Ahoj Radko :)
Díky za odpověď. Odeslal jsem žádost před více než 10 dny a byla zcela ignorována. Byl bych rád, kdyby kasino jen napsalo rychlou poznámku, že moje zpráva byla přijata a zpracována, ale nic. Komunikovali rychle a kompetentně, dokud jsem nepodal svou žádost. 1 hodinu po odeslání stížnosti byl můj účet uzavřen. Od té doby jsem nic neslyšel.
Mých pět následujících zpráv bylo také ignorováno. Pokud v živém chatu položím nedůležitou otázku, jsem odkázán na podporu (livechat pravděpodobně dostal pokyn, aby se mnou nekomunikoval).
Pod jiným jménem jsem pak na livechatu položil stejné otázky, které nebyly zodpovězeny na livechatu.
Livechat mi řekl, že iwildcasino nemá ADR k vyřešení problému/stížnosti od nezávislého orgánu. Váš snímek obrazovky říká to samé. Hráč musí řešit stížnosti přímo s iwildcasino (což nemůžete udělat, pokud je komunikace jednosměrná) nebo se obrátit přímo na poskytovatele licence (Antillephone).
Nyní jsem prostudoval T&C iwildcasina a došel jsem k závěru, že ADR existuje. Například článek 26.5 umožňuje hráčům konzultovat Pogg. Čtu tento termín správně?
Můj problém je velmi nejistý a je těžké ho sem veřejně napsat. Ale mohu vám to stručně popsat v emailu, pokud budete mít čas a chuť :)
Hey Radka :)
Thanks for the answer. I submitted a request more than 10 days ago and it's been completely ignored. I would be happy if the casino just wrote a quick note that my message was received and processed, but nothing. They communicated quickly and competently until I submitted my request. 1 hour after I submitted my complaint my account was closed. Since then I haven't heard anything.
My five subsequent messages were also ignored. If I ask an unimportant question in the live chat, I am referred to the support (the livechat has probably received the instruction not to communicate with me).
Under a different name, I then asked the same questions in livechat that were not answered in livechat.
Livechat told me that iwildcasino does not have ADR to resolve issue/complaint from an independent body. Your screenshot says the same thing. A player has to resolve the complaints directly with iwildcasino (which you can't do if the communication is one-way) or go directly to the licensor (Antillephone).
Now I have studied the T&C of iwildcasino and come to the conclusion that ADR does exist. For example, Article 26.5 allows players to consult the Pogg. Am I reading this term correctly?
My problem is very precarious and difficult to write here publicly. But I can briefly describe it to you in an email if you have the time and inclination :)
Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo: