Ahoj,
Udělal bych, jak mi Romi navrhla.
Pokud potřebujete cokoli ohledně vaší stížnosti, kontaktujte svého řešitele, Nicka, a on vám jistě bude schopen pomoci.
Měl by být schopen skrýt vaše snímky obrazovky jako citlivé informace, pokud to preferujete tímto způsobem. Jsem tedy zcela přesvědčen, že nemusíte znovu podávat stížnost.
Budu informovat Nicka, pokud ti to nebude vadit. Mělo by to být rychlejší.
Navíc jsem právě našel váš e-mail – myslím, že nepotřebujete další odpověď.
Hello,
I would do as Romi suggested.
If you need anything regarding your complaint, just contact your resolver, Nick, and he will surely be able to help you out.
He should be able to hide your screenshots as sensitive information if prefer it this way. Thus, I'm quite convinced you don't need to start the complaint again.
I'll inform Nick, if you don't mind. Should be quicker.
Additionally, I just found your email - I guess you don't need another reply.
Automaticky přeloženo: