Vážený tým Casino Guru,
Kineko Casino mi dluží přibližně 4 600 $, což je částka vyhraná prostřednictvím sportovních sázek. Původně jsem zde nepodával formální stížnost, ale sdílel jsem informativní příspěvek. Nicméně jsem podal stížnost Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
Zástupce kasina diskusi opustil a stížnost zůstala nevyřešená. Postoupil jsem případ regulačnímu orgánu a zjistil jsem, že Kineko nepravdivě tvrdilo, že problém byl vyřešen. Odhalil jsem tyto dezinformace a požádal jsem regulátora o další pomoc.
Nyní jsem si všiml, že kasino prochází opětovným spuštěním, a co je důležitější, je na vašem webu uvedeno jako pod novým vlastníkem: CRGC MANAGEMENT LIMITADA s licencí z jiné jurisdikce.
Podařilo se mi identifikovat vývojový tým Kineko jménem a zvažoval jsem, že vyhledám pomoc u policie v jejich zemi. Nejedná se pouze o případ platební neschopnosti, ale o úmyslné jednání, které splňuje kritéria pro online podvod.
Když jsem však viděl, že kasino má nyní nového vlastníka, uvědomil jsem si, že takové akvizice obvykle zahrnují „jak aktiva, tak pasiva".
Rád bych se zeptal vašeho týmu:
- Mám důvody vznést své nároky novému majiteli kasina?
Předem vám děkuji za pomoc. Těším se na vaši odpověď!
Dear Casino Guru Team,
Kineko Casino owes me approximately $4,600, a sum won through sports betting. Initially, I did not file a formal complaint here but shared an informative post. However, I did submit a complaint to Askgamblers:
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back
The casino’s representative abandoned the discussion, leaving the complaint unresolved. I escalated the case to the regulator and discovered that Kineko had falsely claimed the issue was resolved. I exposed this misinformation and requested further assistance from the regulator.
Now I notice that the casino is undergoing a relaunch, and more importantly, it is listed on your site as being under new ownership: CRGC MANAGEMENT LIMITADA with a license from a different jurisdiction.
I managed to identify the Kineko development team by name and was considering seeking assistance from the police in their country. This is not merely a case of insolvency but deliberate actions that meet the criteria for online fraud.
However, seeing that the casino now has a new owner, I realized such acquisitions typically include "both assets and liabilities."
I would like to ask your team:
- Do I have grounds to bring my claims to the new owner of the casino?
Thank you in advance for your assistance. I look forward to your response!
Automaticky přeloženo: