento web se mi stále líbí a rád bych poradil svým přátelům. Jinak bych sem nepsal recenze. Ještě více si myslím, že je to zdroj N1 v tématu hazardních her na celém webu a můj oblíbený v tématu. Ale zároveň jsem už velký kluk) a uvědomuji si - nic na světě není dokonalé. "Lobbování" je možná trochu přehnané. May, mýlím se, ale mám dojem, že jste tak trochu "loajální" těm kasinům, která si zde mohou objednávat reklamu. A jak jsem řekl: za prvé je to vaše přání odmítnout negativní recenze, jak to vidíme jasně... za druhé, jasně vidím, že lemon.casino si nezaslouží ani střední index bezpečnosti. Ale na vašem webu je to "Velmi vysoko"? Opravdu? jsi si jistý?


" Na druhou stranu si myslíme, že toto pravidlo by mělo být vynucováno na softwarové úrovni, tzn .

Ano, souhlasím! Ve většině kasin (i mnohem menších) je to vynuceno na softwarové úrovni + v některých dalších můžete vidět poznámku o maximální sázce napsanou velkými písmeny pokaždé, když se přihlásíte do hry, pokud máte bonus. Jaká kritéria tedy kontrolujete, pokud jste tomuto citronu udělili „Velmi vysoké"? Žádný dvojí standard?


Aby byla vaše recenze schválena, držte se popisu událostí, ke kterým v kasinu došlo. Spíše než se zaměřujte na své rozsáhlé zkušenosti s kasinem a předpokládejte, jak je pravděpodobné, že třetí strany vaši stížnost vyřeší. Nic z toho ve skutečnosti není z uživatelské recenze"

To myslíš vážně?? Psal jsem o přesné situaci. Přesná situace, kdy kasino (kasino s nespravedlivě přísnými pravidly pro bonusy a hloupým softwarem) zabavilo mé výhry bez ohledu na své vlastní T&C ! Je něco důležitějšího, co může být užitečné pro potenciální klienty? Je něco horšího na hodnocení tohoto citronu až nulou?

Ano, přeji si, aby negativní recenze snížila své hodnocení, i když jsem uplatnil stížnost (nezáleží na tom, jaký bude výsledek).

Zajímavé na tom je, že u jiných kasin můžete schvalovat hloupé negativní recenze s argumentem o nízkém RPT (jistě víte, to je nesmysl) nebo někomu jinému se prostě nelíbí název kasina, i když recenzent přizná, že tam například nehrál, ale Některá jiná kasina jsou nedotknutelná - negativní recenze nebyla schválena, i když je rozumná. Je to tak zřejmé.


Radiku, proč se znovu snažíš zabránit zveřejnění tohoto??? Jistě ) tato skutečnost nedokazuje mé pochybnosti o vaší "loajalitě" k některým kasinům, je to moje bohatá představivost


" specialisté nejsou schopni porozumět "

Tak jsem to nemyslel. Vysvětlím: ve většině případů, kdy se kterýkoli specialista na arbitráž třetích stran (nejen u nás, například i u askgamblerů) setká se slovem „porušení" a je to prokázáno, neobtěžují se to dále zkoumat. přečtěte si některé případy v různých zdrojích včetně zde. Nejde o kompetence, ale hlavně o stereotypy: "ach, ten chlap porušil podmínky a chce mít ještě peníze, no chlape! Jsem přísný orbiter! Odmítnu jeho stížnost a doporučím tomu chlapovi, aby dával větší pozor na pravidla". ))


Dobře. Jsem od přírody hráč hazardních her. Zde budu reklamovat. Začíná být zajímavé, k jakému výsledku dojdeme.

ALE mám prosbu: nenechávejte prosím moji recenzi ve stavu „dokud nebude případ vyřešen". Stačí zveřejnit moji recenzi. Je to MŮJ ROZUMNÝ názor, MOJE zkušenost, která se bude hodit mnoha uživatelům.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Ahoj.

Děkujeme, že jste zůstali v kontaktu.

Dovolte mi přidat několik bodů, o kterých si myslím, že by měly být zmíněny, aby bylo možné navázat na vaši odpověď.

Mnoho hráčů sem přichází s radami, jak vysoké nebo nízké by měly být specifické bezpečnostní indexy, a mohu vás ujistit, že oceníme dobré návrhy na zlepšení. Upřímně řečeno, pro tyto hráče je také velmi běžné, že nejsou příliš obeznámeni s tím, jak se počítá index bezpečnosti. Domnívám se tedy, že jde o platný bod vyžadující vysvětlení.

"Pochybuji o některých neférově vysokých indexech bezpečnosti ao zablokování některých recenzí pro některá kasina."

Jak můžete vidět na kartě s názvem „Vysvětlení indexu bezpečnosti":

file

Reklamace jsou jedním z nejdůležitějších zdrojů pro výpočet. Nyní chápu, že naše snahy navrhnout bezplatnou stížnost při každé vhodné příležitosti můžete vidět jako způsob, jak podpořit kasino, ale pravdou je přesně opačný výsledek. Vždy se staráme o to, aby bylo podáno více stížností, a to nejen proto, abychom pomohli hráčům, ale také abychom prozkoumali, jak kasino přistupuje k obavám hráčů nebo zda jsou podmínky vykládány spravedlivě – odtud pochází Fair Gambling Codex. Rád bych také zmínil, že mnoho kasin nás již nenávidí za to, že jsme tak přísní, pokud jde o spravedlnost. Stejně jako si myslíte, že upřednostňujeme kasina, kasina si myslí, že příliš upřednostňujeme hráče.

Uživatelské recenze jsou skvělým zdrojem dobrých informací pro ostatní, i když nejsou součástí indexu bezpečnosti. Naším cílem je schválit co nejvíce uživatelských recenzí, ale přesto musí každá recenze poskytnout užitečné a nezaujaté informace, aby mohla být schválena.

Ze svých osobních zkušeností mohu otevřeně říci, že někdy je pro nás nesmírně obtížné rozhodnout, zda recenze splňuje naše pokyny. Tlak na vždy spravedlivé, nebo chcete-li dobré rozhodnutí, je vysoký. Snažíme se držet několika základních hodnot, abychom dosáhli spravedlivých rozhodnutí. Rád bych, abyste věděli, že nemám důvod nevěřit vaší nobelovské věci, která brání ostatním, aby měli stejnou zkušenost jako vy. Možná byste také rádi věděli, že množství velmi pozitivních recenzí, které denně odmítáme, je poměrně vysoké. Netřeba dodávat, že naše úsilí se zaměřuje na to, aby hodnocení uživatelů bylo nezaujaté, ať už mluvíme o pozitivních nebo negativních recenzích.

Zkušení hráči jako vy jsou důležitou součástí naší komunity a situace, kterou jste prošli, se zdá být velmi složitá. Přišel jsem s nápadem prodiskutovat vaši recenzi prostřednictvím e-hovoru se zbytkem komunitního týmu, abychom zajistili nejlepší možný výsledek.

Ve světle toho navrhuji, abychom se vám ozvali brzy po hovoru, který byl naplánován na dnešní odpoledne.

Pokud mohu, přesto si myslím, že podání stížnosti je dobré.

Uvidíme se později.

Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Jsem zpět se slíbeným vývojem a doufám, že budete spokojeni.

Začněme tím, že vaše druhá recenze odeslaná na Lemon Casino byla schválena. Všichni jsme vzali v úvahu vaše zkušenosti z hlediska uživatele, které se nemusí vždy shodovat s konečným výsledkem.

Možná by vás zajímalo, která část vaší zkušenosti hrála nejdůležitější roli:

Shodli jsme se, že maximální sázka dva může snadno vést ke zmatku, protože průmyslový standard je obvykle pět.

Pravidlo maximální sázky není vynucováno – rozhodně špatná zkušenost

Protože jste tvrdili, že jste kasinu o své chybě řekli čestným způsobem, očekávali bychom od kasina vstřícnější akci.

Pravidlo, které jste zmínil, říká, že vyšší sázky nebudou zahrnuty do sázení, dokud je bonus aktivní, i když je pravděpodobně špatně napsaný.

Porušení pravidla maximální sázky nemá nic společného s „nepravidelnou hrou", nedává to žádný smysl a ve výsledku to pouze deklaruje špatnou uživatelskou zkušenost

I když jsme souhlasili, kasino může svobodně nastavit maximální sázku a hráči by si měli vždy přečíst podmínky, s ohledem na všechny výše uvedené body, chápeme, že to pro vás musela být docela špatná zkušenost a souhlasíme s vámi, že by se měla sdílet.

Dalším zajímavým detailem, který jsem objevil, je, že ačkoli to nemohu s jistotou říci, pravidlo bod 10. bylo v reakci na tuto okolnost změněno, v současnosti zní takto:

"10. Maximální vklad (také v interních hrách hlavních her, jako je hazard a/nebo minihry) nemůže být vyšší než 2 € (nebo ekvivalent v jiných měnách), dokud nedosáhnete plného obratu. Vyšší než přípustné sazby (před plný obrat), nebude brán v úvahu v případech nepravidelného hraní, kdy hráči záměrně využívají vykořisťovatelské taktiky k získání nespravedlivé výhody proti house edge, Lemon Casino si vyhrazuje právo zrušit požadované výběry, zabavit výhry, zrušit bonusové prostředky, a/nebo zrušit hráčský účet."

Podle mého názoru je to velmi zvláštní. Stále rád věřím, že odeslání stížnosti vám může pomoci získat částku neplatnou, i když jste jasně řekli, že to není váš zájem.

Přestanu tě s tím otravovat. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...3 4 56
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky