Chci na ně podat stížnost, že se zdržují, aby získali čas a podvodným způsobem představili nové oběti
I want to file a complaint against them that they are stalling to buy time and introduce new victims in a deceptive way
Jste klamaví a neodpovídáte na zprávy prostřednictvím e-mailu a telegramu
You are deceitful and do not respond to messages via email and Telegram
Jsou neschopní, nechtějí mi platit
They are incompetent, they don't want to pay me
São incompetentes, não querem me pagar
Ahoj, uvedlo kasino také důvod, proč je výběr zpožděn? Každopádně dáváme kasinu 14 dní na vyřešení žádosti o výběr, takže si nemyslím, že je třeba panikařit, když už pár dní uběhlo.
Pokud vám však kasino řekne, abyste poslali e-mail, a oni neodpoví, nerozumím tomu.
Pokud jde o stížnost, již jsem zmínil lhůtu, kterou kasinu poskytujeme na její vyřešení. To znamená, že bych doporučil počkat a zkusit kasinu připomenout, co se s výběrem děje, a zjistit si o situaci více.
Myslíte, že by to bylo možné? Samozřejmě, pokud máte nějaké nové informace, klidně nám je dejte vědět, ale zkuste je shrnout do jednoho uspořádaného příspěvku. Bude to přehlednější než psát 10 příspěvků o jedné větě.
Doufám, že se Vaše situace co nejdříve vyřeší.
Hi, did the casino also give a reason why the withdrawal is delayed ? Anyway, we give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so I don't think there is any need to panic when a few days have passed.
However, if the casino tells you to send an email and they don't reply, I don't understand.
As far as the complaint is concerned, I have already mentioned the time period we give the casino to resolve it. This means that I would recommend to wait and try to remind the casino what is going on with the withdrawal and find out more about the situation.
Do you think that would be possible ? Of course, if you have any new information, feel free to let us know, but try to summarize it in one orderly post. It will be clearer than writing 10 posts about one sentence.
I hope your situation will be resolved as soon as possible.
Odpovězte prosím na otázky hlavně ve stížnosti na Petronelu - použijte tento odkaz: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Samozřejmě nás můžete také aktualizovat, ale stížnost je prvořadá, zvláště pokud potřebujete odpovědět na otázky, abyste situaci ujasnili našemu reklamačnímu týmu.
Určitě to zvládneš. Doufám, že se vše brzy vyřeší.
Please provide answers to questions mainly in the complaint to Petronela- use this link: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Of course, you can also update us, but the complaint is paramount, especially if you need to answer questions to make the situation clearer for our complaint team.
I'm sure you can handle it. I hope everything will be sorted out soon.
Ahoj.
náhle stránka kasina nefunguje a ostatní lidé mají stejný problém. A kasino neodpovídá!
ani my nedostáváme své výhry.
Hello.
suddenly the casino site dosen’t work, and other people have the same problem. And the casino don’t reply!
we don’t get our winnigs either.
najednou nemůžete používat kasino, protože říká, že hazardní hry nejsou možné. A žádné možnosti vkladu. Podpora neodpovídá. Už 4 dny nemám nic na srdci. Ostatní lidé mají stejný problém. Whitdrawel nepřišel, takže je to velmi frustrující.
you suddenly can’t use the casino, because it says that gamblings not possible. And no deposit options. The support din’t reply. Haven’t heart anything in 4 days now. Other people have the same problem. The whitdrawel dosen’t come, so its very frustrating.
Kasino Holdnspin.
co je špatně na vaší stránce kasina a proč se vás nemůžu dotknout. A moje výhry jsou zpožděny. Co se děje ? A ano, předávám KLÍČ!
pošta: strikkedk@hotmail.com
Holdnspin casino.
what is wrong whit Your casino site, and why can’t I get i touch whit you. And My winnings is delayed. What is going on ? And yes I pass the KEY!
mail: strikkedk@hotmail.com
Ahoj, zkusil jsem se dostat na stránku a bez problému. Můžete připojit nějaký snímek obrazovky, na který se nemůžete dostat?
Pokud jde o to, že jste nedostali své výhry, jak dlouho prosím vaše situace trvá? Samozřejmě mě mrzí, že podpora není užitečná a nedostali jste žádnou odpověď. Neřeklo kasino, proč váš výběr nebyl potvrzen? Zkusili jste kontaktovat kasino e-mailem?
Budu čekat na odpověď.
Hi, I tried to access the page and I had no problem. Can you attach some screenshot that you can't get in ?
As for not getting your winnings, how long has your situation been going on please ? Of course I'm sorry to see that support is not helpful and you didn't get any answer. Did the casino not say why your withdrawal was not confirmed ? Did you try to contact the casino by email ?
I will wait for a reply.
Ahoj Jaro.
Děkujeme Vám za Vaši odpověď.
To je frustrující, že vůbec neodpovídají. Dokonce se jim pokouším zavolat, ale telefonní číslo neexistuje.
A ano, mohu se přihlásit, ale nepoužívám stránky. Říká, že neexistují žádné možnosti vkladu a hazardní hry nejsou možné. Vůbec neodpovídají. Už je to 5 dní. bez jakékoli odpovědi. Poslal jsem jim e-maily, ale pokud vidím z chatu na fóru, ostatní lidé se s nimi nemohou spojit. A předtím jsem žádné problémy neměl. A můj účet je ověřený. Moje výhra je 950 euro.
pozdravy
Rikke
Hello Jaro.
Thank you for you’r answer.
This is frustrating, that they don’t reply at all. I even try to Call Them, but the phone number, dosen’t exist.
And yes I can log in, but don’t use the site. It says that there is no deposit options, and gamblings not possible. They don’t reply at all. It has been 5 days now. whitout any reply. I sent Them e-mails, but as far I can See from the Forum chat, other people can’t get in touch whit them eather. And I had no problems before. And my account is verified. My winnings is 950 euro.
regards
Rikke
Chápu vaši frustraci, protože pokud kasino není schopno odpovědět, rozzlobilo by mě to také. Zajímalo by mě, jestli má kasino nějaké technické problémy, ale pokud nemohou poskytnout žádné prohlášení, byl by to jen odhad.
Každopádně máte stížnost , která také uvádí, že kasinům dáváme 14 dní na výběr, takže uvidíme, co se stane, a náš tým se pokusí podle toho pomoci. Zatím budeme muset být trpěliví, i když vím, že je to těžké.
Pokud se objeví nějaké nové informace a kasino vám odpoví, bylo by možné mi dát vědět? Váš případ mě docela zajímá, takže počkám. Zkřížené prsty. 🤞🤞
I understand your frustration, because if the casino is unable to respond, that would make me angry as well. I am wondering if the casino is having some technical problems, but if they can't give any statement, that would be just a guess.
Anyway, you have a complaint, which also mentions that we give casinos 14 days to withdraw, so we'll see what happens and our team will try to help accordingly. For the time being we will have to be patient, although I know it is difficult.
If there is any new information and the casino responds to you, would it be possible to let me know ? I am quite interested in your case so I will wait. Fingers crossed. 🤞🤞
jak získáme to, co nám dlužíme, když zavřeli bez varování?
how do we get what we are owed if they closed with no warning?
Co můžeme udělat, abychom získali své peníze, když právě zavřeli?
What Can We do to get our money, when they just closed Down ?
Bohužel není moc co dělat, kasino nebude reagovat na stížnosti nebo tak něco, pokud by bylo slušné, poslalo by prostředky na nejnovější způsob výběru, který každý uživatel používá, ale všichni víme, že to neudělají (to bylo by úžasné, kdyby mě dokázali, že se mýlím).
Pokud nevarovali, že se zavírají, aby si uživatelé mohli vybrat své prostředky před uzavřením, pochybuji, že mají nějaký úmysl vyplatit, mohu zaručit, že uzavřeli s jediným úmyslem přivlastnit si prostředky. Je mi opravdu líto všech, kteří zde prohráli peníze, je velký rozdíl mezi ztrátou peněz při hraní a ztrátou jednoduše proto, že je kasino hned ukradlo
Sadly there is not much to do, the casino won't react to complaints or anything, if they were decent they would send the funds to the most recent withdrawal method used by each user but we all know they won't do that (it would be amazing if they prove me wrong).
If they didn't warn they were closing so users could withdraw their funds before the closing took place, I doubt they have any intention of paying out, I can guarantee they closed with the sole intention of appropriating funds. I'm really sorry for everyone who lost money here, there is a big difference between losing money while gambling it and losing it simply because a casino stole it right away
Ano, je to tak špatné, že prostě zavřeli, aniž by nám to řekli. a aniž by nám platili naše výhry. Na základě recenzí jsem si myslel, že je to dobré kasino. Ale tohle jsem ještě nezažil. a protože kasino není na trhu dlouho, museli mít špatné úmysly nebo nevěděli, jak kasino provozovat. Ale doufám, že mi dokážou, že se mýlím, a dají nám naše výhry.
Yes it is so wrong that they just shut down without telling us. and without paying us our winnings. I thought it was a good casino based on the reviews. But I have never experienced this before. and since the casino has not been on the market for a long time, they must have had bad intentions, or din’t know how to run a casino. But I hope they prove me wrong to, and give us our winnings.
Ahoj, všiml jsem si, že kasino je již zavřené a velmi se omlouvám. Snažíte se komunikovat s kasinem, nebo vám odpovídají? Nejsem si jistý, jestli znám přesnou odpověď na to, jak se ke svým penězům dostanete.
Každopádně jsem si všiml, že u nás máte otevřenou stížnost , ale nevím, jestli se kasino pokusí vyřešit vaši stížnost nebo jakoukoli jinou stížnost, která je proti nim otevřená. Rád bych věřil, že se nakonec své výhry dočkáte a vše dobře dopadne, ale nemohu to slíbit.
Pokud se však dozvíte něco nového, bylo by možné nám dát vědět?
Hi, I noticed that the casino was already closed and I'm very sorry. Are you trying to communicate with the casino, or are they answering you ? I'm not sure if I know the exact answer to how you get your money.
Anyway, I noticed that you have an open complaint with us, but I don't know if the casino will try to resolve your complaint or any others that are open against them. I would like to believe that you will eventually get your winnings and everything will turn out well, but I can't promise that.
However, if you learn something new, would it be possible to let us know ?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.