FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od vonHorst
|
34312 zobrazení 214 odpovědí |
|
1 2 3...11
Přidat příspěvek
norcoryder012
před 2 roky

Nemělo by to tak být, ale toto je dobré kasino, takže si ani zdaleka nemyslím, že to bude nějaký větší problém.

Myslím si správně, že čekáte na ověření, abyste mohli provést výběr?

Chci se jen ujistit, že ověření bylo skutečně spuštěno.

Je smutné, že live chat je k ničemu, co jste se dozvěděli od operátora?

Toto zpoždění musí mít nějaký důvod.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Stránky jsou najednou nedostupné??? Nevidím, co se stane s výplatou.

Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

Mám přístup na stránky bez problémů.

Zobrazuje se při pokusu o vstup na web nějaká chybová zpráva? 🤔 Můžete vstoupit na stránky nebo se jen nemůžete dostat ke svému účtu?

Další věc, která mě napadla, je, že váš účet může být zablokován kvůli nějaké kontrolní proceduře – teď jen hádat.

Dále, jak je to s ověřením - neodpověděl jste a myslím, že je důležité vědět, zda je váš účet plně ověřen.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ověření fungovalo.

Výplata už přišla, na zbytek se ještě dlouho čeká.


Stránka opět funguje, byla to chyba způsobená servery.

S přátelským pozdravem

Automaticky přeloženo:
norcoryder012
před 2 roky

Ahoj,

to je skvělé, děkujeme, že jste se k nám vrátili. 🙂

Takže jste dostali zaplaceno za pár dní, pokud se nepletu, že?

Jakou platební metodu jste prosím použili?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

iwildcasino neodpovědělo na žádnou moji zprávu déle než 10 dní, i když ve VOP je uvedeno, že každý dotaz a stížnost zpracují do 7 dnů.


Co je ADR kasina? Ví někdo? Živý chat mi to nesmí říct a od podpory nedostávám žádnou odpověď. Dík.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před 2 roky

Ahoj znovu,

a co přesně myslíš tím ADR? V případě, že byste chtěli znát licenční úřad, je to tento:

file

Co se stalo v tomto kasinu, zajímalo by mě?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj Radko :)

Díky za odpověď. Odeslal jsem žádost před více než 10 dny a byla zcela ignorována. Byl bych rád, kdyby kasino jen napsalo rychlou poznámku, že moje zpráva byla přijata a zpracována, ale nic. Komunikovali rychle a kompetentně, dokud jsem nepodal svou žádost. 1 hodinu po odeslání stížnosti byl můj účet uzavřen. Od té doby jsem nic neslyšel.


Mých pět následujících zpráv bylo také ignorováno. Pokud v živém chatu položím nedůležitou otázku, jsem odkázán na podporu (livechat pravděpodobně dostal pokyn, aby se mnou nekomunikoval).


Pod jiným jménem jsem pak na livechatu položil stejné otázky, které nebyly zodpovězeny na livechatu.


Livechat mi řekl, že iwildcasino nemá ADR k vyřešení problému/stížnosti od nezávislého orgánu. Váš snímek obrazovky říká to samé. Hráč musí řešit stížnosti přímo s iwildcasino (což nemůžete udělat, pokud je komunikace jednosměrná) nebo se obrátit přímo na poskytovatele licence (Antillephone).


Nyní jsem prostudoval T&C iwildcasina a došel jsem k závěru, že ADR existuje. Například článek 26.5 umožňuje hráčům konzultovat Pogg. Čtu tento termín správně?


Můj problém je velmi nejistý a je těžké ho sem veřejně napsat. Ale mohu vám to stručně popsat v emailu, pokud budete mít čas a chuť :)

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před 2 roky

Ahoj,

OK, předpokládám, že se jedná o jiný konkrétní odstavec v podmínkách kasina, nemám pravdu? 🙂

Každopádně, pokud dostanete nějakou spolehlivou reakci od licenčního úřadu, věřím, že bude ten správný čas sdílet více veřejně.

Co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Haha ne! Nejde o T&C 🙂


Zkrátím to: Poskytovatel Play'n GO má kasino resp. kasinová skupina Altacore NV již dávno nařídila nenabízet své hry na švýcarském trhu. Je tomu tak proto, že poskytovatel dodržuje švýcarskou právní situaci ve Švýcarsku a věří v regulované trhy. Poskytovatel zablokoval nebo nechal zablokovat své hry pro švýcarské hráče ve všech kasinech MGA, Antillephone a Curacao.


Nicméně jsem mohl hrát švýcarské hry z Play'n GO na iwildcasinu. Když jsem kvůli tomu čelil iwildcasinu, můj účet byl okamžitě pozastaven a nikdy jsem v této věci nedostal žádnou odpověď. Ignorují také následující zprávy. Kontaktoval jsem Play'n GO a jejího generálního ředitele pana Törnqvista. Okamžitě odpověděli a chtějí věc prošetřit.


Z tohoto důvodu pochybuji o velmi dobré pověsti iwildcasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Dnes mi z tohoto kasina mám zavolat přes Skype kvůli ověření, bohužel nedokážu zjistit čas a trochu se bojím, že mi výhru vezmou přímo, protože mi to vyhrožují v každou zprávu.


hovor obdržíte 20. července v 16:10 (GMT +3).


Může mi někdo říct, kolik je hodin tady v Německu? Děkuji za pomoc.

Automaticky přeloženo:
mblum190
před 2 roky

Ahoj,


Zjistil jsem, že například Berlín je GMT +2 hodiny. Ale tipnul bych si, že tento 16:10 je vhodný pro vaši polohu, ne?


Stačí se podívat na tento web: http://www.timebie.com/std/gmt+3.php

Neváhejte se zeptat také kasina.


Během hovoru se snažte zůstat v klidu. Během tohoto hovoru nekonzultujte žádné poznámky - vypadalo by to podezřele. Zkuste si místo toho osvěžit paměť, zaměřte se na hry, které jste hráli, zvolené platební možnosti, kolikrát jste provedli vklady atd. – to by vám mělo pomoci. Pokud neznáte odpověď, řekněte, že si nepamatujete. Nesnažte se něco uhodnout nebo si něco vymyslet.


Dejte nám vědět, jak jste dopadli. 🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Děkuji moc za odpověď. Právě jsem měl rozhovor.

Dámy jen chtěly, abych přečetl svou adresu a všechno, pak jaké hry jsem hrál, jaké sázky a jaký byl můj nejvyšší zisk. Můj zůstatek na účtu. Přesné částky nevím, doufám, že je to dostačující informace. Moje herní historie by měla být stále kontrolována poskytovatelem, abych byl upřímný, nerozumím tomu, co to má být.


Vložit lze bez problémů, ale při výplatě se vždy snaží vše zdržovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Když jsem se zeptal iwildcasina, proč bych mohl hrát hry Play N GO jako Švýcar (v každém jiném kasinu to Play N Go zakázalo), okamžitě mi zablokovali účet bez důvodu a bez odpovědi. Poté všechny mé další zprávy ignorovali. Live chat obdržel příkaz od vedení, aby se mnou nekomunikoval.


Pomocí jiného jména jsem se pak v živém chatu zeptal, zda mohou švýcarští hráči hrát hry Play N GO. Live chat mi řekl, že to už bohužel není možné (krátce po mé žádosti výše). Ale živý chat mi řekl, že mohu použít VPN. Považuji to za zvláštní, protože VPN jsou podle smluvních podmínek zakázány a mohou vést ke konfiskaci peněz.


Pro mě Casino Guru hodnotí iwildcasino příliš vysoko.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Děkuji moc za odpověď. Právě jsem měl rozhovor.

Dámy jen chtěly, abych přečetl svou adresu a všechno, pak jaké hry jsem hrál, jaké sázky a jaký byl můj nejvyšší zisk. Můj zůstatek na účtu. Přesné částky nevím, doufám, že je to dostačující informace. Moje herní historie by měla být stále kontrolována poskytovatelem, abych byl upřímný, nerozumím tomu, co to má být.


Vložit lze bez problémů, ale při výplatě se vždy snaží vše zdržovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

jak se máš teď?

Už je to týden, tak bych rád věděl, zda jste prošel hovorem a zda je vaše herní historie v pořádku.

Měli byste mít na paměti, že tento druh ověření je procedura, kterou kasino prostě musí udělat, a je obvykle vázáno na výběr. Zkuste požádat nějaké kasino, aby vás okamžitě ověřilo a projdete stejným ověřením těsně předtím, než vůbec požádáte o výběr. Ve většině případů to není žádná zdržovací taktika – je to nutnost. Pokaždé, když se najdou nějaké nesrovnalosti, slušné kasino zavolá ověřovací hovor, aby objasnilo situaci, je to jen pro to nejlepší.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Když jsem se zeptal iwildcasina, proč bych mohl hrát hry Play N GO jako Švýcar (v každém jiném kasinu to Play N Go zakázalo), okamžitě mi zablokovali účet bez důvodu a bez odpovědi. Poté všechny mé další zprávy ignorovali. Live chat obdržel příkaz od vedení, aby se mnou nekomunikoval.


Pomocí jiného jména jsem se pak v živém chatu zeptal, zda mohou švýcarští hráči hrát hry Play N GO. Live chat mi řekl, že to už bohužel není možné (krátce po mé žádosti výše). Ale živý chat mi řekl, že mohu použít VPN. Považuji to za zvláštní, protože VPN jsou podle smluvních podmínek zakázány a mohou vést ke konfiskaci peněz.


Pro mě Casino Guru hodnotí iwildcasino příliš vysoko.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

rozmanitost her je mocným nástrojem pro každé kasino. Pokud některý poskytovatel her odejde z místního trhu a jeho hry se části hráčů zakazují, je na kasinu, zda bude situaci respektovat, nebo přijde s alternativou, která zajistí, aby mnoho hráčů neodcházelo.

Řekněme, že kasino riskuje spolupráci s přidruženým poskytovatelem her, ale nakonec je to na kasinu.

Pokud vám kasino umožňuje hrát tyto hry – nabízí vám způsob, jak hrát, a vyhráváte spravedlivě a jasně, měli byste své výhry dostat bez ohledu na to, co se děje.

V každém případě si vždy uchovávejte snímky obrazovky takových konverzací, abyste předešli možným problémům.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den


Myslel jsem, že takový základ znáte, ale vysvětlím to znovu :)


Nikdy to nejsou kasina, která technicky zavádějí omezení a předpisy poskytovatelů her (které země jsou blokovány atd.). To vždy provádí přímo poskytovatel hry a kasina nad tím nemají žádnou kontrolu.


Uvedl jsem několik důvodů, proč iwildcasino není renomované kasino. Nicméně uznávám, že se vždy snaží argumentovat z pohledu kasina.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před 2 roky

Ahoj,

Znám tyto základy, ale v tomto bodě nemáte úplně pravdu. To, co jsi popsal, je teoretický základ, já jsem se vyjádřil k praktickému základu 🙂. To je vše.

Pokud jste náhodou narazili na nějaké problémy, které se skutečně staly, klidně podejte stížnost, jsem si jistý, že cvičení už znáte.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

S politováním konstatuji váš povrchní cynismus.

Automaticky přeloženo:
Mister_Schweiz
před 2 roky

Nemusíš.

Nenašel jsem žádnou z vašich stížností podaných proti kasinu iWild, pokud máte pocit, že s vámi bylo špatně zacházeno, laskavě vás žádám o odeslání stížnosti, abychom se na to mohli podívat.

Vůbec žádný cynismus.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky