Podle stránky bezpečnostního indexu kasinového guru jsou v procesu kontroly zvažovány následující faktory
- Velikost kasina
- Stížnosti hráčů
- Srážky za omezující nebo nekalé praktiky
Tak se pojďme podívat..
Velikost kasina
Podle TOS iwild casino (část 9) jsou maximální limity výběru:
- za transakci: 400 EUR nebo 33 000 ₽
- za 24 hodin: 1 200 EUR nebo 100 000 ₽
To je k smíchu .
Když jsem se přihlásil, nevěděl jsem, že je to tak špatné. Je to stále moje zodpovědnost, ale upřímně, proto si kontroluji hodnocení na Casino Guru nebo AskGamblers.
Očekávám, že kasino s hodnocením 9,2 a „velmi vysokým" bezpečnostním indexem bude mít mnohem vyšší standardy.
To je zjevně velmi malá operace a jednoduše nemají prostředky na včasné zpracování výběrů.
Stížnosti hráčů
Toto kasino má spoustu vážných stížností. Vím, že jsou skutečné, protože jsem měl stejné problémy.
Hrozný proces KYC.
8–12 hodin po prvním výběru vás vyzve k poskytnutí „dodatečné dokumentace". Hodně štěstí při zjišťování, proč byl váš dokument zamítnut. Nikdy nedostanete e-maily od skutečné osoby se jménem a kontaktními údaji.
Pomalé výběry a náhodná zrušení bez jakéhokoli vysvětlení nebo upozornění.
Také jsem měl problém s tím, že systém výběru prostě selhal při pokusu o odeslání žádosti. Nikdy jsem neviděl takové chyby v jiných kasinech. Odpověď od podpory: „zkuste to znovu zítra".
TOS říkají "Všechny žádosti o výběr jsou zpracovány finančním oddělením do 24 hodin po úspěšném ověření identity a účtu".
Jednoduše to není pravda. Trvalo to 10 dní a byl jsem plně ověřen.
Nástroje pro zodpovědné hraní hazardních her neexistují. Musíte posílat e-maily na podporu a doufat v to nejlepší. Požádal jsem o uzavření mého účtu a oni mi odpověděli bonusovou nabídkou, abych mohl dál hrát. Takové chování je dravé.
Možná si myslíte, že dostat zaplaceno po 10 nebo 30 dnech není velký problém, ale je to extrémně stresující, když máte co do činění s chatbotem kvůli podpoře.
Velmi zdvořile jsem se zeptal iwild, zda by se mohli zavázat, že mi do 2 týdnů pošlou odstoupení od smlouvy, a neodpověděli mi.
Je hrozné být v takové situaci. Nemáte ponětí, jestli vás někdo podvádí.
Obrovská kasina jako Stake mají rychlé výplaty a přesto mají hodnocení 7,9. Nechápejte mě špatně, mám problémy se sázkou, ale když provedem výběr na sázce, vím, že moje krypto bude odesláno do mé peněženky rychle . Nepotím se.
Zvažte prosím kontrolu hodnocení iWild, aby s ostatními hráči nebylo zacházeno jako s hovno.
According to casino guru's safety index page, the following factors are considered in the review process
- Size of the casino
- Player complaints
- Deductions for restrictive or unfair practices
So let's take a look..
Size of the casino
According to the TOS of iwild casino (section 9) here are the maximum withdrawal limits:
- per transaction: €400 or ₽33 000
- in 24 hours: €1200 or ₽100 000
That's laughable.
I didn't know it was that bad when I signed up. It's still my responsibility but honestly this is why I check ratings on Casino Guru or AskGamblers.
I expect a casino with a 9.2 rating and a "very high" safety index to have much higher standards.
This is obviously a very small operation and they simply don't have the resources to process withdrawals in a timely manner.
Player complaints
This casino has plenty of serious complaints. I know they are real because i've had the same issues.
Awful KYC process.
They will challenge you to provide "extra documentation" 8-12 hours after your first withdrawal. Good luck figuring out why your document was rejected. You never get emails from a real person with a name and contact info.
Slow withdrawals and random cancelations without any explanations or notifications.
I've also had an issue with the withdrawal system simply failing when trying to submit a request. I've never seen bugs like that at other casinos. Response from support: "try again tomorrow".
TOS say "All withdrawal requests are processed by the financial department within 24 hours after the successful identity and account verification".
Simply not true. It took 10 days and I was fully verified.
Responsible gambling tools don't exist. You have to send emails to support and hope for the best. I've asked for my account to be closed and they responded to me with a bonus offer to keep me gambling. That kind of behaviour is predatory.
You may think getting paid after 10 days or 30 days is no big deal but it's extremely stressful when you're dealing with a chatbot for support.
I asked iwild very politely if they could commit to send me my withdrawal within 2 weeks and they did not give me an answer.
It's awful being in that situation. You have no idea if you're being scammed.
Huge casinos like Stake have fast payouts and yet they have a rating of 7.9. Don't get me wrong, I have my issues with Stake but when I make a withdrawal on Stake I know my crypto will be sent to my wallet fast. I don't sweat it.
Please consider reviewing the rating of iWild so other players don't get treated like shit.