DomůFórumKasinaKineko Casino - všeobecná diskuze

Kineko Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od FunkyDuck
|
10 524 zobrazení 70 odpovědí |
|
1...3 4
Jaro
před 6 měsíci

Pozval jsem svého švagra, aby si zahrál v tomto mizerném kasinu, a řekli mi, že mám mnoho účtů, to je záminka dát peníze

Automaticky přeloženo:
Bicunbicun
před 6 měsíci

Obvykle je proti pravidlům, aby kasino mělo účty lidí, kteří sdílejí společnou domácnost, wifi atd. Žijete tedy ve společné domácnosti? Někdy jsou tyto případy těžko řešitelné a v některých nejasných případech je dobré podat stížnost, proto se ptám.

Automaticky přeloženo:
saplingswinner
před 4 měsíci

Pro všechny, kdo mají zájem sledovat váš pogres, přidávám odkaz - je zde 👈

Je mi líto, že jsme vám v tuto chvíli nemohli moc pomoci. Opravdu doufám, že kasino vyřeší výplatu brzy.

Budeme tu pro jakékoli aktualizace!

Automaticky přeloženo:
saplingswinner
před 4 měsíci

co tím myslíš? Proč byste to měli začínat znovu?🤷‍♀️

Pokud potřebujete cokoli ohledně vaší stížnosti, kontaktujte svého řešitele, Nicka, a on vám jistě bude schopen pomoci.

Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
saplingswinner
před 4 měsíci

Ahoj,

Udělal bych, jak mi Romi navrhla.

Pokud potřebujete cokoli ohledně vaší stížnosti, kontaktujte svého řešitele, Nicka, a on vám jistě bude schopen pomoci.

Měl by být schopen skrýt vaše snímky obrazovky jako citlivé informace, pokud to preferujete tímto způsobem. Jsem tedy zcela přesvědčen, že nemusíte znovu podávat stížnost.

Budu informovat Nicka, pokud ti to nebude vadit. Mělo by to být rychlejší.

Navíc jsem právě našel váš e-mail – myslím, že nepotřebujete další odpověď.

Automaticky přeloženo:
saplingswinner
před 4 měsíci

Myslím, že pokud jsem to viděl správně, mělo by to být již hotové. Neváhejte kontaktovat Nicka ve vláknu nebo pokud jste mu poslali nějaké důkazy e-mailem. Ale mělo by to být v pohodě. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci
Příspěvek od saplingswinner byl odstraněn
před 4 měsíci

Ahoj!

Všechny příspěvky obsahující snímky obrazovky ve vláknu stížnosti vidím jako skryté pro veřejnost. Musím však přiznat, že je pro mě těžké si myslet, že tyto snímky obrazovky někdy porušují pravidla. Vysvětlili konkrétní problém? Dává smysl, že bychom potřebovali zobrazit některé informace z vašeho účtu vzhledem k probíhajícímu sporu s kasinem. Asi to jinak nejde.

V každém případě doufám, že budou skutečně motivováni problém vyřešit, přinejmenším stejně jako se starají o snímky obrazovky. 🙂

Automaticky přeloženo:
saplingswinner
před 4 měsíci

Děkuju! Abych se ujistil, že nebudete čelit jiným komplikacím, informoval jsem Nicka o tomto pravidle.

Provedeme drobné úpravy stížnosti, aby byly tyto snímky obrazovky skryty i před zástupcem kasina. Nick ti o tom pošle e-mail. I když je vaše stížnost jediná, kterou jsme dosud řešili, stále si myslím, že toto kasino patří k těm lepším. Pro přímou komunikaci ohledně spolupráce v rámci stížnosti hráče nebylo příliš prostoru.

No držím ti palce!!





Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě bylo přidáno kasino Kineko. Hodnocení by však mohlo být lepší: https://casino.guru/kineko-casino-review

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Vážený tým Casino Guru,


Kineko Casino mi dluží přibližně 4 600 $, což je částka vyhraná prostřednictvím sportovních sázek. Původně jsem zde nepodával formální stížnost, ale sdílel jsem informativní příspěvek. Nicméně jsem podal stížnost Askgamblers:

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/kineko-casino-canceled-withdrawal-and-canceled-winning-bets-for-3-months-back


Zástupce kasina diskusi opustil a stížnost zůstala nevyřešená. Postoupil jsem případ regulačnímu orgánu a zjistil jsem, že Kineko nepravdivě tvrdilo, že problém byl vyřešen. Odhalil jsem tyto dezinformace a požádal jsem regulátora o další pomoc.


Nyní jsem si všiml, že kasino prochází opětovným spuštěním, a co je důležitější, je na vašem webu uvedeno jako pod novým vlastníkem: CRGC MANAGEMENT LIMITADA s licencí z jiné jurisdikce.


Podařilo se mi identifikovat vývojový tým Kineko jménem a zvažoval jsem, že vyhledám pomoc u policie v jejich zemi. Nejedná se pouze o případ platební neschopnosti, ale o úmyslné jednání, které splňuje kritéria pro online podvod.


Když jsem však viděl, že kasino má nyní nového vlastníka, uvědomil jsem si, že takové akvizice obvykle zahrnují „jak aktiva, tak pasiva".


Rád bych se zeptal vašeho týmu:


- Mám důvody vznést své nároky novému majiteli kasina?


Předem vám děkuji za pomoc. Těším se na vaši odpověď!

Automaticky přeloženo:
Bestbets
před 3 týdny

Ahoj, dobrá otázka. Nicméně na tvém místě bych se zkusil zeptat právníka. Nevím, jak je to ve které zemi a jestli se závazky z jednoho subjektu přenášejí na druhý. Možná to závisí na některých určitých věcech a nemusí to tak být vždy.

Proto bych se asi raději poradil s někým, kdo tomu rozumí lépe, protože se v této problematice nevyznám.

Každopádně, když říkáte, že jste případ postoupil na licenci, co vám odepsali? Stále vyšetřují? Samozřejmě bych počkal na jejich rozhodnutí, pokud to, co zmiňujete, nebyl konec chybných informací.

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky