OK. Pojďme přesněji zvážit recenzi casino.guru na toto přesné kasino.
Každý může vidět a číst vaši metodiku, ale jak se hodnocení vypočítává podle vaší metodiky, je velkou záhadou.
Možná máš v něčem pravdu. Protože si často jasně všimnu detailů, kterým 98 ze 100 lidí nevěnuje pozornost – moje prohlášení se někdy mohou zdát nepodložená. Možná proto se mi zdá, že vaše recenze jsou neobjektivní, ale to může být způsobeno banálními nesprávnými výpočty ze strany vašich recenzentů. Nyní více specifik
Pojďme si projít některé body a některá kritéria, pak já a někteří imbecilní hráči jako já možná pochopíme vaši logiku ve vaší recenzi
- Středně velké kasino, na základě našeho výzkumu a odhadů .
souhlas. Ještě více, podle počtu návštěvníků jsem zkontroloval, že je blízko k "velké". BTW. Podle mé analýzy je množství návštěvníků (neboli „velikost kasina") základním kritériem ve vašich recenzích.
-Považujeme podmínky kasina za
veletrh...
Obávám se, že vaše představy o tom, co je "fér", se neshodují s mými.
V některých recenzích JINÝCH kasin můžeme vidět tuto poznámku: „ Neférové podmínky
Toto kasino zakazuje určité vzorce sázek nebo strategie při hraní s bonusovými prostředky, ale zatím jsme nebyli svědky použití tohoto pravidla proti hráčům."
BTW Hrál jsem v několika kasinech s podobnou varovnou zprávou v recenzi casino.guru, ale nikdy s tím nemám problém.
Nyní fakta:
V lemon.casinu
"hra hráče bude posouzena z hlediska jakýchkoli neobvyklých herních vzorů " a "Pokud Lemon Casino určí nepravidelnou hru, kasino si vyhrazuje právo ponechat si výběry a/nebo zrušit všechny výhry" (článek 10 v T&C).
Navíc není objasněno, co se považuje za „neobvyklé".
Máme případ. I Váš reklamační specialista mou reklamaci zamítl, ale jak vidím, ani on si nebyl jistý výkladem některých bodů pravidel. Navíc odmítl vykládat pravidla doslovně ve prospěch pochybných a spekulativních a domnělých argumentů kasina. O posouzení případu teď psát nebudu - to je jiné téma, ale faktem zůstává. V pravidlech kasina jsou články, které jsou zjevně zavádějící, mají dvojí význam a vedou k různým výkladům. To je jednoznačné a kategorické a pokud někdo bude tvrdit opak, omlouvám se, ale budu si jist, že má vůči kasinu „zvláštní zacházení". Vzhledem k tomu, že tento dvojí význam nepochází pouze z textů v T&C, ale je také používán tímto kasinem, samozřejmě ve svůj vlastní prospěch. Tohle je velký, velký problém. Za jeden z pádných důvodů bych označil přidání Mnoho trestných bodů v recenzi.
A casino.guru to považují za „spravedlivé". Odvažuje se někdo pochybovat?))
Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina.
V roce 2024 vidím 17 stížností. Možná lépe víte, zda je toto množství vysoké nebo nízké.
-Zvažovali jsme také další faktory, které měly neutrální dopad na index bezpečnosti kasina
Dobře. Přidal bych nízký limit sázky 2EU při sázení bonusu spolu s absencí jakéhokoli softwarového řešení, které může snadno omylem vést ke ztrátám, i když si hráč jasně pamatuje pravidlo maximální sázky. Toto kasino s potěšením zabaví váš zůstatek 10000Eu, pokud jste byť jen jednou omylem klikli na 2,5 EUR. Dělají to pravidelně, jak vidím v některých uživatelských recenzích (nejen zde). Je tu někdo, kdo si nemyslí, že je to extrémně nebezpečné?
Pamatuji si, že v mnohem menších kasinech, kolik času nebylo povoleno vložit velkou sázku (hra se právě zastavila), když jsem omylem překročil maximum - software to nedovolil. Dokonce mám vážné pochybnosti o tom, že lemon.casino to záměrně neřeší na softwarové úrovni, aby mělo více šancí na zabavení výher. Opravdu nemám důvod si to myslet?
BTW ve vaší recenzi je maximální vsazená částka uvedena 2,5Eu, což také svědčí o tom, že recenzent nevěnoval náležitou pozornost detailům.
+ v mnoha recenzích casino.guru vidím varování o nízkých limitech výběru. Pt.9 T&Cs of lemon.casino, maximální limit pro výběr hotovosti je zmíněn 2500... A není zde žádné vysvětlení, zda se jedná o jednorázový, týdenní, měsíční nebo celoživotní limit). Alespoň není jasné...
Není to dost na to, abyste pochybovali o platnosti vaší recenze?
Ó. O licenci. Možná se mýlím, ale také si pamatuji, že jste v některých svých recenzích zmínil „pasivní regulátor" jako trestný bod. Toto kasino má však nejhorší regulátor v nejhorší oblasti - Curaçao Interactive Licensing NV (CIL) 5536/JAZ. Nejhorší dokonce na Curaçau. CIL - dokonce nemá žádné webové stránky a někteří chytří recenzenti zcela oprávněně dávají rovnítko mezi přítomnost licence CIL a absenci licence vůbec... U nich nemáte šanci na online řešení, protože nejsou online) .. není to důvod alespoň zmínit v recenzi?
Takže nějaké detaily. Toto kasino má velmi vysoký index bezpečnosti v casino.guru..
OK. Let's be more exact considered to casino.guru review to this exact casino.
Everyone can see and read your methodology but how the rating is calculated according to your methodology it's a big big mystery.
Maybe you're right about something. Because I often clearly notice details that 98 out of 100 people don't pay attention to- my statements sometimes may seem unfounded. Maybe that's why it seems to me that your reviews are biased, but this may be due to banal miscalculations by your reviewers. Now more specifics
Let's review some points and some criterias, then me and some imbecile gamblers like me may understand your logic in your review
- Medium-sized casino, based on our research and estimates.
Agree. Even more, according to visitors quantity I checked it is near to be "large". BTW. According to my analysis, visitors quantity (or "casino size") is the basic in criteria in your reviews.
-We consider the casino's T&Cs to be
fair...
I'm afraid your ideas about what is "fair" don't coincide with mine.
In some OTHER casinos reviews we may see this note: "Unfair terms and conditions
This casino forbids certain betting patterns or strategies when playing with bonus funds, but we have not witnessed this rule being used against players yet."
BTW I played in several casinos with similar warning message in casino.guru review, but Never have problem with that.
Now the facts:
In lemon.casino
"player gameplay will be assessed for any unusual playing patterns", and "If Lemon Casino determines irregular gameplay, the casino reserves the right to retain withdrawals and/or cancel all winnings" (claus 10 in T&Cs).
Even more, there is no clarification what considered as "unusual".
We do have a case. Even your complaint specialist rejected my complaint, but as I see he also was not sure regarding the interpretation of some points of the rules. Moreover, he refused to interpret the rules literally in favor of dubious and speculative and conjectural arguments of the casino. I will not write about the consideration of the case now - this is another topic, but the fact remains. There are articles in the casino rules that are clearly misleading, have a double meaning and give rise to different interpretations. This is unambiguous and categorical and if someone will argue the opposite, I apologize, but I will be sure that he have "special treatment" to casino. Considering that, the double meaning is not just comes from the texts in the T&Cs but also applied by this casino, of course, for its own benefit. This is a big, big issue. I would call one of the compelling reasons to add Many penalty points in the review.
And casino.guru consider it's rules "fair". Does anyone dare to doubt?))
No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size.
I see 17 complaints in 2024. You may know better if is this quantity is high or low.
-We also considered other factors, which had a neutral impact on the casino's Safety Index
Ok. I would add the low bet limit of 2EU when wagering the bonus together with absence of any software solution which can easily lead to losses by mistake even a gambler clearly remember the maximum bet rule. This casino with pleasure will confiscate your 10000Eu balance if you even one single time clicked 2.5 EUR by mistake. They do it regularly as I see in some user reviews (not only here). Is there anybody who doesn't think that this is extremely unsafe??
I remember, that in much smaller casinos how much time a big bet was Not allowed to be placed (the game just stopped) when by mistake I exceeded maximum - software didn't allow. I even have serious doubts that lemon.casino intentionally doesn't solve this at software level to have more chances to confiscate winnings. Don't I have any reasons to think so, really?
BTW in your review the maximum bet amount is mentioned 2,5Eu, which also speaks that reviewer didn't pay proper attention to details.
+ in many casino.guru reviews I can see warnings about low withdrawal limits. Pt.9 T&Cs of lemon.casino the maximum cash out limit is mentioned 2500... And there is not clarification is this one time, weekly, monthly or a lifetime limit). At least not clear...
Isn't this enough to doubt the validity of your review?
Oh. About license. I may be wrong, but I remember also in some of your reviews you mentioned "Passive regulator" as a penalty point. However this casino has the worst regulator in the worst field - Curaçao Interactive Licensing N.V. (CIL) 5536/JAZ. The worst even in Curaçao. CIL - even doesn't have any website, and some smart reviewers quite rightly equate presence of CIL license with the absence of a license at all... You don't have a chance for online solution with them because they are not online).. isn't it a reason at least to mention in review?
So some details. This casino has very high Safety Index in casino.guru..
- Social Media & Community Specialist