DomůFórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Sina787
|
16 384 zobrazení 138 odpovědí |
|
1...4 5 67
Radka
před 2 měsíci

Ahoj

Moc děkuji Radka

Oceňuji vaši pomoc a pozornost k tomuto případu. již „případ".

" Porušení pravidla maximální sázky nemá nic společného s "nepravidelnou hrou", nedává to smysl a ve výsledku to pouze deklaruje špatnou uživatelskou zkušenost "

No tak, Radko, překročení maximální sázky by se považovalo za "neregulérní hraní" , pokud by to bylo jasně definováno VOP .

Dovolte mi to vyjádřit na základě mé špatné zkušenosti. Zkušenosti, které s hazardem nijak nesouvisí ani s ním nesouvisí.

VOP - jde o hlavní a základní dokument upravující vztah mezi hráčem a kasinem . Jak již bylo řečeno, je to smlouva (ve skutečnosti), na základě které musí probíhat veškeré jednání mezi stranami, včetně uplatnění sankcí za neplnění jednotlivých bodů smlouvy jednou ze stran.

Opakuji, takovou definici v T&C nemáme .

Kromě toho oddělené rozdělení a jasně odlišná povaha sankcí v T&C za „překročení sazeb" a za „neregulérní hru" jasně implikuje jejich rozdíl. V opačném případě ztrácejí výrazy „nebude brán zřetel" nebo „Sázky....nebudou přijaty" v celkovém textu VOP svůj význam. Proč popisovat tyto přepočítávací akce, když je to podobné „nepravidelné hře" a přesto by měl být zůstatek zcela zabaven?

Myslím, že je vše jasné, ale pokud si vy nebo někdo jiný myslíte, že výše uvedené lze interpretovat jiným způsobem a/nebo není dostatečně jasné – pokračujme:

Dalším dokumentem týkajícím se regulací mezi klientem a kasinem, které funguje na základě licence Curaçao, budou Podmínky licence Curaçao Online Gaming (dále CCOGL). Dle čl. 11 odst. 2 ." Obchodní podmínky musí být jednoznačné a psané jasným a srozumitelným způsobem ...".

CCOGL jsou zde nezbytné, jak víme, lemon.casino funguje pod licencí Curaçao.

Pokud je stanovení pravidel v souladu s právním aktem (v tomto případě CCOGL) přiděleno jedné ze stran, A zejména proto, že povinnost vyhnout se nejasnostem je přiřazena i této straně (kasinu), v případě nejasností a možnost dvojího výkladu kteréhokoli bodu VOP, tento bod je vykládán ve prospěch druhé strany (hráče).

Svou stížnost (a také jsem k tomu vyjádřil svůj názor) jsem odeslal dříve, než jsem viděl váš příspěvek, jinak bych tomuto detailu věnoval větší pozornost.)

Oh.. zdá se, že ztracený čas tohoto případu se jeho náklady přiblížily požadované částce), ale to je již otázka principu)

Od kasina neočekávám shovívavost ani zvláštní zacházení. Očekávám pouze přísné dodržování jejich povinností podle dopisu z jejich vlastních VOP .

zároveň očekávám nestranné a kompetentní posouzení případu ze strany casino.guru

bude to ukázkový proces

Radko, byl bych velmi vděčný, kdybyste vysvětlila, jak se u kasin počítá "zpětná vazba od uživatelů".

Děkuju

Hezký víkend


Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,

Chtěl jsem se podělit o své zkušenosti s Lemon Casino. Odmítli vyplatit moji výhru 700 $ a důvod, který uvedli, je docela neuvěřitelný. Zřejmě mi zrušili účet a zadržují mé prostředky, protože jsem se zaregistroval pomocí přezdívky místo svého celého jména. Frustrující je, že tuto výmluvu použili až poté, co byl můj účet plně ověřen a schválen.

Snažil jsem se problém vyřešit přímo s nimi, ale nepohnuli se.

Setkal se někdo s tímto druhem problému s kasinem Lemon nebo se mu podařilo podobnou situaci vyřešit?

Zajímavý fakt:

Byl jsem doporučen společností AskGamblers, kde jsem nyní otevřel stížnost. Uvidíme, jak to půjde.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj

Moc děkuji Radka

Oceňuji vaši pomoc a pozornost k tomuto případu. již „případ".

" Porušení pravidla maximální sázky nemá nic společného s "nepravidelnou hrou", nedává to smysl a ve výsledku to pouze deklaruje špatnou uživatelskou zkušenost "

No tak, Radko, překročení maximální sázky by se považovalo za "neregulérní hraní" , pokud by to bylo jasně definováno VOP .

Dovolte mi to vyjádřit na základě mé špatné zkušenosti. Zkušenosti, které s hazardem nijak nesouvisí ani s ním nesouvisí.

VOP - jde o hlavní a základní dokument upravující vztah mezi hráčem a kasinem . Jak již bylo řečeno, je to smlouva (ve skutečnosti), na základě které musí probíhat veškeré jednání mezi stranami, včetně uplatnění sankcí za neplnění jednotlivých bodů smlouvy jednou ze stran.

Opakuji, takovou definici v T&C nemáme .

Kromě toho oddělené rozdělení a jasně odlišná povaha sankcí v T&C za „překročení sazeb" a za „neregulérní hru" jasně implikuje jejich rozdíl. V opačném případě ztrácejí výrazy „nebude brán zřetel" nebo „Sázky....nebudou přijaty" v celkovém textu VOP svůj význam. Proč popisovat tyto přepočítávací akce, když je to podobné „nepravidelné hře" a přesto by měl být zůstatek zcela zabaven?

Myslím, že je vše jasné, ale pokud si vy nebo někdo jiný myslíte, že výše uvedené lze interpretovat jiným způsobem a/nebo není dostatečně jasné – pokračujme:

Dalším dokumentem týkajícím se regulací mezi klientem a kasinem, které funguje na základě licence Curaçao, budou Podmínky licence Curaçao Online Gaming (dále CCOGL). Dle čl. 11 odst. 2 ." Obchodní podmínky musí být jednoznačné a psané jasným a srozumitelným způsobem ...".

CCOGL jsou zde nezbytné, jak víme, lemon.casino funguje pod licencí Curaçao.

Pokud je stanovení pravidel v souladu s právním aktem (v tomto případě CCOGL) přiděleno jedné ze stran, A zejména proto, že povinnost vyhnout se nejasnostem je přiřazena i této straně (kasinu), v případě nejasností a možnost dvojího výkladu kteréhokoli bodu VOP, tento bod je vykládán ve prospěch druhé strany (hráče).

Svou stížnost (a také jsem k tomu vyjádřil svůj názor) jsem odeslal dříve, než jsem viděl váš příspěvek, jinak bych tomuto detailu věnoval větší pozornost.)

Oh.. zdá se, že ztracený čas tohoto případu se jeho náklady přiblížily požadované částce), ale to je již otázka principu)

Od kasina neočekávám shovívavost ani zvláštní zacházení. Očekávám pouze přísné dodržování jejich povinností podle dopisu z jejich vlastních VOP .

zároveň očekávám nestranné a kompetentní posouzení případu ze strany casino.guru

bude to ukázkový proces

Radko, byl bych velmi vděčný, kdybyste vysvětlila, jak se u kasin počítá "zpětná vazba od uživatelů".

Děkuju

Hezký víkend


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj,

Možná naše pozice není tak jasná; dovolte mi vysvětlit.

Vysvětlení jsem podal na základě toho, jak jsme uvažovali o problému, který byl popsán v recenzi. Můžete si být jisti, že to myslím vážně, když říkám, že nepravidelná hra nemá nic společného s překročením pravidla maximální sázky. Abychom byli přesnější, i když kasino může ve svých zásadách tolik říkat, domníváme se, že je to nesprávné, protože vidíme nepravidelnou hru jako součást predátorských zásad, které byly vytvořeny, aby kasinům poskytly větší právní páku, pokud jde o anulování výher.

Je to běžný přístup k vytvoření extrémně omezujících pravidel; buďte připraveni je použít pokaždé, když to bude potřeba, ale to vůbec neznamená, že pravidla jsou spravedlivá, na což se zde zaměřujeme. Takže ano, "no tak 🙂:

"Některá kasina však také uplatňují pravidla, která nejsou uvedena v jejich T&C (skrytá pravidla) nebo obsahují pravidla, která jsou v rozporu s myšlenkou férového hazardu a slouží k vykořisťování hráčů (predátorská pravidla).

https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#hidden-predatory-rules

Ano, Curacao udělilo kasinu licenci. Ve skutečnosti na tom pro nás hodně záleží. Zaměřujeme se na to, jak spravedlivé jsou podmínky a jak je kasino „používá" proti hráči. Váš současný „případ" bude zajímavý k sledování.


Radko, byl bych velmi vděčný, kdybyste vysvětlila, jak se u kasin počítá "zpětná vazba od uživatelů".

Jasně, tady to je:

Každá uživatelská recenze má svou vlastní matematickou hodnotu založenou na celkové aktivitě uživatele. Nejnižší hodnotu bude mít například recenze odeslaná novým uživatelem. Podle dané logiky, když hráč s 10 oprávněnými stížnostmi a 12 dříve odeslanými a také schválenými recenzemi vytvoří další, bude jeho hodnota velmi vysoká.

Informační tlačítko uvedené u každého skóre uživatelského hodnocení říká: „Toto je celkové hodnocení zpětné vazby od uživatelů založené na všech recenzích odeslaných uživateli. Jednotlivé uživatelské recenze ovlivňují toto hodnocení v různé míře na základě předchozí aktivity uživatelů na našem webu a dalších faktorů. ."

Předpokládám, že vám dnes kvůli zaneprázdněnosti nebudu moci odpovědět, ale pokusím se zůstat v kontaktu.

Přeji hezký den!


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni,

Chtěl jsem se podělit o své zkušenosti s Lemon Casino. Odmítli vyplatit moji výhru 700 $ a důvod, který uvedli, je docela neuvěřitelný. Zřejmě mi zrušili účet a zadržují mé prostředky, protože jsem se zaregistroval pomocí přezdívky místo svého celého jména. Frustrující je, že tuto výmluvu použili až poté, co byl můj účet plně ověřen a schválen.

Snažil jsem se problém vyřešit přímo s nimi, ale nepohnuli se.

Setkal se někdo s tímto druhem problému s kasinem Lemon nebo se mu podařilo podobnou situaci vyřešit?

Zajímavý fakt:

Byl jsem doporučen společností AskGamblers, kde jsem nyní otevřel stížnost. Uvidíme, jak to půjde.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den.

Znamená to, že v okamžiku, kdy se kasino rozhodlo použít vaši přezdívku jako prostředek k porušení nějakého pravidla, byl váš účet plně ověřen?

Mohl byste mi prosím vysvětlit proces registrace pro toto kasino? Zaregistrovali jste svůj účet „přímo" zadáním svého uživatelského jména, celého jména, e-mailové adresy a hesla, nebo vám registrační proces umožnil využít například předem nakonfigurovaný účet Google nebo Apple? Pokud ano, byly tyto automaticky vyplněné údaje při odeslání přesné?

Podrobnosti oceňuji předem a samozřejmě hodně štěstí s reklamací!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den.

Znamená to, že v okamžiku, kdy se kasino rozhodlo použít vaši přezdívku jako prostředek k porušení nějakého pravidla, byl váš účet plně ověřen?

Mohl byste mi prosím vysvětlit proces registrace pro toto kasino? Zaregistrovali jste svůj účet „přímo" zadáním svého uživatelského jména, celého jména, e-mailové adresy a hesla, nebo vám registrační proces umožnil využít například předem nakonfigurovaný účet Google nebo Apple? Pokud ano, byly tyto automaticky vyplněné údaje při odeslání přesné?

Podrobnosti oceňuji předem a samozřejmě hodně štěstí s reklamací!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poskytl jsem e-mail, heslo a své křestní jméno se svou přezdívkou (druhé jméno, které není zaregistrováno na mých právních dokumentech), když jsem poslal své dokumenty, které byly ověřeny a požádali o odstoupení od smlouvy, poslali mi e-mail s žádostí o vysvětlení dne moje jméno s mojí přezdívkou. Vysvětlil jsem, co souvisí s mojí přezdívkou, a o pár minut později můj výběr zrušili a zablokovali můj účet. sledovat jejich e-mail. filefile

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Tihle chlapi jsou mistři konfiskace. Dejte jim "opěrný bod" a oni to všechno zabaví.


Stále chci pochopit, proč jejich index bezpečnosti zůstává tak vysoký. Toto hodnocení by mělo být transparentnější, nebo by do hodnocení ratingu měly být zahrnuty alespoň některé zjevné nevýhody tohoto kasina, které hráči sdílejí.

"Považujeme podmínky kasina za spravedlivé ." Jsem si jistý, že alespoň toto tvrzení je nepravdivé.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Tihle chlapi jsou mistři konfiskace. Dejte jim "opěrný bod" a oni to všechno zabaví.


Stále chci pochopit, proč jejich index bezpečnosti zůstává tak vysoký. Toto hodnocení by mělo být transparentnější, nebo by do hodnocení ratingu měly být zahrnuty alespoň některé zjevné nevýhody tohoto kasina, které hráči sdílejí.

"Považujeme podmínky kasina za spravedlivé ." Jsem si jistý, že alespoň toto tvrzení je nepravdivé.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Lemon Casino porušuje licenční požadavky Curaçao

Lemon Casino porušuje své licenční podmínky Curaçao eGaming jednostranným blokováním hráčských účtů a zabavováním finančních prostředků na základě drobných nesrovnalostí v registračních údajích (jako jsou jména/příjmení). Tato praxe je urážlivá a proti duchu licence Curaçao, která klade důraz na spravedlivé zacházení a transparentnost.

Podle předpisů Curaçao eGaming jsou držitelé licencí povinni poskytovat transparentní, spravedlivé a odpovědné služby hazardních her. To zahrnuje:

Ochrana hráče: Zajištění spravedlivého zacházení s hráči, zejména ve sporech týkajících se finančních prostředků.

Spravedlivé řešení sporů: Držitelé licence musí hráčům umožnit přiměřený proces řešení problémů s účtem. Lemon Casino to nedělá blokováním účtů, aniž by poskytlo jakoukoli příležitost k objasnění nebo opravě chyb v osobních údajích.

Legitimní výhry: Zabavení legitimních výher nebo finančních prostředků bez jasného důkazu o podvodné činnosti je v rozporu s licenčními cíli Curaçaa, kterými je ochrana práv hráčů.

Navíc jim jejich podmínky, zejména sekce 02, dávají plošnou pravomoc upravovat nebo přidělovat smlouvy bez řádného postihu hráče, což vytváří nespravedlivou výhodu a porušuje zásady poctivosti vyžadované Curaçao Gaming Control Board.

Důrazně vyzývám ostatní, aby vznesli formální stížnosti na Curaçao Gaming Control Board a upozornili na tyto nekalé praktiky.

file

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Moje stížnost byla zamítnuta!

Udělal jsem malý průzkum a zjistil jsem, že licence není CIL, ale CEG. Což znamená VELKÁ ČERVENÁ VLAJKA.


„The Gambling Commission of Curacao Interactive Licensing (CIL) NV 5536/JAZ

Autorita: 3.2

Curacao Interactive Licensing (CIL) NV 5536/JAZ je držitelem hlavní licence v jurisdikci Curacao. co to znamená? Licencování online kasin na Curacau funguje velmi odlišně od toho, co můžete očekávat v jiných jurisdikcích.

Pokud, řekněme, na Maltě nebo ve Spojeném království vláda vydává licence provozovatelům hazardních her přímo, zatímco na Curacau existují 4 soukromé společnosti (nazývané držitelé hlavních licencí), které v zásadě slouží jako 4 samostatné provize za hazardní hry a zabývají se online kasiny (vydávat licence, ovládat kasina atd.)

CIL je tedy jednou z těch 4 společností, která byla mimochodem založena v roce 2001. Výsledkem je, že když jednáte s CIL tak či onak, vláda Curacaa není přímo zapojena (i když má oprávnění CIL udělovat licence na hazardní hry)."

To znamená, že transparentnost Lemon Casino je alespoň z 60 % legální

file

Upravil Romi před 2 měsíci
Důvod: Zakázaný odkaz
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

mimochodem jsem se snažil podat stížnost zde, ale web mi nedovoluje připojit obrázky nebo pdf, jsou menší než 1 MB.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

mimochodem jsem se snažil podat stížnost zde, ale web mi nedovoluje připojit obrázky nebo pdf, jsou menší než 1 MB.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hotovo, podařilo se mi odeslat téměř všechny důležité dokumenty.

file

Křižovaly prsty

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Abych to zde všechno shrnul, opravdu mě mrzí vaše zkušenost s tímto kasinem a jsem rád, že jste nakonec mohli podat stížnost.

Náš tým se k tomu dostane co nejdříve. Buďte prosím trochu trpěliví, protože každý den přicházíme mnoho stížností a brzy vás bude kontaktovat váš řešitel stížností.

Doufám, že ve vašem případě zaznamenáme pohyb a kasino s námi bude komunikovat, abychom vše vyřešili.

Zůstaňte v kontaktu a informujte nás o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Abych to zde všechno shrnul, opravdu mě mrzí vaše zkušenost s tímto kasinem a jsem rád, že jste nakonec mohli podat stížnost.

Náš tým se k tomu dostane co nejdříve. Buďte prosím trochu trpěliví, protože každý den přicházíme mnoho stížností a brzy vás bude kontaktovat váš řešitel stížností.

Doufám, že ve vašem případě zaznamenáme pohyb a kasino s námi bude komunikovat, abychom vše vyřešili.

Zůstaňte v kontaktu a informujte nás o všech aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Velký!

Mám záznamy o všech e-mailech, pokud potřebujete další informace oddělené od toho, co jsem poslal ve stížnosti, dejte mi vědět.


Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

To je úžasná nabídka. Určitě bychom ocenili, kdybyste mohli něco dalšího sdílet veřejně i na fóru. Pouze ve prospěch ostatních.

Navíc vám přeji štěstí ve vaší stížnosti, tedy doufám, že kasino bude spolupracovat a že řešení bude co nejspravedlivější. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nepřestávám žasnout nad tím, proč index bezpečnosti tohoto kasina zůstává „velmi vysoký", navzdory zjevným faktům, že tomu tak není VELMI.


Samozřejmě jsem dalek toho, abych si myslel, že casino.guru záměrně klame potenciální uživatele, ale je evidentní, že tady něco nefunguje, jak by mělo.

Automaticky přeloženo:
SMaster
před 2 měsíci

Věřím, že vám to bylo vysvětleno již mnohokrát, a pokud si projdete toto vlákno, najdete všechny informace, které náš tým poskytl ohledně toho , jak kontrolujeme všechna online kasina .

Nyní musíme počkat na vyřešení vaší stížnosti a teprve poté budeme vědět, zda má kasino pravdu, nebo pokud ne, jejich index bezpečnosti bude snížen.

Určitě chápeme vaši frustraci a náš specializovaný tým pracuje na vyřešení vašeho problému co nejlépe.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Věřte mi, není to jen o mém případě. Jsem si jistý, že by bylo lepší něco zlepšit, pokud má samozřejmě administrativa úmysly zlepšit. Ale to je další téma k diskusi. Slibuji, že až budu mít více času, otevřu vlákno v obecné diskusi týkající se toho.


BTW. Kde můžeme sdílet informace o nových kasinech, když vidíme, že zde nejsou uvedena?

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Bleskové novinky!

Dnes jsem z ničeho nic dostal jeden e-mail od citronového kasina, že 100 $ bylo schváleno k výběru (když mi vlastní 700 $)

Poslal jsem jim jeden e-mail s žádostí o vysvětlení.

file

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Vracejí pouze zálohu? Jakmile se kasino rozhodne zrušit zůstatek a vrátit pouze vklad, normálně se případem nebude dále zabývat a vy jste v podstatě ztratili zůstatek kromě vkladu.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 2 měsíci

Probíhá stížnost, protože zablokovali můj účet a přestali se mnou komunikovat od doby, kdy jsem svůj případ eskaloval. Dnes jsem z ničeho nic obdržel tento e-mail bez vysvětlení a můj účet je stále blokován. Zdá se mi to jako velmi neprofesionální přístup. Doufám, že Casino Guru si vyžádá herní protokoly, aby odhalily pravdu, pokud kasino neodmítne tyto informace sdílet a nerozhodlo se podle svého uvážení ponechat mé prostředky a účet zablokované.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 2 měsíci

Tyto stížnosti mohou trvat týdny a kasino se může rozhodnout nespolupracovat s guruem, v takovém případě by byla stížnost uzavřena jako nevyřešená a hodnocení kasina by bylo odpovídajícím způsobem sníženo.

Viděl jsem, že uzavřeli účet kvůli mírné anomálii v osobních údajích, které, abych byl upřímný, většina kasin bere extrémně vážně, a proto mají ve svých zásadách KYC tuto klauzuli, která vás žádá o poskytnutí přesných informací, ale také každý případ má pro individuální prozkoumání je velký rozdíl mezi chybně zadaným jménem nebo příjmením a například osobou, která ukradne identitu někoho jiného, aby podstoupila KYC. Myslím, že jejich reakce je rozhodně přehnaná. Požádali vás o poskytnutí dalších dokumentů, jako je doklad o adrese?

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky