Pokuste se zkontrolovat svůj e-mail, zda nemáte vysvětlení od kasina; jaký by mohl být důvod? A pokud nějaké máte, dejte nám vědět.
Try to check your email for any explanation from the casino; what could the reason be? And let us know if you have any.
Zkuste se s nimi spojit a měli by vám dát nějaké odpovědi. Jinak se náš reklamační tým určitě pokusí zapojit a pomoci vám. Musí však počkat na 14denní časový rámec, jak už pravděpodobně víte. O případných změnách nás prosím informujte.
Try to get in touch with them and they should give you some answers. Otherwise, our complaint team will surely try to get involved and help you out. They need to wait for the 14-day timeframe, though, as you probably already know. Keep us informed about any changes, please.
Když jsem si zakládal účet, dal jsem (omylem) své příjmení jako přezdívku (protože to bylo napsáno nick, což pro mě znamená přezdívka)
Nyní se pokouším vybrat 3000 $ a kasino, ve kterém hraji, mi řeklo, že mé jméno je špatné ve srovnání s mým odeslaným ID a toto je porušení jejich pravidel
Řekl jsem jim, že to byla chyba a můžu jim poslat všechny dokumenty, které chtějí, aby prokázali moji totožnost, a to byla chyba a teď na ně čekám
myslíte, že bych měl být v pořádku nebo ne?
When I was making my account I’ve (by mistake) put my last name as my nickname (because it was written nick which to me means nickname)
Now, I’m trying to withdraw 3000$ and the casino I’m playing on tell me that my name is wrong compared to my id sent and this is a break of they’re rules
I’ve said to them that this was a mistake and I can send them every documents they want to prove my identity and this was a mistake and now I’m waiting for them
do you guys think I should be fine or not?
A jaké jsi napsal jako příjmení? Kontaktovali jste podporu, jakmile jste se o této chybě dozvěděli? Je velmi důležité to udělat a pokusit se tento druh chyby okamžitě napravit.
Dejte nám prosím vědět, jak kasino k tomuto problému přistupuje a zda budete potřebovat pomoc od našeho týmu pro stížnosti.
Zde počkáme na vaši odpověď.
And what did you write as your last name, though? Did you contact the support as soon as you found out about this mistake? It is very important to do so and try to fix this kind of mistake straight away.
Please let us know how the casino approaches this issue and if you will need some help from our complaint team.
We'll wait for your reply here.
Poslali mi e-mail, že je to v pořádku, ale potřeboval jsem pokračovat ve svém KYC a požádat o mou fotku s mým ID a papír s názvem kasina s obrázkem mé kreditní karty a také potvrzovací papír o transakci na moje kreditní karta, ale operace na mé kreditní kartě je asi 115 $, když jsem dostal 100 $ v kasinu, takže jsem zvědavý, jestli to nezkomplikuje proces a moje banka také dělá výpis každých 28 v měsíci, abych je mohl poslat obrázek transakce (se všemi podrobnostmi), když žádali o oficiální dokument
stále čekám na odpověď po odeslání veškeré dokumentace, ale zajímalo by mě, jestli mi toto potvrzení platby způsobí potíže
They’ve sent me an email to say it was okay but I needed to continue my KYC asking for a picture of me with my id and a paper with the casino name with picture of my credit card and also a confirmation paper of the transaction on my credit card but the operation on my credit card is like 115$ when I got 100$ on the casino so I wonder if this is gonna complicate the process and also my bank just do statement every 28 of the month so I can only sent them a picture of the transaction (with all details) when they were asking for an official document
still waiting for they’re answer after sending all documentation but I wonder if this payment confirmation is gonna give me trouble
Jedná se vlastně o standardní ověřovací proces. Abyste mohli projít procesem a mohli získat odstoupení od smlouvy, musíte poskytnout všechny potřebné dokumenty ve správném formátu a v dobré kvalitě.
Zašlete jim tedy, kdykoli je to možné, všechny dokumenty a průběžně nás o celém procesu informujte.
This is actually a standard verification process. You need to provide all the documents needed in the right format and of good quality in order to pass the process and be able to get the withdrawal.
So, please send them all the documents whenever possible and keep us informed about the whole process.
Romi, prosím, tentokrát neodmítej mou negativní recenzi. Důvod, proč jste zmínil odmítnutí mé předchozí recenze, mě nutí si myslet, že jste ji nečetli.
Tihle kluci by měli být na posledních místech. jsem objektivní.
Doufám, že casino.guru je nebude z nějakého důvodu lobbovat.
Opravdu mě zajímalo, proč má toto kasino "velmi vysoký" bezpečnostní index a hodnocení... hádejte, že casino.guru je dostatečně nezávislé, aby uměle nezvyšovalo své hodnocení.
I hodnocení 3 hvězdičkami v trustpilotu je „umělé".
Právě jsem zjistil jejich metody)
Jsem si jistý, že v casino.guru mají také subjektivně nadhodnocený „index bezpečnosti".
Romi please don't reject my negative review this time. Reason you mentioned rejecting my previous review makes me think that you didn't read it.
This guys should be in the last places. I am objective.
Hope casino.guru doesn't lobbying them for any reason.
I really wondered why this casino has "very high" safety index and rating... guess casino.guru is independent enough not to artificially raise it's rating.
Even 3 star rating in trustpilot is "artificial".
I just found out their methods )
I am SURE that in casino.guru they do have subjectively overrated "safety index" also.
Právě jsem četl vaši recenzi na toto kasino a doufám, že vám mohu vysvětlit, proč bylo zamítnuto.
Skutečnou cennou věcí, kterou jsme se z toho dozvěděli, bylo, že jste měli problémy s bonusem kvůli tomu, že jste překročili maximální sázku. Vždy je důležité přečíst si podmínky bonusu, abyste se vyhnuli budoucím problémům.
Uživatelské recenze se mají týkat zkušeností hráčů z kasina, dobrých nebo špatných, relevantních pro situaci, kterou měli, ale kasino si nezaslouží být potrestáno nízkým hodnocením jen proto, že jste porušili podmínky.
Doufám, že rozumíte mému názoru. Můžete o tom psát zde, na fóru, aby si o tom mohli přečíst i ostatní a udělat si o tomto kasinu vlastní názor.
Přečtěte si také náš článek o tom , jak kontrolujeme online kasina , který vám pomůže lépe porozumět hodnocení (indexům bezpečnosti) kasin uvedených na našem webu.
I just read your review for this casino and hopefully can explain to you why it was rejected.
The actual valuable thing we have learned from it was that you had problems with the bonus due to the fact that you have exceeded the maximum bet. It is always important to read the bonus terms so you can avoid future issues.
The user reviews are supposed to be about players experience from the casino, good or bad, relevant to the situation they had, but the casino doesn't deserve to be punished with low rating just because you violated the terms.
I hope that you can understand my point. You can write about it here, on the forum, so others can read about it and make their own opinion about this casino.
Also, please read our article about How do we review online casinos, so it can help you to better understand the ratings (safety indexes) of the casinos included on our website.
Milá Romi
Jasně chápu váš názor.
Věřte, že stěží najdete v celém fóru více než 3-4 gamblery s většími zkušenostmi. Nepočítal jsem... ale bude to přes 50-60 kasin a tisíce hodin hraní.
Moje recenze se netýkala jejich bonusových pravidel a toho, jak jsou špatná. Ano, mluvil jsem o svém porušení, správně. Ale mluvil jsem o tom, jak by to mělo být "potrestáno" podle přesných podmínek kasina. Takže nepředstírejte, že jste soudce, pokud jste případ řádně neprozkoumali. Moje recenze se týkala tohoto kasina, které PORUŠUJE své vlastní podmínky.
Smluvní podmínky - lemon.casino:
Bod 18. 10. : " 10. Maximální vklad (také v interních hrách hlavních her, jako jsou hazardní hry a/nebo minihry) nemůže být vyšší než 2 € (nebo ekvivalent v jiných měnách), dokud nebude dosaženo plného obratu. Vyšší než přípustné sazby (před úplným obratem) nebudou brány v úvahu .
To znamená, že by měli snížit zůstatek na mém účtu o odpovídající částku – celkové sázky a výhry ze sázek nad 2 EU, ale ne jej úplně zabavit.
Pak následuje: „ V případech nepravidelné hry, kdy hráči záměrně používají vykořisťovatelské taktiky, aby získali nespravedlivou výhodu proti house edge, si Lemon Casino vyhrazuje právo zrušit požadované výběry, zabavit výhry, zrušit bonusové prostředky a/nebo ukončit hráčovu hru. " Takže to nemohlo být klasifikováno jako „Nepravidelná hratelnost". A pokud hráč sází pouze na porušení 2EU, znamená to, že platí pouze první část bodu 10. Ale prostě se neobtěžovali počítat sázky a výhry, aby se snížili z mého zůstatku, a místo toho odebrali celý můj zůstatek.
Těch nalít 1100 EU mě fakt nezajímá, vkládám a vybírám jich několik za měsíc. Prostě nesnesu nespravedlnost. "Podmínky" jakéhokoli kasina jsou součástí veřejné nabídky - jedná se o smlouvu uzavřenou mezi hráčem a kasinem. A kasino je musí přísně dodržovat.
Při své práci se často setkávám s legislativou v oblasti finančního a občanského práva, u soudu jsem vyhrál poměrně závažné případy, které jsou složitostí a částkami nesrovnatelné s levnými hrami, a jasně chápu, že se zde případy projednávají extrémně povrchně, někdy subjektivně.
Vraťme se k bodu 18.10... a VOP celkem.
"Považujeme podmínky kasina za spravedlivé"... opravdu??)
Znovu si prosím zkontrolujte podmínky pro lemon.casino.
Hrál jsem v dosesns casinech, kde jsou podmínky mnohem "lepší", ale zde v casino.guru jsou hodnoceny jako "nespravedlivé". Na základě toho těžko uvěřím vaší nestrannosti.
Možná moje angličtina není dost dobrá, ale doufám, že jsem to napsal dostatečně jasně.
Dear Romi
I clearly understand your point.
Believe me, you will hardly find more than 3-4 gamblers in whole forum with more experience. I didn't count... but it will be over 50-60 casinos and thousands hours of gameplay.
My review was not about their bonus rules and how bad are they. Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly. My review was about this exact casino VIOLATING their own terms.
Terms and Conditions - lemon.casino:
Point 18. 10. : "10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account."
That means they should reduce the balance in my account by corresponding amount- total bets and wins from bets over 2 EU, but not confiscate it totally.
Then comes following: "In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's". So it could not be classified as "Irregular gameplay". And if a player have only violation staking over 2EU this means that only the first part of point 10 is applicable. But they just didn't bother to calculate bets and winnings to reduce from my balance and they remove all my balance instead.
I don't really care about that pour 1100 EU, I deposit and withdraw several like that in a month. I just can't stand injustice. "Terms and Conditions" of any casino is a part of public offer - it is the contract the agreement concluded between player and casino. And casino must follow them strictly.
I offen come across legislation in the area of financial and civil laws in my line of work, I (we) have won quite serious cases in court that are incomparable in complexity and amounts with cheap games, and I clearly understand that cases are considered here extremely superficially, sometimes subjectively.
Returning to point 18.10... and T&Cs in total.
"We consider the casino's T&Cs to be fair"... really??)
Please re-check T&Cs of lemon.casino.
I have played in dosesns casinos, where the terms and conditions are much "better", but here in casino.guru they are rated as "not fair". Based on this, I hardly can believe your impartiality.
Maybe my English is not good enough but I hope I wrote it clearly enough.
Určitě jsi to tu napsal vše dostatečně jasně a chápu tvůj názor.
Mám pro vás ale nabídku. Co místo toho, abyste o tom všem napsali do uživatelské recenze, napíšete to do své stížnosti?🤔
Věděli jste, že podat stížnost zde s naším týmem je zdarma? Mohli by vám pomoci s vaším problémem v tomto kasinu.
Vím, že naši specialisté by se na tuto situaci mohli lépe podívat a možná by našli nějaké řešení vašeho problému.
Pokud na to máte a chtěli byste tomu dát šanci, stačí kliknout na tento odkaz a podat stížnost a určitě vám budu držet palce, aby náš reklamační tým dokázal pomoci.🤞
Dejte mi prosím vědět, jak jste se rozhodli. Budu čekat na vaši odpověď.
You surely wrote everything clear enough here, and I get your point as well.
I have an offer for you, though. What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint?🤔
Did you know that it is free of charge to file a complaint here with our team? They could help you out with your issue at this casino.
I know that our specialists could take a better look at this situation and maybe get some solution to your issue.
If you are up to it and would like to give it a chance, just follow this link to file a complaint, and I will surely keep my fingers crossed for you that our complaint team will be able to help.🤞
Please let me know how you decide. I will wait for your reply.
Děkuji za radu, Romi
Trvám na zveřejnění mé recenze.
Podle mého pevného názoru si toto kasino zaslouží nejen negativní recenzi, ale také vážné snížení bezpečnostního indexu, který je extrémně přeceňovaný. Jsem nespokojený klient (rozumný) a chci, aby se moje zkušenosti zde podělily s ostatními. Není to jedno ze základních poslání casino.guru ? v každém případě, za určitých okolností, může být recenze změněna, pokud kasino připustí, že jejich jednání je neohrabané a neodpovídá ani jejich vlastním VOP, ani praktikám civilizované herní komunity.
Co se týče reklamace, popravdě řečeno nevěřím, že zde bude v této kauze vynesen spravedlivý rozsudek.
Mám k tomu minimálně dva důvody:
1. Jasně vidím nějaké lobování v tomto kasinu. Asi proto, že je to na seznamu vašeho partnera.
2. Když došlo k porušení ze strany hráče, jsou tyto případy zpravidla řešeny ve prospěch kasina, aniž by se zacházelo do podrobností, jaké přesné sankce (penality) a kroky mělo kasino přijmout na základě podmínek stejného kasina. .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Pomohl jsi příliš mnoha hráčům – to je pravda. Ale pouze ve zjevných případech, kdy bylo všechno jednoduché. A stěží vyřešíte případ, pokud není tak zřejmé, že kasino není správné, zvláště pokud je toto kasino na seznamu vašeho partnera.
Můžu reklamovat později, nejsem si jistý, jen abych vyzkoušel, jak to tady bude fungovat. ) Nebo si mohu stěžovat přímo u Curaçao Gaming Control Board, i když je to „slabý" regulátor. Podle mého názoru by kasino, které manipuluje s vlastními smluvními podmínkami a využívá možnosti vyhnout se platícím zákazníkům, nemělo vůbec fungovat.
Vzali mi však čas a nervy – a dostanou asymetrickou odpověď. )) Dokonce utratím ještě jednu nebo dvě 1100 EU, ale budou mít mnohem mnohem větší ztráty. Je to pro mě důležitější než přimět je, aby splnili své povinnosti týkající se mého případu.
Můžete mi prosím odpovědět, proč nechcete, aby byla na toto kasino zveřejněna negativní recenze?
You helped too many gamblers- that's true. But only in obvious cases where everything was simple. And you will hardly resolve a case if there not that obvious that casino is not right especially if this casino in your partner's list.
I may claim a complaint later, not sure, just to test how will it work here. ) Or I may complain directly to Curaçao Gaming Control Board, even if it is a "weak" regulator. In my opinion, a casino that manipulates its own T&Cs and takes advantage of the opportunity to avoid paying customers should not operate at all.
However, they took my time and some nerves- and they will get an asymmetric response. )) I will even spend another one or two 1100 EU but will make them have much much more losses. It's more important for me than making them fulfill their obligations concerning my case.
Can you please answer me, why don't you want a negative review to be posted for this exact casino??
Pokud mohu zasáhnout, rád bych upozornil, že pokud jde o recenzi, oba říkáte stejné věci.
Souhlasíte?
Romi: A co místo toho, abyste o tom všem psali do uživatelské recenze, napíšete to do své stížnosti.
Vy: Ano, mluvil jsem o svém porušení, správně. Ale mluvil jsem o tom, jak by to mělo být "potrestáno" podle přesných podmínek kasina. Takže nepředstírejte, že jste soudce, pokud jste případ řádně neprozkoumali .
Takže v podstatě řečeno, uživatelská recenze není o tom, jak si myslíte, že by se kasino mělo zacházet s jejich chybami. Uživatelské recenze, jak již poznamenal Romi, umožňují hráčům sdílet zkušenosti - nikoli domněnky. Navíc to, co nazýváte „případ", je ve skutečnosti stížnost, nikoli výše uvedená uživatelská recenze.
Abychom tedy případ „ řádně prozkoumali", předložte jeden právě zde 👈.
Aby byla vaše recenze schválena, držte se popisu událostí, ke kterým v kasinu došlo. Namísto toho, abyste se zaměřovali na své rozsáhlé zkušenosti s kasinem a předpokládali, jak je pravděpodobné, že třetí strany vaši stížnost vyřeší. Nic z toho není ve skutečnosti aspektem uživatelské recenze.
Právě to nám brání to schválit.
Věřím, že jsme připraveni si porozumět, že?
If I may step in, I would like to point out you both say the same things when it comes to the review.
Would you agree?
Romi: What about instead of writing about all this in the user review, you write it in your complaint.
You: Yes, I spoke about my violation, right. But I spoke how it should be "punished" according to exact casino's T&Cs. So don't pretend to be judge please if you didn't examined the case properly.
So basically put, user review is not about how you feel the casino should be treated for their errors. User reviews, as Romi pointed out already, allow players to share the experiences - not assumptions. Furthermore, what you call a "case" is actually the complaint not the aforementioned user review.
Thus, in order to "examined the case properly" submit one just here 👈.
In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review.
This is what prevents us from approving it.
I believe we are ready to understand each other, are we?
Děkuji za radu, Romi
Trvám na zveřejnění mé recenze.
Podle mého pevného názoru si toto kasino zaslouží nejen negativní recenzi, ale také vážné snížení bezpečnostního indexu, který je extrémně přeceňovaný. Jsem nespokojený klient (rozumný) a chci, aby se moje zkušenosti zde podělily s ostatními. Není to jedno ze základních poslání casino.guru ? v každém případě, za určitých okolností, může být recenze změněna, pokud kasino připustí, že jejich jednání je neohrabané a neodpovídá ani jejich vlastním VOP, ani praktikám civilizované herní komunity.
Co se týče reklamace, popravdě řečeno nevěřím, že zde bude v této kauze vynesen spravedlivý rozsudek.
Mám k tomu minimálně dva důvody:
1. Jasně vidím nějaké lobování v tomto kasinu. Asi proto, že je to na seznamu vašeho partnera.
2. Když došlo k porušení ze strany hráče, jsou tyto případy zpravidla řešeny ve prospěch kasina, aniž by se zacházelo do podrobností, jaké přesné sankce (penality) a kroky mělo kasino přijmout na základě podmínek stejného kasina. .
Thank you for your advice, Romi
I insist my review to be published.
In my firm opinion, this casino deserves not only negative review but also serious downgrade in safety index wich is extremely overrated. I am a dissatisfied client (reasonable) and want my experience to be shared here to others. Isn't it one of the basic missions of casino.guru? in any case, under certain circumstances, the review may be changed, if the casino accepts that their actions are clumsy and do not correspond to either their own T&Cs or the practices of a civilized gaming community.
As for claiming a complaint, to say the truth I don't believe that there will be a fair verdict regarding this case here.
I have at least two reasons to say that:
1. I clearly see some lobbying to this casino. I guess, because it's in your partner's list.
2. When a violation from a player took place, as a rule these cases are resolved in favor of the casino without going into detail what exact sanctions (penalties) and actions should have been taken by the casino based on the T&Cs of the same casino.
Jsem trochu zmaten vašimi rozporuplnými výroky, abych byl upřímný.
Proč jste sem vůbec přišli, když si myslíte, že lobbujeme za kasina? Zde se velmi mýlíte, přestože jste připraveni použít slova jako „Není to jedno ze základních poslání casino.guru". Je mi líto, že neznáte naši misi. Dovolte mi, abych vám s tím pomohl, protože to je přesně to, co děláme.
Za prvé: Informování místo slibování – jak byste informovali hráče o online kasinech, aniž byste uváděli názvy kasin a související podrobnosti?
Tak jsme vytvořili seznam.
Za druhé – důrazně vám doporučuji, abyste si přečetli svůj Fair Gambling Codex – obě verze, abychom mohli diskutovat o skutečných bodech namísto vašich dezinformovaných názorů, které jste o Casino Guru získali.
Nyní k překročenému limitu maximální sázky (je uveden ve vašem kodexu):
"Pravidlo maximální sázky je ve skutečnosti průmyslovým standardem, stejně jako skutečnost, že kasino má právo zabavit hráčovy výhry z bonusové hry po porušení tohoto pravidla. Nechceme jít proti průmyslovým standardům tím, že budeme penalizovat kasina, která používají pravidlo maximální sázky proti hráčům čas od času.
Na druhou stranu si myslíme, že toto pravidlo by mělo být vynucováno na softwarové úrovni, tj. že software nebo webové stránky kasina by hráčům neměly umožnit vsadit vyšší než limit. To je jeden z našich požadavků na „férová a bezpečná kasina".
Pokud vynucení softwaru není možné, měl by být každý případ posuzován samostatně, aby byli potrestáni pouze hráči, kteří vědomě a systematicky porušují pravidlo, aby získali výhodu.
Kromě toho by maximální velikosti sázek měly být jasně zobrazeny, ideálně v lobby kasina nebo přímo ve hrách (pokud je to možné) nebo na nápadné části stránky nebo reklamy informující o bonusu, nikoli pouze „skryté" v pravidlech. pro bonusovou hru. Je běžnou praxí uvádět v Bonusových podmínkách pouze maximální sázku, ale oceňujeme, když je kasina zviditelní a snáze se dají sledovat."
Jak vidíte, jsme připraveni vyhodnotit vaši stížnost, jakmile bude odeslána. Ochrana kasin není vůbec naším zájmem.
Pokud si však stále myslíte, že podání stížnosti je ztracený případ, protože naši specialisté nejsou schopni rozumět, budeme vaši volbu respektovat, ale další debata by pravděpodobně neměla vůbec smysl.
Máme to všechno odložit a chovat se jako rozumní, otevření lidé, prosím? Naším cílem je pomoci vám.
I'm a bit confused by your inconsistent statements, to be honest.
Why did you come here in the first place if you believe that we are lobbing for casinos? You are very mistaken here, despite you're ready to use words as "Isn't it one of the basic missions of casino.guru". I'm sorry to see you are not very familiar with our mission. Let me help you with that, because this is precisly what we do.
First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?
Thus, we created the list.
Secondly - I strongly advise you to read your Fair Gambling Codex - both versions, so we can keep discussing the real points instead of your missinformed opinions you have gathered about Casino Guru.
Now to the breached max bet limit (it is mentioned in your codex):
"The max bet rule is, in fact, an industry standard, just as the fact that a casino has the right to seize the player's winnings from bonus play after breaking this rule. We prefer not to go against industry standards by penalizing casinos that use the maximum bet rule against players from time to time.
On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e., that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. This is one of our requirements for 'fair and safe casinos'.
If software enforcement is not possible, each case should be judged separately, so that only players who have broken the rule knowingly and systematically to gain an advantage are punished.
Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games (if possible) or on a prominent part of the page or advertisement informing them about the bonus, and not just "hidden" in the rules for bonus play. It is a common practice to only list the max bet in Bonus T&Cs, but we appreciate when casinos make them more visible and easier to follow."
As you can see, we are ready to evaluate your complaint once it is submitted. Protecting casinos is not our interest at all.
If you, however, still think submitting a complaint is a lost cause because our specialists are not capable of understanding, we will respect your choice, yet further debate would most likely have no sense at all.
Shall we put all this aside and act like reasonable, open-minded people, please? We aim to help you.
Milá Radko
" neprozkoumal jsi ten případ pořádně " - angličtina je jen jeden z jazyků, které znám a není dokonalá: "případ" V tomto případě jsem měl na mysli "situaci".)
" nekonzistentní tvrzení "?
V mých "prohlášeních" není nic nekonzistentního, všechna moje prohlášení byla jasná a rozumná.
" Za prvé: Informování místo slibování - jak byste informovali hráče o online kasinech, aniž byste uváděli názvy kasin a související podrobnosti? "
Hmm.. o čem to mluvíš? říkal jsem něco o výpisu? samozřejmě bez uvedení není možné dosáhnout cílů casino.guru. Oceňuji podrobný výpis kasin na casino.guru. Moje pochybnosti se týkají některých nespravedlivých vysokých indexů bezpečnosti a blokování některých recenzí pro některá kasina.
Celkově můj názor na casino.guru. Nechci, abys mě přistihl špatně. Tento web se mi stále líbí a rád bych poradil svým přátelům. Jinak bych sem nepsal recenze. Ještě více si myslím, že je to zdroj N1 v tématu hazardních her na celém webu a můj oblíbený v tématu. Ale zároveň jsem už velký kluk) a uvědomuji si - nic na světě není dokonalé. "Lobbování" je možná trochu přehnané. May, mýlím se, ale mám dojem, že jste tak trochu "loajální" těm kasinům, která si zde mohou objednávat reklamu. A jak jsem řekl: za prvé je to vaše přání odmítnout negativní recenze, jak to vidíme jasně... za druhé, jasně vidím, že lemon.casino si nezaslouží ani střední index bezpečnosti. Ale na vašem webu je to "Velmi vysoko"? Opravdu? jsi si jistý?
" Na druhou stranu si myslíme, že toto pravidlo by mělo být vynucováno na softwarové úrovni, tzn .
Ano, souhlasím! Ve většině kasin (i mnohem menších) je to vynuceno na softwarové úrovni + v některých dalších můžete vidět poznámku o maximální sázce napsanou velkými písmeny pokaždé, když se přihlásíte do hry, pokud máte bonus. Jaká kritéria tedy kontrolujete, pokud jste tomuto citronu udělili „Velmi vysoké"? Žádný dvojí standard?
Aby byla vaše recenze schválena, držte se popisu událostí, ke kterým v kasinu došlo. Spíše než se zaměřujte na své rozsáhlé zkušenosti s kasinem a předpokládejte, jak je pravděpodobné, že třetí strany vaši stížnost vyřeší. Nic z toho ve skutečnosti není z uživatelské recenze"
To myslíš vážně?? Psal jsem o přesné situaci. Přesná situace, kdy kasino (kasino s nespravedlivě přísnými pravidly pro bonusy a hloupým softwarem) zabavilo mé výhry bez ohledu na své vlastní T&C ! Je něco důležitějšího, co může být užitečné pro potenciální klienty? Je něco horšího na hodnocení tohoto citronu až nulou?
Ano, přeji si, aby negativní recenze snížila své hodnocení, i když jsem uplatnil stížnost (nezáleží na tom, jaký bude výsledek).
Zajímavé na tom je, že u jiných kasin můžete schvalovat hloupé negativní recenze s argumentem o nízkém RPT (jistě víte, to je nesmysl) nebo někomu jinému se prostě nelíbí název kasina, i když recenzent přizná, že tam například nehrál, ale Některá jiná kasina jsou nedotknutelná - negativní recenze nebyla schválena, i když je rozumná. Je to tak zřejmé.
Radiku, proč se znovu snažíš zabránit zveřejnění tohoto??? Jistě ) tato skutečnost nedokazuje mé pochybnosti o vaší "loajalitě" k některým kasinům, je to moje bohatá představivost
" specialisté nejsou schopni porozumět "
Tak jsem to nemyslel. Vysvětlím: ve většině případů, kdy se kterýkoli specialista na arbitráž třetích stran (nejen u nás, například i u askgamblerů) setká se slovem „porušení" a je to prokázáno, neobtěžují se to dále zkoumat. přečtěte si některé případy v různých zdrojích včetně zde. Nejde o kompetence, ale hlavně o stereotypy: "ach, ten chlap porušil podmínky a chce mít ještě peníze, no chlape! Jsem přísný orbiter! Odmítnu jeho stížnost a doporučím tomu chlapovi, aby dával větší pozor na pravidla". ))
Dobře. Jsem od přírody hráč hazardních her. Zde budu reklamovat. Začíná být zajímavé, k jakému výsledku dojdeme.
ALE mám prosbu: nenechávejte prosím moji recenzi ve stavu „dokud nebude případ vyřešen". Stačí zveřejnit moji recenzi. Je to MŮJ ROZUMNÝ názor, MOJE zkušenost, která se bude hodit mnoha uživatelům.
Dear Radka
"you didn't examined the case properly" - English is just one of languages I know and it's not perfect: "case" I meant "situation" in this.. case.)
"inconsistent statements"?
There is nothing inconsistent in my "statements" all my statements were clear and reasonable.
"First of all: Informing instead of promiting - how would you inform players about online casinos without listing the casinos' names and associated details?"
Hmm.. what are your talking about? did I say anything about listing? of course, without listing it is not possible to reach the goals of casino.guru. I appreciate detailed listing of casinos in casino.guru. My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos..
Overall my opinion about casino.guru. I don't want you catch me wrong. I still like this website and would advise to my friends. Otherwise I would not post reviews here. Even more, I think this is a N1 resource in the theme of gambling in the whole web and my favorite in the theme. But at the same time I am a big boy already) and I realize - nothing is perfect in the world. "Lobbying" maybe is a little exaggerated said. May, I am wrong, but I have an impression that you are a little bit "loyal" to those casinos who may order advertising here. And as I said: first it's your wish of rejecting negative reviews, as we see it clearly... second, I clearly see that lemon.casino doesn't deserve even medium Safety Index. But in your website it's "Very high"? Really? Are you sure?
"On the other hand, we think that this rule should be enforced at the software level, i.e"
Yes, I agree! In the most of casinos (even much smaller) it's enforced to software level + in some others you can see the note about maximum bet written with big letters every time you login a game if you have a bonus. So what criterias you check if you granted this lemon "Very High"? None of double standards?
"In order to get your review approved, stick with a description of the events that occurred in the casino. Rather than focusing on your extensive casino experiences and assuming how likely are third parties are to address your complaint. None of this is actually an aspect of a user review"
Are you serious?? I wrote about exact situation. The exact situation when the casino (a casino with unfairly strict bonus rules and dumb software) confiscated my winnings ignoring it's own T&Cs! Is there anything more important that can be useful for potential clients? Is there anything worse to rate this lemon up to zero?
Yes, I wish that negative review downgrade it's rating even if I have claimed a complaint (it doesn't matter what will be result).
The interesting part is: for other casinos you can approve stupid negative reviews with arguing about low RPT (sure you know, that's nonsense) or someone else just didn't like casino name even reviewer confess he didn't play there for example, but some other casinos are untouchable - negative review doesn't been approved even being reasonable. It's so obvious.
Radika, why do you Again try prevent publishing this??? Sure ) this fact doesn't prove my doubts about your "loyalty" to some casinos, it's my rich imagination
"specialists are not capable of understanding"
I didn't mean that. I'll explain: in most cases when any third party arbitration specialists (not only here, in askgamblers, for example, also) meet the word "violation" and it's proved, they don't bother to review it further.. I have read some cases in different resources including here. It's not about competency, but mostly stereotypes: "oh this guy violated terms and still wants to have cash out, no man! I am a strict orbiter! I will reject his complaint and will recommend this guy to be more attentive to rules".))
Ok. I am a gambling person by nature. I will claim a complaint here. It becomes interesting to what result we will come.
BUT I have a request: please don't leave my review in pending status "until case is solved". Just publish my review. It's MY REASONABLE opinion, MY experience wich will be useful for many users.
Ahoj.
Děkujeme, že jste zůstali v kontaktu.
Dovolte mi přidat několik bodů, o kterých si myslím, že by měly být zmíněny, aby bylo možné navázat na vaši odpověď.
Mnoho hráčů sem přichází s radami, jak vysoké nebo nízké by měly být specifické bezpečnostní indexy, a mohu vás ujistit, že oceníme dobré návrhy na zlepšení. Upřímně řečeno, pro tyto hráče je také velmi běžné, že nejsou příliš obeznámeni s tím, jak se počítá index bezpečnosti. Domnívám se tedy, že jde o platný bod vyžadující vysvětlení.
"Pochybuji o některých neférově vysokých indexech bezpečnosti ao zablokování některých recenzí pro některá kasina."
Jak můžete vidět na kartě s názvem „Vysvětlení indexu bezpečnosti":
Reklamace jsou jedním z nejdůležitějších zdrojů pro výpočet. Nyní chápu, že naše snahy navrhnout bezplatnou stížnost při každé vhodné příležitosti můžete vidět jako způsob, jak podpořit kasino, ale pravdou je přesně opačný výsledek. Vždy se staráme o to, aby bylo podáno více stížností, a to nejen proto, abychom pomohli hráčům, ale také abychom prozkoumali, jak kasino přistupuje k obavám hráčů nebo zda jsou podmínky vykládány spravedlivě – odtud pochází Fair Gambling Codex. Rád bych také zmínil, že mnoho kasin nás již nenávidí za to, že jsme tak přísní, pokud jde o spravedlnost. Stejně jako si myslíte, že upřednostňujeme kasina, kasina si myslí, že příliš upřednostňujeme hráče.
Uživatelské recenze jsou skvělým zdrojem dobrých informací pro ostatní, i když nejsou součástí indexu bezpečnosti. Naším cílem je schválit co nejvíce uživatelských recenzí, ale přesto musí každá recenze poskytnout užitečné a nezaujaté informace, aby mohla být schválena.
Ze svých osobních zkušeností mohu otevřeně říci, že někdy je pro nás nesmírně obtížné rozhodnout, zda recenze splňuje naše pokyny. Tlak na vždy spravedlivé, nebo chcete-li dobré rozhodnutí, je vysoký. Snažíme se držet několika základních hodnot, abychom dosáhli spravedlivých rozhodnutí. Rád bych, abyste věděli, že nemám důvod nevěřit vaší nobelovské věci, která brání ostatním, aby měli stejnou zkušenost jako vy. Možná byste také rádi věděli, že množství velmi pozitivních recenzí, které denně odmítáme, je poměrně vysoké. Netřeba dodávat, že naše úsilí se zaměřuje na to, aby hodnocení uživatelů bylo nezaujaté, ať už mluvíme o pozitivních nebo negativních recenzích.
Zkušení hráči jako vy jsou důležitou součástí naší komunity a situace, kterou jste prošli, se zdá být velmi složitá. Přišel jsem s nápadem prodiskutovat vaši recenzi prostřednictvím e-hovoru se zbytkem komunitního týmu, abychom zajistili nejlepší možný výsledek.
Ve světle toho navrhuji, abychom se vám ozvali brzy po hovoru, který byl naplánován na dnešní odpoledne.
Pokud mohu, přesto si myslím, že podání stížnosti je dobré.
Uvidíme se později.
Hello.
Thank you for staying in touch.
Allow me to add a few points I feel should be mentioned to follow up with your response.
Many players come here with advice on how high or low specific Safety Indexes should be, and I can assure you we appreciate good suggestions for improvements. Frankly, it's also very common for those players that they are not very familiar with how the Safety Index is calculated. Thus, I believe it is a valid point requiring an explanation.
"My doubts are about some unfair high Safety indexes and about blocking some reviews for some casinos.."
As you may see in the tab called "Safety Index explained":
Complaints are one of the most important source for the calculation. Now I understand you may see our efforts to suggest the free of charge complaint of every fitting occasion as a way to support casino, yet the truth is exactly the opposite outcome. We always care for more complaints to be submitted, not just to help players but also to investigate how the casino approaches players' concerns or whether the terms are interpretated fairly - this is where the Fair Gambling Codex came from. I would also like to mention many casinos already hate us for being so strict when it comes to fairness. Just as you think we favor the casinos, the casinos think we favor the players too much.
User reviews are a great source of good information for others, even though they are not part of the Safety Index. Our goal is to approve as many user reviews as possible, but still, each review just needs to provide handy, unbiased information to be approved.
From my personal experiences, I can say openly that sometimes it is extremely difficult for us to decide whether the review meets our guidelines. The pressure to always make a fair, or if you prefer, good, decision is high. We try to stick with a few basic values to achieve fair decisions. I would like you to know I have no reason not to believe your nobel cause to prevent others from having the same experience you had. You may also like to know the amount of very positive reviews we reject daily is quite high. Needless to say, our efforts are focused on keeping the user rating unbiased, whether we are talking about positive or negative reviews.
Skilled players like you are an important part of our community, and the situation you have been through seems to be very complex. I came up with the idea to discuss your review through an e-call with the rest of the Community Team to ensure the best possible outcome.
In light of that, I suggest we get back to you soon after the call which has been schedule for today's afternoon.
If I may, I still think submitting the complaint is a good call.
See you later.
Jsem zpět se slíbeným vývojem a doufám, že budete spokojeni.
Začněme tím, že vaše druhá recenze odeslaná na Lemon Casino byla schválena. Všichni jsme vzali v úvahu vaše zkušenosti z hlediska uživatele, které se nemusí vždy shodovat s konečným výsledkem.
Možná by vás zajímalo, která část vaší zkušenosti hrála nejdůležitější roli:
Shodli jsme se, že maximální sázka dva může snadno vést ke zmatku, protože průmyslový standard je obvykle pět.
Pravidlo maximální sázky není vynucováno – rozhodně špatná zkušenost
Protože jste tvrdili, že jste kasinu o své chybě řekli čestným způsobem, očekávali bychom od kasina vstřícnější akci.
Pravidlo, které jste zmínil, říká, že vyšší sázky nebudou zahrnuty do sázení, dokud je bonus aktivní, i když je pravděpodobně špatně napsaný.
Porušení pravidla maximální sázky nemá nic společného s „nepravidelnou hrou", nedává to žádný smysl a ve výsledku to pouze deklaruje špatnou uživatelskou zkušenost
I když jsme souhlasili, kasino může svobodně nastavit maximální sázku a hráči by si měli vždy přečíst podmínky, s ohledem na všechny výše uvedené body, chápeme, že to pro vás musela být docela špatná zkušenost a souhlasíme s vámi, že by se měla sdílet.
Dalším zajímavým detailem, který jsem objevil, je, že ačkoli to nemohu s jistotou říci, pravidlo bod 10. bylo v reakci na tuto okolnost změněno, v současnosti zní takto:
"10. Maximální vklad (také v interních hrách hlavních her, jako je hazard a/nebo minihry) nemůže být vyšší než 2 € (nebo ekvivalent v jiných měnách), dokud nedosáhnete plného obratu. Vyšší než přípustné sazby (před plný obrat), nebude brán v úvahu v případech nepravidelného hraní, kdy hráči záměrně využívají vykořisťovatelské taktiky k získání nespravedlivé výhody proti house edge, Lemon Casino si vyhrazuje právo zrušit požadované výběry, zabavit výhry, zrušit bonusové prostředky, a/nebo zrušit hráčský účet."
Podle mého názoru je to velmi zvláštní. Stále rád věřím, že odeslání stížnosti vám může pomoci získat částku neplatnou, i když jste jasně řekli, že to není váš zájem.
Přestanu tě s tím otravovat. 🙂
I'm back with the promised development and I hope you will be pleased.
Let's begin with the fact that your second review submitted on Lemon Casino was approved. We all took into account your experience from the standpoint of the user, which may not always align with the final result.
Perhaps you would be interested to know what part of your experience played the most vital part:
We agreed that a maximum bet of two can easily lead to confusion because the industry standard is typically five.
The max bet rule is not enforced - definitely a bad experience
Since you claimed to have told the casino about your error in an honest manner, we would anticipate a more accommodating action from the casino.
The rule you mentioned does state that higher bets will not be included in the wagering while the bonus is active, even though it is probably poorly written.
Violating the max bet rule has nothing to do with "irregular gameplay", it makes little sense and as a result, it only declares poor user experience
Even though we agreed, the casino is free to set the maximum bet freely, and players should always read the terms, considering all the aforementioned points, we understand it must have been quite bad experience for you and agreed with you it should be shared.
Another intriguing detail I have discovered is that, although I can not say for sure, the rule Point 10. was changed in response to this circumstance, it currently reads as follows:
"10. The maximum stake (also in internal Games of main Games such as Gamble and/ or mini-Games) can not be higher than € 2 (or equivalent in other currencies) until full turnover is made. Higher than admissible rates (before full turnover), will not be taken into account. In cases of irregular gameplay, where players deliberately employ exploitative tactics to gain an unfair advantage against the house edge, Lemon Casino reserves the right to void requested withdrawals, confiscate winnings, cancel bonus funds, and/or terminate the player's account."
It is, in my opinion, a very peculiar one. I still like to believe submitting the complaint may help you get the amount voided, even though you clearly said it was not your interest.
I will stop bothering you about it. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.