Se nic nestalo. Postavím stěžovatele vzdorovitě
Nothing happened. I will put the complainant defiantly
Dobré odpoledne všem, požádal jsem o výběr 80 realů přes pix v ice Casino a byl úspěšný, ale stále nepřistál na mém bankovním účtu. To je normální?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Dobré odpoledne všem, požádal jsem o výběr 80 realů přes pix v ice Casino a byl úspěšný, ale stále nepřistál na mém bankovním účtu. To je normální?
Good afternoon everyone, I requested a withdrawal of 80 reais via pix at ice casino and it was successful but it still hasn't landed in my bank account. It's normal?
boa tarde pessoal, fiz o pedido de um saque de 80 reais via pix na ice casino e deu como sucesso mas ainda nao caiu na minha conta bancaria. É normal?
Dobré ráno,
no, pokud si prohlížíte toto vlákno a dříve podané stížnosti , musím uznat, že se to stále děje.
Zůstal bych v klidu a pár dní počkal. Kasino platí, ale momentálně to nějakou dobu trvá.
Good morning,
well, if you browse this thread and previously submitted complaints, I must admit that it is still happening.
I would stay calm and wait a few days. The casino pays, but it currently takes some time.
Právě jsem převedl 50 € v IceCasino pomocí SofortKlarna a v mém online bankovnictví se zobrazí, že bylo odepsáno, a v historii plateb se zobrazí, že bylo zaplaceno, ale neobdržel jsem žádný kredit a nemohu hrát
A ano, wohin vyhrál 2100 € a nemohl je vyplatit, vždy to bylo zrušeno
hovno
https://icecasino.com/de
To je online kasino
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Nejprve byla záloha několikrát zrušena, pak byla přijata u Sofort, ale není tam žádný zatracený zůstatek
First the deposit was canceled several times, then it was accepted with Sofort but there is no damn balance
zuerst war mehrere mals abgebrochen die Einzahlung dann würde mit Sofort akzeptiert aber es gibt kein verdammtes Guthaben
Právě jsem převedl 50 € v IceCasino pomocí SofortKlarna a v mém online bankovnictví se zobrazí, že bylo odepsáno, a v historii plateb se zobrazí, že bylo zaplaceno, ale neobdržel jsem žádný kredit a nemohu hrát
A ano, wohin vyhrál 2100 € a nemohl je vyplatit, vždy to bylo zrušeno
hovno
https://icecasino.com/de
To je online kasino
I just transferred 50€ at IceCasino with SofortKlarna and it shows in my online banking that it has been debited and it shows in the payment history that it has been paid but I have not received any credit and cannot play
And yes wohin won 2100€ and couldn't pay it out it was always canceled
shit
https://icecasino.com/de
That is online casino
Ich habe gerade 50€ bei IceCasino mit SofortKlarna überweist und es zeigt im mein Online banking das es abgebucht ist und es zeigt im Zahlungshistorie das es gezahlt ist aber ich habe kein Guthaben erhalten kann nicht spielen
Und ja worhin hab 2100€ gewonnen und konnte es nicht auszahlen es war immer abgebrochen
Scheißdreck
https://icecasino.com/de
That is online casino
Dobrý den, předpokládám, že vám kasino řeklo, že se spojí s poskytovatelem plateb a asi to bude nějakou dobu trvat, že? Pokud ne, je to bohužel obvyklý postup. Nechci tě děsit, ale může to pár dní trvat.
Pokud jde o problémy s výběrem, byl váš účet již plně ověřen?
Osobně nechápu, proč vkládáte 50 EUR, když se vám nepodaří vybrat 2,1 000 EUR, zní divně. Zmeškal jsem něco?
Dejte mi laskavě vědět.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
Dobrý den, předpokládám, že vám kasino řeklo, že se spojí s poskytovatelem plateb a asi to bude nějakou dobu trvat, že? Pokud ne, je to bohužel obvyklý postup. Nechci tě děsit, ale může to pár dní trvat.
Pokud jde o problémy s výběrem, byl váš účet již plně ověřen?
Osobně nechápu, proč vkládáte 50 EUR, když se vám nepodaří vybrat 2,1 000 EUR, zní divně. Zmeškal jsem něco?
Dejte mi laskavě vědět.
Hello, I guess that the casino told you that they will get in touch with the payment provider and it will probably take some time, right? If not, sadly this is the usual procedure. Don't want to scare you, but it can take a few days.
Regarding the troubles with withdrawal, has your account been fully verified, yet?
I personally do not understand, why you deposit €50 when you fail to withdraw €2,1K, sounds weird. Did I miss something?
Kindly let me know.
2,1 000 EUR bylo před týdnem a nenechali mě vyplatit a stále jsem hrál, myslel jsem si, že možná musím hrát víc, ale vložil jsem již 500 EUR ze svého účtu a pak jsem vše prohrál, protože jsem vložil 50 EUR znovu a nebylo na mém profilu hrát
https://icecasino.com/de
To je kasino, kde hraji
€2,1k was before one week and they didn't let me pay out and I was still play I was think maybe I must play more but I put allready 500€ from my acc.and then I lost all because I put 50€ again and it was not on my profile to play
https://icecasino.com/de
That is casino where I play
Problém tedy není s chybějícím vkladem, ale se skutečným výběrem, ne? Myslím, že teď už rozumím.
Jen poznámka, nemusíte znovu vkládat odkaz na web kasina, vím, kde hrajete, toto vlákno se jmenuje " IceCasino - obecná diskuze" 🙂.
Místo toho mi dejte vědět, zda byl váš účet plně ověřen. Pokud ne, musíte nejprve projít ověřením, je to nevyhnutelné. Bohužel musím zmínit, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu, kontrolu herní historie a zaslání výher, proto vás žádám o trpělivost a spolupráci s kasinem. 🙏 Tohle je asi ten nejjednodušší způsob.
Snažte se o peníze nepřijít.
Pokud máte pochybnosti o aktivním bonusu, který můžete mít na svém zůstatku, zeptejte se prosím podpory, stále mám pocit, že kvůli automatickému překladu úplně nerozumím všem detailům 🤔, takže moje odpověď může znít trochu mimo téma.
So the problem is not with the missing deposit, but with the actual withdrawal, right? I think I understand now.
Just a note, you do not have to paste the casino website link again, I know where you play, this thread is called "IceCasino - general discussion" 🙂.
Instead, let me know whether your account has been fully verified. If not, you have to pass the verification first, it is inevitable. Sadly I have to mention that we allow casinos 14 full days to verify the account, check the gaming history, and send the winnings, hence I ask you to be patient and cooperate with the casino. 🙏 This is probably the easiest way.
Try not to lose the money tough.
If you have doubts about the active bonus you may have on your balance, ask the support please, I still feel that because of the auto-translate, I do not fully understand all details 🤔, so my reply may sound out of the topic a bit.
Před půl dnem jsem vložil 100 $ a dosud mi nebylo připsáno na účet. Mluvím s nimi a oni říkají, že počkejte 96 hodin. Říkám, co říkají, věc prověříme a poslal jsem jim obrázky převodu přes šifrované měny a nenacházím odpověď, ani jejich e-mail, nenacházím od nich odpověď
Half a day ago, I deposited $100 and it has not been credited to my account yet. I talk to them and they say wait 96 hours. I say, what do they say, we will verify the matter, and I sent them pictures of the transfer via encrypted currencies, and I do not find a response, even their e-mail, I do not find a response from them
ICE kasino pro vás na vklad do něj okamžitě klesne, ale vybrat? Amigooo není žádný světec, který by pomohl.
Všechny své dokumenty jsem již odeslal ke schválení od 20.12.2022. a do dnešního dne nebyly schváleny ani nepřišel žádný e-mail s tvrzením, že nepřijali žádný z mých dokumentů.
Morálka příběhu, vzal jsem prostředky, které jsem tam měl, a opékal kkkk. K tomuhle se už nikdy nevrátím!
ICE casino for you to deposit in it drops instantly, but to withdraw? Amigooo there is no saint to help.
I have already sent all my documents for approval since 12/20/2022. and until today they have not been approved nor any e-mail received claiming that they did not accept any of my docs.
Moral of the story, I took the funds I had there and toasted kkkk. I will never go back to this one!
ICE cassino pra você depositar nele cai instaneamente, mas para sacar? Amigooo não tem santo que ajude.
Já mandei todos meus documentos para aprovação desde 20/12/2022. e até hj n foram aprovados nem nenhum e-mail recebido alegando que não aceitaram algum doc meu.
Moral da historia peguei os fundos que eu tinha lá e torrei kkkk. Nesse eu não volto nunca mais!
Dobrý den, pokud si projdete toto vlákno, jsem si jistý, že zjistíte, že mnoho hráčů má zpoždění s KYC a výběry. Ale myslím, že váš problém může být jiný. 🤔
Vysvětlilo někdy kasino, co je s těmi odmítnutými dokumenty špatného? Zkoušeli jste poskytovat různé verze?
Věřím, že by se vám nyní mohla hodit pomoc, dovolte mi proto předložit dostupnost stížnosti.
Odešlete stížnost zde , uveďte všechny podrobnosti týkající se problému a náš specializovaný tým se vám pokusí pomoci.
Normálně kasino vyplácí výhry, takže pokud jste splnili všechny požadavky, myslím, že by to mělo být v pořádku.
Hello, if you browse this thread, I'm sure you'll find out that lots of players are experiencing delays with KYC and withdrawals alike. But I guess that your issue may be different. 🤔
Has the casino ever explained what is wrong with those rejected documents? Have you tried to provide different versions?
I believe that you could use some help now, so allow me to present the availability of the complaint.
Submit the complaint here, provide all details concerning the issue, and our dedicated team will try to help you.
Normally the casino pays the winnings, so if you met all the requirements, I think it should be ok.
Ledové kasino je podvod, držte se od nich dál, nebudou mi vyplácet peníze a jen to ruší a říkají, že to byla chyba v systému.
z toho, co jsem četl online, dělají totéž všem a nechápu, jak to mohou dál dělat, kdo jim v tom brání???
nemůžu s tím nic dělat, protože nevím, kdo se zabývá podvodníky, jako jsou oni, nikdo je taky nenahlásí, takže doufám, že pomůžu ostatním, aby si na tom místě nehráli a přečetli si toto a drželi se od nich dál, pokud ne chcete, aby vám byly odebrány peníze.
Ice casino is a scam stay away from them , they won’t pay out my money and just keep cancelling and saying it was a glitch in the system.
from what I have read online they do same thing to everyone and I don’t understand how they are let to continue doing this , who stops them ???
can’t do anything about it as I don’t know who deals with scammers like them no one to report them too so I hope I can help other not play on there site and read this and keep away from them if you don’t want your money taken from you.
Už se mi to stalo, ale stejně jsem dostal peníze. K těmto problémům dochází v tomto kasinu, protože peníze platí ručně a používají pro ně externí platební službu. Moje rada je použít jinou platební službu. Bankovní převod obvykle funguje téměř 100% času v tomto kasinu. Stejný problém se vyskytl již 3krát, ale pak jsem použil jiný platební systém a peníze jsem obdržel po několika dnech
It happened to me before but I received the money anyway. These problems happen with this casino because they pay the funds manually and use an external payment service for them. My advice is to use a different payment service. Bank transfer usually works almost 100% of time on this casino. The same problem happened 3 times before but then I used a different payment system and received the funds after a few days
Ahoj,
jak můžete vidět přímo zde v tomto vlákně, výběry jsou stále zpožděné, pozitivní je, že kasino nakonec zaplatí.
Neváhejte a projděte si stížnosti , abyste získali lepší přehled🤞
Hello,
as you can see right here in this thread, the withdrawals are still in delay, the positive thing is that the casino pays eventually.
Feel free to browse complaints to get a better overview🤞
Doufám, že ano, protože jsem před měsícem odeslal všechny své dokumenty, ale odmítli všechny platby, teď jsem zkusil vybrat jinou cestu, takže brzy uvidím.
I hope so because I have sent in all my documents a month ago just they rejected all payments now I tried taken out different way so I will see soon.
No, pokud se snažíte odvolat déle než měsíc, myslím, že byste měli stížnost podat právě teď.
Nemá smysl dále čekat, takže neváhejte a odešlete případ zde a uvidíme, co se zdá být problémem.
Well, if you struggle to withdraw for over a month, I guess that you should submit the complaint just now.
No point in waiting any longer, so feel free to submit the case here and we shall see what seems to be the issue.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.