DomůFórumKasinaIceBet Casino - všeobecná diskuze

IceBet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

6 394 zobrazení 27 odpovědí |
před 2 roky
|
1 2
Přidat příspěvek
před rokem

DŮLEŽITÉ: Dovoluji si toto varování propojit se všemi vlákny o této společnosti kvůli jejímu obrovskému dopadu.


NOVINKA ve všech altacore kasinech BEZ VAROVÁNÍ NÍZKÝ MAXIMÁLNÍ LIMIT VÝHER


Podrobnosti:

https://casinoguru-ch.com/de/forum/casinos/stelario-casino---generelle-diskussion/4#post-152026

Automaticky přeloženo:
před měsícem

„Doufáme, že vás tato zpráva zastihne v pořádku."

Po úžasné cestě plné vzrušení a nezapomenutelných okamžiků je čas se rozloučit. Náš oblíbený Icebet zavírá své brány.

Zbývající zůstatek prosím vyberte do 30.11.25.

Od 01.12.25 již platforma nebude v provozu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj! Už měsíce se snažím ověřit svůj účet, ale píše se mi, že telefonní číslo je již obsazené, i když se ptá na e-mail a datum narození.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

„Doufáme, že vás tato zpráva zastihne v pořádku."

Po úžasné cestě plné vzrušení a nezapomenutelných okamžiků je čas se rozloučit. Náš oblíbený Icebet zavírá své brány.

Zbývající zůstatek prosím vyberte do 30.11.25.

Od 01.12.25 již platforma nebude v provozu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Moc děkuji za sdílení; pošlu zprávu svým kolegům.

Už jste vybrali všechny své finanční prostředky?


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj! Už měsíce se snažím ověřit svůj účet, ale píše se mi, že telefonní číslo je již obsazené, i když se ptá na e-mail a datum narození.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

„Pár měsíců," řekl jsi. „No, pokud se kasino chystá tento měsíc zavřít, myslím, že je nejlepší čas se na to zeptat podpory, i když předpokládám, že jsi to už udělal."

Doufám, že vám nebude vadit pár otázek:

Kdy jste prosím naposledy kontaktoval/a podporu ohledně tohoto problému?

Také jste dostal/a oznámení o ukončení?

Dejte mi vědět co nejdříve, protože čas teď může být klíčový.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Nejsem, protože jsem si nepotvrdil číslo účtu.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Každý týden, co jsem se ozval, jsem dostal oznámení o uzavření.

Automaticky přeloženo:
Elkku00
před měsícem

Možná byste se měli pokusit podat stížnost, aby náš tým mohl celou záležitost prošetřit. Doufejme, že se nám to podaří vyřešit.

Co říkáš?

Tady je odkaz pro vás, pokud se tak rozhodnete.

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.