Ahoj a ještě jednou děkuji za aktuální informace o tomto případu. Rozhodně si nemyslím, že je správné, aby kasino nechalo vaši stížnost tak a nic se nakonec nevyřešilo.
Z toho, co jste napsal, však vidím, že jste stížnost eskaloval regulátorovi, ale dosud jste nedostal odpověď. Pokud od nich nějaký dostanete, určitě nám dejte vědět, co vám odepsali.
Když to nevyjde, taky jsem slyšel, že zkusíš právníka. Myslím, že je potřeba vyzkoušet všechny možnosti, ze kterých máte na výběr. Bohužel nemám kontakt, který potřebujete, takže se omlouvám, ale nemám vám co dát.
Každopádně budu držet palce, ať se vaše situace vyřeší a nakonec se dostanete ke spravedlivému řešení. Pokud se objeví nějaké nové informace, budu tady a můžete mi dát vědět. Zkřížené prsty. 🤞☘️
Hi and thank you again for your update on this case. I certainly don't think it's right for the casino to have left your complaint like that and nothing was resolved in the end.
However, I see from what you wrote that you have escalated the complaint to the regulator, but you have not yet received a response. If you do get one from them, be sure to let us know what they wrote you back.
If it doesn't work out, I've also heard that you're going to try a lawyer. I think you need to try all the options you have to choose from. Unfortunately, I don't have the contact you need so I'm sorry but I have nothing to give you.
Anyway, I'll keep my fingers crossed that your situation gets resolved and you end up with a fair solution. If any new information comes up, I'll be here and you can let me know. Fingers crossed. 🤞☘️