DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 2 roky od vonHorst
|
44 473 zobrazení 298 odpovědí |
|
1...14 15
Romi
před týdnem

Podle stránky bezpečnostního indexu kasinového guru jsou v procesu kontroly zvažovány následující faktory

  1. Velikost kasina
  2. Stížnosti hráčů
  3. Srážky za omezující nebo nekalé praktiky

Tak se pojďme podívat..

Velikost kasina

Podle TOS iwild casino (část 9) jsou maximální limity výběru:

  • za transakci: 400 EUR nebo 33 000 ₽
  • za 24 hodin: 1 200 EUR nebo 100 000 ₽

To je k smíchu .

Když jsem se přihlásil, nevěděl jsem, že je to tak špatné. Je to stále moje zodpovědnost, ale upřímně, proto si kontroluji hodnocení na Casino Guru nebo AskGamblers.

Očekávám, že kasino s hodnocením 9,2 a „velmi vysokým" bezpečnostním indexem bude mít mnohem vyšší standardy.

To je zjevně velmi malá operace a jednoduše nemají prostředky na včasné zpracování výběrů.


Stížnosti hráčů

Toto kasino má spoustu vážných stížností. Vím, že jsou skutečné, protože jsem měl stejné problémy.

Hrozný proces KYC.

8–12 hodin po prvním výběru vás vyzve k poskytnutí „dodatečné dokumentace". Hodně štěstí při zjišťování, proč byl váš dokument zamítnut. Nikdy nedostanete e-maily od skutečné osoby se jménem a kontaktními údaji.

Pomalé výběry a náhodná zrušení bez jakéhokoli vysvětlení nebo upozornění.

Také jsem měl problém s tím, že systém výběru prostě selhal při pokusu o odeslání žádosti. Nikdy jsem neviděl takové chyby v jiných kasinech. Odpověď od podpory: „zkuste to znovu zítra".

TOS říkají "Všechny žádosti o výběr jsou zpracovány finančním oddělením do 24 hodin po úspěšném ověření identity a účtu".

Jednoduše to není pravda. Trvalo to 10 dní a byl jsem plně ověřen.

Nástroje pro zodpovědné hraní hazardních her neexistují. Musíte posílat e-maily na podporu a doufat v to nejlepší. Požádal jsem o uzavření mého účtu a oni mi odpověděli bonusovou nabídkou, abych mohl dál hrát. Takové chování je dravé.


Možná si myslíte, že dostat zaplaceno po 10 nebo 30 dnech není velký problém, ale je to extrémně stresující, když máte co do činění s chatbotem kvůli podpoře.

Velmi zdvořile jsem se zeptal iwild, zda by se mohli zavázat, že mi do 2 týdnů pošlou odstoupení od smlouvy, a neodpověděli mi.

Je hrozné být v takové situaci. Nemáte ponětí, jestli vás někdo podvádí.

Obrovská kasina jako Stake mají rychlé výplaty a přesto mají hodnocení 7,9. Nechápejte mě špatně, mám problémy se sázkou, ale když provedem výběr na sázce, vím, že moje krypto bude odesláno do mé peněženky rychle . Nepotím se.


Zvažte prosím kontrolu hodnocení iWild, aby s ostatními hráči nebylo zacházeno jako s hovno.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Romi, skutečně bránit toto kasino je velmi špatná optika. Víš to správně?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Pravděpodobně jste nepochopil, co jsem tady chtěl.

Nebráním kasino; Jen říkám, že bohužel, pokud neexistuje žádná nevyřešená stížnost, nejsme schopni snížit bezpečnostní index tohoto kasina.

Je jistě velmi pochopitelné, že jste z toho vy a mnozí další frustrovaní, ale nedá se moc dělat. Doufám, že alespoň pomůžeme hráčům získat jejich peníze.

Doufám, že rozumíte.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Podle stránky bezpečnostního indexu kasinového guru jsou v procesu kontroly zvažovány následující faktory

  1. Velikost kasina
  2. Stížnosti hráčů
  3. Srážky za omezující nebo nekalé praktiky

Tak se pojďme podívat..

Velikost kasina

Podle TOS iwild casino (část 9) jsou maximální limity výběru:

  • za transakci: 400 EUR nebo 33 000 ₽
  • za 24 hodin: 1 200 EUR nebo 100 000 ₽

To je k smíchu .

Když jsem se přihlásil, nevěděl jsem, že je to tak špatné. Je to stále moje zodpovědnost, ale upřímně, proto si kontroluji hodnocení na Casino Guru nebo AskGamblers.

Očekávám, že kasino s hodnocením 9,2 a „velmi vysokým" bezpečnostním indexem bude mít mnohem vyšší standardy.

To je zjevně velmi malá operace a jednoduše nemají prostředky na včasné zpracování výběrů.


Stížnosti hráčů

Toto kasino má spoustu vážných stížností. Vím, že jsou skutečné, protože jsem měl stejné problémy.

Hrozný proces KYC.

8–12 hodin po prvním výběru vás vyzve k poskytnutí „dodatečné dokumentace". Hodně štěstí při zjišťování, proč byl váš dokument zamítnut. Nikdy nedostanete e-maily od skutečné osoby se jménem a kontaktními údaji.

Pomalé výběry a náhodná zrušení bez jakéhokoli vysvětlení nebo upozornění.

Také jsem měl problém s tím, že systém výběru prostě selhal při pokusu o odeslání žádosti. Nikdy jsem neviděl takové chyby v jiných kasinech. Odpověď od podpory: „zkuste to znovu zítra".

TOS říkají "Všechny žádosti o výběr jsou zpracovány finančním oddělením do 24 hodin po úspěšném ověření identity a účtu".

Jednoduše to není pravda. Trvalo to 10 dní a byl jsem plně ověřen.

Nástroje pro zodpovědné hraní hazardních her neexistují. Musíte posílat e-maily na podporu a doufat v to nejlepší. Požádal jsem o uzavření mého účtu a oni mi odpověděli bonusovou nabídkou, abych mohl dál hrát. Takové chování je dravé.


Možná si myslíte, že dostat zaplaceno po 10 nebo 30 dnech není velký problém, ale je to extrémně stresující, když máte co do činění s chatbotem kvůli podpoře.

Velmi zdvořile jsem se zeptal iwild, zda by se mohli zavázat, že mi do 2 týdnů pošlou odstoupení od smlouvy, a neodpověděli mi.

Je hrozné být v takové situaci. Nemáte ponětí, jestli vás někdo podvádí.

Obrovská kasina jako Stake mají rychlé výplaty a přesto mají hodnocení 7,9. Nechápejte mě špatně, mám problémy se sázkou, ale když provedem výběr na sázce, vím, že moje krypto bude odesláno do mé peněženky rychle . Nepotím se.


Zvažte prosím kontrolu hodnocení iWild, aby s ostatními hráči nebylo zacházeno jako s hovno.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Rád bych vám poděkoval za tento dlouhý příspěvek, který může opravdu pomoci ostatním získat více informací.

Přečtěte si prosím náš článek o tom , jak hodnotíme online kasina , a možná vám pomůže lépe porozumět naší práci a celému procesu za indexem bezpečnosti každého kasina.

Každé kasino je jiné a má jiné klady a zápory, a proto je opravdu těžké je srovnávat, domnívám se. Proto bereme každé z nich individuálně a náš datový tým pro tato kasina precizně připravuje recenze a shromažďuje všechny dostupné informace, abychom mohli informovat naše uživatele o tom, jak pracují. Samozřejmě všichni naši uživatelé pomáhají nám i ostatním získat ještě více informací tím, že píší o svých zkušenostech z každého kasina, ve kterém hráli.

Vím, jak frustrující musí být dlouho čekat na vaši výplatu, a určitě chápu vaši frustraci. Proto se vždy snažíme hráčům pomoci s jejich stížnostmi, které jsou mimochodem zcela zdarma, prošetřit a zasáhnout do všech záležitostí a dosáhnout co nejlepšího výsledku každé stížnosti.

Pokud jde o uzavření účtu v jakémkoli online kasinu, je opravdu důležité uvést důvod. Pokud je důvodem jen, řekněme: "Hry se mi nelíbily. Zavři můj účet." Je pochopitelné, že každé kasino se vás tam snaží udržet.

Pokud je důvodem uzavření účtu problém s hazardem, musí to být jasně uvedeno a kasino by samozřejmě mělo okamžitě jednat, protože se jedná o skutečně závažný problém.

Doufám, že vám moje odpověď bude nějak užitečná, a pokud budete mít nějaké dotazy, jsme tu, abychom vám na ně odpověděli.


Automaticky přeloženo:
Romi
před týdnem

ahoj Romi,

Vše, co jsem schopen z vašich odpovědí vyčíst, budete pokračovat:

INFORMUJTE (propagujte, pokud jde o mě) hráče o tom, jak skvělý je IWild.

VZDĚLÁVEJTE hráče o spletitosti vašeho systému hodnocení ao tom, jak prostě nechápeme, jak skvělé kasino IWild je.

Stížnosti DEFLECT a hráči s plynovým světlem, kteří je přesvědčí, že s nimi IWild ve skutečnosti zachází velmi dobře, protože nekradou vaše peníze přímo, ale účinně blokují vaše výběry, jak dlouho chtějí.

Zde je, jak vidím akce CasinoGuru:

Jsou jako zkorumpovaní vymáhání práva, kteří předstírají, že jsou na vaší straně, a pak pomáhají zločincům krást z vaší kapsy. Jen můj názor.



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Souhlasím na obou stranách....od 1. listopadu čekám na výběr 40..lol..na každý email čekáš týden...

Pěkné hry a všechno bylo dokonce v mých top 5.. ....ale když výběr přesáhne 24 hodin, je nemyslitelné...nejhorší nepořádek...držet se stranou..

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před 6 dny

Jo je to dost špatné. Velmi špatná optika pro kasinového guru držet tohle tak vysoko. Lidé při hraní v kasinech ztrácejí košile, když se řídí radami ohledně hodnocení z toho, co si myslí, že je to stránka, která jim říká přímo zboží. Toto je téměř nejvýše hodnocené kasino v knihách kasinových guruů. Hmmm. Velmi zvláštní.

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před 6 dny

Co je pro mě legrační, když se podívám na stránku jiného kasina, vidím varování jako toto:

Důležité: Limit výhry 100 000 EUR za den. Toto kasino má pravidlo limitu výher. Nebudete moci vyhrát více než 100 000 EUR za den.

Hodnocení kasina? 6.2

iWild mi nedovolí vybrat více než 500 CAD!

Limit výher 100k? Pro 99 % hráčů to asi není problém.

Limit výběru 500 CAD? VELKÁ červená vlajka.


Automaticky přeloženo:
phonymcring
před 6 dny

Přesto je kasinový guru propaguje. Podivný.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

ahoj Romi,

Vše, co jsem schopen z vašich odpovědí vyčíst, budete pokračovat:

INFORMUJTE (propagujte, pokud jde o mě) hráče o tom, jak skvělý je IWild.

VZDĚLÁVEJTE hráče o spletitosti vašeho systému hodnocení ao tom, jak prostě nechápeme, jak skvělé kasino IWild je.

Stížnosti DEFLECT a hráči s plynovým světlem, kteří je přesvědčí, že s nimi IWild ve skutečnosti zachází velmi dobře, protože nekradou vaše peníze přímo, ale účinně blokují vaše výběry, jak dlouho chtějí.

Zde je, jak vidím akce CasinoGuru:

Jsou jako zkorumpovaní vymáhání práva, kteří předstírají, že jsou na vaší straně, a pak pomáhají zločincům krást z vaší kapsy. Jen můj názor.



Automaticky přeloženo:
před 6 dny

Ahoj.

"INFORMUJ (povyšuj, pokud jde o mě) hráče o tom, jak skvělý je IWild." - Ano, informujeme hráče o všech online kasinech v naší databázi, dobrých i špatných. Nepropagujeme je však a určitě jsem nikdy neřekl, že iWild je skvělé kasino. Mám? 🤔

"VZDĚLÁVEJTE hráče o složitosti vašeho systému hodnocení a o tom, jak prostě nechápeme, jak skvělé kasino IWild je." - Určitě bychom rádi "vzdělávali" naše uživatele, pokud mají potřebu "vzdělávat", jak jste řekli, tím, že shromáždíme všechny možné informace a vše názorně ukážeme na našich webových stránkách. A znovu, nikdy jsme neřekli, že iWild je skvělý.🤷‍♀️

"Stížnosti DEFLECT a hráči s plynovým světlem, kteří je přesvědčí, že s nimi IWild ve skutečnosti zachází velmi dobře, protože přímo nekradou vaše peníze, ale účinně blokují vaše výběry, jak dlouho chtějí." - Mohu se vás zeptat, zda jste někdy podal stížnost našemu týmu a řekli vám, že se k vám iWild chová dobře? 🤔 Opravdu si nemyslím, že jsme to nikdy žádnému hráči řekli, ale prosím, dokaž mi, že se mýlím, jestli chceš.

"Jsou jako zkorumpovaní strážci zákona, kteří předstírají, že jsou na vaší straně, a pak pomáhají zločincům krást z vaší kapsy. Jen můj názor." - Vždy se snažíme o fair play. Pokud má kasino pravdu, stojíme při nich. Pokud má hráč pravdu, pak jsme samozřejmě na jeho straně. Získáváme informace, uvádíme fakta, hledáme důkazy a pak docházíme k závěru. Celé naše centrum pro řešení stížností dělá vše pro to, aby hráčům pomohlo, pokud s nimi není dobře zacházeno, a za stížnosti nikdy nic neúčtujeme.

Takže doufám, že vám to pomůže nějak pochopit naši situaci.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 dny

Ano, tohle je úplná podvodná stránka a máte špinavé ruce. stydět se. Opravdu byste neměli propagovat web, který jasně podvádí lidi. Zvláště v dnešní době, kdy by se peníze zákazníků neměly takto znevažovat. Opravdu byste v tom měli přehodnotit svou morálku. Lidé vidí super vysoké hodnocení, spoustu falešných recenzí botů o tom, jak úžasný je tento web a jak rychlé jsou výběry atd., a nechají se napálit. A vy jste v tom.

jen nosit. Je to vaše součást.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 dny

Proč váš web propaguje takový podvodný web? Všichni to chtějí vědět???

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 dny

Tihle zasraní podvodníci mi dluží 1300 dolarů a z ničeho nic mě znovu KYC. Tak frustrovaný. Kasino Miester může být odpovědí

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před 3 dny

Už do toho všeho nepůjdu, omlouvám se. Náš postoj jsem již vysvětlil.

Počkejte, až se vaše stížnost rozvine, a uvidíte, co lze ve vašem případě dělat. Doufám, že náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před 2 dny

👀

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 hodinami

Hrozný. Kasino prostě odmítá vyplácet výhry hráčům. Trvá to týdny. Toto je podvod.

Automaticky přeloženo:
phonymcring
před 10 hodinami

Já vím a dali jim skoro nejvyšší hodnocení. Nikdy jsem nic takového neviděl a hraju na spoustě webů. Fairspin vyplácí do 20 minut. A to je elektronický převod! Vyhrál jsem 3k za 30 minut a peníze jsem měl na účtu do hodiny u FS.

Vyhrál jsem pár tisíc zde v tomto 'iWild Casino' a trvalo 30 dní, než jsem dostal polovinu z nich zpět.

Automaticky přeloženo:
před 9 hodinami

Čekám skoro dva měsíce...teď mi zablokovali účet...

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před 8 hodinami

jo, něco se opravdu děje.

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před 40 minutami

jsou to podvodníci

Automaticky přeloženo:
1...14 15
Jít na stránkuz 15 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky