FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

před 2 roky od vonHorst
|
42282 zobrazení 266 odpovědí |
|
1...13 14
před týdnem

Mělo by to být nejhorší kasino s nulovým hodnocením bezpečnosti.

Ještě mi neodpověděli...

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před týdnem

Držím palce, ať se tvůj případ brzy vyřeší, opravdu. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 5 dny

Už týden se snažím vybrat 500CAD.

Žádost se každých 48 hodin ruší a oni mi pošlou e-mail s žádostí o opětovné odeslání.

Zatím jsem to udělal minimálně 4x. U jiných kasin jsem tento problém nikdy neměl.

Podpora chatu je k ničemu a jednoduše mě požádá, abych to zkusil znovu.

Musím souhlasit s ostatními uživateli na tomto fóru: jejich hodnocení 9,2 je vtip

file

file

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před 4 dny

Tady Kanaďan.

Měl jsem stejné problémy. Neustále ruší můj výběr každých 48 hodin.

Podpora je k ničemu.

Chat pravděpodobně používá robota posílá mi obecné e-maily s prázdnými sliby.

KYC je hrozný. Nejhorší, co jsem kdy viděl.

Můj pocit je, že se jedná o velmi malou operaci a nemají prostředky na zaplacení/podporu svých hráčů podle jejich TOS.

100% souhlasím s vaším tvrzením. Je nezodpovědné propagovat tuhle kravinu.



Automaticky přeloženo:
phonymcring
před 2 dny

Dobrý den, kasino by pravděpodobně mělo k této situaci přistoupit aktivněji. Jak dlouho trvá dostat své peníze ven?

Kromě toho, že musíš podat znovu, ti nic dalšího neřekli? Možná jste se zeptali, zda by pomohla změna způsobu platby?

Co se týče KYC, prošli jste ji úspěšně?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
včera

Jsem 100% ověřen. Vše je aktuální.

Minulou sobotu jsem od podpory dostal tuto odpověď:

Naši specialisté na platby tento týden čelí velkému množství žádostí, takže zpracování trvá déle, než se očekávalo. Vzhledem k objemu žádostí a rychlosti zpracování by vaše žádost měla být vyplacena v pondělí . Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.


... a ne, dnes jsem nedostal své peníze. Odběr byl opět zrušen.

Zkusil jsem vybrat bitcoiny. To bylo také zrušeno.

Vypadá to, že pokaždé, když je výběr zrušen a znovu odeslán, jde na konec fronty... když by měl být zpracován přednostně.

Právě teď... tak jak to je... prostě nemohou zpracovat platby Interac pro kanadské hráče.

Upraveno autorem včera
Automaticky přeloženo:
phonymcring
včera

Chápu, a jak dlouho jsi v této situaci, je to od 22.11, jak vidím na snímku obrazovky? Dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili, a pokud tak neučiní, můžeteu nás otevřít stížnost a my se vám pokusíme pomoci a kontaktovat kasino.

Takže mi potvrďte, že je to od nynějška, protože pokud budou stále rušit a nic vám nefunguje, tak to podle mě nestačí. To, že mají hodně výběrů a jste v nějakém pořádku, je v pořádku, může být. Ale pokud musíš pořád znovu podávat odstoupení a oni to stejně zruší, nevidím v tom smysl.

Tak dej vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
1...13 14
Jít na stránkuz 14 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky