před 11 měsíci
Ne, v budoucnu se tomuto kasinu budu vyhýbat 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
0
Ne, v budoucnu se tomuto kasinu budu vyhýbat 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
Ahoj, věřím, že se ti Nikolas brzy ozve a odpoví. Mohl byste být prosím chvíli trpělivý?
Ale zatím se nic nezměnilo a kasino nereaguje?
Hi, I believe Nikolas will get back to you soon and answer you. Could you be patient for a moment please ?
But nothing has changed yet and the casino is not responding ?
Také jsem obdržel e-mail o schválení mých výběrů [prostřednictvím Skrill], ale dosud jsem neobdržel platbu.
Aktualizaci zveřejní v nejbližších dnech.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Nechci to nadávat, ale pokud se věci pohnou dopředu, pevně věřím, že své peníze nakonec dostanete. Doufám, že se to stane a až se tak stane, určitě nám dejte vědět. Budu čekat. 🙂
I don't want to jinx it, but if things move forward I firmly believe that you will get your money eventually. I hope it happens and when it does, be sure to let us know. I will be waiting. 🙂
Všichni máme svobodnou vůli se rozhodnout a myslím, že jste se poučili, takže mě to vůbec nepřekvapuje. Máte nějaké další oblíbené kasino, kde hrajete? 😉
We all have the free will to decide, and I think you have learned your lesson, so I'm not surprised at all. Do you have any other favourite casino where you play ? 😉
Mrzí mě, že kasino vůbec nekomunikuje. Zvlášť, když odpověď by se jistě hodila v kontextu toho, proč k vaší situaci došlo.
Protože však stále máte otevřenou stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci. Uvidíme, kam to půjde. Budu držet palce. Zůstaň silný.
I'm sorry that the casino doesn't communicate at all. Especially when the answer would certainly be useful in the context of why your situation occurred.
However, since you still have an open complaint, our team will try to help you. We'll see where this goes. I'll keep my fingers crossed. Stay strong.
Děkuji mnohokrát. Mám s tebou naději a cítím se silný❤️🍀🍀
thank you very much. I have hope and feel strong with you❤️🍀🍀
To je duch! Nikolas 🐱🏍 určitě udělá maximum, takže pokud nebude stížnost uzavřena, naděje žije! 🙌✨
That's the spirit! Nikolas 🐱🏍will certainly do his best, so unless the complaint is closed, hope lives on! 🙌✨
Winzie? Kontroluji naši databázi a zdá se, že tam kasino nemáme! Díky za spropitné. Web jsem již předal našemu datovému týmu ke kontrole. Jak dlouho tam hraješ? Je to nové kasino?
Winzie? I'm checking our database and it seems we don't have the casino there! Thanks for the tip. I already forwarded the website to our Data team for a review. How long time have you been playing there? Is it a new casino?
Mají celý řetězec sesterských kasin od společnosti Infiniza Limited. Získáváte otočení zdarma na vklady a nejsou zde žádné požadavky na sázení. Chat je tak skvělý a užitečný 24/7.
Už jsem tam hrál 6 měsíců 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Mají celý řetězec sesterských kasin od společnosti Infiniza Limited. Získáváte otočení zdarma na vklady a nejsou zde žádné požadavky na sázení. Chat je tak skvělý a užitečný 24/7.
Už jsem tam hrál 6 měsíců 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Jsem moc rád, když jsi našel kasino, kde se bavíš a také se ti daří vyhrávat, plus dobrá komunikace je podle mě také klíčová. Pokud máte zájem, můžete se podělit o některé své pocity z kasina v jeho oficiálním vláknu: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Tím samozřejmě nemyslím, že to musíte udělat, jen mě to napadlo, protože s nimi máte dobré zkušenosti.
Každopádně vám přeji, ať se vám i nadále daří a máte co nejvíce pohodových sezení. ☘️
I am so happy when you found a casino where you have fun and you also manage to win, plus good communication is also the key I think. If you are interested you can share some of your feelings about the casino in its official thread: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Of course I don't mean that you have to do that, I just thought of it since you have good experience with them.
Anyway, I wish you to continue to do well and have as many comfortable sessions as possible. ☘️
Ahoj, a co je napsáno v e-mailu, pokud mohu vědět?
Přesto jsem si všiml, že Kristina vaši stížnost aktualizovala a nyní se ptá na několik otázek. Bylo by možné jí zde odpovědět, aby se případ pohnul kupředu?
Hi, and what does the email say if I may know ?
Nevertheless, I noticed that your complaint has been updated by Kristina and now she is asking some questions. Would it be possible to answer her here to let the case move forward ?
Z posledního turnaje jsem vyhrál 1500 eur, zkusil jsem je vybrat pomocí skrill a teď čekám, až transakci schválí, doufám, že ano.
From the last tournament I won 1500 euros, I tried to withdraw them with skrill and now I'm waiting for them to approve the transaction, I hope they do.
Můžete nám prosím sdělit, zda se vám podařilo vybrat peníze nebo ne? Vidím, že stále máte otevřenou stížnost na toto kasino a přidali jste k němu tyto informace, což si myslím, že byl správný krok. Řeklo vám kasino také důvod, proč to trvá jeden týden?
Na to, jak se celá věc vyvine, si však budeme muset zatím počkat.
Can you please tell us then if you managed to withdraw the money or not ? I see that you still have an open complaint against this casino and you added this information to it, which I think was the right move. Did the casino also tell you what the reason is that it is taking one week ?
However, for the time being we will have to wait and see how the whole thing develops.
Nemám od nich odpověď. Napsal jsem e-mail, že čekám na schválení mého výběru prostředků, ale jak jsem věděl, žádná odpověď. nikde nereagují.... počkám pár dní, než mi schválí transakci, a pak podniknu jiná opatření, ale hodně se spoléhám na kasino guru, aby mi pomohl. moje stížnost se týká dalšího problému holdnspin souvisejícího s turnajem s dalšími 1500 eury. to znamená, že jejich množství, na které čekám, je již 3000 eur. Doufám, že mi dají alespoň 1500 eur...
I have no answer from them. I wrote an email that I am waiting for my withdrawal of funds to be approved by them, but as I knew, no response. they are not responding anywhere.... i will wait few days for them to approve my transaction and then i will take other measures but i am relying a lot on casino guru to help me. my complaint to you is about another problem to holdnspin related to the tournament with another 1500 euros. that is, the amount of them that I am waiting for is already 3,000 euros. I hope they will give me at least 1,500 euros...
Ano, tento případ chápu. Pravděpodobně bych se nepokoušel hrát v tomto kasinu, dokud problém nevyřeším, aby nenastaly žádné další problémy. Jsem také naštvaný, když kasino není schopno odpovědět a poskytnout jakékoli informace, protože by to bylo jistě užitečné.
Každopádně, jak jsem již zmínil, náš tým se bude snažit udělat maximum a uvidíme, jak to celé dopadne.
Co se týče „jiných opatření", co byste v takovém případě dělali?
Yes, I understand this case. I would probably not try to continue playing in this casino until I have solved the problem, so that there would not be any further issues. I am also upset when the casino is not able to respond and provide any information, as this would certainly be useful.
Anyway, as I already mentioned our team will try to do their best and we will see how it all turns out.
As for "other measures", what would you do in such a case ?
Hledal bych na internetu lidi, kteří by chránili hráče, jako jsem já, kteří jsou podváděni takovými kasiny, jako je holdnspin, a mohu je žalovat. Pamatuji si, že existovala stránka, která žalovala kasina, která dělají podobné věci a neplatí zákazníkům jejich peníze. Ale máme čas. pokud vás napadá další pomoc, napište sem.
I would look for people on the internet to protect players like me who are cheated by such kind of casinos like holdnspin and I can sue them. I remember there was a site that sued casinos that do similar things and don't pay customers their money. But we have time. if you think of more help please write here.
V tuto chvíli mě nenapadá nic jiného, než počkat na vývoj reklamace a jak se to nakonec vyřeší. Zatím koukám, že kasino má nějaký čas na reakci, ale zatím se k tomu neuchýlilo, což je škoda.
Myslel jsem však, že pokud kasino nereaguje a nepokusí se tuto situaci vyřešit, vaše kroky mohou stále směřovat k licenčnímu úřadu. Neříkám, že se tím věc vyřeší, ale zkusil bych to také. Zatím ale zkusme být chvíli trpěliví. Opravdu chci věřit, že se to vyřeší, i když jsem trochu skeptický. Zkřížené prsty. 🤞
At the moment, I can think of nothing more than to wait for the development of the complaint and how it will eventually be resolved. So far, I see that the casino has some time to respond, but it has not yet resorted to it, which is a pity.
However, I was thinking that if the casino does not respond and does not try to resolve this situation then your steps could still be directed to the licensing authority. I'm not saying that will solve the matter, but I would try that as well. But for now, let's try to be patient for a while. I really want to believe that this will be resolved, even if I am a little skeptical. Fingers crossed. 🤞
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.