FórumKasinaIceBet Casino - všeobecná diskuze

IceBet Casino - všeobecná diskuze

před 11 měsíci od Nemokid
|
907 zobrazení 19 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před 11 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s IceBet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 11 měsíci

Ahoj Danieli, je normální, že pro výběr 569 NZD musí uběhnout celé týdny se žádostmi o dokumenty k dokumentům a dokonce i se žádostí o rozhovor na Skype s oddělením rizik? Za více než 20 let hraní jsem nikdy neměl podobnou zkušenost, to mi připadá dost absurdní! Provedl jsem ověření přes sumsub s CIE + certifikát o pobytu. Pak mě znovu požádali o tuto dokumentaci plus selfie ID. Nyní také volání přes Skype! Od žádosti o výběr uplynulo téměř 7 dní. Co kdybych vyhrál víc?

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 11 měsíci

Daniel to tu kontroluje jen zřídka. Dovolte mi tedy okomentovat:

Řekl bych, že je to normální - obecně. I když chápu, že za určitých okolností je to rozumné.

Každé kasino by však mělo uvést věrohodný důvod pro takový proces.

Dostali jste nějaké? Je to zjevně dodatečné ověření, takže kasino má určité pochybnosti...



Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Žádné vysvětlení k tomu. Pochybujete, že je to online sériový podvodník za pouhých 600 NZD? Ale nekecáme, mám jiný účet již ověřený u I Wild. Hraji online přes 20 let a nikdy jsem s tím neměl žádný problém a jsem slušný a necenzurovaný člověk. Malá preambule: v Itálii všechna online kasina požadují pouze doklad totožnosti a jakoukoli zdravotní kartu a je to. Identifikace ze zákona se provádí neprošlým dokladem totožnosti + dobře viditelnou fotografií. Nějakou dobu jsem pracoval v soukromé a veřejné bezpečnosti a mohu si dovolit tvrdit, že takové činy jsou pouze ke zpoždění plateb. Ve skutečnosti, když jsou všechny tyto šeky uloženy, nejsou tam, pro výběr si vymýšlejí ty nejabsurdnější výmluvy!

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 11 měsíci

Víš co, milý Nemoklide?

Projděte si všechny své stížnosti. Jsem si jistý, že tam najdete docela jiné informace, a co je důležitější, najdete zde mnoho problémů, které vám již byly různými způsoby vysvětleny.

Jen dodám, že i když má kasino pochybnosti o vašem účtu, musí podniknout další kroky, a to nemá nic společného se zemí, ve které žijete.

Další detail: vklad je jiný proces než výběr, to je nesmysl srovnávat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Pochybnosti na základě čeho? O ničem?! Všimněte si, že pokud vložím peníze do kasina, měli by být požádáni, aby okamžitě ověřili moji totožnost, ať vyberu nebo ne. Proto spolu oba procesy úzce souvisejí. Pro celosvětové ověření identity stačí mít průkaz totožnosti s neprošlou platností, na kterém je jasně viditelná osobní fotografie, to platí v Evropě i mimo ni. Mají po dokončení procedury sumsub nějaké pochybnosti o mém účtu? Víte, v čem spočívá tento biometrický postup? Je to rozhodně lepší než volání přes Skype, kde místo lidského operátora je certifikovaný software, který vše udělá na pár kliknutí! Pokud provedu proceduru přes jejich certifikovanou aplikaci, představuji si, že je to dost a víc, protože jde o velmi pokročilou a bezpečnou proceduru... pro zbytek s předpokladem... se nikam nedostanete. Zdá se vám vracení stejných dokumentů načtených pomocí sumsub užitečné a logické? Připadá vám také užitečné pořízení selfie ID po provedení biometrického postupu pomocí sumsub? Připadá vám to správné, když vám někdo vyhrožuje místo toho, aby vám byly zabaveny výhry na základě jejich prosté domněnky? Já ne!! Nicméně hraji online již více než 20 let a ze stovek kasin, která jsem navštívil, měla tento podobný problém pouze dvě... to vše kvůli zpoždění výplaty výher.

Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
Nemokid
před 11 měsíci

Cokoliv řekneš...

Zde uvedu to hlavní:

Kasina nekontrolují příchozí vklady - hráči vkládají své prostředky dobrovolně. Kasino není povinno vás ověřit před provedením prvního vkladu, protože je to vaše svobodná vůle.

Za normálních okolností se kasino spoléhá na informace poskytnuté během registračního procesu, protože pravidla určují, co je povoleno a co ne, protože bezprostředně po registraci neproběhla žádná hra, v současné době také není třeba zkontrolovat žádnou herní historii nebo bonusy. .

Můžete však požádat kasino, aby vás ověřilo dříve.

Na druhou stranu výběr musí být proveden až poté, co je hráč plně a nepochybně ověřen. Herní historie kontrolovala, zda byla všechna kola dokončena podle všech pravidel.

Myslím, že to je docela jasné.

"Mají po dokončení procedury sumsub nějaké pochybnosti o mém účtu?"

No jasně. Naplánovali také Skype hovor, jak jste informovali - takže ano. Ale požádejte kasino o vysvětlení, prosím. Nepracuji pro ně.



Upraveno autorem před 11 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Proč jsi smazal můj příspěvek Radko?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, měl někdo problém s tím, že slot neplatí správně?


Právě jsem dostal funkci a automat nezaplatil multiplikátor, který byl vyhrán během bezplatných otočení


pravidla hry říkají, že všechny výhry jsou zaplaceny multiplikátorem a tuto hru jsem hrál mnohokrát a neměl jsem problémy, ale tentokrát to nezaplatilo a mám snímky celé historie.



ale tvrdí, že zaplatil správně, kde historie jasně ukazuje, že ne

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Proč jsi smazal můj příspěvek Radko?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak bylo několikrát vysvětleno:

"Zasílali jste na fórum 9 stejných příspěvků, což by normálně vedlo k trvalému zákazu na jiných platformách fóra."

Vezměte prosím na vědomí tuto odpověď:

https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237

Děkuji


Automaticky přeloženo:
yvw7v62g9q
před 8 měsíci

Hmm, tohle je vždycky trochu složité.

Naštěstí máte herní historii! Takže bych:

a) Zeptejte se poskytovatele hry

nebo

b) Odešlete stížnost prostřednictvím Centra řešení kasino Guru

co byste preferovali? Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Udělal jsem obojí, je to velmi obtížné

Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

Děkujeme, že jste se obrátili na naši službu podpory IceBet.

Dříve jste chat kontaktovali s dotazem na nepřipsané výhry. Informace jsme zkontrolovali a výhry vám byly připsány s mírným zpožděním v 02:23:21 GMT+3 ve výši 113 AUD. Výhry jste také v budoucnu úspěšně využili.


filefile


Automaticky přeloženo:
Radka
před 8 měsíci

To jedno otočení ukazuje, že je nesprávné, natož všechny ostatní, na které nezaplatilo správně

Automaticky přeloženo:
yvw7v62g9q
před 7 měsíci

Dobře, tak jsem zvědavý, kam se dostaneš, když využiješ obě možnosti. Podle přiložených screenshotů mohlo dojít k nějaké chybě, ale budeme si muset počkat na konečné rozhodnutí poskytovatele hry, případně na výsledek vaší reklamace u nás.

Každopádně předpokládám, že jsi Veroniku aktualizoval a poslal jí důkazy. Pokud ne, můžete tak učinit zde .

Pokud však máte nějaké další informace nebo jste obdrželi odpověď od poskytovatele hry, dejte nám vědět. Jsem zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobře, takže mi jen rychlá správa aktualizací řekla, abych poskytl skutečné ID rotace z osobní historie hry


a co víte ze screenshotů her

jeho 12. 9. 2023 2:23:21 (UTC)

a zdá se, že chybí velký kus mé historie file

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Podívejte se na toto

file To je jen jeden mnohem více z této funkce stejného kasina

(ICEBET)


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Jiné kasino Stejný management

Nebudu je jmenovat

filefile

Automaticky přeloženo:
yvw7v62g9q
před 7 měsíci

Pokud tato kasina neuvedete, sdílejte prosím tyto snímky obrazovky ve správném vláknu kasina. To by bylo daleko lepší. Každopádně hodně štěstí s reklamací! Neváhejte nás aktualizovat, jakmile dosáhne dalšího kroku.🙏

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Icebet nedoporučuji. Kasino komukoli Před týdnem jsem vyhrál tuny, poslal jsem všechny dokumenty, screenshoty vašeho osobního online bankovního profilu, selfie s řidičským průkazem v ruce, výpis z bankovního účtu, číslo bankovního účtu, ID banky/bic. snímek obrazovky z . Žádné odpovědi, kontaktoval jsem zákaznický servis a bylo to čisté svinstvo, že mají tolik práce, neuvidím ty výhry a vyhnu se tomu mizernému kasinu

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky