FórumKasinaHold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze

Hold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Clemens8192
|
19223 zobrazení 122 odpovědí |
|
12 3 4...7
před rokem

Chci řešení. S výběry otálejí.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Chci na ně podat stížnost, že se zdržují, aby získali čas a podvodným způsobem představili nové oběti

Automaticky přeloženo:
Hold'N'Spin Casino
před rokem

Jste klamaví a neodpovídáte na zprávy prostřednictvím e-mailu a telegramu

Automaticky přeloženo:
alnawaf1977
před rokem

Jsou neschopní, nechtějí mi platit

Automaticky přeloženo:
alnawaf1977
před rokem

Ahoj, uvedlo kasino také důvod, proč je výběr zpožděn? Každopádně dáváme kasinu 14 dní na vyřešení žádosti o výběr, takže si nemyslím, že je třeba panikařit, když už pár dní uběhlo.

Pokud vám však kasino řekne, abyste poslali e-mail, a oni neodpoví, nerozumím tomu.

Pokud jde o stížnost, již jsem zmínil lhůtu, kterou kasinu poskytujeme na její vyřešení. To znamená, že bych doporučil počkat a zkusit kasinu připomenout, co se s výběrem děje, a zjistit si o situaci více.

Myslíte, že by to bylo možné? Samozřejmě, pokud máte nějaké nové informace, klidně nám je dejte vědět, ale zkuste je shrnout do jednoho uspořádaného příspěvku. Bude to přehlednější než psát 10 příspěvků o jedné větě.

Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Čekám na schválení odpovědi... Ale na tuto otázku odpovím tam

Automaticky přeloženo:
před rokem

Odpovězte prosím na otázky hlavně ve stížnosti na Petronelu - použijte tento odkaz: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due

Samozřejmě nás můžete také aktualizovat, ale stížnost je prvořadá, zvláště pokud potřebujete odpovědět na otázky, abyste situaci ujasnili našemu reklamačnímu týmu.

Určitě to zvládneš. Doufám, že se vše brzy vyřeší.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

náhle stránka kasina nefunguje a ostatní lidé mají stejný problém. A kasino neodpovídá!

ani my nedostáváme své výhry.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

najednou nemůžete používat kasino, protože říká, že hazardní hry nejsou možné. A žádné možnosti vkladu. Podpora neodpovídá. Už 4 dny nemám nic na srdci. Ostatní lidé mají stejný problém. Whitdrawel nepřišel, takže je to velmi frustrující.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kasino Holdnspin.


co je špatně na vaší stránce kasina a proč se vás nemůžu dotknout. A moje výhry jsou zpožděny. Co se děje ? A ano, předávám KLÍČ!


pošta: strikkedk@hotmail.com

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaaccon
před rokem

Ahoj, zkusil jsem se dostat na stránku a bez problému. Můžete připojit nějaký snímek obrazovky, na který se nemůžete dostat?

Pokud jde o to, že jste nedostali své výhry, jak dlouho prosím vaše situace trvá? Samozřejmě mě mrzí, že podpora není užitečná a nedostali jste žádnou odpověď. Neřeklo kasino, proč váš výběr nebyl potvrzen? Zkusili jste kontaktovat kasino e-mailem?

Budu čekat na odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ahoj Jaro.

Děkujeme Vám za Vaši odpověď.


To je frustrující, že vůbec neodpovídají. Dokonce se jim pokouším zavolat, ale telefonní číslo neexistuje.

A ano, mohu se přihlásit, ale nepoužívám stránky. Říká, že neexistují žádné možnosti vkladu a hazardní hry nejsou možné. Vůbec neodpovídají. Už je to 5 dní. bez jakékoli odpovědi. Poslal jsem jim e-maily, ale pokud vidím z chatu na fóru, ostatní lidé se s nimi nemohou spojit. A předtím jsem žádné problémy neměl. A můj účet je ověřený. Moje výhra je 950 euro.


pozdravy


Rikke

file

file

filefile

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaaccon
před rokem

Chápu vaši frustraci, protože pokud kasino není schopno odpovědět, rozzlobilo by mě to také. Zajímalo by mě, jestli má kasino nějaké technické problémy, ale pokud nemohou poskytnout žádné prohlášení, byl by to jen odhad.

Každopádně máte stížnost , která také uvádí, že kasinům dáváme 14 dní na výběr, takže uvidíme, co se stane, a náš tým se pokusí podle toho pomoci. Zatím budeme muset být trpěliví, i když vím, že je to těžké.

Pokud se objeví nějaké nové informace a kasino vám odpoví, bylo by možné mi dát vědět? Váš případ mě docela zajímá, takže počkám. Zkřížené prsty. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak mohou zavřít. Dluží mně a spoustě dalších lidí peníze

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

jak získáme to, co nám dlužíme, když zavřeli bez varování?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

mají zavřeno

Automaticky přeloženo:
před rokem

Co můžeme udělat, abychom získali své peníze, když právě zavřeli?

Automaticky přeloženo:
Jaaccon
před rokem

Bohužel není moc co dělat, kasino nebude reagovat na stížnosti nebo tak něco, pokud by bylo slušné, poslalo by prostředky na nejnovější způsob výběru, který každý uživatel používá, ale všichni víme, že to neudělají (to bylo by úžasné, kdyby mě dokázali, že se mýlím).

Pokud nevarovali, že se zavírají, aby si uživatelé mohli vybrat své prostředky před uzavřením, pochybuji, že mají nějaký úmysl vyplatit, mohu zaručit, že uzavřeli s jediným úmyslem přivlastnit si prostředky. Je mi opravdu líto všech, kteří zde prohráli peníze, je velký rozdíl mezi ztrátou peněz při hraní a ztrátou jednoduše proto, že je kasino hned ukradlo

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ano, je to tak špatné, že prostě zavřeli, aniž by nám to řekli. a aniž by nám platili naše výhry. Na základě recenzí jsem si myslel, že je to dobré kasino. Ale tohle jsem ještě nezažil. a protože kasino není na trhu dlouho, museli mít špatné úmysly nebo nevěděli, jak kasino provozovat. Ale doufám, že mi dokážou, že se mýlím, a dají nám naše výhry.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Děkuji Jaro, dám vědět.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak mohou zavřít. Dluží mně a spoustě dalších lidí peníze

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, všiml jsem si, že kasino je již zavřené a velmi se omlouvám. Snažíte se komunikovat s kasinem, nebo vám odpovídají? Nejsem si jistý, jestli znám přesnou odpověď na to, jak se ke svým penězům dostanete.

Každopádně jsem si všiml, že u nás máte otevřenou stížnost , ale nevím, jestli se kasino pokusí vyřešit vaši stížnost nebo jakoukoli jinou stížnost, která je proti nim otevřená. Rád bych věřil, že se nakonec své výhry dočkáte a vše dobře dopadne, ale nemohu to slíbit.

Pokud se však dozvíte něco nového, bylo by možné nám dát vědět?

Automaticky přeloženo:
12 3 4...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky