FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 13)

před 2 roky od nadineanders81
|
97749 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...12 13 14...28
Přidat příspěvek
před rokem

co bych měl dělat?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

došlo už k nějakému vyřešení problému s chybou? 🤔

Vidím, že jste se rozhodl stížnost nepodat.

Automaticky přeloženo:
fabiananohelibr
před rokem

To jsem si myslel, děkuji.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Se nic nestalo. Postavím stěžovatele vzdorovitě

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všem, požádal jsem o výběr 80 realů přes pix v ice Casino a byl úspěšný, ale stále nepřistál na mém bankovním účtu. To je normální?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Se nic nestalo. Postavím stěžovatele vzdorovitě

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

zatím žádná stížnost, předpokládám správně, že jste dostali peníze? 🤞🤞🙏

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všem, požádal jsem o výběr 80 realů přes pix v ice Casino a byl úspěšný, ale stále nepřistál na mém bankovním účtu. To je normální?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno,

no, pokud si prohlížíte toto vlákno a dříve podané stížnosti , musím uznat, že se to stále děje.

Zůstal bych v klidu a pár dní počkal. Kasino platí, ale momentálně to nějakou dobu trvá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem převedl 50 € v IceCasino pomocí SofortKlarna a v mém online bankovnictví se zobrazí, že bylo odepsáno, a v historii plateb se zobrazí, že bylo zaplaceno, ale neobdržel jsem žádný kredit a nemohu hrát


A ano, wohin vyhrál 2100 € a nemohl je vyplatit, vždy to bylo zrušeno

hovno


https://icecasino.com/de

To je online kasino

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file Nejprve byla záloha několikrát zrušena, pak byla přijata u Sofort, ale není tam žádný zatracený zůstatek

Automaticky přeloženo:
před rokem

Právě jsem převedl 50 € v IceCasino pomocí SofortKlarna a v mém online bankovnictví se zobrazí, že bylo odepsáno, a v historii plateb se zobrazí, že bylo zaplaceno, ale neobdržel jsem žádný kredit a nemohu hrát


A ano, wohin vyhrál 2100 € a nemohl je vyplatit, vždy to bylo zrušeno

hovno


https://icecasino.com/de

To je online kasino

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, předpokládám, že vám kasino řeklo, že se spojí s poskytovatelem plateb a asi to bude nějakou dobu trvat, že? Pokud ne, je to bohužel obvyklý postup. Nechci tě děsit, ale může to pár dní trvat.

Pokud jde o problémy s výběrem, byl váš účet již plně ověřen?

Osobně nechápu, proč vkládáte 50 EUR, když se vám nepodaří vybrat 2,1 000 EUR, zní divně. Zmeškal jsem něco?

Dejte mi laskavě vědět.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, předpokládám, že vám kasino řeklo, že se spojí s poskytovatelem plateb a asi to bude nějakou dobu trvat, že? Pokud ne, je to bohužel obvyklý postup. Nechci tě děsit, ale může to pár dní trvat.

Pokud jde o problémy s výběrem, byl váš účet již plně ověřen?

Osobně nechápu, proč vkládáte 50 EUR, když se vám nepodaří vybrat 2,1 000 EUR, zní divně. Zmeškal jsem něco?

Dejte mi laskavě vědět.


Automaticky přeloženo:
před rokem

2,1 000 EUR bylo před týdnem a nenechali mě vyplatit a stále jsem hrál, myslel jsem si, že možná musím hrát víc, ale vložil jsem již 500 EUR ze svého účtu a pak jsem vše prohrál, protože jsem vložil 50 EUR znovu a nebylo na mém profilu hrát


https://icecasino.com/de


To je kasino, kde hraji

Automaticky přeloženo:
orivan2
před rokem

Problém tedy není s chybějícím vkladem, ale se skutečným výběrem, ne? Myslím, že teď už rozumím.

Jen poznámka, nemusíte znovu vkládat odkaz na web kasina, vím, kde hrajete, toto vlákno se jmenuje " IceCasino - obecná diskuze" 🙂.

Místo toho mi dejte vědět, zda byl váš účet plně ověřen. Pokud ne, musíte nejprve projít ověřením, je to nevyhnutelné. Bohužel musím zmínit, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na ověření účtu, kontrolu herní historie a zaslání výher, proto vás žádám o trpělivost a spolupráci s kasinem. 🙏 Tohle je asi ten nejjednodušší způsob.

Snažte se o peníze nepřijít.

Pokud máte pochybnosti o aktivním bonusu, který můžete mít na svém zůstatku, zeptejte se prosím podpory, stále mám pocit, že kvůli automatickému překladu úplně nerozumím všem detailům 🤔, takže moje odpověď může znít trochu mimo téma.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Před půl dnem jsem vložil 100 $ a dosud mi nebylo připsáno na účet. Mluvím s nimi a oni říkají, že počkejte 96 hodin. Říkám, co říkají, věc prověříme a poslal jsem jim obrázky převodu přes šifrované měny a nenacházím odpověď, ani jejich e-mail, nenacházím od nich odpověď

Automaticky přeloženo:
před rokem

ICE kasino pro vás na vklad do něj okamžitě klesne, ale vybrat? Amigooo není žádný světec, který by pomohl.


Všechny své dokumenty jsem již odeslal ke schválení od 20.12.2022. a do dnešního dne nebyly schváleny ani nepřišel žádný e-mail s tvrzením, že nepřijali žádný z mých dokumentů.


Morálka příběhu, vzal jsem prostředky, které jsem tam měl, a opékal kkkk. K tomuhle se už nikdy nevrátím!

Automaticky přeloženo:
samuelrochaat
před rokem

Dobrý den, pokud si projdete toto vlákno, jsem si jistý, že zjistíte, že mnoho hráčů má zpoždění s KYC a výběry. Ale myslím, že váš problém může být jiný. 🤔

Vysvětlilo někdy kasino, co je s těmi odmítnutými dokumenty špatného? Zkoušeli jste poskytovat různé verze?

Věřím, že by se vám nyní mohla hodit pomoc, dovolte mi proto předložit dostupnost stížnosti.

Odešlete stížnost zde , uveďte všechny podrobnosti týkající se problému a náš specializovaný tým se vám pokusí pomoci.

Normálně kasino vyplácí výhry, takže pokud jste splnili všechny požadavky, myslím, že by to mělo být v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ledové kasino je podvod, držte se od nich dál, nebudou mi vyplácet peníze a jen to ruší a říkají, že to byla chyba v systému.


z toho, co jsem četl online, dělají totéž všem a nechápu, jak to mohou dál dělat, kdo jim v tom brání???


nemůžu s tím nic dělat, protože nevím, kdo se zabývá podvodníky, jako jsou oni, nikdo je taky nenahlásí, takže doufám, že pomůžu ostatním, aby si na tom místě nehráli a přečetli si toto a drželi se od nich dál, pokud ne chcete, aby vám byly odebrány peníze.


Automaticky přeloženo:
keithcwalsh1983
před rokem

Už se mi to stalo, ale stejně jsem dostal peníze. K těmto problémům dochází v tomto kasinu, protože peníze platí ručně a používají pro ně externí platební službu. Moje rada je použít jinou platební službu. Bankovní převod obvykle funguje téměř 100% času v tomto kasinu. Stejný problém se vyskytl již 3krát, ale pak jsem použil jiný platební systém a peníze jsem obdržel po několika dnech

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky zkusím

Automaticky přeloženo:
keithcwalsh1983
před rokem

Ahoj,

jak můžete vidět přímo zde v tomto vlákně, výběry jsou stále zpožděné, pozitivní je, že kasino nakonec zaplatí.

Neváhejte a projděte si stížnosti , abyste získali lepší přehled🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Doufám, že ano, protože jsem před měsícem odeslal všechny své dokumenty, ale odmítli všechny platby, teď jsem zkusil vybrat jinou cestu, takže brzy uvidím.

Automaticky přeloženo:
keithcwalsh1983
před rokem

No, pokud se snažíte odvolat déle než měsíc, myslím, že byste měli stížnost podat právě teď.

Nemá smysl dále čekat, takže neváhejte a odešlete případ zde a uvidíme, co se zdá být problémem.

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky