FórumKasinaHold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze

Hold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před rokem od Clemens8192
|
8406 zobrazení 122 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 6 měsíci

Děkuji Jaro, dám vědět.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Budu rád. Moc rád bych byl pozitivní a řekl, že se vše vyřeší, ale bojím se toho. Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
shannand83
před 5 měsíci

Můžete vstoupit do chatu v holdnspin? Najednou nemůžu

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ne, už se nemohu přihlásit do holdnspin chatu. To je normální, zavřou chat, možná je jim zle z toho, že o nich čtou negativní komentáře lol... Myslím, že brzy jejich stránky ani nebudou existovat a my se na jejich stránky nebudeme moci ani přihlásit, budou prostě zmizí, stejně jako nezaplacené peníze, které nám dlužíme. Vyzývám Casino Guru, aby nám poskytl alternativní e-mail, na který bychom se mohli obrátit a zažalovat tým holdnspin. Doufám, že máte nějaké informace o skutečné pomoci, protože z odpovědi holdnspin zde neuvidíme.

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 5 měsíci

Je tak frustrující, že neplatí naše peníze. Také doufám, že kasino guru nám může pomoci. Protože kasino neoznámilo, že by se mělo zavřít. Jen proto, že zavřou svůj chat, musíme se i nadále snažit získat naše výhry. Nebo zda by bylo možné kasino žalovat. A co ti, od kterých mají licenci, mohou dělat něco, co by mě zajímalo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

ne, už se nemohu přihlásit do holdnspin chatu. To je normální, zavřou chat, možná je jim zle z toho, že o nich čtou negativní komentáře lol... Myslím, že brzy jejich stránky ani nebudou existovat a my se na jejich stránky nebudeme moci ani přihlásit, budou prostě zmizí, stejně jako nezaplacené peníze, které nám dlužíme. Vyzývám Casino Guru, aby nám poskytl alternativní e-mail, na který bychom se mohli obrátit a zažalovat tým holdnspin. Doufám, že máte nějaké informace o skutečné pomoci, protože z odpovědi holdnspin zde neuvidíme.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hmm, vlastně se ani moc nedivím, že chat ani nereaguje, protože se jim to docela rozpadá. Není ale správné každého hráče seknout a nic mu nedat.

Pokud jde o e-mail, nemáme žádnou alternativu a můžete je kontaktovat na e-mailu, který mají uvedený na svých webových stránkách. Ale bojím se, jestli to neskončí stejně a tedy bez odpovědi.

Přemýšlel jsem však, zda by nebylo vhodné podat stížnost na licenční úřad, ale to je jen nápad, protože si nejsem jistý, zda by se to vyřešilo, i když jsem toho názoru, že se nikdy nedostanete cokoliv na vyzkoušení.

Pokud o tom přemýšlíte, zde je odkaz, který by vám mohl pomoci: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license

Omlouvám se, ale momentálně mě nic jiného nenapadá, ale chci věřit, že při otevřené reklamaci je ještě nějaká možnost, že se případ vyřeší, i když o tom nejsem 100% přesvědčen.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je tak frustrující, že neplatí naše peníze. Také doufám, že kasino guru nám může pomoci. Protože kasino neoznámilo, že by se mělo zavřít. Jen proto, že zavřou svůj chat, musíme se i nadále snažit získat naše výhry. Nebo zda by bylo možné kasino žalovat. A co ti, od kterých mají licenci, mohou dělat něco, co by mě zajímalo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Byl bych také rád, kdyby vám tým mohl pomoci a dostali jste své peníze. 😥

Co se týče licence, psal jsem o ní ve svém předchozím příspěvku. Přeji hodně štěstí a pokud bude něco nového, neváhejte nám dát vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za informaci Jaro.

podívám se na ně.

Víte, jestli by mělo smysl kasino žalovat, měl s tím už někdo úspěch? To je spousta peněz, které lidé nedostali.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Myslím, že by měl existovat tým právníků, kteří by mohli žalovat taková kasina, jako je holdnspin, přesto by měla existovat určitá ochrana pro lidi. Je to jako krádež, je to jen krádež online a je to trestný čin.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Děkuji za informaci Jaro.

podívám se na ně.

Víte, jestli by mělo smysl kasino žalovat, měl s tím už někdo úspěch? To je spousta peněz, které lidé nedostali.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vím, že se objevily takové příspěvky od hráčů, které se netýkaly tohoto konkrétního kasina, ale obrátili se na právníky. Někdy byli úspěšnější a někdy ne. Jelikož však nejsem právník, nemohu Vám poradit, zda by to mělo smysl, ale minimálně se můžete poradit s právníkem, zda se s tím nedá něco dělat. To by pro mě bylo asi nejrozumnější rozhodnutí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj.

Právě jsem dnes obdržel své výhry z kasina! Také doufám, že ostatní obdrželi své výhry.

Konečně 👏🏼👏🏼👏🏼


Automaticky přeloženo:
Jaaccon
před 5 měsíci

Opravdu? To je úžasné. Moje e-maily jsou stále ignorovány. Jaký byl váš způsob platby? Čekám na platbu bitcoinovou peněženkou. Upozornili vás jako první?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Čekám, až guru kasina odpoví na můj e-mail se stížností na holdnspin ...

Automaticky přeloženo:
shannand83
před 5 měsíci

Používám skrill. Ale právě jsem dostal jeden z těch standardních e-mailů, že moje platba byla schválena. O kasinu jsem vůbec nic neslyšel. Ale včera jsem se pokusil zrušit svou výplatu a znovu je nastavit na výplatu. A dnes večer jsem měl své výhry.

Moje stížnost na casinoguro čeká na odpověď kasina. možná to pomohlo procesu. Opravdu doufám, že dostanete své peníze na 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Automaticky přeloženo:
stanko1996
před 5 měsíci

Také doufám, že dostanete své peníze, alespoň teď je naděje. Trvalo 3 týdny, než jsem získal své výhry.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Chci jen své 1500 euro turnajové výhry...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj.

Právě jsem dnes obdržel své výhry z kasina! Také doufám, že ostatní obdrželi své výhry.

Konečně 👏🏼👏🏼👏🏼


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opravdu velmi dobrá zpráva! ✨

Co teď hodláte dělat, zajímalo by mě? Ubytujete se v tomto kasinu? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Čekám, až guru kasina odpoví na můj e-mail se stížností na holdnspin ...

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj!

Podle toho, co vidím, čekáme na vás. Podle časovače stížností to vypadá, že máte zhruba den na předložení podrobností.

Ale myslím, že už jsi poslal e-mail Nikolasovi, že? Jen si chci být jistý, že stihnete časovač.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Opravdu? To je úžasné. Moje e-maily jsou stále ignorovány. Jaký byl váš způsob platby? Čekám na platbu bitcoinovou peněženkou. Upozornili vás jako první?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj! Čekáme také na vaši odpověď. Zkontrolujte prosím stížnost, prosím:

https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1

Srdečně děkuji 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před 5 měsíci

Dobrý den, posílal jsem email od 4. listopadu, ale nedostal jsem odpověď nikolas.b@casino.guru

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Také jsem obdržel e-mail o schválení mých výběrů [prostřednictvím Skrill], ale dosud jsem neobdržel platbu.


Aktualizaci zveřejní v nejbližších dnech.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky