Na začátek týdne skvělá reportáž. Nemám rád nic lepšího, než když hráč dostane peníze, které spravedlivě vyhrál a které si zaslouží. Myslím, že po měsíci s reklamací, kterou jste u nás měli, je to spokojenost. 🎉🎉😉😊
Každopádně, mohl bych vás požádat o potvrzení, že jste také dostali své peníze ve stížnosti? Pro náš tým by to určitě bylo dobré a mohou tento případ uzavřít.
Pokud jde o kasino samotné, zůstanete u něj nebo se vydáte jiným směrem a budete hrát jiným?
For the start of the week a great report. I like nothing better than when a player gets the money he fairly won and deserves. I think that after a month with the complaint you had with us, it's a satisfaction. 🎉🎉😉😊
Anyway, could I ask you to confirm that you got your money in the complaint as well ? It would certainly be good for our team and they can close this case.
As for the casino itself, are you going to stay with it or are you going to move in a different direction and play in a different one ?
Automaticky přeloženo: