"Negeneruje Casino Guru příjem propagací IWild na svých stránkách? Samozřejmě že ano." -
Nepropagujeme žádná kasina; místo toho o nich informujeme.
"Zavřel Casino Guru oči nad hraničním kriminálním chováním IWild ohledně zrušení plateb/nezaplacení výhry v rozumném čase? Samozřejmě, že ano." -
Vzhledem k tomu, že nejsme policie ani právníci, nemůžeme samozřejmě nic dělat s žádnými právními věcmi. Kdykoli je to možné a v rámci našich odborných znalostí, vždy se snažíme pomoci s výběry. Kasinům dáváme celých 14 dní, než zasáhneme, ale bohužel nikde není psáno, co je to „přiměřená doba", i když hráči jistě chápeme, že když se to protáhne, musí to být opravdu frustrující.
"Ví Casino Guru, že není v zájmu hráčů hrát s IWild, protože jejich bonusové podmínky a výplata výher jsou nepřiměřené? Samozřejmě, že ano." -
Všichni naši uživatelé mohou najít relevantní informace na našich webových stránkách. Proto zařazujeme recenzi kasina a uživatelské recenze a každý může získat ještě více informací z reklamací.
"Jsou nejlepší zájmy hráčů nejvyšší prioritou pro hráče používající jejich stránky, nebo jde o příjem z doporučení/affiliate partnerů?" -
No, už jsem řekl, že kdykoli je to možné a v našich rukou, abychom s hráči zacházeli spravedlivě, děláme to a všechny stížnosti jsou bezplatné. Snažíme se dostat za každý případ a získat fair play na obou stranách.
Takže pokud nejste spokojeni s tím, co děláme, možná zvažte návštěvu u nás a zvláště pokud neděláte nic jiného, než nás obviňujete.
Berte to jako návrh.
"Does Casino Guru not generate income by promotion of IWild on its site? Of course it does." -
We don't promote any casinos; we inform about them instead.
"Has Casino Guru turned a blind eye to the borderline criminal behavior of IWild regarding cancelation of payments /nonpayment of winning in a reasonable amount of time? Of course it has." -
As we are neither police nor lawyers, we are not able to do anything regarding any legal things, of course. Whenever it is possible and within our expertise, we always try to help with withdrawals. We give casinos 14 full days before we intervene, but unfortunately there is nowhere written what "a reasonable amount of time" is, even though we surely understand the players that it must be really frustarting when it gets long.
"Does Casino Guru know it’s not in players best interest play with IWild as their bonus terms and payment of winning are unreasonable? Of course it does." -
All our users can find the relevant information on our website. That is why we include the review of the casino and user reviews, and everyone can gather even more information from the complaits as well.
"Are players best interests the top priority for gamblers using their site or is it referral/affiliate income?" -
Well, I have already said that whenever it is possible, and within our hands, to help players be treated fairly, we do it, and all the complaints are free of charge. We try to get behind every case and gain the fair play on both sides.
So, if you are not happy with what we do, maybe consider visiting us, and especially if you do nothing else than accuse us.
Take it as a suggestion.
Automaticky přeloženo: