Ahoj,
pokud máte pocit, že vám personál kasina není schopen pomoci s ověřením účtu, doporučuji podat stížnost. Dává vám také možnost vyjádřit své zkušenosti s kasinem, což je podle mého názoru něco, co byste stejně rádi dělali.
Takže stačí kliknout sem .
Mohu vědět, zda jste zaškrtli záložku s názvem „ reputace vysvětlena "? - jak název napovídá, vysvětluje, proč jsme kasino ohodnotili tak, jak jsme ho hodnotili.
Protože věříme v transparentnost, vždy se zde můžete dozvědět více o procesu kontroly a také se s námi podělit o své obavy ohledně každého kasina přímo, tedy s konkrétní osobou:
Jediné, co musíte udělat, je posunout se dolů na konec každého přehledu :
Můžete také zjistit, že všechny stížnosti na toto kasino byly vyřešeny, zatím nebyly získány žádné černé body:
Řekl bych, že to není tak špatné.
Hello,
if you feel that the casino staff is not able to help you out passing the account verification, I suggest submitting a complaint. It also gives you a chance to express your experiences with the casino, which I feel is something you'd like to do anyway.
So, just click here.
May I know whether you checked the tab called "reputation explained"? - as the name suggests it explains why we rated the casino the way we did.
Because we believe in transparency, you can always learn more about the review process here and also share your concerns about each casino directly with us, meaning with a concrete person:
All you have to do is scroll down to the bottom of each overview:
You can also find, that all complaints about this casino were resolved, no black points were gained this way so far:
I'd say it's not so bad.
Automaticky přeloženo: