FórumKasinaHold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze

Hold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před rokem od Clemens8192
|
15874 zobrazení 122 odpovědí |
|
1...5 6 7
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Právě jsem dostal 1500 euro do skrill, kontaktoval jsem je a oni mi odpověděli e-mailem. Zaplatili mi 1 500 €. Doplňuji, že tato platba nemá s reklamací nic společného a reklamace zůstává aktivní jako další dlužná částka.

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 10 měsíci

Tak to je dobrá zpráva.

Pokud jde o reklamaci, chápu, že případ, který v ní přímo řešíte, není dosud vyřešen. Pevně však věřím, že pokud vám kasino dokázalo vyplatit 1 500 eur, budete moci získat své další peníze. Bylo to z toho turnaje, o kterém jste se zmínil?

Držím palce a dej vědět, jestli máš peníze nebo ne. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

dnešních 1500 eur, které mi poslali, bylo z turnaje, který skončil asi před týdnem.

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 10 měsíci

odkud jsi

Automaticky přeloženo:
shannand83
před 10 měsíci

Ahoj, Bulharsko.

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 10 měsíci

Co jste pro to museli udělat? Čekám na platby od

2 turnaje

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

E-mail žádal o ověření mé země. Měl jsem několik výběrů a byl jsem ověřen asi 12 měsíců. Drobným písmem je uvedeno, které země jsou omezeny od kterých poskytovatelů. Betsoft hraní neomezuje Australany, takže jsem vždy hrál pouze betsoft. Im

nyní čekáme na cca 2400 euro

Automaticky přeloženo:
shannand83
před 10 měsíci

Poslal jsem jim e-mail s nevyřízeným výběrem a potvrzením o transakci. Mám také další turnajovou výhru, ale nečekám, že mi tam budou připsány výhry.....

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

dnešních 1500 eur, které mi poslali, bylo z turnaje, který skončil asi před týdnem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Správně, takže vám stále chybí peníze z vašeho výběru, které se netýkají turnaje, a proto stížnost stále trvá. Každopádně vidím, že kasino stále nereagovalo, tak doufejme, že se to brzy změní a budete si moci vybrat své další peníze. Počkám, jak se celá věc vyvine.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

E-mail žádal o ověření mé země. Měl jsem několik výběrů a byl jsem ověřen asi 12 měsíců. Drobným písmem je uvedeno, které země jsou omezeny od kterých poskytovatelů. Betsoft hraní neomezuje Australany, takže jsem vždy hrál pouze betsoft. Im

nyní čekáme na cca 2400 euro

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

A prošli jste ověřením vaší země? Řeklo vám kasino nějaký důvod, proč jste na svůj výběr čekali poměrně dlouho?

Máte však stížnost , takže se vám náš tým pokusí pomoci. Ujistěte se prosím, že na něj odpovíte rychle, aby se náš tým mohl pokusit případ vyřešit včas. Doufám, že to nakonec všechno dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Celý rok to nebyl problém, ale teď mi na e-maily neodpovídají

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

proč jim nezkusit poslat e-mail, aby zkontrolovali stížnosti zde? Možná změníte názor, když jim pošlete e-mail a oni začnou odpovídat na tomto webu

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 10 měsíci

Neodpovídají na můj e-mail téměř denně po dobu 6 týdnů. Mám program, který ukazuje, když jsou e-maily přečteny. Čtou je, ale neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

proč jim nezkusit poslat e-mail, aby zkontrolovali stížnosti zde? Možná změníte názor, když jim pošlete e-mail a oni začnou odpovídat na tomto webu

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Tuto akci v zásadě provádíme, když někdo podá stížnost na našem webu, v případě, že jste o tom nevěděli.

K tomu máme dokonce specializovaný tým složený z angažovaných odborníků! Proto jsem rád, že máte jeden aktivní.

Problém, který vidím, je v tom, že toto kasino nepřijímá nové hráče, což obvykle naznačuje nějaké skutečné problémy...


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Celý rok to nebyl problém, ale teď mi na e-maily neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, to nezní dobře. Jak jsem řekl, mám obavy, protože toto kasino se zdá být nestabilní.

To, že nepřijímají nové hráče, je většinou jakési varování...

S trochou štěstí nás budeme moci brzy kontaktovat prostřednictvím stížnosti.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nejvtipnější bylo, když mi jejich systém dal chybu a byl jsem obviněn z toho, že mám druhý účet a já nemám druhý účet....Pak jsem zjistil, že tento problém měli i další jejich hráči... Prostě představte si, jaké jsou rozbité stránky...lol

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 10 měsíci

Myslím, že by v takovém případě bylo určitě fajn, kdyby se kasino ke stížnosti vyjádřilo. Nicméně koukám, že se to týden nedělo a jsem zvědav, jak to nakonec všechno dopadne. Rád bych viděl vyřešení této situace, ale nejsem si jistý. Nerad to říkám, ale budeme muset počkat. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Konečně jsem obdržel platbu 😁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Gratulujeme! Doufám, že začnou reagovat na stížnosti.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Konečně jsem obdržel platbu 😁

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Na začátek týdne skvělá reportáž. Nemám rád nic lepšího, než když hráč dostane peníze, které spravedlivě vyhrál a které si zaslouží. Myslím, že po měsíci s reklamací, kterou jste u nás měli, je to spokojenost. 🎉🎉😉😊

Každopádně, mohl bych vás požádat o potvrzení, že jste také dostali své peníze ve stížnosti? Pro náš tým by to určitě bylo dobré a mohou tento případ uzavřít.

Pokud jde o kasino samotné, zůstanete u něj nebo se vydáte jiným směrem a budete hrát jiným?

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky