Souhlasím. Doufám, že se vám také podaří odstoupit do pátku jak jste zmínil a nebudou v této situaci žádné další problémy.
Držíme palce 🤞
I agree. I hope that you will also manage to withdraw by Friday as you mentioned and there will be no further problems in this situation.
Fingers crossed 🤞
Ano, můj malý výběr byl okamžitě potvrzen, ale jsem si jistý, že mají ruční kontrolu, jakmile dosáhne určité částky, a začal jsem být velmi netrpělivý, pokud jde o dlouhé procesy výběru, protože kasina, ve kterých pravidelně hraji, mají okamžité potvrzení bez ohledu na částku.
I když když o tom přemýšlím, nevzpomínám si, že bych na Kineko dělal nějaké KYC a ještě jsem dostal zaplaceno.
(Ani jsem neprovedl žádný vklad)
Yes my small withdrawal was instantly confirmed but I'm sure they have manual review as soon as it reaches a certain amount and I have became very impatient when it comes to long withdrawal processes as the Casinos I am regularly playing at have instant confirmation regardless of the amount.
Although When I think about it I can't recall doing any KYC whatsoever on Kineko and still got paid.
(Haven't made any deposit either)
Podpora od kineko poslala vývojáři v neděli zprávu a já jsem se ho zeptal, jestli odpověděli dnes, ale v pátek stále žádná stížnost na odpověď nebude. Nechápu, proč mi nemůžou říct, v čem je problém.
The support from kineko send the dev a message on Sunday and I asked him if they had replied today but still no answer complaint wil be made Friday. I don’t understand why they can’t just tell me wat the problem is.
Ano, můj malý výběr byl okamžitě potvrzen, ale jsem si jistý, že mají ruční kontrolu, jakmile dosáhne určité částky, a začal jsem být velmi netrpělivý, pokud jde o dlouhé procesy výběru, protože kasina, ve kterých pravidelně hraji, mají okamžité potvrzení bez ohledu na částku.
I když když o tom přemýšlím, nevzpomínám si, že bych na Kineko dělal nějaké KYC a ještě jsem dostal zaplaceno.
(Ani jsem neprovedl žádný vklad)
Yes my small withdrawal was instantly confirmed but I'm sure they have manual review as soon as it reaches a certain amount and I have became very impatient when it comes to long withdrawal processes as the Casinos I am regularly playing at have instant confirmation regardless of the amount.
Although When I think about it I can't recall doing any KYC whatsoever on Kineko and still got paid.
(Haven't made any deposit either)
Je tedy v pořádku, pokud jste dosud prováděli pouze výběry bez jakýchkoliv vkladů. Tím se nemůže pochlubit mnoho hráčů.
Co se týče ověřování, tak je z mého pohledu dost zvláštní, že jsi doposud žádné dělat nemusel.
Měli jste v kasinu několik výběrů?
So it's fine if you've only made withdrawals so far without making any deposits. Not many players can boast of that.
As far as verification is concerned, it's quite strange from my point of view that you haven't had to do any so far.
Have you had several withdrawals in the casino ?
Podpora od kineko poslala vývojáři v neděli zprávu a já jsem se ho zeptal, jestli odpověděli dnes, ale v pátek stále žádná stížnost na odpověď nebude. Nechápu, proč mi nemůžou říct, v čem je problém.
The support from kineko send the dev a message on Sunday and I asked him if they had replied today but still no answer complaint wil be made Friday. I don’t understand why they can’t just tell me wat the problem is.
Taky se mi to zdá nerozumné, ale pokud to neudělají, tak přesně jak jsi napsal, bude nejlepší podat stížnost.
Uvidíme, jestli do té doby nedostaneme normální odpověď od kasina.
It also seems unreasonable to me, but if they don't, then just as you wrote, the best thing to do will be file a complaint.
Let's see if we can't get a normal response from the casino by then.
To je skvělé. 😁✌
Před chvílí jsem psal hráči, který také potvrdil, že své výhry získal v jiném kasinu. Takže to vypadá na šťastný den. Je skvělé, když se věci konečně vyřeší bez dalších problémů.
Doufám, že si své výhry užijete.
Každopádně si myslíte, že toto kasino stále stojí za vyzkoušení? 😊
That's perfect. 😁✌
A while ago I wrote to a player who also confirmed that he got his winnings at another casino. So it looks like a happy day. It's great when things finally get sorted out without any more problems arising.
I hope you enjoy your winnings.
Anyway, do you think this casino is still worth a try ? 😊
Toto kasino nikomu nestojí za čas, odkládají nyní můj výběr 200 usd od včerejška toto kasino je nejpomalejší krypto kasino všech dob Poté, co dostanu svých 200 usd, už zde nikdy nebudu hrát Doporučuji, aby zde nikdo nehrál tolik jiných a lepších kasin, takže dobře si rozmyslete, než zde uložíte.
This casino is worth no one’s time they delay now my withdrawal of 200usd since yesterday this casino is the slowest crypto casino ever Afther I get my 200usd il never play here again I recommend no one too play here so many other and better casinos out there so think good before u deposit here.
Hmm. Je vaše situace stále v pohybu a váš výběr čeká na vyřízení nebo jste již své peníze obdrželi se zpožděním?
Myslím, že když už jsme jeden problém s tímto kasinem společně řešili, bylo by asi dobrý nápad zde nehrát, když se budou stále objevovat. Říká se "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky" a myslím, že toto rčení je ve vašem případě obzvláště vhodné.
Doufám, že v budoucnu budete mít lepší zkušenosti.
Hmm. Is your situation still in flux and your withdrawal is pending or have you already received your money only belatedly ?
I think that since we have already dealt with one problem with this casino together, it would probably be a good idea not to play here if they keep popping up. They say "you can't step in the same river twice" and I think that this saying is particularly appropriate in your case.
I hope you will have better experiences in the future.
Jak dlouho trvalo, než jste dostali kryptoplatbu? Řekl bych, že čísla fungují jako nejlepší ukázka pro ostatní, ale další komentář nechám na vás.
Jsem rád, že můžeš jít dál. 🙂
How long did it take for you to get the crypto payment? I'd say numbers work as the best demonstration for others, but I'll leave a further comment on you.
I'm glad you can move on though. 🙂
Dobrý den, vážení členové a tým Casino Guru,
Také jsem narazil na problém s tímto operátorem. Vzhledem k tomu, že můj případ spadá do oblasti sportovního sázení, chápu, že nemusí plně spadat do rozsahu vaší odbornosti, ale doufám, že mu přesto věnujete svou pozornost.
Služby tohoto operátora využívám od listopadu loňského roku a donedávna jsem neměl žádné problémy. Do dnešního dne jsem provedl 5 úspěšných výběrů (soubor přikládám), přičemž doba vyřízení dosahuje max. 2-3 dnů.
Můj poslední výběr, zaregistrovaný 15. srpna, byl zpožděn a operátora jsem kontaktoval třikrát a dostal jsem vyhýbavé odpovědi, že to zkontrolují. Nyní vidím, že ostatní uživatelé ve stejném období čelili zpoždění ve svých žádostech o výběr. Můj výběr byl 2 000 $, kromě toho jsem měl zbývající zůstatek dalších 2 656,43 $.
Po 4 dnech jsem si všiml, že můj zůstatek je 0 (nula) a našel zprávu od operátora, kterou zde uvádím.
Opatření, které proti mně podnikli, spočívalo ve zrušení žádosti o výběr a zrušení mých výherních sázek z doby asi před 3 měsíci. Všechny mé sázky byly uzavřeny na fotbalové zápasy v hlavních evropských ligách. Celá moje sázková činnost nedává absolutně žádný důvod k podezření z jakéhokoli nekalého jednání, které by mohlo být potenciálně sankcionováno.
Vidím ambice této společnosti vytvořit platformu DeFi a představit vlastní token. To naznačuje, že by se měli snažit získat důvěru svých uživatelů všemi možnými způsoby.
Chápu krizi likvidity, do které se zjevně dostali, ale toto je v sázkařském průmyslu bezprecedentní případ. Jejich jednání je neprofesionální a může být dokonce kvalifikováno jako „nezákonné", protože porušuje základní požadavky jejich licence, související s poskytováním bezpečného herního prostředí.
Protestoval jsem proti jejich jednání podáním stížnosti jejich vedení, ale na vyřízení stížnosti uplynulo více než regulovaných 7 dní a nedostal jsem žádnou odpověď.
Budu muset podat stížnost na web ADR, který řeší případy sportovních sázek. Mohl by však Casino Guru ve své funkci uznávané autority tyto lidi kontaktovat a vyzvat je, aby přehodnotili své činy? Mohl bych počkat ještě několik dní, než postoupím svou stížnost ke kompetentnímu zprostředkovateli sportovních sázek.
Předem vám děkuji za pozornost a pomoc. Netrpělivě očekávám váš názor na věc.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Dobrý den, na úvod bych rád řekl, že mě vaše situace docela mrzí. Jelikož se však zabýváme online kasiny a nemáme žádné odborníky na sportovní sázení a já mezi ně nepatřím a ani nemáme pobočku, není možné, abychom zaujali relevantní stanovisko ohledně vašeho pouzdro.
Myslím si však, že co se týče vámi zmiňované stížnosti, po přečtení vašeho příspěvku bych vám doporučil zkusit nějaký renomovaný web, kde se na váš případ mohou podrobně podívat a posoudit vaši situaci. Myslím, že bych mohl pomoci alespoň tím, že bych navrhl nějaké stránky, kde byste mohli otevřít stížnost. Zde jsou odkazy, kde to můžete udělat:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Doufám, že Vám to alespoň trochu pomůže a budu rád, když nám dáte vědět, jak Váš případ probíhá nebo jak dopadl, když se rozhodnete podat stížnost. Bylo by to možné?
Hi, I would like to start by saying that I am quite sorry about your situation. However, since we are dealing with online casinos and we don't have any experts in sports betting and I am not one of them and we also don't have a branch, it is not possible for us to take a relevant opinion regarding your case.
However, I think that as far as the complaint you mentioned is concerned, after reading your post, I would recommend that you try some reputable site where they can look at your case in detail and assess your situation. I think I could at least help by suggesting some sites where you could open a complaint. Here are the links where you can do so:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope this will help you at least a little and I would be glad if you could let us know how your case is going or how it turned out when you decide to file a complaint. Would that be possible ?
Jsem tak rád, že už nehazarduji a vyhráváte a ani nemůžete získat výhry špinavý průmysl
im so glad i dont gamble anymore u win and u cant even get ur winnings filthy industry
Myslím, že je to asi nejlepší řešení, protože když to nebudete hrát s rozumem, může to dopadnout dost špatně.
Pokud však již někdo hraje, je vždy nejlepší zkontrolovat kasino, kam se hráč chystá vložit, protože tam vkládá své peníze.
Doufám, že vám to vydrží co nejdéle. Alespoň nebudete muset řešit podobné problémy, ne?
I think that's probably the best solution, because if you don't play it wisely, it can end up being pretty bad.
However, if someone is already playing, it is always best to check the casino where the player is going to deposit, because that's where he puts his money.
I hope that it will last you as long as possible. At least you won't have to deal with similar problems, right?
Ahoj Jaro!
Věřím, že pro vás osobně i pro celou komunitu bude zajímavé dozvědět se o pokračování mého případu.
Podal jsem stížnost společnosti Askgamblers, kterou můžete vidět na tomto odkazu:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Pokud se odkaz neotevře, přejděte na stránku Askgamblers, najděte Kineko a přejděte na konec stránky - existují stížnosti.
Nepotřebuji věci převyprávět souhrnně, protože celý případ lze přečíst za 5 minut.
Myslím, že i pro amatéry v oblasti sportovního sázení je vše jasné. Podařilo se mi lokalizovat „skupinu kryptonadšenců", kteří plánují proměnit Kineko v prosperující platformu DeFi s vlastním tokenem a přilákat prostředky investorů formou tzv. „Stakingu". Ale bohužel s takovou morálkou a podobným jednáním, jaké je popsáno ve stížnosti, bude pro ně dost těžké své dobré úmysly realizovat. Zdržím se kvalifikace jednání lidí z Kineko, stejně jako prozrazení jakýchkoli osobních informací o nich. Právní firma v jejich zemi mě ujistila, že pokud neobdržím své finanční prostředky, mohu jako oběť podvodu nahlásit trestný čin jejich policii. V tomto případě jim offshore krytí - Sunseven NV, nepomůže vyhnout se vyšetřování a vyvodit trestní odpovědnost.
Hello Jaro!
I believe that for you personally, and for the whole community, it will be interesting to learn the continuation of my case.
I have filed a complaint with Askgamblers which can be seen at this link:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
If the link does not open, go to the Askgamblers site, find Kineko and scroll to the bottom of the page - there are complaints.
I don't need to retell things in summary because the whole case can be read in 5 minutes.
I think everything is clear even for amateurs in the field of sports betting. I was able to localize a "group of crypto enthusiasts" who plan to turn Kineko into a prosperous DeFi platform with its own token and attract investors' funds in the form of the so-called "Staking". But unfortunately, with such morals and similar actions to those described in the complaint, it will be quite difficult for them to realize their good intentions. I will refrain from qualifying the actions of the people of Kineko, as well as divulging any personal information about them. A law firm in their country has assured me that if I do not receive my funds, as a victim of fraud I can report a crime to their police. In this case, the offshore cover - Sunseven N.V., will not help them avoid investigation and incur criminal liability.
Ahoj a díky za informativní příspěvek. Myslím, že taková věc je rozhodně vítaná a užitečná i pro ostatní hráče, protože odráží vaše zkušenosti. Děkuji také za odkaz, protože si ho nyní mohou přečíst i ostatní.
Pokud jste tedy své prostředky neobdrželi, bylo by možné nám dát opět vědět, jak to jde?
Hi and thanks for the informative post. I think this kind of thing is definitely welcome and useful for other players as well, as it reflects your experience. Thanks also for the link, as now others can read it too.
Therefore, if you haven't received your funds, would it be possible to let us know how it goes again ?
Ahoj opět Jaro!
Myslím, že vás bude zajímat znovu se podívat na URL, kterou jsem již zveřejnil před 2 měsíci, a sledovat případ až do konce:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Kineko jednoduše spor opustilo a stížnost byla uzavřena jako „Nevyřešeno".
Vyplnil jsem a podal stížnost na regulátor (Antilephone NV) stanoveným postupem, ale už měsíc mi nepřišla odpověď.
Vidím, že váš kolega Michal ukončil stížnost na vašem webu, přičemž Kineko souhlasilo, že v průběhu let zaplatí značnou částku dlužnou hráči z Norska:
https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experience-continued-withdrawal
Záměr Kineko zůstat na trhu mě vede k přesvědčení, že po soudním sporu s nimi budu moci být spokojen. Počkám tedy ještě chvíli na zásah regulátora, pak budu nucen vyhledat vhodného právníka. Pokud máte na mysli právníka/firmu, se kterou byste tradičně spolupracovali na Curaçau, ocenil bych, kdybyste mi poslali zprávu na jejich kontaktní údaje.
Hello again Jaro!
I think you will be interested to look again at the URL I already posted 2 months ago and follow the case to the end:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Kineko simply left the dispute and the complaint was closed as "Unresolved".
I filled out and submitted a complaint to the regulator (Antilephone N.V.) according to the established procedure, but I have not received an answer for a month now.
I see that your colleague Michal has brought to an end a complaint on your site, with Kineko agreeing to pay over years a substantial sum owed to a player from Norway:
https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experiencing-continued-withdrawal
Kineko's intention to stay in the market leads me to believe that after a lawsuit against them, I will be able to be satisfied. So I will wait a little longer for the regulator to intervene, then I will be forced to seek a suitable lawyer. If you have a lawyer/firm in mind to traditionally work with in Curaçao, I would appreciate it if you could message me their contact details.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.