Dobrý den!
Vzhledem k tomu, že vaše otázka je ve skutečnosti nejdůležitějším aspektem této konkrétní konverzace, začnu jí, i když bych mohl říci mnohem více, abych se vyjádřil k vaší obavě.
"Proč má kasino guru toto kasino tak vysoce hodnocené?"
Toto je často kladená otázka a odpověď je vždy stejná: Protože hráči nám často radí, co dělat, prostřednictvím uživatelských recenzí nebo fór, než aby podávali stížnost, jak vám bylo také řečeno. Nejsme schopni přiměřeně snížit hodnocení, pokud hráči nadále vyjadřují své stížnosti pouze na fóru a odmítají využít příležitosti k vyjádření a následnému doložení svých obav. Pochopili byste, že stížnosti hrají významnou roli při úpravě indexu bezpečnosti kasina, pokud si uděláte čas, abyste se blíže seznámili s informacemi uvedenými v průvodcích. myslím. Pár citátů, pokud vám to nevadí:
Jaké budou důsledky vaší stížnosti?
Pokud je stížnost oprávněná a nejsme schopni ji vyřešit, je uzavřena a zařazena do kategorie „nevyřešená". K tomu dochází, když nám kasino buď neodpoví, nebo odmítne udělat to, co v dané konkrétní situaci považujeme za spravedlivé. Nedosáhnete požadovaného výsledku, ale stížnost bude uložena v našem systému, kasino bude od nás potrestáno nižším hodnocením a naše recenze kasina upozorní ostatní hráče na to, co se stalo. A co víc, pokud bude chtít kasino v budoucnu zlepšit své hodnocení, bude nuceno se stížností zabývat, takže je šance, že bude vaše stížnost vyřešena později.
Recenze Casino Guru – Zjistěte více o našem hodnocení kasina a procesu hodnocení
Chceme, aby Safety Index byl dobrým ukazatelem toho, jak každé kasino zachází se svými hráči a s jakou pravděpodobností jim budou jejich výhry vyplaceny bez jakýchkoli komplikací. Proto jsou stížnosti hráčů dalším hlavním faktorem, který vstupuje do našeho algoritmu používaného k výpočtu indexu bezpečnosti.
Náš tým pro hodnocení kasina prochází internet, aby našel všechny relevantní stížnosti, které nám poskytují dobrou představu o tom, jak kasina zacházejí se svými hráči. Všechny stížnosti zapisujeme do naší databáze a přiřazujeme jim klasifikaci na základě našeho vnímání stížnosti (ať už si myslíme, že kasino skutečně udělalo něco špatného nebo ne) a dalších faktorů (například zda hráč hrál se skutečnými penězi nebo bonusovými penězi atd.). Vezmeme-li v úvahu spornou částku v každé stížnosti a výše uvedenou klasifikaci, získáme za každou stížnost počet černých bodů, které jsou následně použity při výpočtu indexu bezpečnosti.
Jde o to, že bychom mohli snadno nastavit index bezpečnosti na jakoukoli částku bez jakéhokoli rozumného vyšetřování, ale jaký by byl výsledek? Kolik obecných stížností zveřejněných pouze na fóru by stačilo k nastavení hodnoty na nulu? Jak byste popsali závažnost jednání kasina? Přemýšlel jsem o těchto velmi běžných návrzích poměrně často a jediným možným výsledkem je, že všechna caisna by měla nulový index bezpečnosti. Navzdory tomu, že to nebude přesné, co by to pro hráče znamenalo?
Podle dané logiky: Nikdy nehrajte v kasinu, protože čas od času vždy najdete někoho s problémem, takže všechna kasina jsou podvody.
Věci nejsou vždy černé nebo bílé, jak je to podle mého názoru o většině věcí v životě.
Pomozte nám prosím podáním stížnosti, kdykoli se domníváte, že vás kasino podvádí. Vysvětlete prosím, aby vám náš zprostředkovatel mohl pomoci.
Obecně řečeno, je to tak snadné. Pomůžeš nám?
Hi there!
Since your question is, in fact, the most important aspect of this particular conversation, I will begin with it even though there is much more I could say to address your concern.
"why does casino guru have this casino so highly rated?"
This is a frequently asked question, and the answer is always the same: Because players frequently give us advice on what to do via user reviews or forums rather than filing a complaint, as you have also been told. We are unable to reduce the rating appropriately as long as players continue to voice their complaints solely on the forum, refusing to take the opportunity to express and then substantiate their concerns. You would understand the complaints play a significant role in adjusting the casino Safety Index if you took the time to become more familiar with the information mentioned in the guides. I guess. A few quotes, if you don't mind:
What will be the consequences of your complaint?
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process
We want the Safety Index to be a good indicator of how each casino treats its players and how likely their winnings are to be paid out to them without any complications. That's why player complaints are another main factor entering our algorithm used to calculate the Safety Index.
Our casino review team browses the internet to find all relevant complaints, which give us a good idea of how casinos treat their players. We enter all complaints into our database and assign them a classification based on our perception of the complaint (whether we think that the casino has actually done something wrong or not) and other factors (such as whether the player played with real money or bonus money, etc.). Taking into account the disputed amount in each complaint and the aforementioned classification, we get a number of black points for each complaint, which are then used in the Safety Index calculation.
The point is that we could easily set the Safety Index to any amount without any reasonable investigation, yet what would the outcome be? How many general complaints posted solely on the forum would be enough to set the value to zero? How would you describe the severity of the casino's action? I have been thinking about these very common suggestions quite often, and the only possible result is that all caisnos would have a zero Safety Index. Despite the fact that it won't be accurate, what indication would that be for players?
Following the given logic: Don't ever play in a casino because from time to time you will always find someone with an issue, thus all casinos are scams.
Things are not always black or white, as is true of most things in life, in my opinion.
Please assist us by filing a complaint whenever you believe the casino is defrauding you. Please explain so that our mediator can assist you.
Generally speaking, it is that easy. Are you going to assist us?
Automaticky přeloženo: