Můžete vstoupit do chatu v holdnspin? Najednou nemůžu
Can you enter the chat in holdnspin ? I can’t suddenly
ne, už se nemohu přihlásit do holdnspin chatu. To je normální, zavřou chat, možná je jim zle z toho, že o nich čtou negativní komentáře lol... Myslím, že brzy jejich stránky ani nebudou existovat a my se na jejich stránky nebudeme moci ani přihlásit, budou prostě zmizí, stejně jako nezaplacené peníze, které nám dlužíme. Vyzývám Casino Guru, aby nám poskytl alternativní e-mail, na který bychom se mohli obrátit a zažalovat tým holdnspin. Doufám, že máte nějaké informace o skutečné pomoci, protože z odpovědi holdnspin zde neuvidíme.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Je tak frustrující, že neplatí naše peníze. Také doufám, že kasino guru nám může pomoci. Protože kasino neoznámilo, že by se mělo zavřít. Jen proto, že zavřou svůj chat, musíme se i nadále snažit získat naše výhry. Nebo zda by bylo možné kasino žalovat. A co ti, od kterých mají licenci, mohou dělat něco, co by mě zajímalo?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
ne, už se nemohu přihlásit do holdnspin chatu. To je normální, zavřou chat, možná je jim zle z toho, že o nich čtou negativní komentáře lol... Myslím, že brzy jejich stránky ani nebudou existovat a my se na jejich stránky nebudeme moci ani přihlásit, budou prostě zmizí, stejně jako nezaplacené peníze, které nám dlužíme. Vyzývám Casino Guru, aby nám poskytl alternativní e-mail, na který bychom se mohli obrátit a zažalovat tým holdnspin. Doufám, že máte nějaké informace o skutečné pomoci, protože z odpovědi holdnspin zde neuvidíme.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Hmm, vlastně se ani moc nedivím, že chat ani nereaguje, protože se jim to docela rozpadá. Není ale správné každého hráče seknout a nic mu nedat.
Pokud jde o e-mail, nemáme žádnou alternativu a můžete je kontaktovat na e-mailu, který mají uvedený na svých webových stránkách. Ale bojím se, jestli to neskončí stejně a tedy bez odpovědi.
Přemýšlel jsem však, zda by nebylo vhodné podat stížnost na licenční úřad, ale to je jen nápad, protože si nejsem jistý, zda by se to vyřešilo, i když jsem toho názoru, že se nikdy nedostanete cokoliv na vyzkoušení.
Pokud o tom přemýšlíte, zde je odkaz, který by vám mohl pomoci: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Omlouvám se, ale momentálně mě nic jiného nenapadá, ale chci věřit, že při otevřené reklamaci je ještě nějaká možnost, že se případ vyřeší, i když o tom nejsem 100% přesvědčen.
Hmm, I'm actually not too surprised that chat doesn't even respond because it's pretty much falling apart on them. But it's not right to cut every player and not give them anything.
As far as email is concerned, we don't have any alternative and you can contact them at the email they have listed on their website. But I'm afraid if it won't end the same way and therefore without a reply.
However, I was thinking about whether it would be appropriate to file a complaint with the licensing authority, but this is just an idea, because I'm not sure if it would be solved, although I'm of the opinion that you never get anything for trying.
If you think about it, here is a link that might help you: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I'm sorry, but I can't think of anything else at the moment, but I want to believe that with an open complaint there is still some possibility that the case will be solved, even though I'm not 100% convinced.
Je tak frustrující, že neplatí naše peníze. Také doufám, že kasino guru nám může pomoci. Protože kasino neoznámilo, že by se mělo zavřít. Jen proto, že zavřou svůj chat, musíme se i nadále snažit získat naše výhry. Nebo zda by bylo možné kasino žalovat. A co ti, od kterých mají licenci, mohou dělat něco, co by mě zajímalo?
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
Byl bych také rád, kdyby vám tým mohl pomoci a dostali jste své peníze. 😥
Co se týče licence, psal jsem o ní ve svém předchozím příspěvku. Přeji hodně štěstí a pokud bude něco nového, neváhejte nám dát vědět.
I would also be happy if the team could help you and you got your money. 😥
As far as the license is concerned, I wrote about it in my previous post. I wish you good luck and if there is something new don't hesitate to let us know.
Děkuji za informaci Jaro.
podívám se na ně.
Víte, jestli by mělo smysl kasino žalovat, měl s tím už někdo úspěch? To je spousta peněz, které lidé nedostali.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Myslím, že by měl existovat tým právníků, kteří by mohli žalovat taková kasina, jako je holdnspin, přesto by měla existovat určitá ochrana pro lidi. Je to jako krádež, je to jen krádež online a je to trestný čin.
I think there should be a team of lawyers who can sue such casinos like holdnspin still there should be some protection for the people. It's like theft, it's just online theft, and it's a crime.
Děkuji za informaci Jaro.
podívám se na ně.
Víte, jestli by mělo smysl kasino žalovat, měl s tím už někdo úspěch? To je spousta peněz, které lidé nedostali.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Vím, že se objevily takové příspěvky od hráčů, které se netýkaly tohoto konkrétního kasina, ale obrátili se na právníky. Někdy byli úspěšnější a někdy ne. Jelikož však nejsem právník, nemohu Vám poradit, zda by to mělo smysl, ale minimálně se můžete poradit s právníkem, zda se s tím nedá něco dělat. To by pro mě bylo asi nejrozumnější rozhodnutí.
I know that there have been some such posts from players not about this particular casino, but they turned to lawyers. Sometimes they were more successful and sometimes not. However, since I am not a lawyer, I can't advise you if it would make sense, but at the very least you can consult with a lawyer to see if there is something you can do about it. That would probably make the most sensible decision for me.
Ahoj.
Právě jsem dnes obdržel své výhry z kasina! Také doufám, že ostatní obdrželi své výhry.
Konečně 👏🏼👏🏼👏🏼
Hello.
I just received my winnings today from the casino! I also hope that the others have received their winnings to.
Finally 👏🏼👏🏼👏🏼
Opravdu? To je úžasné. Moje e-maily jsou stále ignorovány. Jaký byl váš způsob platby? Čekám na platbu bitcoinovou peněženkou. Upozornili vás jako první?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Používám skrill. Ale právě jsem dostal jeden z těch standardních e-mailů, že moje platba byla schválena. O kasinu jsem vůbec nic neslyšel. Ale včera jsem se pokusil zrušit svou výplatu a znovu je nastavit na výplatu. A dnes večer jsem měl své výhry.
Moje stížnost na casinoguro čeká na odpověď kasina. možná to pomohlo procesu. Opravdu doufám, že dostanete své peníze na 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
I use skrill. But I just got one of those standard emails that my payment was approved. Haven't heard anything from the casino at all. But yesterday, I tried to cancel my payout, and set them to payout again. And tonight I had my winnings.
My complaint to casinoguro is awaiting a response from the casino. maybe that helped the process. I really hope you get your money to 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Také doufám, že dostanete své peníze, alespoň teď je naděje. Trvalo 3 týdny, než jsem získal své výhry.
I also hope you get your money, at least now there is hope. It took 3 weeks to get my winnings.
Chci jen své 1500 euro turnajové výhry...
i just want my 1500 euro tournament winnings...
Ahoj!
Podle toho, co vidím, čekáme na vás. Podle časovače stížností to vypadá, že máte zhruba den na předložení podrobností.
Ale myslím, že už jsi poslal e-mail Nikolasovi, že? Jen si chci být jistý, že stihnete časovač.
Hi there!
From what I see, we are waiting for you. According to the complaint timer, it seems you have a day or so to present details.
But I guess you already sent an email to Nikolas, did you? I just want to be sure you'll catch up with the timer.
Opravdu? To je úžasné. Moje e-maily jsou stále ignorovány. Jaký byl váš způsob platby? Čekám na platbu bitcoinovou peněženkou. Upozornili vás jako první?
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Ahoj! Čekáme také na vaši odpověď. Zkontrolujte prosím stížnost, prosím:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Srdečně děkuji 🙏
Hey! We are also waiting for your response. Kindly check the complaint, please:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Thank you kindly 🙏
Dobrý den, posílal jsem email od 4. listopadu, ale nedostal jsem odpověď nikolas.b@casino.guru
Hello, I have sent an email since November 4th, but I have not received a response from nikolas.b@casino.guru
Také jsem obdržel e-mail o schválení mých výběrů [prostřednictvím Skrill], ale dosud jsem neobdržel platbu.
Aktualizaci zveřejní v nejbližších dnech.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.