FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Sina787
|
11925 zobrazení 102 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
SunsetGaze
před 14 hodinami

Všechny požadované informace jsem poskytl e-mailem a prostřednictvím jejich webových stránek.

Jediný problém, který označili, byla moje přezdívka, kterou jsem přidal do svého registrovaného účtu. (Už jsem to dělal se svým příjmením v jiných kasinech a nikdy to nebyl problém, protože všechny dokumenty byly ověřeny. Několikrát jsem dokonce dostal e-maily s žádostí o vysvětlení, a jakmile jsem poskytl vysvětlení, vše šlo hladce – na rozdíl od s Lemon Casino.)

Souhlasím, že jejich reakce byla přehnaná. A dnes mi z ničeho nic zaplatili jen 100 dolarů bez jakéhokoli vysvětlení, což vyvolává ještě více červených vlajek.

Zatím počkám, jak bude tato stížnost vyřešena. Doufejme, že znovu zváží nedorozumění a uvolní všechny mé prostředky.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 14 hodinami

Vzhledem k tomu, že jste poskytli všechny potřebné dokumenty, neměl by být vůbec problém a vzhledem k tomu, že vracejí zálohu, pravděpodobně již provedli všechny potřebné kontroly hry a nebyla zjištěna žádná nečestná hra, nyní vše závisí na tom, zda jsou ochotni zaplatit zbytek zůstatku a vyřešit reklamaci. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Vážení členové fóra,

Chtěl jsem se podělit o aktualizaci týkající se mého problému s kasinem Lemon a mé nedávné zkušenosti s postupem řešení stížností Casino Guru. Bohužel, Lemon Casino uzavřelo můj účet a zabavilo mé prostředky, přičemž jako důvod uvedlo nesprávné příjmení v mé registraci. I když chápu důležitost přesných informací, tato odpověď mi přijde neuvěřitelně tvrdá, zejména proto, že jsem nikdy nedostal příležitost problém napravit.


O to více frustrující je to, že jsem ve skutečnosti poskytl kasinu vysvětlení spolu s veškerou potřebnou dokumentací, abych objasnil drobnou chybu. Navzdory tomu nevzali mé vysvětlení v úvahu ani se nijak nesnažili problém vyřešit. Místo toho rychle zavřeli můj účet a zabavili mi výhru, což považuji za naprosto nerozumné.


Casino Guru od té doby mou stížnost uzavřel a označil ji za „ neoprávněnou ". Toto rozhodnutí považuji za nepřijatelné, zejména proto, že mi Lemon Casino během procesu nezajistilo spravedlivé zacházení ani náležitou komunikaci. Aby toho nebylo málo, kasino mi vrátilo pouze 100 CA$ jako symbolické gesto, zatímco mi zabavilo zbytek peněz. Tento krok jim připadá vysoce oportunistický a neetický, protože ukazuje, že si jsou tohoto problému vědomi, ale nejsou ochotni jej spravedlivě řešit.


Domnívám se, že tato situace odráží hlubší problém v kasinu Lemon a jejich činy naznačují vážné provinění. Požádal jsem o opětovné otevření mé stížnosti, protože tento výsledek nemohu přijmout jako spravedlivý nebo přiměřený. Cítím, že je důležité se o to podělit s komunitou, aby si ostatní uvědomovali rizika jednání s Lemon Casino.


O dalším vývoji budu všechny informovat a doufám, že se brzy dočkám spravedlivého řešení.


s pozdravem

PetitGamer

Upraveno autorem před 5 hodinami
Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Vážení členové fóra,

Chtěl jsem se podělit o aktualizaci týkající se mého problému s kasinem Lemon a mé nedávné zkušenosti s postupem řešení stížností Casino Guru. Bohužel, Lemon Casino uzavřelo můj účet a zabavilo mé prostředky, přičemž jako důvod uvedlo nesprávné příjmení v mé registraci. I když chápu důležitost přesných informací, tato odpověď mi přijde neuvěřitelně tvrdá, zejména proto, že jsem nikdy nedostal příležitost problém napravit.


O to více frustrující je to, že jsem ve skutečnosti poskytl kasinu vysvětlení spolu s veškerou potřebnou dokumentací, abych objasnil drobnou chybu. Navzdory tomu nevzali mé vysvětlení v úvahu ani se nijak nesnažili problém vyřešit. Místo toho rychle zavřeli můj účet a zabavili mi výhru, což považuji za naprosto nerozumné.


Casino Guru od té doby mou stížnost uzavřel a označil ji za „ neoprávněnou ". Toto rozhodnutí považuji za nepřijatelné, zejména proto, že mi Lemon Casino během procesu nezajistilo spravedlivé zacházení ani náležitou komunikaci. Aby toho nebylo málo, kasino mi vrátilo pouze 100 CA$ jako symbolické gesto, zatímco mi zabavilo zbytek peněz. Tento krok jim připadá vysoce oportunistický a neetický, protože ukazuje, že si jsou tohoto problému vědomi, ale nejsou ochotni jej spravedlivě řešit.


Domnívám se, že tato situace odráží hlubší problém v kasinu Lemon a jejich činy naznačují vážné provinění. Požádal jsem o opětovné otevření mé stížnosti, protože tento výsledek nemohu přijmout jako spravedlivý nebo přiměřený. Cítím, že je důležité se o to podělit s komunitou, aby si ostatní uvědomovali rizika jednání s Lemon Casino.


O dalším vývoji budu všechny informovat a doufám, že se brzy dočkám spravedlivého řešení.


s pozdravem

PetitGamer

Automaticky přeloženo:
před 5 hodinami

Všem, kteří čtou, důrazně doporučuji se tomuto kasinu vyhnout. A pokud se zaregistrujete, ujistěte se, že používáte své celé oficiální jméno, abyste se nedostali do podobné situace.

Tím případ bohužel končí, ale cítil jsem, že je důležité podělit se o své zkušenosti, abych varoval ostatní. Děkujeme za vaši podporu během tohoto procesu.

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky