Dobrý den, vážení členové a tým Casino Guru,
Také jsem narazil na problém s tímto operátorem. Vzhledem k tomu, že můj případ spadá do oblasti sportovního sázení, chápu, že nemusí plně spadat do rozsahu vaší odbornosti, ale doufám, že mu přesto věnujete svou pozornost.
Služby tohoto operátora využívám od listopadu loňského roku a donedávna jsem neměl žádné problémy. Do dnešního dne jsem provedl 5 úspěšných výběrů (soubor přikládám), přičemž doba vyřízení dosahuje max. 2-3 dnů.
Můj poslední výběr, zaregistrovaný 15. srpna, byl zpožděn a operátora jsem kontaktoval třikrát a dostal jsem vyhýbavé odpovědi, že to zkontrolují. Nyní vidím, že ostatní uživatelé ve stejném období čelili zpoždění ve svých žádostech o výběr. Můj výběr byl 2 000 $, kromě toho jsem měl zbývající zůstatek dalších 2 656,43 $.
Po 4 dnech jsem si všiml, že můj zůstatek je 0 (nula) a našel zprávu od operátora, kterou zde uvádím.
Opatření, které proti mně podnikli, spočívalo ve zrušení žádosti o výběr a zrušení mých výherních sázek z doby asi před 3 měsíci. Všechny mé sázky byly uzavřeny na fotbalové zápasy v hlavních evropských ligách. Celá moje sázková činnost nedává absolutně žádný důvod k podezření z jakéhokoli nekalého jednání, které by mohlo být potenciálně sankcionováno.
Vidím ambice této společnosti vytvořit platformu DeFi a představit vlastní token. To naznačuje, že by se měli snažit získat důvěru svých uživatelů všemi možnými způsoby.
Chápu krizi likvidity, do které se zjevně dostali, ale toto je v sázkařském průmyslu bezprecedentní případ. Jejich jednání je neprofesionální a může být dokonce kvalifikováno jako „nezákonné", protože porušuje základní požadavky jejich licence, související s poskytováním bezpečného herního prostředí.
Protestoval jsem proti jejich jednání podáním stížnosti jejich vedení, ale na vyřízení stížnosti uplynulo více než regulovaných 7 dní a nedostal jsem žádnou odpověď.
Budu muset podat stížnost na web ADR, který řeší případy sportovních sázek. Mohl by však Casino Guru ve své funkci uznávané autority tyto lidi kontaktovat a vyzvat je, aby přehodnotili své činy? Mohl bych počkat ještě několik dní, než postoupím svou stížnost ke kompetentnímu zprostředkovateli sportovních sázek.
Předem vám děkuji za pozornost a pomoc. Netrpělivě očekávám váš názor na věc.
Hello respected members and the Casino Guru team,
I too have encountered a problem with this operator. Since my case pertains to the realm of sports betting, I understand that it might not fully fall within the scope of your expertise, but I am hopeful that you would still give it your attention.
I have been using the services of this operator since November last year and had not experienced any problems until recently. To date, I have made 5 successful withdrawals (I am attaching the file), with the processing time reaching up to a maximum of 2-3 days.
My last withdrawal, registered on August 15th, was delayed, and I contacted the operator three times, receiving evasive answers that they would check on it. Now I see that other users have faced delays in their withdrawal requests during the same period. My withdrawal was for $2,000, in addition to which I had a remaining balance of another $2,656.43.
After 4 days, I noticed that my balance was 0 (zero) and found a message from the operator, which I am including here.
The action they took against me was to cancel the withdrawal request and void my winning bets from about 3 months ago. All my bets were placed on soccer matches in the major European leagues. My entire betting activity gives absolutely no grounds for suspecting any malpractice that might potentially be sanctioned.
I see the ambitions of this company to create a DeFi platform and introduce their own token. This suggests that they should strive to earn the trust of their users in every possible way.
I do understand the liquidity crisis they have apparently fallen into, but this is an unprecedented case in the betting industry. Their actions are unprofessional and can even be qualified as "illegal", as they violate the basic requirements of their license, related to providing a safe gaming environment.
I protested their actions by filing a complaint with their management, but it has been more than the regulated 7 days for complaint processing, and I have received no response.
I will have to file a complaint about the case with an ADR site that handles sports betting cases. However, could Casino Guru, in its capacity as a recognized authority, possibly contact these people and urge them to reconsider their actions? I could wait a few more days before proceeding with my complaint to a competent sports betting mediator.
Thank you in advance for your attention and assistance. I eagerly await your opinion on the matter.
Automaticky přeloženo: