DomůFórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od vonHorst
|
45 528 zobrazení 300 odpovědí |
|
1...12 13 14...16
Nihu888
před měsícem

Tak co na to, co řekla Radka, že by možná bylo dobré podat stížnost, když kasino nereaguje a na peníze čekáte tak dlouho?

Pro každý případ vám sem dám odkaz.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ok..ale nemůžu otevřít stížnost

Automaticky přeloženo:
Nihu888
před měsícem

Jaký máte problém, když nemůžete otevřít stížnost, můžete to prosím vysvětlit?

Možná by vám mohly pomoci některé věci pro začátečníky, jako je vymazání souborů cookie, změna zařízení nebo prohlížeče. Pokud je to ale složitější a ani po těchto doporučeních se nic nemění a stále nemůžete stížnost otevřít, dejte mi vědět a klidně udělejte screenshot toho, co vám ukazuje, zkusíme zjistit, co by to mohlo být za tím. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino guru. ROZHODNĚ BYCH SNÍŽIL hodnocení pro iWild, těmto podvodníkům trvalo měsíc, než mi zaplatili 1000 cad. Jaký vtip. A vidět, jak je hodnotíte takhle vysoko, je velmi podezřelé. Promiň, jen konstatuji jasná fakta. Na zdraví!

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před měsícem

A můžeme vědět, jaký byl důvod zpoždění s vaším výběrem, prosím?

Bohužel tímto způsobem není možné snížit hodnocení; i když vaše zkušenost nebyla nejlepší, kasino nakonec zaplatilo, a to je důležité. Chápeš můj názor?

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ano ne opravdu ne. Stále rušili můj výběr zpět na můj zůstatek v kasinu po 2 dnech, to se stalo asi 10 - 15krát znovu a znovu. Takže když uvádíte lidi v omyl tím, že říkáte, že je to skvělé kasino, přesto jsem četl nespočet příspěvků o stejném problému. Vyskytl se problém. Tímto způsobem byste neměli své odběratele uvádět v omyl. Toto kasino máte jako 2. nejlepší kasino na svém webu. Zadní optika. Trochu mimo.

Automaticky přeloženo:
Hawestyle
před měsícem

Souhlasím...iwild je nepořádek, neseriózní a málo spolehlivý...horší než spinanga..

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lololol. Casino Guru se nezajímá o vaše platební problémy s IWild. Budou i nadále shromažďovat své affiliate platby a hodnotit IWild vysoko bez ohledu na to, kolikrát hráči odehrají své zůstatky při čekání na platbu.

Jen si pomysli, jak by ses cítil, kdybys provedl okamžitou platbu (hotovost) v kamenném kasinu, vyhrál slušnou částku peněz, šel do klece pro platbu a oni ti pořád říkali, ať se vrátíš zítra!!!

Ještě lépe, když vás požádali o vaše ID a vy jste je poskytli, řeknou vám, abyste se vrátili zítra a pak znovu požádali o vaše ID a pak vám řekli, že vám zítra zaplatí 14 dní v kuse.

Automaticky přeloženo:
Wilder1999
před měsícem

Naprostý souhlas...lol..stralol..

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano ne opravdu ne. Stále rušili můj výběr zpět na můj zůstatek v kasinu po 2 dnech, to se stalo asi 10 - 15krát znovu a znovu. Takže když uvádíte lidi v omyl tím, že říkáte, že je to skvělé kasino, přesto jsem četl nespočet příspěvků o stejném problému. Vyskytl se problém. Tímto způsobem byste neměli své odběratele uvádět v omyl. Toto kasino máte jako 2. nejlepší kasino na svém webu. Zadní optika. Trochu mimo.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

I když opravdu chápu vaši frustraci, je to trochu složitější.

Rozhodně neříkám, že od nich bylo hezké, že mnohokrát zrušili váš výběr.

Mohu se vás však znovu zeptat, jaký byl důvod k tomu?

Přečtěte si prosím náš článek o tom, jak kontrolujeme všechna online kasina , a možná vám pomůže pochopit, jak složitý proces je.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Souhlasím...iwild je nepořádek, neseriózní a málo spolehlivý...horší než spinanga..

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je nám líto, že máte problémy i tam, a vidím, že jste svou stížnost již také odeslali, ale náš tým od vás potřebuje další informace, takže prosím klikněte na tento odkaz , abyste na ně dostali odpovědi co nejdříve možné.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Lololol. Casino Guru se nezajímá o vaše platební problémy s IWild. Budou i nadále shromažďovat své affiliate platby a hodnotit IWild vysoko bez ohledu na to, kolikrát hráči odehrají své zůstatky při čekání na platbu.

Jen si pomysli, jak by ses cítil, kdybys provedl okamžitou platbu (hotovost) v kamenném kasinu, vyhrál slušnou částku peněz, šel do klece pro platbu a oni ti pořád říkali, ať se vrátíš zítra!!!

Ještě lépe, když vás požádali o vaše ID a vy jste je poskytli, řeknou vám, abyste se vrátili zítra a pak znovu požádali o vaše ID a pak vám řekli, že vám zítra zaplatí 14 dní v kuse.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Věřím, že v online kasinech je to úplně jiné, protože nemají možnost vidět své hráče tváří v tvář, aby si je mohli ověřit.

Víš, co tím myslím?

To je důvod, proč je KYC velmi důležitý ve všech online kasinech.

Samozřejmě se snažíme pomoci všem našim uživatelům, kdykoli se setkají s nějakými problémy v jakémkoli online kasinu, a děláme, co je možné. Také proto jsou naše stížnosti pro naše uživatele bezplatné a vždy budou. Pokaždé se snažíme o fair play.

Takže, místo toho, abychom nás tady na našem fóru obviňovali z různých věcí, můžeme vám s něčím pomoci ohledně jakýchkoli problémů v tomto kasinu, nebo sem prostě přijdete, protože chcete být, a já to teď budu nazývat, ne milé nám?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Romi,

Obvinit vás (Casino Guru) z různých věcí?

No pojďme se na to podívat.

Negeneruje Casino Guru příjem propagací IWild na svých stránkách? Samozřejmě, že ano.

Zavřel Casino Guru oči nad hraničním kriminálním chováním IWild ohledně rušení plateb / nevyplácení výher v rozumném čase? Samozřejmě, že má.

Ví Casino Guru, že není v nejlepším zájmu hráčů hrát s IWild, protože jejich bonusové podmínky a výplata výher jsou nepřiměřené? Samozřejmě, že ano.

Jsou nejlepší zájmy hráčů nejvyšší prioritou pro hráče používající jejich stránky, nebo jde o příjem z doporučení/affiliate partnera? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne tak dobré na případy mi moc neudělalo, okradl jsem 460 eur a řekl, protože jsem použil 40, které mi zbyly Souhlasil jsem s rozhodnutím. což jsem neudělal Jen jsem vsadil těch 40, protože nemůžete vybrat 40, takže cokoli jsem udělal, nemohl jsem vyhrát, protože minimální výběr na této stránce je 50 a být omezen dvakrát na čtyřicet znamená nemožné vybrat, takže celkem na capech jsem prohrál kolem 600 jakýchkoli Ty za nepomůžete kasinovému guruovi

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A nic jako malý hazardér, který to ovládá, dělá to kvůli tomu, že vyhráváte rachotem a žádnou pomoc nenabídnete, takže vás guru kasina tak zklamalo Slyšel jsem tolik dobrých věcí, ale mám pocit, že žádná pomoc neexistuje. udělali to samé .neznamená to , že souhlasíme s tím , že jsme v prdeli . takže nenabízejte pomoc , pokud se vám zdá , že se na vás nevznáší hodnocení , že jste štědrý 1 z 10

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ahoj Romi,

Obvinit vás (Casino Guru) z různých věcí?

No pojďme se na to podívat.

Negeneruje Casino Guru příjem propagací IWild na svých stránkách? Samozřejmě, že ano.

Zavřel Casino Guru oči nad hraničním kriminálním chováním IWild ohledně rušení plateb / nevyplácení výher v rozumném čase? Samozřejmě, že má.

Ví Casino Guru, že není v nejlepším zájmu hráčů hrát s IWild, protože jejich bonusové podmínky a výplata výher jsou nepřiměřené? Samozřejmě, že ano.

Jsou nejlepší zájmy hráčů nejvyšší prioritou pro hráče používající jejich stránky, nebo jde o příjem z doporučení/affiliate partnera? 🤔

Automaticky přeloženo:
před měsícem

"Negeneruje Casino Guru příjem propagací IWild na svých stránkách? Samozřejmě že ano." -

Nepropagujeme žádná kasina; místo toho o nich informujeme.


"Zavřel Casino Guru oči nad hraničním kriminálním chováním IWild ohledně zrušení plateb/nezaplacení výhry v rozumném čase? Samozřejmě, že ano." -

Vzhledem k tomu, že nejsme policie ani právníci, nemůžeme samozřejmě nic dělat s žádnými právními věcmi. Kdykoli je to možné a v rámci našich odborných znalostí, vždy se snažíme pomoci s výběry. Kasinům dáváme celých 14 dní, než zasáhneme, ale bohužel nikde není psáno, co je to „přiměřená doba", i když hráči jistě chápeme, že když se to protáhne, musí to být opravdu frustrující.


"Ví Casino Guru, že není v zájmu hráčů hrát s IWild, protože jejich bonusové podmínky a výplata výher jsou nepřiměřené? Samozřejmě, že ano." -

Všichni naši uživatelé mohou najít relevantní informace na našich webových stránkách. Proto zařazujeme recenzi kasina a uživatelské recenze a každý může získat ještě více informací z reklamací.


"Jsou nejlepší zájmy hráčů nejvyšší prioritou pro hráče používající jejich stránky, nebo jde o příjem z doporučení/affiliate partnerů?" -

No, už jsem řekl, že kdykoli je to možné a v našich rukou, abychom s hráči zacházeli spravedlivě, děláme to a všechny stížnosti jsou bezplatné. Snažíme se dostat za každý případ a získat fair play na obou stranách.


Takže pokud nejste spokojeni s tím, co děláme, možná zvažte návštěvu u nás a zvláště pokud neděláte nic jiného, ​​než nás obviňujete.

Berte to jako návrh.


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ne tak dobré na případy mi moc neudělalo, okradl jsem 460 eur a řekl, protože jsem použil 40, které mi zbyly Souhlasil jsem s rozhodnutím. což jsem neudělal Jen jsem vsadil těch 40, protože nemůžete vybrat 40, takže cokoli jsem udělal, nemohl jsem vyhrát, protože minimální výběr na této stránce je 50 a být omezen dvakrát na čtyřicet znamená nemožné vybrat, takže celkem na capech jsem prohrál kolem 600 jakýchkoli Ty za nepomůžete kasinovému guruovi

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je mi líto celé situace, kterou jste v tomto kasinu zažili, ale bohužel, jak vidím ve vaší stížnosti , náš tým neměl dostatek času na prošetření této záležitosti, a proto jsme nemohli být dále. pomoc.

Veronika to vysvětlila i ve vláknu stížností:

"Velmi mě to mrzí. Pokud by peníze byly stále na vašem účtu, mohli bychom pokračovat ve vyšetřování a požádat kasino o vyřešení problému. Protože jste však pokračovali v hraní s zůstatkem poté, co byl omezen podruhé jste v podstatě přijali rozhodnutí kasina o omezení výhry.

Když narazíte na podobný problém, je důležité okamžitě přestat hrát a obrátit se na zákaznickou podporu nebo na zprostředkovatele třetích stran, jako jsme my. Dvojité omezení výher pocházejících z bonusu je něco, s čím se setkáváme v různých kasinech a úspěšně jsme pomohli několika hráčům získat své oprávněné výhry. Bohužel ve vašem případě, protože peníze již byly ztraceny, nemůžeme pokračovat ve vyšetřování.

Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem."

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A nic jako malý hazardér, který to ovládá, dělá to kvůli tomu, že vyhráváte rachotem a žádnou pomoc nenabídnete, takže vás guru kasina tak zklamalo Slyšel jsem tolik dobrých věcí, ale mám pocit, že žádná pomoc neexistuje. udělali to samé .neznamená to , že souhlasíme s tím , že jsme v prdeli . takže nenabízejte pomoc , pokud se vám zdá , že se na vás nevznáší hodnocení , že jste štědrý 1 z 10

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je smutné, že to tak cítíš, ale bohužel není snadné někomu pomoci, když ti na to nedá prostor nebo čas, víš.

Takže, prosím, vyřiďte svá slova zde. Neexistuje žádný důvod ke zneužívání a neradi bychom, aby byl váš účet zablokován.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Není to dobrá odpověď, vidíš tu věc, 1 způsob, jak počasí, že na účtu nezbyly žádné peníze, hlavní je, že oklamávají zákazníky a je načase, aby je přestali ignorovat a neprošetřovat je, jen je necháme pokračovat, takže ano, myslím, že máš špatné služby

Automaticky přeloženo:
kerry2020
před 4 týdny

Bohužel se nám nepodařilo zjistit, jak budou jednat a situaci řešit, a proto jsme nemohli udělat nic víc.

Kdykoli není stížnost vyřešena nebo kasino nejedná spravedlivě, udělíme tomuto kasinu černé body, které se zobrazí na jejich indexu bezpečnosti, který je negativně ovlivněn.

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...16
Jít na stránkuz 16 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky