FórumKasinaLemon Casino - všeobecná diskuze

Lemon Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

před rokem od Sina787
|
14270 zobrazení 122 odpovědí |
|
1...6 7
před 8 hodinami

OK. Pojďme přesněji zvážit recenzi casino.guru na toto přesné kasino.

Každý může vidět a číst vaši metodiku, ale jak se hodnocení vypočítává podle vaší metodiky, je velkou záhadou.

Možná máš v něčem pravdu. Protože si často jasně všimnu detailů, kterým 98 ze 100 lidí nevěnuje pozornost – moje prohlášení se někdy mohou zdát nepodložená. Možná proto se mi zdá, že vaše recenze jsou neobjektivní, ale to může být způsobeno banálními nesprávnými výpočty ze strany vašich recenzentů. Nyní více specifik

Pojďme si projít některé body a některá kritéria, pak já a někteří imbecilní hráči jako já možná pochopíme vaši logiku ve vaší recenzi

- Středně velké kasino, na základě našeho výzkumu a odhadů .

souhlas. Ještě více, podle počtu návštěvníků jsem zkontroloval, že je blízko k "velké". BTW. Podle mé analýzy je množství návštěvníků (neboli „velikost kasina") základním kritériem ve vašich recenzích.


-Považujeme podmínky kasina za

veletrh...

Obávám se, že vaše představy o tom, co je "fér", se neshodují s mými.

V některých recenzích JINÝCH kasin můžeme vidět tuto poznámku: „ Neférové ​​podmínky

Toto kasino zakazuje určité vzorce sázek nebo strategie při hraní s bonusovými prostředky, ale zatím jsme nebyli svědky použití tohoto pravidla proti hráčům."

BTW Hrál jsem v několika kasinech s podobnou varovnou zprávou v recenzi casino.guru, ale nikdy s tím nemám problém.

Nyní fakta:

V lemon.casinu

"hra hráče bude posouzena z hlediska jakýchkoli neobvyklých herních vzorů " a "Pokud Lemon Casino určí nepravidelnou hru, kasino si vyhrazuje právo ponechat si výběry a/nebo zrušit všechny výhry" (článek 10 v T&C).

Navíc není objasněno, co se považuje za „neobvyklé".

Máme případ. I Váš reklamační specialista mou reklamaci zamítl, ale jak vidím, ani on si nebyl jistý výkladem některých bodů pravidel. Navíc odmítl vykládat pravidla doslovně ve prospěch pochybných a spekulativních a domnělých argumentů kasina. O posouzení případu teď psát nebudu - to je jiné téma, ale faktem zůstává. V pravidlech kasina jsou články, které jsou zjevně zavádějící, mají dvojí význam a vedou k různým výkladům. To je jednoznačné a kategorické a pokud někdo bude tvrdit opak, omlouvám se, ale budu si jist, že má vůči kasinu „zvláštní zacházení". Vzhledem k tomu, že tento dvojí význam nepochází pouze z textů v T&C, ale je také používán tímto kasinem, samozřejmě ve svůj vlastní prospěch. Tohle je velký, velký problém. Za jeden z pádných důvodů bych označil přidání Mnoho trestných bodů v recenzi.

A casino.guru to považují za „spravedlivé". Odvažuje se někdo pochybovat?))

Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina.

V roce 2024 vidím 17 stížností. Možná lépe víte, zda je toto množství vysoké nebo nízké.


-Zvažovali jsme také další faktory, které měly neutrální dopad na index bezpečnosti kasina

Dobře. Přidal bych nízký limit sázky 2EU při sázení bonusu spolu s absencí jakéhokoli softwarového řešení, které může snadno omylem vést ke ztrátám, i když si hráč jasně pamatuje pravidlo maximální sázky. Toto kasino s potěšením zabaví váš zůstatek 10000Eu, pokud jste byť jen jednou omylem klikli na 2,5 EUR. Dělají to pravidelně, jak vidím v některých uživatelských recenzích (nejen zde). Je tu někdo, kdo si nemyslí, že je to extrémně nebezpečné?

Pamatuji si, že v mnohem menších kasinech, kolik času nebylo povoleno vložit velkou sázku (hra se právě zastavila), když jsem omylem překročil maximum - software to nedovolil. Dokonce mám vážné pochybnosti o tom, že lemon.casino to záměrně neřeší na softwarové úrovni, aby mělo více šancí na zabavení výher. Opravdu nemám důvod si to myslet?

BTW ve vaší recenzi je maximální vsazená částka uvedena 2,5Eu, což také svědčí o tom, že recenzent nevěnoval náležitou pozornost detailům.

+ v mnoha recenzích casino.guru vidím varování o nízkých limitech výběru. Pt.9 T&Cs of lemon.casino, maximální limit pro výběr hotovosti je zmíněn 2500... A není zde žádné vysvětlení, zda se jedná o jednorázový, týdenní, měsíční nebo celoživotní limit). Alespoň není jasné...

Není to dost na to, abyste pochybovali o platnosti vaší recenze?

Ó. O licenci. Možná se mýlím, ale také si pamatuji, že jste v některých svých recenzích zmínil „pasivní regulátor" jako trestný bod. Toto kasino má však nejhorší regulátor v nejhorší oblasti - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Nejhorší dokonce na Curaçau. CIL - dokonce nemá žádné webové stránky a někteří chytří recenzenti zcela oprávněně dávají rovnítko mezi přítomnost licence CIL a absenci licence vůbec... U nich nemáte šanci na online řešení, protože nejsou online) .. není to důvod alespoň zmínit v recenzi?

Takže nějaké detaily. Toto kasino má velmi vysoký index bezpečnosti v casino.guru..



Upraveno autorem před 6 hodinami
Automaticky přeloženo:
SMaster
před 5 hodinami

Jsem moc rád, že se můžeme soustředit na něco konkrétního. Děkuji za zvážení mé žádosti.

Upřímně jsem se bál, že se nakonec na krátký okamžik rozejdeme. Vidíte, možná máme něco společného, ​​protože se také snažím všímat si věcí, které ostatní lidé mají tendenci ignorovat.

No a teď k vašim bodům. Zaměřím se pouze na ty, kde by mělo proběhnout opravné vysvětlení:


1) "-Považujeme podmínky kasina za spravedlivé..."

Nepravidelné sázkové vzory používané proti hráči skutečně považujeme za neférovou praktiku, přesto jak je uvedeno v kodexu spravedlivého hazardu 👈

"V některých případech lze teoreticky použít vzorce sázení k identifikaci podvodného chování. Nemáme nic proti tomu, pokud jsou vzorce sázení využívány k odhalování toho, co lze skutečně považovat za podvodné, a nikoli pouze jako záminka k nevyplácení výher hráčům." "

"Jak bylo řečeno, stále věříme, že zakazování vzorů sázení je nepřijatelné."

Tento termín v písemné podobě tedy nepovažujeme za zcela nespravedlivý; kontrolujeme, jak kasino používá pravidla. Řekl bych, že někdo, kdo tak silně apeluje na zásady, rozumí rozdílu mezi psanou formou a každodenní praxí. Což mě vede k:

2) "ale faktem zůstává. V pravidlech kasina jsou články, které jsou zjevně zavádějící, mají dvojí význam a vedou k různým výkladům"

To je přesně důvod, proč se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino toho využívá jako nespravedlivou výhodu nebo omluvu ke zrušení výher, zvažujeme také všechny ostatní aspekty, jako například to, zda hráč žádá podporu nebo chat o vysvětlení a jaká byla reakce. Jednalo kasino v souladu s tím, co hráči řeklo, nebo ne? A tak dále.

3) "BTW ve vaší recenzi je uvedena maximální výše sázky 2,5Eu, což také svědčí o tom, že recenzent nevěnoval náležitou pozornost detailům."

No, to není recenze; je to bonusový detail poskytovaný kasinem. Byli byste překvapeni, kdybych vám řekl, že jsme se spoléhali na ochotu kasin aktualizovat své vlastní bonusové podmínky u nás? jsme.

Přesto některé bonusy vypadají pouze jako standardní kasino bonusy, ale mají trochu jiné podmínky.

4) „Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina.

V roce 2024 vidím 17 stížností. Možná lépe víte, zda je toto množství vysoké nebo nízké."

Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřízená stížnost. Máte částečně pravdu; formulace není přesná, ale jde o to, že pokud víme, ani jeden hráč si nezůstal stěžovat, aniž by věc vyřešil.

file

Takže podle mého názoru to není velký problém.

5) "Ach. O licenci. Možná se mýlím, ale pamatuji si, že jsem v některých vašich recenzích zmínil "Pasivní regulátor" jako trestný bod. Toto kasino má však nejhorší regulátor v nejhorší oblasti - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL ) 5536/JAZ Nejhorší dokonce v Curaçao - dokonce nemá žádné webové stránky a někteří chytří recenzenti zcela oprávněně přirovnávají přítomnost licence CIL k absenci licence. vůbec... Nemáte u nich šanci na online řešení, protože online nejsou).. není to důvod alespoň zmínit v recenzi?"

Recenze nezmiňují pasivní regulátor jako trestný bod. Máte na mysli kartu nazvanou „Vysvětlení indexu bezpečnosti", na které jsou zobrazeny nejnovější stížnosti, takže hráči, kteří stránku kontrolují, nemusí kartu opouštět, aby viděli nejnovější stížnosti podané proti kasinu.

Jak jste pravděpodobně přehlédli, ačkoli ikona licence zobrazená v recenzi je hypertextově orámovaná, což vás vede k celému průvodci vysvětlujícímu „kvality." licenčního úřadu. Řekl bych, že je to víc než jen zmínka někde:

filefile

https://casinoguru-en.com/licensing-authorities/curacao-license-2 👈

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 hodinami

Rád bych také upozornil, že za slabší licence je „penalizace" a hráče také upozorňujeme na různé kvality:

"Každé online kasino je oficiálně provozováno z nějaké země (nebo území se zvláštním statutem - jurisdikcí). Aby bylo možné provozovat online kasino z konkrétní země, musí mít tato země přátelskou legislativu týkající se online hazardních her. Licence se vydávají buď státem, který chce regulovat a zdanit online hazardní hry svých vlastních občanů (Spojené království, Belgie, Rumunsko atd.), nebo jurisdikcemi, které chtějí kasinům povolit mezinárodní obchod (Malta, Curaçao, Gibraltar atd.).

Pokud vám kasino tvrdošíjně odmítá vyplatit vaše legitimní výhry, zbývá jediná možnost – obrátit se na regulátora, který kasinu udělil licenci. Teprve pak se ukáže, jak důležité bylo vybrat si kasino podle toho, kdo jim vydal licenci. Dobrý regulátor by měl vždy stát nezávisle na straně férového hazardu. Měl by spravedlivě posoudit a prošetřit každou oficiální stížnost. V případě vážného porušení pravidel kasina může přistoupit k odebrání licence.

V praxi u některých regulátorů nebudete mít ani přístup k kontaktnímu formuláři pro podání stížnosti (Kostarika, Panama, Anjouan, Seychely). V tomto případě proti svévoli kasina nemáte šanci.

S některými regulátory můžete mít šanci domoci se spravedlnosti, ale jejich přístup bude obecně laxní. Sem můžeme zařadit Curaçao a Gibraltar.

Na druhé straně spektra stojí respektované licenční úřady jako Malta, Alderney a Isle of Man. V případě konfliktu s kasinem licencovaným některým z těchto úřadů máte docela slušnou šanci domoci se spravedlnosti." https://casinoguru-en.com/how-to-choose-an-online-casino 👈 bod 3 - respektovaný regulátor.


Pokud mám svůj názor, řekl bych, že když si přečtete všechny návody a články v každé sekci – což by bylo něco extra mimořádného, ​​možná zjistíte, že systém není tak špatný.

(Ocenil bych, kdybyste ignorovali můj překlep; text je tak dlouhý🙏)


Těšíme se na řešení další sady bodů! Zatím se mějte hezky!

Automaticky přeloženo:
před 2 hodinami

Pasivní regulátor - to není ten největší problém. Tím jsem nemyslel "penalizaci". Ba co víc, některá kasina fungují bez jakýchkoliv licencí a mají velký úspěch. Zmiňujete však skutečnost, že jakékoli kasino funguje bez licence. Zmínil jste CIL jako držitele licence na lemon.casino – co to dá noobovi v hazardu? Tato přesná licence je téměř podobná její absenci – to je fakt.


"Právě proto se individuálně zaměřujeme na to, jak kasino uplatňuje své podmínky. Pokud jsou podmínky nejasné a kasino to používá jako nespravedlivou výhodu nebo záminku ke zrušení výher."

Dobře. Vyprávěl jsem o tom samém. Zdá se však, že zaměstnanci casino.guru nemají v úmyslu vidět zřejmá fakta přímo před sebou, ale snaží se chovat jako advokát kasina. Co si o tom sám myslíš? Byl tu případ... omlouvám se, že se vyskytly případy týkající se maximální sázky. V jejich smluvních podmínkách jsou jasně napsaná pravidla, že pokud sázky překročí povolenou částku, neměly by být brány v úvahu („Vyšší než přípustné kurzy (před plným obratem) nebudou brány v úvahu." Nebo „Sázky překračující tento limit, dokud nebude bonus je plně vsazený nebude přijat"), ale místo toho zabaví všechny prostředky. I když vaši zaměstnanci nemají přání nebo schopnosti zkoumat případ podle doslovného významu VOP, přidejte jej odmítněte, pouze skutečnost, že některé termíny, pokud VOP nebo jejich různé interpretace vedou hráče k otevření případu, to znamená, že to není všechno tak v pořádku s T&C.

"Na druhou stranu zatím ani jedna nevyřešená stížnost."

Ne vtipné. Nechtěl jsem vracet svůj případ, ale přinutil jsi mě to udělat.

Vše, co vnímám jako akt nazývaný „revidování případů", byl další jasný projev stereotypního myšlení nebo protekcionismu, což jsem v tomto vláknu původně předpovídal.

Nicméně mé poslední příspěvky byly o něčem jiném. Máte kasino, které by mělo být hodnoceno maximálně 2-3 body z 10, ale má hodnocení 9,5. To je zvláštní. Beru v úvahu jejich T&C, tak jejich chování a jejich jednání. Ale vaši zaměstnanci se řídí jinými, mně neznámými kritérii.

Dokonce i skutečnost, že sázky jsou možné na softwarové úrovni a skutečnost, že kvůli tomu konfiskují výhry - stačí k závěru, že toto kasino nemohlo mít ani blízko k vysokému indexu bezpečnosti. A další fakt, že to dělají tak, že ignorují své vlastní T&C (Branislav s tím nemusí úplně souhlasit, ale stejně by měl souhlasit s tím, že to není všechno jednoduché a jasné) - to je rozhodně "trash rating" - nic víc.


Upraveno autorem před 2 hodinami
Automaticky přeloženo:
1...6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky