DomůFórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Sina787
|
16 270 zobrazení 138 odpovědí |
|
1...6 7
před měsícem

OK. Pojďme přesněji zvážit recenzi casino.guru na toto přesné kasino.

Každý může vidět a číst vaši metodiku, ale jak se hodnocení vypočítává podle vaší metodiky, je velkou záhadou.

Možná máš v něčem pravdu. Protože si často jasně všimnu detailů, kterým 98 ze 100 lidí nevěnuje pozornost – moje prohlášení se někdy mohou zdát nepodložená. Možná proto se mi zdá, že vaše recenze jsou neobjektivní, ale to může být způsobeno banálními nesprávnými výpočty ze strany vašich recenzentů. Nyní více specifik

Pojďme si projít některé body a některá kritéria, pak já a někteří imbecilní hráči jako já možná pochopíme vaši logiku ve vaší recenzi

- Středně velké kasino, na základě našeho výzkumu a odhadů .

souhlas. Ještě více, podle počtu návštěvníků jsem zkontroloval, že je blízko k "velké". BTW. Podle mé analýzy je množství návštěvníků (neboli „velikost kasina") základním kritériem ve vašich recenzích.


-Považujeme podmínky kasina za

veletrh...

Obávám se, že vaše představy o tom, co je "fér", se neshodují s mými.

V některých recenzích JINÝCH kasin můžeme vidět tuto poznámku: „ Neférové ​​podmínky

Toto kasino zakazuje určité vzorce sázek nebo strategie při hraní s bonusovými prostředky, ale zatím jsme nebyli svědky použití tohoto pravidla proti hráčům."

BTW Hrál jsem v několika kasinech s podobnou varovnou zprávou v recenzi casino.guru, ale nikdy s tím nemám problém.

Nyní fakta:

V lemon.casinu

"hra hráče bude posouzena z hlediska jakýchkoli neobvyklých herních vzorů " a "Pokud Lemon Casino určí nepravidelnou hru, kasino si vyhrazuje právo ponechat si výběry a/nebo zrušit všechny výhry" (článek 10 v T&C).

Navíc není objasněno, co se považuje za „neobvyklé".

Máme případ. I Váš reklamační specialista mou reklamaci zamítl, ale jak vidím, ani on si nebyl jistý výkladem některých bodů pravidel. Navíc odmítl vykládat pravidla doslovně ve prospěch pochybných a spekulativních a domnělých argumentů kasina. O posouzení případu teď psát nebudu - to je jiné téma, ale faktem zůstává. V pravidlech kasina jsou články, které jsou zjevně zavádějící, mají dvojí význam a vedou k různým výkladům. To je jednoznačné a kategorické a pokud někdo bude tvrdit opak, omlouvám se, ale budu si jist, že má vůči kasinu „zvláštní zacházení". Vzhledem k tomu, že tento dvojí význam nepochází pouze z textů v T&C, ale je také používán tímto kasinem, samozřejmě ve svůj vlastní prospěch. Tohle je velký, velký problém. Za jeden z pádných důvodů bych označil přidání Mnoho trestných bodů v recenzi.

A casino.guru to považují za „spravedlivé". Odvažuje se někdo pochybovat?))

Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina.

V roce 2024 vidím 17 stížností. Možná lépe víte, zda je toto množství vysoké nebo nízké.


-Zvažovali jsme také další faktory, které měly neutrální dopad na index bezpečnosti kasina

Dobře. Přidal bych nízký limit sázky 2EU při sázení bonusu spolu s absencí jakéhokoli softwarového řešení, které může snadno omylem vést ke ztrátám, i když si hráč jasně pamatuje pravidlo maximální sázky. Toto kasino s potěšením zabaví váš zůstatek 10000Eu, pokud jste byť jen jednou omylem klikli na 2,5 EUR. Dělají to pravidelně, jak vidím v některých uživatelských recenzích (nejen zde). Je tu někdo, kdo si nemyslí, že je to extrémně nebezpečné?

Pamatuji si, že v mnohem menších kasinech, kolik času nebylo povoleno vložit velkou sázku (hra se právě zastavila), když jsem omylem překročil maximum - software to nedovolil. Dokonce mám vážné pochybnosti o tom, že lemon.casino to záměrně neřeší na softwarové úrovni, aby mělo více šancí na zabavení výher. Opravdu nemám důvod si to myslet?

BTW ve vaší recenzi je maximální vsazená částka uvedena 2,5Eu, což také svědčí o tom, že recenzent nevěnoval náležitou pozornost detailům.

+ v mnoha recenzích casino.guru vidím varování o nízkých limitech výběru. Pt.9 T&Cs of lemon.casino, maximální limit pro výběr hotovosti je zmíněn 2500... A není zde žádné vysvětlení, zda se jedná o jednorázový, týdenní, měsíční nebo celoživotní limit). Alespoň není jasné...

Není to dost na to, abyste pochybovali o platnosti vaší recenze?

Ó. O licenci. Možná se mýlím, ale také si pamatuji, že jste v některých svých recenzích zmínil „pasivní regulátor" jako trestný bod. Toto kasino má však nejhorší regulátor v nejhorší oblasti - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Nejhorší dokonce na Curaçau. CIL - dokonce nemá žádné webové stránky a někteří chytří recenzenti zcela oprávněně dávají rovnítko mezi přítomnost licence CIL a absenci licence vůbec... U nich nemáte šanci na online řešení, protože nejsou online) .. není to důvod alespoň zmínit v recenzi?

Takže nějaké detaily. Toto kasino má velmi vysoký index bezpečnosti v casino.guru..



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Jsem moc rád, že se můžeme soustředit na něco konkrétního. Děkuji za zvážení mé žádosti.

Upřímně jsem se bál, že se nakonec na krátký okamžik rozejdeme. Vidíte, možná máme něco společného, ​​protože se také snažím všímat si věcí, které ostatní lidé mají tendenci ignorovat.

No a teď k vašim bodům. Zaměřím se pouze na ty, kde by mělo proběhnout opravné vysvětlení:


1) "-Považujeme podmínky kasina za spravedlivé..."

Nepravidelné sázkové vzory používané proti hráči skutečně považujeme za neférovou praktiku, přesto jak je uvedeno v kodexu spravedlivého hazardu 👈

"V některých případech lze teoreticky použít vzorce sázení k identifikaci podvodného chování. Nemáme nic proti tomu, pokud jsou vzorce sázení využívány k odhalování toho, co lze skutečně považovat za podvodné, a nikoli pouze jako záminka k nevyplácení výher hráčům." "

"Jak bylo řečeno, stále věříme, že zakazování vzorů sázení je nepřijatelné."

Tento termín v písemné podobě tedy nepovažujeme za zcela nespravedlivý; kontrolujeme, jak kasino používá pravidla. Řekl bych, že někdo, kdo tak silně apeluje na zásady, rozumí rozdílu mezi psanou formou a každodenní praxí. Což mě vede k:

2) "ale faktem zůstává. V pravidlech kasina jsou články, které jsou zjevně zavádějící, mají dvojí význam a vedou k různým výkladům"

To je přesně důvod, proč se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino toho využívá jako nespravedlivou výhodu nebo omluvu ke zrušení výher, zvažujeme také všechny ostatní aspekty, jako například to, zda hráč žádá podporu nebo chat o vysvětlení a jaká byla reakce. Jednalo kasino v souladu s tím, co hráči řeklo, nebo ne? A tak dále.

3) "BTW ve vaší recenzi je uvedena maximální výše sázky 2,5Eu, což také svědčí o tom, že recenzent nevěnoval náležitou pozornost detailům."

No, to není recenze; je to bonusový detail poskytovaný kasinem. Byli byste překvapeni, kdybych vám řekl, že jsme se spoléhali na ochotu kasin aktualizovat své vlastní bonusové podmínky u nás? jsme.

Přesto některé bonusy vypadají pouze jako standardní kasino bonusy, ale mají trochu jiné podmínky.

4) „Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina.

V roce 2024 vidím 17 stížností. Možná lépe víte, zda je toto množství vysoké nebo nízké."

Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřízená stížnost. Máte částečně pravdu; formulace není přesná, ale jde o to, že pokud víme, ani jeden hráč si nezůstal stěžovat, aniž by věc vyřešil.

file

Takže podle mého názoru to není velký problém.

5) "Ach. O licenci. Možná se mýlím, ale pamatuji si, že jsem v některých vašich recenzích zmínil "Pasivní regulátor" jako trestný bod. Toto kasino má však nejhorší regulátor v nejhorší oblasti - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL ) 5536/JAZ Nejhorší dokonce v Curaçao - dokonce nemá žádné webové stránky a někteří chytří recenzenti zcela oprávněně přirovnávají přítomnost licence CIL k absenci licence. vůbec... Nemáte u nich šanci na online řešení, protože online nejsou).. není to důvod alespoň zmínit v recenzi?"

Recenze nezmiňují pasivní regulátor jako trestný bod. Máte na mysli kartu nazvanou „Vysvětlení indexu bezpečnosti", na které jsou zobrazeny nejnovější stížnosti, takže hráči, kteří stránku kontrolují, nemusí kartu opouštět, aby viděli nejnovější stížnosti podané proti kasinu.

Jak jste pravděpodobně přehlédli, ačkoli ikona licence zobrazená v recenzi je hypertextově orámovaná, což vás vede k celému průvodci vysvětlujícímu „kvality." licenčního úřadu. Řekl bych, že je to víc než jen zmínka někde:

filefile

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-2 👈

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Rád bych také upozornil, že za slabší licence je „penalizace" a hráče také upozorňujeme na různé kvality:

"Každé online kasino je oficiálně provozováno z nějaké země (nebo území se zvláštním statutem - jurisdikcí). Aby bylo možné provozovat online kasino z konkrétní země, musí mít tato země přátelskou legislativu týkající se online hazardních her. Licence se vydávají buď státem, který chce regulovat a zdanit online hazardní hry svých vlastních občanů (Spojené království, Belgie, Rumunsko atd.), nebo jurisdikcemi, které chtějí kasinům povolit mezinárodní obchod (Malta, Curaçao, Gibraltar atd.).

Pokud vám kasino tvrdošíjně odmítá vyplatit vaše legitimní výhry, zbývá jediná možnost – obrátit se na regulátora, který kasinu udělil licenci. Teprve pak se ukáže, jak důležité bylo vybrat si kasino podle toho, kdo jim vydal licenci. Dobrý regulátor by měl vždy stát nezávisle na straně férového hazardu. Měl by spravedlivě posoudit a prošetřit každou oficiální stížnost. V případě vážného porušení pravidel kasina může přistoupit k odebrání licence.

V praxi u některých regulátorů nebudete mít ani přístup k kontaktnímu formuláři pro podání stížnosti (Kostarika, Panama, Anjouan, Seychely). V tomto případě proti svévoli kasina nemáte šanci.

S některými regulátory můžete mít šanci domoci se spravedlnosti, ale jejich přístup bude obecně laxní. Sem můžeme zařadit Curaçao a Gibraltar.

Na druhé straně spektra stojí respektované licenční úřady jako Malta, Alderney a Isle of Man. V případě konfliktu s kasinem licencovaným některým z těchto úřadů máte docela slušnou šanci domoci se spravedlnosti." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 bod 3 - respektovaný regulátor.


Pokud mám svůj názor, řekl bych, že když si přečtete všechny návody a články v každé sekci – což by bylo něco extra mimořádného, ​​možná zjistíte, že systém není tak špatný.

(Ocenil bych, kdybyste ignorovali můj překlep; text je tak dlouhý🙏)


Těšíme se na řešení další sady bodů! Zatím se mějte hezky!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pasivní regulátor - to není ten největší problém. Tím jsem nemyslel "penalizaci". Ba co víc, některá kasina fungují bez jakýchkoliv licencí a mají velký úspěch. Zmiňujete však skutečnost, že jakékoli kasino funguje bez licence. Zmínil jste CIL jako držitele licence na lemon.casino – co to dá noobovi v hazardu? Tato přesná licence je téměř podobná její absenci – to je fakt.


"Právě proto se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino to používá jako nespravedlivou výhodu nebo záminku ke zrušení výher."

Dobře. Vyprávěl jsem o tom samém. Zdá se však, že zaměstnanci casino.guru nemají v úmyslu vidět zřejmá fakta přímo před sebou, ale snaží se chovat jako advokát kasina. Co si o tom sám myslíš? Vyskytl se případ... omlouvám se, vyskytly se případy týkající se maximální sázky. V jejich smluvních podmínkách jsou jasně napsaná pravidla, že pokud sázky překročí povolenou částku, neměly by být brány v úvahu („Vyšší než přípustné kurzy (před plným obratem) nebudou brány v úvahu." Nebo „Sázky překračující tento limit, dokud nebude bonus je plně vsazený nebude přijat"), ale místo toho zabaví všechny prostředky. I když vaši zaměstnanci nemají přání nebo schopnosti zkoumat případ podle doslovného významu VOP, přidejte jej odmítněte, pouze skutečnost, že některé termíny, pokud VOP nebo jejich různé interpretace vedou hráče k otevření případu, to znamená, že to není všechno tak v pořádku s T&C.

"Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřešená stížnost."

Ne vtipné. Nechtěl jsem vracet svůj případ, ale přinutil jsi mě to udělat.

Vše, co vnímám jako akt nazývaný „revidování případů", byl další jasný projev stereotypního myšlení nebo protekcionismu, což jsem v tomto vláknu původně předpovídal.

Pokud se podíváme na další případy, uvidíme několik dalších, které se týkají "overbets" v tomto "velmi bezpečném" kasinu. Další případ - taky se mi nelíbilo, jak se chovali k tomu chlápkovi z Kanady, který měl zrovna chybu ve vyplňování registračních údajů. Dobře, formálně mělo kasino pravdu, ale chování kasina bylo prostě nechutné. Mohou snadno zkontrolovat, zda je tento uživatel skutečný nebo používá falešné dokumenty. Měl jsem párkrát drobné chyby při vyplňování registračních údajů v mnohem "nebezpečnějších" kasinech podle vašich indexů, ale jejich podpora to bez problémů opravila... To jsou případy, které nazýváte vyřešené. Stížnosti můžete odmítnout – ano, a zjistíte, že máte pravdu, ale zároveň můžete vyvodit závěry o chování kasina a „bezpečnosti" a zohlednit je v recenzích.


Moje nedávné příspěvky byly o tom, co přesně užitečné dává lidem vaše dané hodnocení. Máte kasino, které by mělo být hodnoceno maximálně 3-4 body z 10 (IMHO), ale má hodnocení 9,5. To rozhodně zavádí. Beru v úvahu mnoho faktorů: včetně jejich smluvních podmínek a jejich chování a jednání. Ale vaši zaměstnanci se řídí jinými, mně neznámými kritérii.

Dokonce i skutečnost, že sázky jsou možné na softwarové úrovni a skutečnost, že kvůli tomu konfiskují výhry - stačí k závěru, že toto kasino nemohlo mít ani blízko k vysokému indexu bezpečnosti. A další fakt, že to dělají tak, že ignorují své vlastní VOP (Branislav s tím nemusí úplně souhlasit, ale stejně by měl souhlasit s tím, že to není všechno jednoduché a jasné) - to je rozhodně "trash rating" - nic víc.


Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
SMaster
před měsícem

Ne, nebylo to schváleno. rozhodl jsem se toho nechat. Na druhou stranu stále nejsem spokojený s výsledkem, ale dělají, co chtějí, aby neplatili hráčům. pouze proto, že příjmení bylo "špatné", jednoduše se vyhněte kasinu a pokaždé, když se zaregistrujete, použijte své celé jméno, nikoli přezdívku, abyste se vyhnuli oportunistům, jako je citronové kasino.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Jaký byl důvod odmítnutí? Jako hráč, který není spokojen s kvalitou služeb, máte právo vyjádřit svůj názor, i když to někdo považuje za subjektivní. Jediné recenze, které nejsou přijatelné, jsou podle mého názoru falešné, placené a zjevně hloupé.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jaký byl důvod odmítnutí? Jako hráč, který není spokojen s kvalitou služeb, máte právo vyjádřit svůj názor, i když to někdo považuje za subjektivní. Jediné recenze, které nejsou přijatelné, jsou podle mého názoru falešné, placené a zjevně hloupé.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Upřímně řečeno, byl jsem tak naštvaný z důvodu, že se jednoduše rozhodl smazat e-mail a pokračoval. Recenze byla zveřejněna zde na fóru a naštěstí také nebyla odstraněna.

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před měsícem

Každopádně existuje také kopie mé recenze v TrustedPilot a SiteJabber

Upravil Romi před měsícem
Důvod: Odkazy byly neaktivní.
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Červená vlajka!

Podívejte se, co jsem našel!

file



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pasivní regulátor - to není ten největší problém. Tím jsem nemyslel "penalizaci". Ba co víc, některá kasina fungují bez jakýchkoliv licencí a mají velký úspěch. Zmiňujete však skutečnost, že jakékoli kasino funguje bez licence. Zmínil jste CIL jako držitele licence na lemon.casino – co to dá noobovi v hazardu? Tato přesná licence je téměř podobná její absenci – to je fakt.


"Právě proto se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino to používá jako nespravedlivou výhodu nebo záminku ke zrušení výher."

Dobře. Vyprávěl jsem o tom samém. Zdá se však, že zaměstnanci casino.guru nemají v úmyslu vidět zřejmá fakta přímo před sebou, ale snaží se chovat jako advokát kasina. Co si o tom sám myslíš? Vyskytl se případ... omlouvám se, vyskytly se případy týkající se maximální sázky. V jejich smluvních podmínkách jsou jasně napsaná pravidla, že pokud sázky překročí povolenou částku, neměly by být brány v úvahu („Vyšší než přípustné kurzy (před plným obratem) nebudou brány v úvahu." Nebo „Sázky překračující tento limit, dokud nebude bonus je plně vsazený nebude přijat"), ale místo toho zabaví všechny prostředky. I když vaši zaměstnanci nemají přání nebo schopnosti zkoumat případ podle doslovného významu VOP, přidejte jej odmítněte, pouze skutečnost, že některé termíny, pokud VOP nebo jejich různé interpretace vedou hráče k otevření případu, to znamená, že to není všechno tak v pořádku s T&C.

"Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřešená stížnost."

Ne vtipné. Nechtěl jsem vracet svůj případ, ale přinutil jsi mě to udělat.

Vše, co vnímám jako akt nazývaný „revidování případů", byl další jasný projev stereotypního myšlení nebo protekcionismu, což jsem v tomto vláknu původně předpovídal.

Pokud se podíváme na další případy, uvidíme několik dalších, které se týkají "overbets" v tomto "velmi bezpečném" kasinu. Další případ - taky se mi nelíbilo, jak se chovali k tomu chlápkovi z Kanady, který měl zrovna chybu ve vyplňování registračních údajů. Dobře, formálně mělo kasino pravdu, ale chování kasina bylo prostě nechutné. Mohou snadno zkontrolovat, zda je tento uživatel skutečný nebo používá falešné dokumenty. Měl jsem párkrát drobné chyby při vyplňování registračních údajů v mnohem "nebezpečnějších" kasinech podle vašich indexů, ale jejich podpora to bez problémů opravila... To jsou případy, které nazýváte vyřešené. Stížnosti můžete odmítnout – ano, a zjistíte, že máte pravdu, ale zároveň můžete vyvodit závěry o chování kasina a „bezpečnosti" a zohlednit je v recenzích.


Moje nedávné příspěvky byly o tom, co přesně užitečné dává lidem vaše dané hodnocení. Máte kasino, které by mělo být hodnoceno maximálně 3-4 body z 10 (IMHO), ale má hodnocení 9,5. To rozhodně zavádí. Beru v úvahu mnoho faktorů: včetně jejich smluvních podmínek a jejich chování a jednání. Ale vaši zaměstnanci se řídí jinými, mně neznámými kritérii.

Dokonce i skutečnost, že sázky jsou možné na softwarové úrovni a skutečnost, že kvůli tomu konfiskují výhry - stačí k závěru, že toto kasino nemohlo mít ani blízko k vysokému indexu bezpečnosti. A další fakt, že to dělají tak, že ignorují své vlastní VOP (Branislav s tím nemusí úplně souhlasit, ale stejně by měl souhlasit s tím, že to není všechno jednoduché a jasné) - to je rozhodně "trash rating" - nic víc.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Oh, opravdu nemůžu říct, jestli jsi vůbec četl moji reakci.

No, zkusme to ještě jednou:

1) "Pasivní regulátor - to není ten největší problém. Nemyslel jsem tím "penalizaci". Ba co víc, některá kasina fungují bez jakýchkoli licencí a mají velký úspěch. Nicméně zmiňujete skutečnost, že každé kasino funguje bez licence. zmíněná CIL jako držitel licence na lemon.casino – co to dává noobovi v hazardu Tato přesná licence je téměř podobná její absenci – to je fakt?

Četl jsi to, prosím?

Rád bych také upozornil, že za slabší licence je „penalizace" a hráče také upozorňujeme na různé kvality:

"Každé online kasino je oficiálně provozováno z nějaké země (nebo území se zvláštním statutem - jurisdikcí). Aby bylo možné provozovat online kasino z konkrétní země, musí mít tato země přátelskou legislativu týkající se online hazardních her. Licence se vydávají buď státem, který chce regulovat a zdanit online hazardní hry svých vlastních občanů (Spojené království, Belgie, Rumunsko atd.), nebo jurisdikcemi, které chtějí kasinům povolit mezinárodní obchod (Malta, Curaçao, Gibraltar atd.).

Pokud vám kasino tvrdošíjně odmítá vyplatit vaše legitimní výhry, zbývá jediná možnost – obrátit se na regulátora, který kasinu udělil licenci. Teprve pak se ukáže, jak důležité bylo vybrat si kasino podle toho, kdo jim vydal licenci. Dobrý regulátor by měl vždy stát nezávisle na straně férového hazardu. Měl by spravedlivě posoudit a prošetřit každou oficiální stížnost. V případě vážného porušení pravidel kasina může přistoupit k odebrání licence.

V praxi u některých regulátorů nebudete mít ani přístup k kontaktnímu formuláři pro podání stížnosti (Kostarika, Panama, Anjouan, Seychely). V tomto případě proti svévoli kasina nemáte šanci.

S některými regulátory můžete mít šanci dosáhnout spravedlnosti, ale jejich přístup bude obecně laxní. Sem můžeme zařadit Curaçao a Gibraltar.

Na druhé straně spektra stojí respektované licenční úřady jako Malta, Alderney a Isle of Man. V případě konfliktu s kasinem licencovaným některým z těchto úřadů máte docela slušnou šanci domoci se spravedlnosti." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 bod 3 - respektovaný regulátor.

Hráč se tedy dostane k pohlcujícímu zdroji informací o konkrétní licenční autoritě, pokud je ochoten kliknout dvakrát nebo čtyřikrát. Jak jsi řekl, i jako "noob"

2) "Právě proto se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino to používá jako nespravedlivou výhodu nebo záminku ke zrušení výher."

Dobře. Vyprávěl jsem o tom samém. Zdá se však, že zaměstnanci casino.guru nemají v úmyslu vidět zjevná fakta přímo před sebou, ale snaží se chovat jako advokát kasina. Co si o tom sám myslíš? Vyskytl se případ... omlouvám se, vyskytly se případy týkající se maximální sázky. V jejich smluvních podmínkách jsou jasně napsaná pravidla, že pokud sázky překročí povolenou částku, neměly by být brány v úvahu („Vyšší než přípustné kurzy (před plným obratem) nebudou brány v úvahu." Nebo „Sázky překračující tento limit, dokud nebude bonus je plně vsazený nebude přijat"), ale místo toho zabaví všechny prostředky. I když vaši zaměstnanci nemají přání nebo schopnosti zkoumat případ podle doslovného významu VOP, přidejte jej odmítněte, pouze skutečnost, že některé termíny, pokud VOP nebo jejich různé interpretace vedou hráče k otevření případu, to znamená, že to není všechno tak v pořádku s T&C.

"Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřešená stížnost."

Ne vtipné. Nechtěl jsem vracet svůj případ, ale přinutil jsi mě to udělat.

Vše, co vnímám jako akt nazývaný „přezkoumání případů", byl další jasný projev stereotypního myšlení nebo protekcionismu, což jsem v tomto vláknu původně předpovídal."

Vysvětlení je uvedeno v každé stížnosti - Pokud máte na mysli konkrétní vyhovění, pošlete prosím odkaz. Nemám čas prohledávat celý seznam a ptát se, o čem s největší pravděpodobností mluvíte. Buďte konkrétní, prosím.




Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

3) "Pokud se podíváme na další případy, vidíme několik dalších "overbets" v tomto "velmi bezpečném" kasinu. Další případ - také se mi nelíbilo, jak se chovali k chlápkovi z Kanady, který měl právě chybu při vyplňování registrace data Ok, formálně mělo kasino pravdu, ale chování kasina bylo prostě nechutné. Mohou snadno zkontrolovat, zda je tento uživatel skutečný nebo používá falešné dokumenty. Několikrát jsem měl několik chyb při vyplňování registračních údajů v mnohem „nebezpečnějších" kasinech vaše indexy, ale jejich podpora to bez problémů napravila... Toto jsou případy, které nazýváte vyřešené Stížnosti můžete odmítnout - ano, a zjistíte, že máte pravdu, ale zároveň můžete vyvodit závěry o chování a "bezpečnosti" kasina. a zohlednit v recenzích."

Obávám se, že stejná situace - pošlete odkaz. Jen pozor, jsem admin, takže nemám přístup k interním souborům týkajícím se stížností a nemám čas prošetřovat každý případ. Doufám, že je to jasné.

4) "Moje nedávné příspěvky byly o tom, co přesně užitečné dává lidem vaše dané hodnocení. Máte kasino, které by mělo být hodnoceno maximálně 3-4 body z 10 (IMHO), ale má hodnocení 9,5. To je rozhodně zavádějící. I vzít v úvahu mnoho faktorů: včetně jejich podmínek a chování a jejich jednání, ale vaši zaměstnanci se řídí jinými kritérii, která mi nejsou známa."

Odezva je zcela stejná. Přečtěte si prosím můj předchozí příspěvek ještě jednou. Někdo jako vy by měl pochopit, že vaše přesná hodnota „3-4 bodů z 10" neříká technicky nic, pokud také neuvedete vzorec. Dokud říkáte, že náš vzorec je vám neznámý, vsadím se, že chápete, že vám musím říct totéž. To je opravdu zbytečné.

5) "Dokonce i to, že je možné sázet na softwarové úrovni a fakt, že kvůli tomu zabavují výhry - stačí k závěru, že toto kasino nemohlo mít ani blízko vysoký Safety Index. A další fakt, že to dělají ignorují jejich vlastní T&C (Branislav s tím nemusí úplně souhlasit, ale přesto by měl souhlasit s tím, že to není všechno jednoduché a jasné) – to je rozhodně „trash rating" – nic víc."

Jak je vysvětleno v mých předchozích příspěvcích a ve stížnostech.

Poznámka: Hráči musí pouze dodržovat velmi základní pravidlo maximální sázky. Pokud ne, naši zprostředkovatelé prozkoumají, co se stalo, a vyhodnotí, zda byla volba kasina spravedlivá.


Pravděpodobně jsme se dostali do bodu, kdy mluvíme pouze o stížnostech na porušení maximálních sázek.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Každopádně existuje také kopie mé recenze v TrustedPilot a SiteJabber

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den.

Rád bych se zde omluvil za své rychlé přemýšlení, jelikož jsem zde ve vláknu omylem odstranil z vašich příspěvků odkazy, které se k celé záležitosti vztahovaly.

Neváhejte na tyto stránky znovu zveřejnit své recenze, a to i jako snímky obrazovky, pokud si to přejete, aby si je mohli přečíst i ostatní.

Děkujeme za pochopení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne, nebylo to schváleno. rozhodl jsem se toho nechat. Na druhou stranu stále nejsem spokojený s výsledkem, ale dělají, co chtějí, aby neplatili hráčům. pouze proto, že příjmení bylo "špatné", jednoduše se vyhněte kasinu a pokaždé, když se zaregistrujete, použijte své celé jméno, nikoli přezdívku, abyste se vyhnuli oportunistům, jako je citronové kasino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud mohu, očekáváte, že nás potěší odmítnutí recenzí hráčů. To je velmi daleko od pravdy.

Byl vám zaslán e-mail s vysvětlením rozhodnutí. Pokud je uživatelská recenze založena na problému souvisejícím s vaší zamítnutou stížností, domníváme se, že není spravedlivé ji přijmout.

Pokud se nad tím zamyslíte, můžete odeslat novou recenzi, která bude popisovat pouze vaši zkušenost a vaše názory.

Konkrétně jste použili nesprávné jméno při registraci v kasinu; byla to vaše chyba, přesto bychom ocenili vaši zkušenost s kasinem, pokud byste neházeli vinu na zaměstnance kasina. Víš, co tím myslím? Za druhé, část vysvětlující licenci je ve skutečnosti o kvalitě licence, nikoli o kasinu.

Zkuste se lépe postarat o to, jak recenzi skládáte. Vsadím se, že byste byli schopni projít procesem recenze.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děkuji za odpověď, ale musím s respektem objasnit několik kritických bodů týkajících se mé situace a způsobu řešení sporů, jako je ten můj.

Za prvé, je hluboce znepokojivé, že se Lemon Casino rozhodlo zablokovat mé e-maily, čímž účinně přerušilo komunikaci a odepřelo mi jakoukoli příležitost bránit se proti jejich jednostrannému rozhodnutí. Z právního hlediska mají jednotlivci právo na spravedlivý proces, což zahrnuje i reagování na nároky vznesené proti nim a vznesení námitek. Uzavřením sporu bez řádné diskuse tuto zásadu zcela porušili.

Abych uvedl kontext, v současné době procházím změnou jména a mám oficiální dokumenty k ověření tohoto procesu. Všechna ostatní kasina, se kterými jsem komunikoval – dokonce i ta se stejnými smluvními podmínkami – vyřešila podobné problémy po diskusích se zákaznickým servisem a umožnila výběr finančních prostředků, jakmile byla učiněna vysvětlení. Naproti tomu přístup Lemon Casino byl jednoduše: „Promiňte, ale nezaplatíme vám. Vaše chyba. Tadáá." Tento druh reakce působí odmítavě a oportunisticky.

Kromě toho jsem prostřednictvím svého výzkumu zaznamenal značný počet negativních recenzí na Lemon Casino, což, jak se zdá, naznačuje, že se nejedná o ojedinělý incident. Můj odkaz na jejich licencování v recenzi vycházel z tohoto výzkumu a zůstává relevantní pro širší problém odpovědnosti. Licence existuje na ochranu hráčů a zajištění poctivých praktik. Pokud se zdá, že důsledné používání podmínek popírá základní práva, vyvolává to vážné obavy.

Musím zopakovat, že můj názor je zaměřen na Lemon Casino, nikoli CasinoGuru. Nakonec tato situace závisí na aktu víry a dobré vůle mezi CasinoGuru a Lemon Casino za účelem dosažení spravedlivé dohody, protože neexistuje žádná právní platforma, která by tuto záležitost formálně projednala u soudu. Pokud by se jednalo o soudní spor, jsem přesvědčen, že by bylo dosaženo jiného výsledku.

Vezmu váš návrh v úvahu a znovu zvážím zveřejnění své recenze s cílenějším přístupem. Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Každopádně existuje také kopie mé recenze v TrustedPilot a SiteJabber

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Tady to máš:

TrustedPilot a SiteJabber

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před 3 týdny

Dobrý den a děkuji za Váš názor!

Vidíš, o čem jsem teď mluvil? Pokud byste to například vysvětlili v uživatelské recenzi, bylo by to velmi pravděpodobně schváleno. Takže, jak jsem řekl: "Zkuste se lépe postarat o to, jak recenzi skládáte; vsadím se, že byste byli schopni projít procesem recenze."

Zejména část o změně názvu. S podobnými zkušenostmi se setkáte jen velmi zřídka. Jak to vidím já, je to spíše právní záležitost, která to upřímně může vyloučit z našeho dosahu. Tím si nejsem jistý, abych byl upřímný.

Dokud nemám ponětí, co se mezi vámi a kasinem stalo, myslím, že není moudré se k tomu vyjadřovat a zůstanu u akceptování vašeho názoru, samozřejmě.

Například si myslím, že pokud hráč plánuje změnit své jméno při hraní v online kasinu, měl by to kasinu předem oznámit a obě strany by měly hledat nejjednodušší způsob, jak si nové jméno nechat ověřit.

Jak jsem já a ostatní vysvětlili, také si myslím, že prostě nemůžeme použít neověřitelný zdroj informací jako ospravedlnění pro snížení bezpečnostního indexu kasina. Například recenze TP nebo další výzkumníci přidružených stránek nejsou pro Casino Guru příliš platnými zdroji. Podle mého názoru není důvod žádnou záhadou; Pokud mají hráči možnost konzultovat své spory s Casino Guru, raději se spoléháme na tato přímá a ověřená fakta.

Dosud nezůstala nevyřízena ani jedna stížnost. Pokud se můžete spojit s dalšími hráči, o kterých jste mluvili, pošlete nám je. Jejich negativní zkušenosti z poslední doby lze prověřit a v rámci reklamačního řízení stanovit vhodné řešení. Doufejme, že je dostatečně zřejmé, že žádná webová stránka založená na přísných postupech a přesných výpočtech nemůže přijímat příspěvky na fóru nebo recenze z jiných zdrojů jako ověřená fakta a souhlasit s myšlenkou, že kasino je třeba „potrestat". Netvrdím, že kasino nikdy neudělalo chybu nebo neudělalo špatnou volbu, ale nikdo nám to zatím přímo neprokázal. Téměř pokaždé, když si zde někdo stěžuje, i v tomto vlákně, to zní, že kasino je špatné i proto, že si to myslí i ostatní. To je v pořádku a na fóru s takovými názory nemáme problém; to prostě nestačí ke snížení indexu bezpečnosti kasina.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý den a děkuji za Váš názor!

Vidíš, o čem jsem teď mluvil? Pokud byste to například vysvětlili v uživatelské recenzi, bylo by to velmi pravděpodobně schváleno. Takže, jak jsem řekl: "Zkuste se lépe postarat o to, jak recenzi skládáte; vsadím se, že byste byli schopni projít procesem recenze."

Zejména část o změně názvu. S podobnými zkušenostmi se setkáte jen velmi zřídka. Jak to vidím já, je to spíše právní záležitost, která to upřímně může vyloučit z našeho dosahu. Tím si nejsem jistý, abych byl upřímný.

Dokud nemám ponětí, co se mezi vámi a kasinem stalo, myslím, že není moudré se k tomu vyjadřovat a zůstanu u akceptování vašeho názoru, samozřejmě.

Například si myslím, že pokud hráč plánuje změnit své jméno při hraní v online kasinu, měl by to kasinu předem oznámit a obě strany by měly hledat nejjednodušší způsob, jak si nové jméno nechat ověřit.

Jak jsem já a ostatní vysvětlili, také si myslím, že prostě nemůžeme použít neověřitelný zdroj informací jako ospravedlnění pro snížení bezpečnostního indexu kasina. Například recenze TP nebo další výzkumníci přidružených stránek nejsou pro Casino Guru příliš platnými zdroji. Podle mého názoru není důvod žádnou záhadou; Pokud mají hráči možnost konzultovat své spory s Casino Guru, raději se spoléháme na tato přímá a ověřená fakta.

Dosud nezůstala nevyřízena ani jedna stížnost. Pokud se můžete spojit s dalšími hráči, o kterých jste mluvili, pošlete nám je. Jejich negativní zkušenosti z poslední doby lze prověřit a v rámci reklamačního řízení stanovit vhodné řešení. Doufejme, že je dostatečně zřejmé, že žádná webová stránka založená na přísných postupech a přesných výpočtech nemůže přijímat příspěvky na fóru nebo recenze z jiných zdrojů jako ověřená fakta a souhlasit s myšlenkou, že kasino je třeba „potrestat". Netvrdím, že kasino nikdy neudělalo chybu nebo neudělalo špatnou volbu, ale nikdo nám to zatím přímo neprokázal. Téměř pokaždé, když si zde někdo stěžuje, i v tomto vlákně, to zní, že kasino je špatné i proto, že si to myslí i ostatní. To je v pořádku a na fóru s takovými názory nemáme problém; to prostě nestačí ke snížení indexu bezpečnosti kasina.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Děkuji za podrobnou odpověď a za sdílení vašeho pohledu. I když oceňuji body, které jste vznesl, musím zdvořile souhlasit s tím, že v určitých aspektech nesouhlasím. Moje zkušenosti s Lemon Casino a jejich řešení mého případu mě dovedly k mým závěrům, za kterými si stojím.

Rozumím vašemu postoji ohledně ověřitelných informací a indexu bezpečnosti kasina a respektuji postupy, které Casino Guru dodržuje. Mým hlavním zájmem však bylo upozornit na praktiky, které jsem považoval za nespravedlivé, a hledat řešení, které v tomto případě bohužel zůstává nevyřešeno.

Věřím, že jsme dosáhli bodu, kdy se musíme shodnout na tom, že budeme zastávat své odlišné názory. Ještě jednou děkuji za váš čas a za zapojení se do této diskuse.

S pozdravem

Automaticky přeloženo:
petitgamer
před týdnem

Ahoj! Těší mě, že nás stále kontrolujete.

jak ses měl?

Jasně, to je v pořádku. Jen mě mrzí, že jsme si nemohli moc pomoci kvůli událostem, které jsem zmínil. Také se domnívám, že každou jednotlivou zamítnutou uživatelskou recenzi by měl někdo z našeho týmu jasně řešit, zvláště když má hráč obavy z důvodu odmítnutí.

No, doufám, že vaše další snažení bude mnohem pohodlnější!

Automaticky přeloženo:
Radka
před týdnem

Dobrý den Radko

Jak se máte?


SMaster

"Kvůli porušování pravidel naší komunity není dovoleno přidávat komentáře do našeho fóra".


Je smutné, že jste nechtěli pokračovat v konverzaci.

Vzhledem k postoji vašeho fóra ke slovu "Pravidla" se ani nebudu ptát, která pravidla jsem porušil. Skutečnost, že vaše otevřené a transparentní fórum rozhodlo, že vznášet dotazy na zjevné mezery je tabu, je znepokojivé, ale rozhodně se nebudu vnucovat.. jen jedna zpráva:

Bylo by velmi užitečné zapojit do svého týmu 101 specialistů právníka s alespoň nízkou kvalifikací, který musel alespoň několikrát vykládat podmínky jednoduchých smluv.

To by pomohlo správně řešit případy, kdy věci nejsou tak jasné.


Ó

"Poznámka: Hráči se musí řídit velmi základním pravidlem maximální sázky. Pokud tak neučiní, naši mediátoři prozkoumají, co se stalo, a vyhodnotí, zda byla volba kasina spravedlivá.

Pravděpodobně jsme dosáhli bodu, kdy mluvíme pouze o stížnostech na porušení maximálních sázek."


ano, přesně tak. tak to začalo, ani jsem nepřemýšlel o podání stížnosti, protože jsem byl skeptický ohledně zvažování případů, kdy se hráč dopustil porušení. Neměl jsem se řídit vašimi radami a ztrácet čas, což jen potvrdilo mé důvodné pochybnosti. Ale rád bych dostal odpověď "velmi základní pravidlo maximální sázky" - které přesně je "velmi základní pravidlo maximální sázky"? Co je napsáno v "posvátné knize prostředníků"...? možná v "pirátské knize kódů"? nebo v podmínkách lemon.casino?))



Automaticky přeloženo:
Grossmeister1
před 5 dny

Ahoj,

Oceňuji, že jste mi pomohli najít další z vašich účtů, z nichž oba již byly zakázány. Myslím, že jsem měl docela jasno v tom, jak tady fungujeme během naší zdlouhavé výměny. Navíc nejsem dostatečně vybaven, abych zvládl vaše únavné, opakující se požadavky nebo požadavky. Obávám se, že nikdy nepochopíte, co to skutečně znamená porušovat pokyny komunity, pokud nemáte v úmyslu podat žádnou další bezplatnou stížnost a nejste ochotni uznat, že nemůžete obvinit kasina z nespravedlivosti, aniž byste mohli svá tvrzení doložit prostřednictvím procesu stížnosti. Tohle je každopádně jen část problému.


Jak jsem mnohokrát vysvětlil, nepovažujeme termíny za právníky. Hlavním bodem je, jak úředně jsou podmínky uvedeny a jak k nim kasino i hráči přistupují.

Je zřejmé, že právníci mohou s výkladem nesouhlasit, protože právo je obecně více zaměřeno na skutečnou formu psaní než na kontext nebo obchodní normy.


V každém případě, protože jednáte stejným způsobem, váš původní účet Casino Guru bude také zablokován, jakmile bude aktivní stížnost uzavřena – což byla s největší pravděpodobností chyba vzhledem k vašim opakovaným tvrzením, že podávání stížností zde pro vás nemá smysl.

Upraveno autorem před 5 dny
Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky