Ahoj,
Mám pocit, že kasino má stále nějaké problémy, ale kromě toho se snaží vyplatit každého hráče, věřím.
Doufám, že vše, co způsobuje všechna zpoždění, bude nakonec vyřešeno.
🤞
Hello,
I feel that the casino still has some issues, but aside from that, they try to pay out each player, I believe.
I hope that whatever is causing all delays will be solved eventually.
🤞
V tomto kasinu mám účet od 15. ledna. Včera jsem provedl vklad a pak jsem hrál hru „Big Bass Bonanza". Vyhrál jsem jackpot a pro mě to bylo vše. Požádal jsem tedy o výběr mých peněz. Po 2 hodinách byl můj účet zablokován a když jsem kontaktoval tým podpory, řekli mi, že poté, co prošetřili můj účet, jsem byl obviněn z „praní špinavých peněz". Obviňují mě bez jakéhokoli důkazu, toto kasino jsem používal pouze pro zábavu ve svém volném čase, ne pro nelegální příjem. Mají moje peníze a nechtějí mi je dát. Číslo žádosti o výběr je: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
I have an account in this casino since January 15th. Yesterday I made a deposit and then played the "Big Bass Bonanza" game. I won a Jackpot and for me that was it. So I requested a withdrawal of my money. After 2 hours, my account was blocked and when I contacted the support team, they told me that after they investigated my account, I was accused of "money laundering". They are accusing me without any proof, I only used this casino for fun in my spare time, not for illegal income. They have my money and they don't want to give it to me. The withdrawal request number is: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
Nedovedu si představit, jak by bylo vzteklé vyhrát jackpot a nakonec být obviněn z tak závažného trestného činu, aniž by byly poskytnuty důvody nebo důkazy na podporu tvrzení. Stížnost můžete podat: https://casino.guru/complaints
Minulý měsíc jsem přemýšlel, že si tam založím účet, naštěstí jsem to neudělal
Can't imagine how enraging it would be to win a jackpot and end up getting accused of such a serious crime without being provided reasons or evidence to back the claim. You can file a complaint: https://casino.guru/complaints
Last month I was thinking of opening an account there, luckily I didn't
V tomto kasinu mám účet od 15. ledna. Včera jsem provedl vklad a pak jsem hrál hru „Big Bass Bonanza". Vyhrál jsem jackpot a pro mě to bylo vše. Požádal jsem tedy o výběr mých peněz. Po 2 hodinách byl můj účet zablokován a když jsem kontaktoval tým podpory, řekli mi, že poté, co prošetřili můj účet, jsem byl obviněn z „praní špinavých peněz". Obviňují mě bez jakéhokoli důkazu, toto kasino jsem používal pouze pro zábavu ve svém volném čase, ne pro nelegální příjem. Mají moje peníze a nechtějí mi je dát. Číslo žádosti o výběr je: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
I have an account in this casino since January 15th. Yesterday I made a deposit and then played the "Big Bass Bonanza" game. I won a Jackpot and for me that was it. So I requested a withdrawal of my money. After 2 hours, my account was blocked and when I contacted the support team, they told me that after they investigated my account, I was accused of "money laundering". They are accusing me without any proof, I only used this casino for fun in my spare time, not for illegal income. They have my money and they don't want to give it to me. The withdrawal request number is: 0a9aeb7c-fb1e-414c-bc26-20195ce93d5a
Ahoj,
je dobře, že jsi podal stížnost. Tým problém pečlivě prozkoumá.
Zkuste zůstat v klidu a pravidelně navštěvujte stížnost pro další aktualizace.
Hello,
it's good that you submitted the complaint. The team will review the issue carefully.
Try to stay calm and visit the complaint regularly for further updates.
Je mi líto, že výběry jsou stále zpožděny, i když znovu musím opakovat, že kasino nakonec platí. Teď to jen chvíli trvá.
I'm sorry to see that withdrawals are still delayed, though again I must repeat that the casino pays in the end. It just takes some time now.
Šťastný pátek 🙂.
Děkujeme, že jste nám dali vědět.
Lucky Friday 🙂.
Thank you very much for letting us know.
Jak vidím, podal jste zatím pouze stížnost na Slotellu.
Bojujete také s Ice Casino? 🤔
As I can see you have only submitted the complaint against the Slotella yet.
Do you struggle with the Ice Casino as well? 🤔
Zdá se, že Ice Casino vás nechce nechat vybrat ani při výběru pouhých 100 $.
V mém případě došlo k problému s platbou a trvalo více než 20 dní, než se proces platby projevil, druhá platba trvala 4 dny.
Toto kasino už určitě nevyužiji.
Doporučujeme nepoužívat ledová kasina.
It seems that Ice Casino doesn't want to let you withdraw even with a withdrawal of just $100.
In my case, there was a problem with the payment, and it took more than 20 days for the payment process to be reflected, and the second payment took 4 days.
I will definitely not be using this casino again.
We recommend that you do not use ice casinos.
アイスカジノはたった$100の出金にすら出金させたくない様に思えます。
私の場合、入金に問題があり入金処理反映まで20日以上かかり、2度目の入金も4日もかかりました。
当然このカジノの利用はもうしてません。
アイスカジノの利用をしない事をお勧めしたい。
Hraju tam pořád, protože mají skvělé 9d bonusy za vklad. Protože se sází pouze bonus. Pokud vyhraju hodně se skutečnými penězi, bonus zruším a vyberu. Bonusy jsou na instagramovém telegramu. někdy
dostane na whatsapp. bonusy jsou obvykle více než 100 % plus roztočení zdarma, z nichž často přijde 20 eur. Na slotsch formách Spinemental jsou bonusová zatočení, jako bychom během hry trefili bruslaře.
Tedy i přes podivné výplaty (max jsem čekal 4 dny a minimálně pár minut). Kasino doporučuji. protože neexistují žádné skryté podmínky. Každá hra se hraje s bonusem. bohužel existují limity převodu výher z bonusu (z 300 na 1000). Ale vše je jasné.. při výběru bonusu. . Kasino je spravedlivé. Mají operátora, který to s platbami asi vždy nevyjde.
I play there all the time because they have great 9d deposit bonuses. Because only the bonus is wagered. If I win a lot with real money, I will cancel the bonus and withdraw it. Bonuses are on instagram telegram. sometimes
gets on whatsapp. bonuses are usually over 100% plus free spins, of which often 20 euros come in. On slotsch forms of Spinemental there are bonus spins as if we hit skaters during the game.
So despite the strange payouts (max I waited 4 days and minimum a few minutes). I recommend the casino. because there are no hidden terms and conditions. Each game is played with a bonus. unfortunately there are limits win conversion from bonus (from 300 to 1000).But everything is clear.. when taking the bonus. . The casino is fair. They have an operator who probably doesn't always work out with payments.
Mé problémy s nimi skončily a už se jimi nebudu zabývat
My problems with them ended and I will not deal with them again
Ahoj,
Všimnul jsem si, že. I když doufám, že tyto komplikace byly jen dočasnou záležitostí, myslím, že bych na vašem místě udělal totéž. Jsem rád, že to skončilo!
Hello,
I noticed that. Though I hope these complications were just a temporary matter, I guess I would do the same if I were you. I'm happy it has ended in a good way, of course.
Hraju tam pořád, protože mají skvělé 9d bonusy za vklad. Protože se sází pouze bonus. Pokud vyhraju hodně se skutečnými penězi, bonus zruším a vyberu. Bonusy jsou na instagramovém telegramu. někdy
dostane na whatsapp. bonusy jsou obvykle více než 100 % plus roztočení zdarma, z nichž často přijde 20 eur. Na slotsch formách Spinemental jsou bonusová zatočení, jako bychom během hry trefili bruslaře.
Tedy i přes podivné výplaty (max jsem čekal 4 dny a minimálně pár minut). Kasino doporučuji. protože neexistují žádné skryté podmínky. Každá hra se hraje s bonusem. bohužel existují limity převodu výher z bonusu (z 300 na 1000). Ale vše je jasné.. při výběru bonusu. . Kasino je spravedlivé. Mají operátora, který to s platbami asi vždy nevyjde.
I play there all the time because they have great 9d deposit bonuses. Because only the bonus is wagered. If I win a lot with real money, I will cancel the bonus and withdraw it. Bonuses are on instagram telegram. sometimes
gets on whatsapp. bonuses are usually over 100% plus free spins, of which often 20 euros come in. On slotsch forms of Spinemental there are bonus spins as if we hit skaters during the game.
So despite the strange payouts (max I waited 4 days and minimum a few minutes). I recommend the casino. because there are no hidden terms and conditions. Each game is played with a bonus. unfortunately there are limits win conversion from bonus (from 300 to 1000).But everything is clear.. when taking the bonus. . The casino is fair. They have an operator who probably doesn't always work out with payments.
Ahoj,
Mám pocit, že tyto problémy s platbami souvisejí s geopolitickou situací a globální nestabilitou, mnoho poskytovatelů plateb se v minulosti potýkalo s problémy, ale v některých regionech to bohužel nestačilo, svou roli sehrála i místní omezení a omezení.
Doba je turbulentní, a tak i ta nejférovější kasina mohou postihnout nečekané náhody, řekl bych.
Každopádně děkuji za podrobný přehled 👌
Hi,
I feel those payment issues are related to the geo-political situation and global instability, a lot of payment providers faced issues in the past, but sadly in some regions this was not enough, local restrictions and limitations played their part as well.
Times are turbulent, so even the fairest casinos can be affected by unexpected coincidences, I'd say.
Anyway, thank you for the detailed overview 👌
Vyhrál jsem 44915 eur na stejném účtu a zablokovali mě s omluvou, že mám dva účty, neví někdo, co mám dělat
I won 44915 euros in the same account and they blocked me with the excuse that I have two accounts, does anyone know what I should do
Κερδισα 44915 ευρο σε ταυτοποήμενο λογαριασμο και με μπλοκαραν με την δικαιολογια οτι εχω δυο λογαριασμους ξερει κανεις τι πρεπει να κανω
Dobrý den vasosou6712,
Je mi z vaší situace smutno. Vidím však, že IceCasino vám napsalo informace o 2 účtech, které máte v tomto kasinu a porušuje to jejich podmínky. Čerpali jste bonus z obou účtů? Pokud jste to udělali, je to pravděpodobně důvod, proč kasino zablokovalo váš účet. Pokud jste tak neučinili, neváhejte podat stížnost na toto kasino na našem webu. 🙂
Hello vasosou6712,
I am sad about your situation. However, I see IceCasino wrote you information about 2 accounts, which you have in this casino and this violates their terms and conditions. Did you draw a bonus from both accounts? If you did, it is probably the reason why the casino has blocked your account. If you didn't, don't hesitate to make a complaint about this casino on our website. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.