Dnes znovu odmítli každý výběr s tím, že musím projít kontrolou KYC
To vše jsem udělal před měsícem a oni si teď jen vymýšlejí věci, aby neplatili.
Today they rejected every withdrawal again saying I need to pass KYC check
i did all this a month ago and they are just making up things now so not to pay.
Dnes znovu odmítli všechny mé výběry s tím, že musím provést kontrolu stárnutí pomocí KYC, protože se snažím vybrat peníze na účet Skrill, protože když jsem se naposledy pokoušel o výběr, vrátili se také zamítnuti, protože tam je závada v systému.
stále si vymýšlejí nové důvody, proč nevyplatit peníze, takže jsem podal stížnost v odkazu, který jste mi poděkovali.
They rejected all my withdrawals again today saying I had to do KYC check aging because I’m trying to withdraw money to Skrill account because when I tried to withdraw last time they came back rejected as well because glitch in there system.
they just keep making up new reasons not to pay out so I made the complaint in the link you gave me thanks.
Ne, za ta léta jsem hrál hodně kasin a nikdy jsem neměl takové problémy.
No I have played lots of casino over the years and never had problems like this.
V 99 procentech kasin je těžké vybrat, i když je ověřeno, jediné, co chtějí, jsou stránky chamtivé peněz
Well 99 percent casinos mske it hard to withdrawl even when verified all they want is money greedy sites
Dnes znovu odmítli každý výběr s tím, že musím projít kontrolou KYC
To vše jsem udělal před měsícem a oni si teď jen vymýšlejí věci, aby neplatili.
Today they rejected every withdrawal again saying I need to pass KYC check
i did all this a month ago and they are just making up things now so not to pay.
Nemohu mluvit jménem kasina a nemohu říci, že rozumím tomu, co se zdá být špatně, takže pokud potřebujete pomoc, odešlete stížnost. 🤔
Well, I can't speak on behalf of the casino, and I can't say I understand what seems to be wrong, so if you need help, submit the complaint. 🤔
Dnes znovu odmítli všechny mé výběry s tím, že musím provést kontrolu stárnutí pomocí KYC, protože se snažím vybrat peníze na účet Skrill, protože když jsem se naposledy pokoušel o výběr, vrátili se také zamítnuti, protože tam je závada v systému.
stále si vymýšlejí nové důvody, proč nevyplatit peníze, takže jsem podal stížnost v odkazu, který jste mi poděkovali.
They rejected all my withdrawals again today saying I had to do KYC check aging because I’m trying to withdraw money to Skrill account because when I tried to withdraw last time they came back rejected as well because glitch in there system.
they just keep making up new reasons not to pay out so I made the complaint in the link you gave me thanks.
Zdá se mi, že kasino má stále nějaké problémy, i když nejsem tak dobře informován. Předání KYC je nutností, jak všichni víme, rozumím také tomu, že když se rozhodnete pro novou platební možnost, může být požadováno poskytnutí ověřovacího vkladu nebo nějakého výpisu. Ale nemůžu pochopit zbytek, jako znovu plný KYC. Jsem si jistý, že výhry získáte, protože všechny tyto stížnosti byly nakonec vyřešeny , jen to chvíli trvá.
A vidím, že kasino vás právě požádalo o předložení nového výběru prostřednictvím stížnosti . 🤔
To me, it seems that the casino still has some issues, though I am not so well informed. Passing the KYC is a must as we all know, I can also understand that when you opt for a new payment option, a verification deposit or some sort of statement can be asked to be provided. But I can't comprehend the rest, like full KYC once again. I'm sure that you'll get the winnings because all of these complaints were solved in the end, it just takes some time.
And I can see that the casino just asked you to submit a new withdrawal through the complaint. 🤔
Zatím zaplatili polovinu poté, co jsem to zkusil znovu, ale další platby stále čekají, ale minimálně po měsíci zpět a dopředu s nimi pomalu vyplácejí
So far they have paid half after I tried again but other payments still waiting but at least after month of back and forward with them they are slowly paying out now
Chci podat stížnost na toto kasino. Před týdnem jsem u nich vložil peníze a nedostal jsem peníze na svůj účet u stránky. Celou tu dobu jsem jim psal a oni mě požádali o zaslání dokumentů k uložení a já jim je poslal a oni se zdržují v odpovědi.
I want to file a complaint against this casino. I deposited money with them a week ago, and I did not receive the money in my account with the site. I wrote to them all this time, and they asked me to send the documents for deposit, and I sent them to them, and they are delaying in responding.
Zatím zaplatili polovinu poté, co jsem to zkusil znovu, ale další platby stále čekají, ale minimálně po měsíci zpět a dopředu s nimi pomalu vyplácejí
So far they have paid half after I tried again but other payments still waiting but at least after month of back and forward with them they are slowly paying out now
Chci podat stížnost na toto kasino. Před týdnem jsem u nich vložil peníze a nedostal jsem peníze na svůj účet u stránky. Celou tu dobu jsem jim psal a oni mě požádali o zaslání dokumentů k uložení a já jim je poslal a oni se zdržují v odpovědi.
I want to file a complaint against this casino. I deposited money with them a week ago, and I did not receive the money in my account with the site. I wrote to them all this time, and they asked me to send the documents for deposit, and I sent them to them, and they are delaying in responding.
Ahoj,
Pokud mohu, přečtěte si toto vlákno, abyste se ujistili, že víme o zpožděních a můžete odeslat stížnost . Nezapomeňte, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření vašeho účtu a odeslání výher, ale zdá se, že IceCasino je ve zpoždění i s touto povolenou dobou, takže buďte připraveni na čekání.
S ohledem na všechny již podané a vyřešené stížnosti si troufám tvrdit, že pokud se vám podaří dodržet všechna pravidla, své peníze nakonec dostanete.
Projděte si toto vlákno a získejte další podrobnosti.
Hello there,
If I may, read this thread to be ensured that we know about the delays and you are welcome to submit the complaint. Just mind that we allow the casinos 14 full days to verify your account and sent the winnings, but it seems that IceCasino is in delay even with this allowed period, so please, be prepared for waiting.
Keeping all those already submitted and solved complaints in mind, I dare to say that if you managed to comply with all rules, you'll get your money eventually.
Browse this thread to find more details.
Nejde o výhry, ale o vklad, který jsem vložil, ten jsem nedostal. Vložil jsem peníze a nenašel jsem je na svém účtu v kasinu.
The issue is not the winnings, but the deposit that I made, I did not receive it. I deposited the money, and I did not find it in my account in the casino.
Pardon, udělal jsem chybu.
V případě ztraceného vkladu se obávám, že trpělivé čekání je také platnou strategií. Kasino pravděpodobně čeká na svého poskytovatele plateb třetí strany, aby problém vyřešil. Pokud se nemýlím, vy i kasino nyní čekáte na poskytovatele.
Neváhejte a podejte stížnost přímo zde . Jak se ale můžete dočíst v tomto vláknu, kasino je ve zpoždění i s výplatami a ověřováním, takže buďte připraveni čekat.
Přeji brzké vyřešení.
Pardon me, I made a mistake.
Well in case of a lost deposit, I fear that patient waiting is also a valid strategy. The casino is probably waiting for its 3rd party payment provider, to solve the issue. If I'm correct, you and the casino are both waiting for the provider now.
Feel free to submit the complaint right here. But as you can read in this thread, the casino is in delay even with payouts and verifications, so be prepared to wait.
I wish you a swift resolution.
Alespoň se problém vyřešil. Podařilo se vám vyhrát ještě něco? 🙂
At least the issue has been solved. Were you able to win something more? 🙂
Prohrál jsem, ale bavilo mě hrát s penězi, které jsem si týden nechal. Pokud je to jejich začátek u mě, už jim peníze nevložím.
I lost, but I enjoyed playing with the money that I kept for a week. If this is their start with me, I will not deposit money with them again.
Kasino se mi líbí, protože s bonusem můžete hrát všechny hry, u kterých se nemusíte divit, že porušujete pravidla.
protože je již velmi flexibilní k můžete jej zapínat a vypínat nebo měnit mezi bonusy. pokud jste se na začátku hry rozhodli hrát o skutečné peníze, můžete bonus odmítnout a okamžitě si jej vybrat bez sázky.
výplaty jsou však ve srovnání s Dama NV neúspěšné. nikdy nevíte, jestli budete čekat pár minut nebo pár dní. Bohužel teď čekám více než dva dny, přestože jsem se ptal na live chatu, protože zaplatím rychle.
chat neví nic o výplatách a stále dokola opakuje stejná pravidla. jako by byl bot. Čekám na platbu pod 500 e
I like the casino because with the bonus you can play all the games you don't have to wonder if you're breaking the rules.
because it is already very flexible k you can turn it on and off or change it between bonuses. if you chose playing for real money at the beginning of the session you can decline the bonus and withdraw it immediately without wager.
however, payouts are a failure compared to Dama NV. you never know if you'll wait a few minutes or a few days. Unfortunately, now I'm waiting more than two days, despite the fact that I asked on live chat because I will pay quickly.
the chat knows nothing about payouts, and repeats the same rules points over and over again. as if he were a bot. I am waiting for payment below 500 e
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.