Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Kineko Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Před 8 dny požádal o výběr bitcoinů. Máte někdo zkušenost jak dlouho to trvá? Zákaznický servis neustále „posílá upomínky", ale nikdy nedostává zpětnou vazbu....
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
8 dní pro bitcoiny je pro mě jako věčnost.
Komu kasino stále posílá ty upomínky, zajímalo by mě...
8 days for Bitcoin it's like an eternity to me.
To whom the casino keeps sending those reminders, I wonder...
Líbilo se mi, že kasino a sázková kancelář jsou na jednom místě. Ukázalo se, že vyhrává ve slotech. Ale potíže s výběrem finančních prostředků. Stejně jako FunkyDuck vložil prostředky k výběru na bitcoin, uplynulo přesně 7 dní, výběr visí na vyřízení, nelze jej zrušit. Služba podpory nezná důvody zpoždění a načasování výběru, pouze odesílá žádosti a tak dále po dobu 7 dnů. Stížnost zatím psát nebudu, doufám, že se vyskytly technické problémy a za pár dní budou prostředky staženy.
I liked that the casino and the bookmaker are in one place. It turned out to win in slots. But the trouble with the withdrawal of funds. Just like FunkyDuck put funds for withdrawal on bitcoin, exactly 7 days have passed, the withdrawal is hanging pending, it cannot be canceled. The support service does not know the reasons for the withdrawal delay and the timing, it only sends requests, and so on for 7 days. I won’t write a complaint yet, I hope that there are technical problems and in a couple of days the funds will be withdrawn.
Понравилось что казино и букмекер в одном месте. Получилось выиграть в слотах. Но с выводом средств беда. Также как и FunkyDuck поставил средства на вывод на bitcoin, прошло ровно 7 дней вывод висит в ожидании, отменить нельзя. Служба поддержки не знает причины задержки вывода и сроки, только отправляет запросы, и так все 7 дней. Жалобу пока писать не буду, надеюсь что технические проблемы и через пару дней средства выведут.
Ahoj všichni, od soboty čekám na výběr, řekli mi, že systém označil můj účet a nyní to vyšetřují. Také jsem se pokusil znovu připojit k discordu, ale tento odkaz na pozvánku se dnes zdá být neplatný, počkám ještě několik dní a přijdu s aktualizací
Hey u all I wait now since Saturday for a withdrawal they tell me the system flagged my acount and are now investigating. I also tried too join discord again but that invit link seems to be invalid today il wait some more days and come with an update
Před 8 dny požádal o výběr bitcoinů. Máte někdo zkušenost jak dlouho to trvá? Zákaznický servis neustále „posílá upomínky", ale nikdy nedostává zpětnou vazbu....
Requested a Bitcoin withdrawal 8 days ago. Anyone with experience how long it take? Customer service keep ‘sending reminders’ but never get feedback…..
Po opakovaném pronásledování se mi nakonec podařilo odstoupit.
Vložil jsem znovu dvakrát, ale prohrál jsem velmi rychle a nyní koňské dostihy zmizely ze sportu, takže jsem to v tomto kasinu vzdal….
After repeated chasing I eventually did get my withdrawal.
I deposited again twice, but lost very quickly and now the horse racing disappeared from Sports, so I’ve given up in this casino….
Řekli mi, že vyšetřují můj účet, řekli vám totéž? Díky za odpověď btw
They told me they are investigating my acount did they tell u the same ? Thx for answer btw
Pak jsem v úlevě, doufám, že dostanu své výhry. Máte neshody nebo cokoli jiného, na co vás mohu kontaktovat?
Then I’m in relief i hopefully will get my winnings do u have discord or anything Els I can contact u on?
Pošlu aktualizaci, pokud se něco změní a dostanu své prostředky
Il post update if anything changes and I get my funds
Před 2 dny jsem obdržel zprávu od služby podpory: Právě jsem obdržel tuto zprávu od vedení
Napište nám, že náš tým pro dodržování předpisů kontroluje jeho účet, protože byl systémem automaticky označen. pokud je vše v pořádku, bude zpracován jeho výběr. může to trvat ještě 3 dny.
9 dní čekání na výběr prostředků. druhý výběr prostředků proběhl okamžitě, stejně jako ten váš.
2 days ago I received a message from the support service : Just had this message from management
Please message that our compliance team is reviewing his account as it was automatically flagged by the system. if all is well, his withdrawal will be processed. it can take up to 3 more days.
9 days withdrawal of funds pending. the second withdrawal of funds occurred instantly, just like yours.
Nemůžu uvěřit, co se děje kámo, totéž se stalo mně, jen doufám, že to zaplatí
i cant believe wat is going on mate the same thing happened to me i just hope they pay out
takže bys potřeboval dostat odpověď nebo ti alespoň do zítřka poslat finanční prostředky, držím ti palce, kamaráde
so u would need to get a reply or atleast funds send to you by tomorow i have my fingers crossed mate
Jsem to jen já, nebo také vidíte vzorec v přístupu kasina? 😀
Pokud je účet nějakým způsobem automaticky označen, je to jen náznak pro kasino, aby to zkontrolovalo, ve skutečnosti by to mohlo znamenat, že uzavření účtu bude z ničeho nic.
Ale divím se, že jste oba ve stejné situaci. Zajímavě zní konkrétně fakt, že druhý výběr je okamžitý.
Držím vám oběma palce - dejte nám vědět.
Is it just me, or do you also see the pattern in the casino's approach? 😀
If the account is somehow flagged automatically, it is just a hint for the casino to check it up, it actually could mean anything scaling from nothing at all to close the account.
But I'm amazed you both are or were in an identical situation. Specifically, the fact that the second withdrawal is instant sounds interesting.
I have my fingers crossed for both of you - keep us posted.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.