Jsem 100% ověřen. Vše je aktuální.
Minulou sobotu jsem od podpory dostal tuto odpověď:
Naši specialisté na platby tento týden čelí velkému množství žádostí, takže zpracování trvá déle, než se očekávalo. Vzhledem k objemu žádostí a rychlosti zpracování by vaše žádost měla být vyplacena v pondělí . Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.
... a ne, dnes jsem nedostal své peníze. Odběr byl opět zrušen.
Zkusil jsem vybrat bitcoiny. To bylo také zrušeno.
Vypadá to, že pokaždé, když je výběr zrušen a znovu odeslán, jde na konec fronty... když by měl být zpracován přednostně.
Právě teď... tak jak to je... prostě nemohou zpracovat platby Interac pro kanadské hráče.
I am 100% verified. Everything is up to date.
Last Saturday, I got this reply from support:
Our payment specialists are facing a large amount of requests this week, so the processing takes longer than expected. Considering the volume of requests, and the processing pace, your request should be paid-out on Monday. Sorry for this inconvenience, and thank you for your patience.
... and no I didn't get my money today. The withdrawal was canceled yet again.
I did try to withdraw with Bitcoin. That was canceled too.
It looks like every time a withdraw is canceled and re-submitted, it goes at the back of the queue... when it should be processed with priority.
Right now.. as it is.. they simply cannot process Interac payments for Canadian players.
Automaticky přeloženo: