Cokoliv řekneš...
Zde uvedu to hlavní:
Kasina nekontrolují příchozí vklady - hráči vkládají své prostředky dobrovolně. Kasino není povinno vás ověřit před provedením prvního vkladu, protože je to vaše svobodná vůle.
Za normálních okolností se kasino spoléhá na informace poskytnuté během registračního procesu, protože pravidla určují, co je povoleno a co ne, protože bezprostředně po registraci neproběhla žádná hra, v současné době také není třeba zkontrolovat žádnou herní historii nebo bonusy. .
Můžete však požádat kasino, aby vás ověřilo dříve.
Na druhou stranu výběr musí být proveden až poté, co je hráč plně a nepochybně ověřen. Herní historie kontrolovala, zda byla všechna kola dokončena podle všech pravidel.
Myslím, že to je docela jasné.
"Mají po dokončení procedury sumsub nějaké pochybnosti o mém účtu?"
No jasně. Naplánovali také Skype hovor, jak jste informovali - takže ano. Ale požádejte kasino o vysvětlení, prosím. Nepracuji pro ně.
Whatever you say...
I'll point out the main thing here:
Casinos do not check incoming deposits - players deposits willingly their funds. The casino is not obliged to verify you before the first deposit is made, because it is your free will.
Normally, the casino relies on the information given through the registration process because the rules state what is allowed and what is not, since no gameplay was made immediately after the registration, there is also no gaming history or bonuses to be checked by the time being.
You can, however, ask the casino to verify you sooner.
Withdrawal, on the other hand, must only be carried out after the player is fully and undoubtedly verified. The game history checked whether all rounds were completed following all rules.
I think this is pretty clear.
"Do they have any doubts about my account after completing the sumsub procedure?"
Well, obviously. They also scheduled a Skype call as you informed - so yes. But ask the casino for an explanation, please. I don't work for them.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: