FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Sina787
|
13937 zobrazení 114 odpovědí |
|
1...5 6
Přidat příspěvek
SunsetGaze
před měsícem

Všechny požadované informace jsem poskytl e-mailem a prostřednictvím jejich webových stránek.

Jediný problém, který označili, byla moje přezdívka, kterou jsem přidal do svého registrovaného účtu. (Už jsem to dělal se svým příjmením v jiných kasinech a nikdy to nebyl problém, protože všechny dokumenty byly ověřeny. Několikrát jsem dokonce dostal e-maily s žádostí o vysvětlení, a jakmile jsem poskytl vysvětlení, vše šlo hladce – na rozdíl od s Lemon Casino.)

Souhlasím, že jejich reakce byla přehnaná. A dnes mi z ničeho nic zaplatili jen 100 dolarů bez jakéhokoli vysvětlení, což vyvolává ještě více červených vlajek.

Zatím počkám, jak bude tato stížnost vyřešena. Doufejme, že znovu zváží nedorozumění a uvolní všechny mé prostředky.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Vzhledem k tomu, že jste poskytli všechny potřebné dokumenty, neměl by být vůbec problém a vzhledem k tomu, že vracejí zálohu, pravděpodobně již provedli všechny potřebné kontroly hry a nebyla zjištěna žádná nečestná hra, nyní vše závisí na tom, zda jsou ochotni zaplatit zbytek zůstatku a vyřešit reklamaci. Hodně štěstí

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážení členové fóra,

Chtěl jsem se podělit o aktualizaci týkající se mého problému s kasinem Lemon a mé nedávné zkušenosti s postupem řešení stížností Casino Guru. Bohužel, Lemon Casino uzavřelo můj účet a zabavilo mé prostředky, přičemž jako důvod uvedlo nesprávné příjmení v mé registraci. I když chápu důležitost přesných informací, tato odpověď mi přijde neuvěřitelně tvrdá, zejména proto, že jsem nikdy nedostal příležitost problém napravit.


O to více frustrující je to, že jsem ve skutečnosti poskytl kasinu vysvětlení spolu s veškerou potřebnou dokumentací, abych objasnil drobnou chybu. Navzdory tomu nevzali mé vysvětlení v úvahu ani se nijak nesnažili problém vyřešit. Místo toho rychle zavřeli můj účet a zabavili mi výhru, což považuji za naprosto nerozumné.


Casino Guru od té doby mou stížnost uzavřel a označil ji za „ neoprávněnou ". Toto rozhodnutí považuji za nepřijatelné, zejména proto, že mi Lemon Casino během procesu nezajistilo spravedlivé zacházení ani náležitou komunikaci. Aby toho nebylo málo, kasino mi vrátilo pouze 100 CA$ jako symbolické gesto, zatímco mi zabavilo zbytek peněz. Tento krok jim připadá vysoce oportunistický a neetický, protože ukazuje, že si jsou tohoto problému vědomi, ale nejsou ochotni jej spravedlivě řešit.


Domnívám se, že tato situace odráží hlubší problém v kasinu Lemon a jejich činy naznačují vážné provinění. Požádal jsem o opětovné otevření mé stížnosti, protože tento výsledek nemohu přijmout jako spravedlivý nebo přiměřený. Cítím, že je důležité se o to podělit s komunitou, aby si ostatní uvědomovali rizika jednání s Lemon Casino.


O dalším vývoji budu všechny informovat a doufám, že se brzy dočkám spravedlivého řešení.


s pozdravem

PetitGamer

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážení členové fóra,

Chtěl jsem se podělit o aktualizaci týkající se mého problému s kasinem Lemon a mé nedávné zkušenosti s postupem řešení stížností Casino Guru. Bohužel, Lemon Casino uzavřelo můj účet a zabavilo mé prostředky, přičemž jako důvod uvedlo nesprávné příjmení v mé registraci. I když chápu důležitost přesných informací, tato odpověď mi přijde neuvěřitelně tvrdá, zejména proto, že jsem nikdy nedostal příležitost problém napravit.


O to více frustrující je to, že jsem ve skutečnosti poskytl kasinu vysvětlení spolu s veškerou potřebnou dokumentací, abych objasnil drobnou chybu. Navzdory tomu nevzali mé vysvětlení v úvahu ani se nijak nesnažili problém vyřešit. Místo toho rychle zavřeli můj účet a zabavili mi výhru, což považuji za naprosto nerozumné.


Casino Guru od té doby mou stížnost uzavřel a označil ji za „ neoprávněnou ". Toto rozhodnutí považuji za nepřijatelné, zejména proto, že mi Lemon Casino během procesu nezajistilo spravedlivé zacházení ani náležitou komunikaci. Aby toho nebylo málo, kasino mi vrátilo pouze 100 CA$ jako symbolické gesto, zatímco mi zabavilo zbytek peněz. Tento krok jim připadá vysoce oportunistický a neetický, protože ukazuje, že si jsou tohoto problému vědomi, ale nejsou ochotni jej spravedlivě řešit.


Domnívám se, že tato situace odráží hlubší problém v kasinu Lemon a jejich činy naznačují vážné provinění. Požádal jsem o opětovné otevření mé stížnosti, protože tento výsledek nemohu přijmout jako spravedlivý nebo přiměřený. Cítím, že je důležité se o to podělit s komunitou, aby si ostatní uvědomovali rizika jednání s Lemon Casino.


O dalším vývoji budu všechny informovat a doufám, že se brzy dočkám spravedlivého řešení.


s pozdravem

PetitGamer

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Všem, kteří čtou, důrazně doporučuji se tomuto kasinu vyhnout. A pokud se zaregistrujete, ujistěte se, že používáte své celé oficiální jméno, abyste se nedostali do podobné situace.

Tím případ bohužel končí, ale cítil jsem, že je důležité podělit se o své zkušenosti, abych varoval ostatní. Děkujeme za vaši podporu během tohoto procesu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Věřte mi, není to jen o mém případě. Jsem si jistý, že by bylo lepší něco zlepšit, pokud má samozřejmě administrativa úmysly zlepšit. Ale to je další téma k diskusi. Slibuji, že až budu mít více času, otevřu vlákno v obecné diskusi týkající se toho.


BTW. Kde můžeme sdílet informace o nových kasinech, když vidíme, že zde nejsou uvedena?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

To je od vás milé; děkuji za příspěvek.😉

Toto vlákno můžete vždy použít 👈, kdykoli najdete nějaké nové kasino. Budeme si toho vážit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážení členové fóra,

Chtěl jsem se podělit o aktualizaci týkající se mého problému s kasinem Lemon a mé nedávné zkušenosti s postupem řešení stížností Casino Guru. Bohužel, Lemon Casino uzavřelo můj účet a zabavilo mé prostředky, přičemž jako důvod uvedlo nesprávné příjmení v mé registraci. I když chápu důležitost přesných informací, tato odpověď mi přijde neuvěřitelně tvrdá, zejména proto, že jsem nikdy nedostal příležitost problém napravit.


O to více frustrující je to, že jsem ve skutečnosti poskytl kasinu vysvětlení spolu s veškerou potřebnou dokumentací, abych objasnil drobnou chybu. Navzdory tomu nevzali mé vysvětlení v úvahu ani se nijak nesnažili problém vyřešit. Místo toho rychle zavřeli můj účet a zabavili mi výhru, což považuji za naprosto nerozumné.


Casino Guru od té doby mou stížnost uzavřel a označil ji za „ neoprávněnou ". Toto rozhodnutí považuji za nepřijatelné, zejména proto, že mi Lemon Casino během procesu nezajistilo spravedlivé zacházení ani náležitou komunikaci. Aby toho nebylo málo, kasino mi vrátilo pouze 100 CA$ jako symbolické gesto, zatímco mi zabavilo zbytek peněz. Tento krok jim připadá vysoce oportunistický a neetický, protože ukazuje, že si jsou tohoto problému vědomi, ale nejsou ochotni jej spravedlivě řešit.


Domnívám se, že tato situace odráží hlubší problém v kasinu Lemon a jejich činy naznačují vážné provinění. Požádal jsem o opětovné otevření mé stížnosti, protože tento výsledek nemohu přijmout jako spravedlivý nebo přiměřený. Cítím, že je důležité se o to podělit s komunitou, aby si ostatní uvědomovali rizika jednání s Lemon Casino.


O dalším vývoji budu všechny informovat a doufám, že se brzy dočkám spravedlivého řešení.


s pozdravem

PetitGamer

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Váš případ bohužel nedopadl tak, jak jste si přáli, ale Kubo to dobře vysvětlil ve vláknu stížností:

"Registrační proces je základním aspektem fungování každého online kasina. Poskytování přesných a pravdivých informací není jen formalita; je nezbytné, aby kasino splňovalo regulační požadavky, předcházelo podvodům a podporovalo odpovědné hraní. Tyto údaje pomáhají ověřovat totožnost, chránit finanční transakce a předcházet praní špinavých peněz a také zajistit dodržování zákonných požadavků, jako je věková omezení Stručně řečeno, spolehlivá data chrání hráče i kasino samotné.

Je důležité si uvědomit, že hráči nesou plnou odpovědnost za poskytování přesných a autentických informací během registrace. Použití přezdívky nebo jakéhokoli jména, které neodpovídá oficiálním dokumentům, porušuje smluvní podmínky kasina a jeho zásady KYC (poznej svého zákazníka). I když se domnívám, že vaše činy nebyly škodlivé, kasino oprávněně označilo použití zcela jiného jména za poskytování nepravdivých informací. Objasnili, že pokud by šlo o menší překlep, opravili by to na základě vaší dokumentace. Použití jiného jména je však v tomto případě porušením."

Z tohoto důvodu nelze z naší strany udělat nic víc. Při každé registraci nebo poskytování svých údajů buďte opatrní, abyste se takovým situacím vyhnuli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Váš případ bohužel nedopadl tak, jak jste si přáli, ale Kubo to dobře vysvětlil ve vláknu stížností:

"Registrační proces je základním aspektem fungování každého online kasina. Poskytování přesných a pravdivých informací není jen formalita; je nezbytné, aby kasino splňovalo regulační požadavky, předcházelo podvodům a podporovalo odpovědné hraní. Tyto údaje pomáhají ověřovat totožnost, chránit finanční transakce a předcházet praní špinavých peněz a také zajistit dodržování zákonných požadavků, jako je věková omezení Stručně řečeno, spolehlivá data chrání hráče i kasino samotné.

Je důležité si uvědomit, že hráči nesou plnou odpovědnost za poskytování přesných a autentických informací během registrace. Použití přezdívky nebo jakéhokoli jména, které neodpovídá oficiálním dokumentům, porušuje smluvní podmínky kasina a jeho zásady KYC (poznej svého zákazníka). I když se domnívám, že vaše činy nebyly škodlivé, kasino oprávněně označilo použití zcela jiného jména za poskytování nepravdivých informací. Objasnili, že pokud by šlo o menší překlep, opravili by to na základě vaší dokumentace. Použití jiného jména je však v tomto případě porušením."

Z tohoto důvodu nelze z naší strany udělat nic víc. Při každé registraci nebo poskytování svých údajů buďte opatrní, abyste se takovým situacím vyhnuli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

budu. mimochodem, proč jsi smazal moji poslední zprávu?

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Promiň, byla to moje chyba. Omylem jsem sem napsal špatnou zprávu a ty jsi na ni odpověděl.

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Vaši omluvu přijímám

Jak jsem říkal:

Upřímně, je to poprvé za léta testování online kasin, kdy jsem se setkal s tímto problémem. Učil jsem se tvrdě. V budoucnu, než vložím jediný dolar, ověřím svou identitu předem.

Kluci poučte se z mé chyby!


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Opravdu se mi líbí váš přístup a děkuji za něj.

Vždy se učíme ze svých chyb, nebo bychom se měli, ne?

Věřím, že vše se děje z nějakého důvodu a dokonce i špatné zkušenosti, které máme v průběhu života, nám dávají něco důležitého.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 4 týdny

Nejhorší scénář, pokud se kasino rozhodne nespolupracovat s orbiterem třetí strany. Jsem si jistý, že orbiter musí být spravedlivý, silný a dostatečně přísný, aby žádné z kasin po celém světě ani nepomyslelo na to, aby se vyhnulo verdiktům zde učiněným. Casino.guru má dobrý potenciál stát se superorbiterem, který „zastraší" každé kasino, které se bude vyhýbat plnění svých povinností. Myslím, že ten potenciál potřebují využít efektivněji.

Upraveno autorem před 4 týdny
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 4 týdny

Smutný. I když mají „technicky" pravdu, je zřejmé, že vás zablokovali, protože jste měli výhry a vaši chybu jen využili k zabavení peněz. Považuji to za „neetické" a žádné uctivé kasino by takové chování nemělo mít.

BTW Nevidím zde vaši negativní recenzi.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Smutný. I když mají „technicky" pravdu, je zřejmé, že vás zablokovali, protože jste měli výhry a vaši chybu jen využili k zabavení peněz. Považuji to za „neetické" a žádné uctivé kasino by takové chování nemělo mít.

BTW Nevidím zde vaši negativní recenzi.

Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Čekám, až tým kasino-guru definitivně uzavře můj případ, protože žádám o znovuotevření mého sporu. jakmile dostanu jejich odpověď, napíšu svou recenzi. A ano, vůbec nebyli etickí a jednoduše nechtěli platit mé peníze a aby měli čisté ruce s kasinovým guru, vrátili mi 100 $. Žádné vysvětlení, nic.

Automaticky přeloženo:
SMaster
před 3 týdny

Zde je kopie mé recenze.


Nedávno jsem měl velmi neuspokojivou zkušenost s Lemon Casino, stránkou, kterou jsem si původně vybral pro její rozmanitý výběr her. Jak se však moje zkušenost rozvíjela, bylo jasné, že jakékoli pozitivní rysy byly zastíněny oportunistickými a neférovými praktikami Lemon Casino. Zde je přehled toho, čemu jsem čelil:


Pro:

Výběr her: Lemon Casino má solidní výběr her napříč různými žánry, je to jedno z mála pozitiv, které mohu říci o svém pobytu v něm.


nevýhody:

Nespravedlivé a oportunistické zacházení s účtem:


Po drobné nesrovnalosti v mých registračních údajích (prostě přidání přezdívky k mému křestnímu jménu) mi kasino zablokovalo účet a zabavilo mi prostředky. Přestože jsem poskytl všechny požadované dokumenty a několikrát jsem se pokusil problém vyřešit, kasino nebylo zcela ochotno přijmout jakékoli vysvětlení nebo opravy.

Tento problém, který mohl být snadno vyřešen, byl místo toho použit jako záminka k tomu, aby se mi trvale zmocnili výhry. I přes asistenci Casino Guru se Lemon Casino pevně drželo svého postoje, aniž by projevovalo jakoukoli flexibilitu nebo ohled na férovost.


Jednostranná a přísná rozhodnutí zákaznického servisu:

Zákaznický servis v kasinu Lemon byl robotický, rigidní a neužitečný, bez možnosti diskutovat tam a zpět. Rychle učinili jednostranná rozhodnutí a uvedli své smluvní podmínky jako štít pro ospravedlnění jakýchkoli nepříznivých akcí. Nebyl tam žádný smysl pro vyjednávání nebo ochotu naslouchat pohledu hráče.


Není k dispozici žádný živý chat:

Nedostatek podpory živého chatu byl značnou nepříjemností. Komunikace probíhala pouze prostřednictvím e-mailu, s dlouhou dobou odezvy a často neužitečnými odpověďmi. To omezilo mou schopnost rychle vyřešit jakékoli problémy nebo dokonce přímo diskutovat o možnostech, což přispělo k frustraci.


Obtížně dostupné hry:

I když je výběr her široký, orientace v ní byla překvapivě náročná. Uspořádání ztěžovalo hledání konkrétních her, což bylo pro kasino této velikosti zklamáním. Silný výběr her ztrácí na přitažlivosti, když je obtížný přístup ke hrám.


Záludná licence a nedostatek ochrany hráče:

Lemon Casino funguje pod licencí Curacao, která bohužel nabízí omezenou ochranu pro hráče. Po eskalaci mé stížnosti prostřednictvím systému Curacao jsem si uvědomil, že hráči nemají téměř žádné východisko, protože licencování Curacao umožňuje soukromým subjektům řešit spory nezávisle. Tato mezera nechává hráče bez spravedlivých možností a činí jednostranná rozhodnutí kasina prakticky nevratná.

Nakonec byla moje zkušenost s Lemon Casino frustrující a zklamáním. Navzdory jejich slušnému výběru her, jejich vykořisťovatelské praktiky, nedostatečná podpora a nepřátelská uživatelská zkušenost ve mně zanechaly pocit, že mě využívají a nejsou chráněni.


Pro každého hráče, který uvažuje o tomto kasinu, vás vyzývám, abyste postupovali opatrně – existuje vysoká šance, že se můžete ocitnout v podobné situaci s malým využitím.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny


Jen poznámka k lemon.casino.

Nejprve jsem neměl v úmyslu reklamovat zde místo toho, i když bych utratil nějaké peníze za vaši "reklamní společnost". Ale teď jsem tomu věnoval hodně času.

Je velmi malá šance, že se vyhnete dodržování svých T&C, ať už s pomocí této nebo jiné webové stránky nebo Curaçao Online Gaming Control

Nicméně chci, abyste si jasně uvědomili, že vaše ztráty na pověsti budou mnohem MNOHEM, MNOHEM větší než sporná částka. Pouze místo pro vás s indexem bezpečnosti "Velmi vysokým" nebo rovným zůstane casino.guru . Ale v tom případě samozřejmě většina uživatelů, jako jsem já, nebude brát vážně žádné hodnocení zde.

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 5 dny

Ahoj. Vidím, že vaše recenze ještě není zveřejněna. Pochybuji, že to Casino.guru neschválilo. Mám pravdu?

Automaticky přeloženo:
1...5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky