DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

101 806 zobrazení 432 odpovědí |
před 3 roky
|
1...13 14 15...22
Přidat příspěvek
před rokem

Mělo by to být nejhorší kasino s nulovým hodnocením bezpečnosti.

Ještě mi neodpověděli...

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před rokem

Držím palce, ať se tvůj případ brzy vyřeší, opravdu. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už týden se snažím vybrat 500CAD.

Žádost se každých 48 hodin ruší a oni mi pošlou e-mail s žádostí o opětovné odeslání.

Zatím jsem to udělal minimálně 4x. U jiných kasin jsem tento problém nikdy neměl.

Podpora chatu je k ničemu a jednoduše mě požádá, abych to zkusil znovu.

Musím souhlasit s ostatními uživateli na tomto fóru: jejich hodnocení 9,2 je vtip

file

file

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před rokem

Tady Kanaďan.

Měl jsem stejné problémy. Neustále ruší můj výběr každých 48 hodin.

Podpora je k ničemu.

Chat pravděpodobně používá robota posílá mi obecné e-maily s prázdnými sliby.

KYC je hrozný. Nejhorší, co jsem kdy viděl.

Můj pocit je, že se jedná o velmi malou operaci a nemají prostředky na zaplacení/podporu svých hráčů podle jejich TOS.

100% souhlasím s vaším tvrzením. Je nezodpovědné propagovat tuhle kravinu.



Automaticky přeloženo:
krispyking21
před rokem

Dobrý den, kasino by pravděpodobně mělo k této situaci přistoupit aktivněji. Jak dlouho trvá dostat své peníze ven?

Kromě toho, že musíš podat znovu, ti nic dalšího neřekli? Možná jste se zeptali, zda by pomohla změna způsobu platby?

Co se týče KYC, prošli jste ji úspěšně?

Dejte mi prosím vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Jsem 100% ověřen. Vše je aktuální.

Minulou sobotu jsem od podpory dostal tuto odpověď:

Naši specialisté na platby tento týden čelí velkému množství žádostí, takže zpracování trvá déle, než se očekávalo. Vzhledem k objemu žádostí a rychlosti zpracování by vaše žádost měla být vyplacena v pondělí . Omlouváme se za tyto nepříjemnosti a děkujeme za trpělivost.


... a ne, dnes jsem nedostal své peníze. Odběr byl opět zrušen.

Zkusil jsem vybrat bitcoiny. To bylo také zrušeno.

Vypadá to, že pokaždé, když je výběr zrušen a znovu odeslán, jde na konec fronty... když by měl být zpracován přednostně.

Právě teď... tak jak to je... prostě nemohou zpracovat platby Interac pro kanadské hráče.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
krispyking21
před rokem

Chápu, a jak dlouho jsi v této situaci, je to od 22.11, jak vidím na snímku obrazovky? Dáváme kasinům 14 dní na to, aby hráči zaplatili, a pokud tak neučiní, můžeteu nás otevřít stížnost a my se vám pokusíme pomoci a kontaktovat kasino.

Takže mi potvrďte, že je to od nynějška, protože pokud budou stále rušit a nic vám nefunguje, tak to podle mě nestačí. To, že mají hodně výběrů a jste v nějakém pořádku, je v pořádku, může být. Ale pokud musíš pořád znovu podávat odstoupení a oni to stejně zruší, nevidím v tom smysl.

Tak dej vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Konečně jsem obdržel svou platbu. Díky za pomoc.


Nyní uvidíme, zda mi dovolí zavřít účet.

Automaticky přeloženo:
krispyking21
před rokem

Skvělá zpráva Jsem rád, že tento díl dopadl dobře. 🎉☘️

Až účet zrušíte a budou s tím potíže, určitě nám dejte vědět a my se vám s tím také pokusíme pomoci.

Doufám ale, že k dalším nepříjemnostem nedojde.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Znovu jsem hrál toto kasino, řídil jsem se radami kasinových guruů a myslel jsem si, že s nimi mluvili vy, hoši, protože stále mají extrémně vysoké hodnocení a skóre bezpečnosti od kasinových guruů.


welp….. ne, tentokrát mi dlužím 2 000 a jsem si docela jistý, že to měsíc nebo déle neuvidím. CASINO GURU MUSÍ BÝT U TĚCHTO HODNOTĚNÝCH XASINŮ ČESTNĚJŠÍ. NEJEN ZA PSANÍ POZITIVNÍCH RECENZIÍ, KTERÉ ZRAŇUJÍ ZÁKAZNÍKY, NEJEN ZAPLACENY.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

KDYŽ MÁ VŠICHNI 5 NEBO VÍCE HRÁČŮ PŘESNĚ STEJNÝ PROBLÉM S TÍMTO KASINEM A JAK NEVYPLÁCAJÍ VÝHRY, MĚLI BY SI TO PŘEDAT KRÉVNÍK SVÝM NADŘÍZENÝM. TOTO JE ZAVÁDĚJÍCÍ A ZCELA UPRIMNĚ JAKO PODVOD.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před rokem

Co kdybyste nám o problému, který máte, sdělil více, prosím?

Pokud jste si přečetl předchozí příspěvek od svého Kanaďana, skutečně dostal zaplaceno, takže nerozumím vašemu názoru.

Kdy přesně jste požádali o stažení?

Zaznamenal jsem vaši stížnost na toto kasino, která byla vyřešena, takže doufejme, že tentokrát budete moci získat své peníze bez podání stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel ani po více než měsíci to stále není vyřešeno. Není to částka, která je pouze 49 eur. Otázka principu a vážnosti.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Popravdě o tom silně pochybuji. Tihle chlapi jsou nejhorší na to, aby skutečně zaplatili. I když jsou jedny z nejrychlejších, jaké jsem kdy viděl při přijímání peněz. Když budete mít štěstí a vyhrajete, nenávidí placení. A vy je podporujete super vysokými hodnoceními. Opravdu ostudné. A díky optikě si lidé myslí, že je to proto, že vás platí. Promiň, říkám to tak, jak to vidím já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Totální podvod. A vidět kasinového guru, který jim dává tak vysoké hodnocení, je velmi zavádějící a zavádějící. Teď jsem se podíval na všechny stížnosti a je jich hodně přes 30-50, to jsou docela špatní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Bohužel ani po více než měsíci to stále není vyřešeno. Není to částka, která je pouze 49 eur. Otázka principu a vážnosti.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto a stále žádná normální odpověď z kasina? Viděl jsem, že vaši stížnost převzal Pavel a bude kontaktovat kasino, tak snad se o celé situaci dozvíme více.

Budu netrpělivě čekat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Popravdě o tom silně pochybuji. Tihle chlapi jsou nejhorší na to, aby skutečně zaplatili. I když jsou jedny z nejrychlejších, jaké jsem kdy viděl při přijímání peněz. Když budete mít štěstí a vyhrajete, nenávidí placení. A vy je podporujete super vysokými hodnoceními. Opravdu ostudné. A díky optikě si lidé myslí, že je to proto, že vás platí. Promiň, říkám to tak, jak to vidím já.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stále neznáme žádné podrobnosti týkající se vašich výběrů, protože neodpovídáte na žádnou z mých otázek. 🤷‍♀️

Nejsem si jistý, jak bychom vám mohli pomoci, když jediné, co děláte, je obvinit nás tady, víte.

Pokud je váš názor takový, jaký jste zde vyjádřili, mohu se zeptat, proč hrajete v tomto kasinu? Věřím, že existuje mnoho kasin, ze kterých si můžete vybrat. Že?🤔

Automaticky přeloženo:
před rokem

Totální podvod. A vidět kasinového guru, který jim dává tak vysoké hodnocení, je velmi zavádějící a zavádějící. Teď jsem se podíval na všechny stížnosti a je jich hodně přes 30-50, to jsou docela špatní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Když se podíváte pozorně na všechnystížnosti na toto kasino , zjistíte, že neexistují žádné nevyřízené stížnosti a kasino za ně tedy nezískalo žádné černé body.

Většina z nich byla skutečně vyřešena, takže věřím, že je to dobré znamení, že toto kasino je ochotno nabídnout pomoc, kdykoli se vyskytne nějaký problém.

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Máte pravdu, nakonec zaplatí. Ale trvá to asi měsíc a pouze pokud s vámi otevřete stížnost. Nikdy nebudou vyplácet výhry okamžitě jako ostatní.


Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

Romi, skutečně bránit toto kasino je velmi špatná optika. Víš to správně?

Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...22
Jít na stránkuz 22 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.