FórumKasinaiWild Casino - všeobecná diskuze

iWild Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před 2 roky od vonHorst
|
37358 zobrazení 254 odpovědí |
|
12 3 4...13
před 2 roky

Opravdu dobré kasino s dobrým designem. Má mnoho různých možností vkladu a různé bonusové nabídky. Výběry jsou rychlé a živý chat je dostupný 24/7.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

A do jakého kasina chodíš?

Automaticky přeloženo:
venusm
před 2 roky

Myslím, že hráč odkazuje na iWildcasino - to je jeho obecné vlákno.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Snažím se ověřit svůj účet (doklad o trvalém pobytu) prostřednictvím dokumentu Revolut, ale zdá se, že nemohu, i když jasně ukazuje mé bydliště.


Automaticky přeloženo:
ArcticApeZ
před 2 roky

Ahoj,

pak bych jako doklad o bydlišti použil nějaké účty za energie. Je mi líto, ale úplně nerozumím tomu, co se zdá být problémem Revolty. Řeklo vám kasino, v čem je problém?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Spíš ne. Právě mi resetovali KYC, což znamená, že to budu muset udělat znovu, a stále nepřijímají mé prohlášení Revolut nebo moje účty s mou adresou.

Automaticky přeloženo:
ArcticApeZ
před 2 roky

Musí existovat nějaký důvod, proč tyto dokumenty nejsou akceptovány 🤔.

Jak můžete správně poskytnout dokumenty, když nevíte, co je špatně?

Můžete prosím požádat o podporu?

Automaticky přeloženo:
ArcticApeZ
před 2 roky

Ahoj!


Podařilo se vám dokončit ověření účtu?

Automaticky přeloženo:
ArcticApeZ
před 2 roky

Nikdy jste nic nekonzultovali, všechna kasina mají live chat a vždy odpoví

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nelze vytvořit bankovní účet Kyc....

Stále dostávám stejný email bez popisu, co je špatného na mých screenshotech, je líčko...

Automaticky přeloženo:
Nvm1991
před 2 roky

Dobrý den, Nvm1991, rozumím tomu dobře, že máte problém s procesem ověření? Zkusili jste kontaktovat kasino jiným způsobem? Vidím, že jejich podpora live chatu je k dispozici 24/7 a toto kasino má od Casino Guru velmi dobrou pověst. Takže bych se divil, kdyby se tato nepříjemnost nedala vyřešit. Jen to zkus.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino guru, musíte změnit reputaci nepořádku, není to platforma, kterou si zasloužím 8.2

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
  • Plně souhlasím s vaším názorem 8.2 je tak přehnané
  • Už jsem hrál na stránkách kasina s hodnocením 4,2 a neměl jsem 0 problémů
  • Takže hodnocení 8,2 je třeba zakoupit
Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Podpora je zbytečná, říkají pouze, že mám poslat screenshoty….Tyto screenshoty už posílám 4-5x a nikdo mi nemůže pomoci…..

Automaticky přeloženo:
Nvm1991
před 2 roky

Ahoj,

pokud máte pocit, že vám personál kasina není schopen pomoci s ověřením účtu, doporučuji podat stížnost. Dává vám také možnost vyjádřit své zkušenosti s kasinem, což je podle mého názoru něco, co byste stejně rádi dělali.

Takže stačí kliknout sem .

Mohu vědět, zda jste zaškrtli záložku s názvem „ reputace vysvětlena "? - jak název napovídá, vysvětluje, proč jsme kasino ohodnotili tak, jak jsme ho hodnotili.

Protože věříme v transparentnost, vždy se zde můžete dozvědět více o procesu kontroly a také se s námi podělit o své obavy ohledně každého kasina přímo, tedy s konkrétní osobou:

Jediné, co musíte udělat, je posunout se dolů na konec každého přehledu :

file

Můžete také zjistit, že všechny stížnosti na toto kasino byly vyřešeny, zatím nebyly získány žádné černé body:

file

Řekl bych, že to není tak špatné.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Kasino guru, musíte změnit reputaci nepořádku, není to platforma, kterou si zasloužím 8.2

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

přečti si laskavě moji odpověď na Nvm1991 , myslím, že se to hodí i k tvému příspěvku.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky
  • Plně souhlasím s vaším názorem 8.2 je tak přehnané
  • Už jsem hrál na stránkách kasina s hodnocením 4,2 a neměl jsem 0 problémů
  • Takže hodnocení 8,2 je třeba zakoupit
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Z mého pohledu to není důkaz, že naše hodnocení není přesné, podle mě to říká, že i kasino se špatným hodnocením může být občas docela v pořádku.

DOKUD nebudete čelit problému.

Dobré hodnocení kromě jiných aspektů znamená, že by neměly nastat žádné problémy, ale pokud narazíte na problém, s největší pravděpodobností bude vyřešen. Špatné hodnocení v korelaci znamená, že pokud máte problém, pravděpodobně vám nebudeme schopni pomoci.

Zkontrolujte stížnosti na iWild, jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podíval jsem se a pochopil...

Budu muset počkat a uvidím, co z mého problému vyleze


jak jsi řekl, měl jsem méně problémů v kasinech s polovičním hodnocením, ale počkám a uvidím

Automaticky přeloženo:
Nvm1991
před 2 roky

Ahoj,

Znovu jsem zkontroloval vaši stížnost , zdá se, že KYC je nyní hotovo. To je skvělé, dovedu si představit, že byste dali přednost méně složitému postupu, na druhou stranu budete příště dobře připraveni.

Informujte nás prosím o odstoupení od smlouvy. Děkuji.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, kyc je za námi, ale žádné kasino nikdy nepožádalo o tolik fotek mého online bankovního účtu, že bych mohl hned poslat přihlašovací údaje k mému bankovnímu účtu


ale už je vše v pořádku stále čekám na výplatu která už byla jednou zrušena...podle chyby emailu z kasina mám vyplatit znovu

Automaticky přeloženo:
12 3 4...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky