DomůFórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 3 roky od nadineanders81
|
160 387 zobrazení 595 odpovědí |
|
1...15 16 17...30
Přidat příspěvek
vasosou6712
před 2 roky

Děkuji za tuto informaci. Rád bych poskytl nějaké snadno srozumitelné vysvětlení, i když to musí být založeno na vnitřku kasina. Chci říci, že nejprve musíme zjistit, proč si kasino myslí, že jste porušili zejména toto pravidlo. K tomu potřebujeme, aby stížnost postoupila o něco dále.

Bylo by hezké, kdybyste nás aktualizovali - pro případ, že bych něco přehlédl 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

I caszaut all last won money 2k. v bance transwer

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Už jsem podal stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

I caszaut all last won money 2k. v bance transwer

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Promiňte, ale co se stalo s bankovním převodem? Nemůžu na to přijít.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už jsem podal stížnost

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj.

Našel jsem to. Byl to dobrý krok. Jak jsem zmínil, kasino by nyní mělo poskytnout solidní důkaz, že jste zneužili bonusy vytvořením dalších účtů, jinak bych to považoval za silně nespravedlivé. Krátce jsem reklamaci zkontroloval a pokud se nepletu, byl ověřen pouze starší účet, ale z tohoto účtu jste ještě nikdy nevybírali, protože samotné ověření trvalo přes měsíc, že?

Navíc jsi napsal, že jsi nikdy nebral žádný bonus, je to tak? Znovu mě nutí pochybovat o zneužití bonusu, i když neznám žádné podrobnosti.

Doufám, že vám nebude připadat nevhodné, když sem vložím odkaz na průvodce vysvětlujícím , jak funguje zneužívání bonusů – může se hodit ostatním hráčům.

Říkám, že bychom měli počkat, jak se stížnost dále vyvine.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

pokud je to možné, vyčkejte prosím na platbu

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, je to tak, žádné bonusy jsem nevyužil a pouze jeden účet byl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

pokud je to možné, vyčkejte prosím na platbu

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Zpožďuje se i vaše platba? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, je to tak, žádné bonusy jsem nevyužil a pouze jeden účet byl ověřen

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To mě opravdu zajímá o průběh stížnosti. Rád bych spekuloval o tom, co se stalo, i když nemám na mysli jediný konkrétní scénář. Asi bychom měli počkat na aktualizaci.

Drž se, Kristina se ti ozve.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nečekám, že se udělá něco, abych se ospravedlnil, protože vím, že jsou odborníci na vymýšlení výmluv

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před 2 roky

Krátce jsem zkontroloval stížnost a mám pocit, že si myslíte, že by vám kasino mělo zabránit ve vkladu v okamžiku, kdy si uvědomili, že existuje další účet se stejnými údaji. No, v pravidlech je uvedeno, že je povolen pouze jeden účet, navíc si nejsem úplně jistý, že kasino vědělo v okamžiku, kdy jste vložili, sám jste to napsal: „Od té doby jsem hrál znovu a znovu mnohokrát a teď, když Vyhrál jsem, našli si výmluvu, že s nimi mám jiný účet v komunikaci, ani nevěděli, kdy byl druhý účet otevřen"

To vše mě ujišťuje, že bychom si na další pokrok měli chvíli počkat.

Držím palce! 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nemyslíte, že by měli být zodpovědnější a dělat svou práci lépe?

Ověření účtu, na kterém hraji a poznávám, bylo provedeno v listopadu, pokud dobře počítám, je to téměř pět měsíců pro ty, kteří svou práci nedělali dobře

Automaticky přeloženo:
vasosou6712
před 2 roky

Řekl bych, že bychom měli zvážit, zda byly použity stejné přihlašovací údaje nebo způsob uložení a kdy. Vzhledem k tomu, jak to vidím, druhý účet nebyl ověřen, stále mám pocit, že kasino by to nevědělo. Myslete tedy, že nejde o to dělat svou práci lépe, ale o to, kdy a jak kasino vzalo v úvahu druhý účet. Víte, proces registrace je obvykle docela jednoduchý, takže některé podobnosti jsou rozpoznány po prvním vkladu - ne dříve. Pokud druhý účet používal úplně jinou e-mailovou adresu a mírně odlišná jména (např. použití prostředního jména místo křestního jména), systém jednoduše nerozpoznal podobnosti. Pro další posouzení bychom měli nejprve vidět vysvětlení kasina.

Dejte tomu prosím čas.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Myslím, že je dobré zde vyhrávat, ale výplaty někdy trvají věčnost 😀

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Nazdárek!

Jak dlouho trvá výběr malých a větších částek, můžete říct? 😜 Myslíte si, že záleží na součtu samotném?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj ty krásný člověče 🫡🕊🌴❤️


Nejsem si jistá, ale myslím, že nad určitou částku, pokud bude větší, můžete počkat o něco déle 🙂 ale to bude tím, že dělají kontroly na větší platby.


Myslím, že tady hraje tolik lidí, což může být důvodem k tomu, abychom trochu počkali. 🙂 Osobně jsem člověk, který dokáže být trpělivý týdny, když vím, že je to kasino, které nakonec zaplatí. 🙂 během této doby prostě musíte bojovat se svými démony, abyste zůstali silní a neztratili to 😛 ale na to je dnes spousta možností, které vám umožňují nastavit limity ztrát. 🙂


Zkrátka si myslím, že nezáleží na částce (pokud není opravdu velká), ale spíš na kasinu a počtu hráčů 🙂 Myslím, že ICE Casino má hodně zákazníků, což samozřejmě může vést k tomu, že něco počká 🙂


Čekání je špatné pouze v případě, že neznáte kasino a co mohou dělat 😛

Mějte krásný den 🌴🕊🌴

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Ahoj, milý CasinoStreamer88!👑

Počet žádostí určitě hraje roli, souhlasím. 🙂 Taky vím, že trefit opravdu velkou výhru znamená další kontroly, tak jsem se na to taky ptal.😎

Obecně platí, že mnohá kasina občas zaznamenají nějaká zpoždění, je to nevyhnutelné – nemělo by se to stát zvykem, že? 🙂

Mějte se dobře!💚

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Naprosto správně 🙂

Dokud se to nestane zvykem, je vše v pořádku 🙂 vždyť jsme všichni jen lidé. 🙂

🫡🌴

Automaticky přeloženo:
CasinoStreamer88
před 2 roky

Jak vidím, povyk kolem opožděných plateb se alespoň na fóru uklidnil. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

zdravím, v tomto kasinu jsem vyhrál velkou částku, ale platba trvá příliš dlouho, stále mě žádají znovu a znovu, abych jim poslal obrázek karet, kterými byly peníze zaplaceny...a už jsou ty obrázky na mém účet, který byl ověřen a je označen zeleným zaškrtnutím

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky