FórumKasinaKineko Casino - všeobecná diskuze

Kineko Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od FunkyDuck
|
9109 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Ano, můj malý výběr byl okamžitě potvrzen, ale jsem si jistý, že mají ruční kontrolu, jakmile dosáhne určité částky, a začal jsem být velmi netrpělivý, pokud jde o dlouhé procesy výběru, protože kasina, ve kterých pravidelně hraji, mají okamžité potvrzení bez ohledu na částku.

I když když o tom přemýšlím, nevzpomínám si, že bych na Kineko dělal nějaké KYC a ještě jsem dostal zaplaceno.

(Ani jsem neprovedl žádný vklad)

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podpora od kineko poslala vývojáři v neděli zprávu a já jsem se ho zeptal, jestli odpověděli dnes, ale v pátek stále žádná stížnost na odpověď nebude. Nechápu, proč mi nemůžou říct, v čem je problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, můj malý výběr byl okamžitě potvrzen, ale jsem si jistý, že mají ruční kontrolu, jakmile dosáhne určité částky, a začal jsem být velmi netrpělivý, pokud jde o dlouhé procesy výběru, protože kasina, ve kterých pravidelně hraji, mají okamžité potvrzení bez ohledu na částku.

I když když o tom přemýšlím, nevzpomínám si, že bych na Kineko dělal nějaké KYC a ještě jsem dostal zaplaceno.

(Ani jsem neprovedl žádný vklad)

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je tedy v pořádku, pokud jste dosud prováděli pouze výběry bez jakýchkoliv vkladů. Tím se nemůže pochlubit mnoho hráčů.

Co se týče ověřování, tak je z mého pohledu dost zvláštní, že jsi doposud žádné dělat nemusel.

Měli jste v kasinu několik výběrů?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Podpora od kineko poslala vývojáři v neděli zprávu a já jsem se ho zeptal, jestli odpověděli dnes, ale v pátek stále žádná stížnost na odpověď nebude. Nechápu, proč mi nemůžou říct, v čem je problém.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Taky se mi to zdá nerozumné, ale pokud to neudělají, tak přesně jak jsi napsal, bude nejlepší podat stížnost.

Uvidíme, jestli do té doby nedostaneme normální odpověď od kasina.

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Vyplatilo se počkat!

Automaticky přeloženo:
satankid22
před rokem

To je skvělé. 😁✌

Před chvílí jsem psal hráči, který také potvrdil, že své výhry získal v jiném kasinu. Takže to vypadá na šťastný den. Je skvělé, když se věci konečně vyřeší bez dalších problémů.

Doufám, že si své výhry užijete.

Každopádně si myslíte, že toto kasino stále stojí za vyzkoušení? 😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Toto kasino nikomu nestojí za čas, odkládají nyní můj výběr 200 usd od včerejška toto kasino je nejpomalejší krypto kasino všech dob Poté, co dostanu svých 200 usd, už zde nikdy nebudu hrát Doporučuji, aby zde nikdo nehrál tolik jiných a lepších kasin, takže dobře si rozmyslete, než zde uložíte.

Automaticky přeloženo:
satankid22
před rokem

Hmm. Je vaše situace stále v pohybu a váš výběr čeká na vyřízení nebo jste již své peníze obdrželi se zpožděním?

Myslím, že když už jsme jeden problém s tímto kasinem společně řešili, bylo by asi dobrý nápad zde nehrát, když se budou stále objevovat. Říká se "nevstoupíš dvakrát do stejné řeky" a myslím, že toto rčení je ve vašem případě obzvláště vhodné.

Doufám, že v budoucnu budete mít lepší zkušenosti.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Vše vyřešeno, ale stále špatné kasino

Automaticky přeloženo:
satankid22
před rokem

Jak dlouho trvalo, než jste dostali kryptoplatbu? Řekl bych, že čísla fungují jako nejlepší ukázka pro ostatní, ale další komentář nechám na vás.

Jsem rád, že můžeš jít dál. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den, vážení členové a tým Casino Guru,


Také jsem narazil na problém s tímto operátorem. Vzhledem k tomu, že můj případ spadá do oblasti sportovního sázení, chápu, že nemusí plně spadat do rozsahu vaší odbornosti, ale doufám, že mu přesto věnujete svou pozornost.

Služby tohoto operátora využívám od listopadu loňského roku a donedávna jsem neměl žádné problémy. Do dnešního dne jsem provedl 5 úspěšných výběrů (soubor přikládám), přičemž doba vyřízení dosahuje max. 2-3 dnů.

file

Můj poslední výběr, zaregistrovaný 15. srpna, byl zpožděn a operátora jsem kontaktoval třikrát a dostal jsem vyhýbavé odpovědi, že to zkontrolují. Nyní vidím, že ostatní uživatelé ve stejném období čelili zpoždění ve svých žádostech o výběr. Můj výběr byl 2 000 $, kromě toho jsem měl zbývající zůstatek dalších 2 656,43 $.

Po 4 dnech jsem si všiml, že můj zůstatek je 0 (nula) a našel zprávu od operátora, kterou zde uvádím.

file

Opatření, které proti mně podnikli, spočívalo ve zrušení žádosti o výběr a zrušení mých výherních sázek z doby asi před 3 měsíci. Všechny mé sázky byly uzavřeny na fotbalové zápasy v hlavních evropských ligách. Celá moje sázková činnost nedává absolutně žádný důvod k podezření z jakéhokoli nekalého jednání, které by mohlo být potenciálně sankcionováno.

Vidím ambice této společnosti vytvořit platformu DeFi a představit vlastní token. To naznačuje, že by se měli snažit získat důvěru svých uživatelů všemi možnými způsoby.

Chápu krizi likvidity, do které se zjevně dostali, ale toto je v sázkařském průmyslu bezprecedentní případ. Jejich jednání je neprofesionální a může být dokonce kvalifikováno jako „nezákonné", protože porušuje základní požadavky jejich licence, související s poskytováním bezpečného herního prostředí.

Protestoval jsem proti jejich jednání podáním stížnosti jejich vedení, ale na vyřízení stížnosti uplynulo více než regulovaných 7 dní a nedostal jsem žádnou odpověď.

Budu muset podat stížnost na web ADR, který řeší případy sportovních sázek. Mohl by však Casino Guru ve své funkci uznávané autority tyto lidi kontaktovat a vyzvat je, aby přehodnotili své činy? Mohl bych počkat ještě několik dní, než postoupím svou stížnost ke kompetentnímu zprostředkovateli sportovních sázek.


Předem vám děkuji za pozornost a pomoc. Netrpělivě očekávám váš názor na věc.

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před rokem

Dobrý den, na úvod bych rád řekl, že mě vaše situace docela mrzí. Jelikož se však zabýváme online kasiny a nemáme žádné odborníky na sportovní sázení a já mezi ně nepatřím a ani nemáme pobočku, není možné, abychom zaujali relevantní stanovisko ohledně vašeho pouzdro.

Myslím si však, že co se týče vámi zmiňované stížnosti, po přečtení vašeho příspěvku bych vám doporučil zkusit nějaký renomovaný web, kde se na váš případ mohou podrobně podívat a posoudit vaši situaci. Myslím, že bych mohl pomoci alespoň tím, že bych navrhl nějaké stránky, kde byste mohli otevřít stížnost. Zde jsou odkazy, kde to můžete udělat:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že Vám to alespoň trochu pomůže a budu rád, když nám dáte vědět, jak Váš případ probíhá nebo jak dopadl, když se rozhodnete podat stížnost. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jsem tak rád, že už nehazarduji a vyhráváte a ani nemůžete získat výhry špinavý průmysl

Automaticky přeloženo:
satankid22
před rokem

Myslím, že je to asi nejlepší řešení, protože když to nebudete hrát s rozumem, může to dopadnout dost špatně.

Pokud však již někdo hraje, je vždy nejlepší zkontrolovat kasino, kam se hráč chystá vložit, protože tam vkládá své peníze.

Doufám, že vám to vydrží co nejdéle. Alespoň nebudete muset řešit podobné problémy, ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro!


Věřím, že pro vás osobně i pro celou komunitu bude zajímavé dozvědět se o pokračování mého případu.

Podal jsem stížnost společnosti Askgamblers, kterou můžete vidět na tomto odkazu:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Pokud se odkaz neotevře, přejděte na stránku Askgamblers, najděte Kineko a přejděte na konec stránky - existují stížnosti.

Nepotřebuji věci převyprávět souhrnně, protože celý případ lze přečíst za 5 minut.

Myslím, že i pro amatéry v oblasti sportovního sázení je vše jasné. Podařilo se mi lokalizovat „skupinu kryptonadšenců", kteří plánují proměnit Kineko v prosperující platformu DeFi s vlastním tokenem a přilákat prostředky investorů formou tzv. „Stakingu". Ale bohužel s takovou morálkou a podobným jednáním, jaké je popsáno ve stížnosti, bude pro ně dost těžké své dobré úmysly realizovat. Zdržím se kvalifikace jednání lidí z Kineko, stejně jako prozrazení jakýchkoli osobních informací o nich. Právní firma v jejich zemi mě ujistila, že pokud neobdržím své finanční prostředky, mohu jako oběť podvodu nahlásit trestný čin jejich policii. V tomto případě jim offshore krytí - Sunseven NV, nepomůže vyhnout se vyšetřování a vyvodit trestní odpovědnost.

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před rokem

Ahoj a díky za informativní příspěvek. Myslím, že taková věc je rozhodně vítaná a užitečná i pro ostatní hráče, protože odráží vaše zkušenosti. Děkuji také za odkaz, protože si ho nyní mohou přečíst i ostatní.

Pokud jste tedy své prostředky neobdrželi, bylo by možné nám dát opět vědět, jak to jde?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Ahoj opět Jaro!


Myslím, že vás bude zajímat znovu se podívat na URL, kterou jsem již zveřejnil před 2 měsíci, a sledovat případ až do konce:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back

Kineko jednoduše spor opustilo a stížnost byla uzavřena jako „Nevyřešeno".


Vyplnil jsem a podal stížnost na regulátor (Antilephone NV) stanoveným postupem, ale už měsíc mi nepřišla odpověď.

Vidím, že váš kolega Michal ukončil stížnost na vašem webu, přičemž Kineko souhlasilo, že v průběhu let zaplatí značnou částku dlužnou hráči z Norska:


https://casino.guru/kineko-casino-player-is-experience-continued-withdrawal


Záměr Kineko zůstat na trhu mě vede k přesvědčení, že po soudním sporu s nimi budu moci být spokojen. Počkám tedy ještě chvíli na zásah regulátora, pak budu nucen vyhledat vhodného právníka. Pokud máte na mysli právníka/firmu, se kterou byste tradičně spolupracovali na Curaçau, ocenil bych, kdybyste mi poslali zprávu na jejich kontaktní údaje.

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před 11 měsíci

Ahoj a ještě jednou děkuji za aktuální informace o tomto případu. Rozhodně si nemyslím, že je správné, aby kasino nechalo vaši stížnost tak a nic se nakonec nevyřešilo.

Z toho, co jste napsal, však vidím, že jste stížnost eskaloval regulátorovi, ale dosud jste nedostal odpověď. Pokud od nich nějaký dostanete, určitě nám dejte vědět, co vám odepsali.

Když to nevyjde, taky jsem slyšel, že zkusíš právníka. Myslím, že je potřeba vyzkoušet všechny možnosti, ze kterých máte na výběr. Bohužel nemám kontakt, který potřebujete, takže se omlouvám, ale nemám vám co dát.

Každopádně budu držet palce, ať se vaše situace vyřeší a nakonec se dostanete ke spravedlivému řešení. Pokud se objeví nějaké nové informace, budu tady a můžete mi dát vědět. Zkřížené prsty. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Drž se dál od tohoto blbého kasina. Podle mě je všechno falešné, promo akce a úplně všechno, v turnaji skončil na 2. místě a čemu můžete věřit, nedostal jsem žádné peníze

Automaticky přeloženo:
Bicunbicun
před 5 měsíci

Dobrý den, předpokládám, že jste již kontaktovali podporu s tím, co se stalo. Řekli vám, co je špatně a v čem je problém? Proč ti nedali cenu za 2. místo?

Pokud si nevíte rady a máte nárok na peníze z turnaje, pak můžete podat stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci a vše prošetřit.

Co říkáš ?

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky