FórumKasinaHold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze

Hold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Clemens8192
|
19175 zobrazení 122 odpovědí |
|
1 2 3...7
yoyeli
před rokem

Ahoj Yoyeli, ochrana hráče je jedním z našich důležitých bodů v naší firemní politice.


Prozkoumal jsem váš případ, abych zkontroloval, v čem byl problém a pokud se našemu týmu nepodaří zablokovat váš účet.



Fakta:


Do našeho živého chatu jste napsali Multiply Times, takže nemáte možnost uzavřít svůj účet. (Externí tým podpory)


Zašlou vám informace, na které byste se měli obrátit: support@holdnspinsupport.com

Zkontrolovali jsme živé chaty a zjistili jsme, že živý chat vám poskytuje správné informace o vašem problému.


V posledním chatu s nimi vidím snímek obrazovky s následujícím e-mailem: support@holdnspin.com (Datum 29.07.2023)

Měli žádost, abychom jim poslali snímek obrazovky. A upozorní vás, že jste napsali vícekrát na nesprávný e-mail. (A ve všech chatech vám dali správnou poštu)


Tato pošta neexistuje, výsledkem je, že se nestáváme těmito poštami.


Odešlete nám 29.07.2023 9:08 Mail na správný email.

Dne 29. června 2023, 9:17, také o 9 minut později, náš tým zablokoval váš účet a potvrdil, že váš účet je trvale uzavřen.


Můžete mi o tom říct více?


Možná mi zde něco uniká, ale toto jsou fakta, která mám.


V případě nezablokování správným odesláním této žádosti do 12 hodin Vám samozřejmě všechny zálohy vrátíme.

Tady bych ale nepoznal, že došlo k chybě v jakékoli podobě.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


S pozdravem


Dominik

Holdnspin





Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Dobrý den Jaro, děkujeme, že chcete hráči pomoci. Odpověděl jsem hráči s fakty k přečtení a pokud mi něco uniklo, rád bych, aby se vyjádřil.

Pokud by zámek někde opravdu selhal, samozřejmě tuto situaci vyřešíme, jak je uvedeno.


Fakta aktuálně mluví proti a myslím, že ani tady další nebudou. Ale jsem otevřený a čekám na odpověď hráče.


s pozdravem


Dominik

Holdnspin

Automaticky přeloženo:
Hold'N'Spin Casino
před rokem

Jménem Jaro - Dovolte mi, abych vám poděkoval. 🙂

Naším cílem je poskytnout neutrální místo pro řešení problémů, takže doufejme, že hráč využije vaší odpovědi a podle toho vyřeší přístup.

Všichni děláme chyby a pro celou komunitu je velmi prospěšné se z nich poučit.

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se provést výběr a nezobrazuje se to na mém účtu a nikdo mi neposkytuje žádnou spokojenost. prosím vyřešit

Automaticky přeloženo:
Hold'N'Spin Casino
před rokem

vyřešit můj problém

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snažím se provést výběr a nezobrazuje se to na mém účtu a nikdo mi neposkytuje žádnou spokojenost. prosím vyřešit

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, toto je docela nešťastná situace a udělali jste to nejlepší, co jste mohli, když jste navštívili Casino Guru a odeslali stížnost !

Nemohu osobně říci, co se děje, a je mi líto, že váš účet vypadá, že je zablokován, zatímco kasino s vámi stále nekomunikuje. Navrhuji počkat na další pokračování stížnosti!

Kéž bychom se brzy dočkali řešení.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Už se to vyřešilo včera mi trvalo déle výplaty moc vám všem děkuji.

Automaticky přeloženo:
laianenunesdasilva6
před rokem

Hezké slyšet, že!!! ✨👍

Zjistili jste náhodou, v čem byl problém? Myslím, že takové informace se mohou později ukázat jako užitečné.

Tak či onak jsem rád, že to vyšlo.

Automaticky přeloženo:
před rokem

je to následující, udělal jsem vklad 15 eur, získal jsem 51 eur, tak jsem se zeptal obsluhy, proč výběr trvá tak dlouho, oznámil mi, že mám duplicitní účet, zeptal jsem se, kterou e-mailovou adresu a jméno tento duplicitní účet, takže mi to neřekl, jen jsem řekl, že je to stejný e-mail používaný na různých zařízeních, což nedává smysl, protože přihlášení na jiném zařízení pomocí JEDNOHO účtu nebylo nikdy na žádné stránce porušením pravidel, tak laskavě s žádostí o pokračování v odstoupení od smlouvy, tak jsem si vytiskl celou konverzaci a vystavím ji zde, protože o své peníze nepřijdu bezdůvodně, aniž bych porušil nějaká pravidla nebo neudělal něco špatného! casinoguru pomozte mi to vyřešit! filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před rokem

zbytek rozhovoru je zde! jsou to prostě chabé výmluvy, proč mi nezaplatili! filefilefile

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Ahoj. Chápu vaše rozčilení.

Chtěl bych se zeptat, zda někdo ve vašem okolí používá stejnou IP adresu a má účet v tomto kasinu? Jakékoliv přátele, rodinu atd.

Mimochodem, je to váš první výběr v kasinu? Jak dlouho tato situace s odstoupením od smlouvy trvá? Byl váš účet již dříve ověřen?

Pokud si nejste vědomi toho, že v tomto případě máte více účtů, doporučuji vám podat stížnost a náš tým se pokusí vaši situaci prověřit.

Bylo by však v tomto případě dobré, aby vaše stížnost nedopadla jako poslední 3, kde jste nakonec přestali odpovídat. Také je dobře, že máte důkazy a doufám, že budou užitečné pro náš tým.

Pokud se objeví něco nového, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Otevřu reklamaci a uvidíme a jiné účty na stejné IP nemám! a již jsem provedl 2 vklady a ano, byl by to můj první výběr, aniž bych se rozhodl pro bonusy!

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Samozřejmě, pokud si nemyslíte, že jste udělali něco špatného, pak je to správné. Zajímalo by mě, zda je váš účet již plně ověřen?

Každopádně pokud se objeví něco nového a budete mít další informace, dejte nám vědět.

Zatím můžeme jen čekat, jak se váš případ vyvine.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

ano moje ID a adresa jsou ověřeny. Informovali mě, že do 48 hodin mi bude zaslán e-mail, ale tento e-mail jsem nedostal!

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Ahoj znovu!

Podle podané stížnosti si Vás dovoluji požádat o řešení stížnosti, k dalšímu postupu potřebuje pár odpovědí:

„Obrátíme se na kasino a požádáme o podpůrné důkazy, ale než tak učiníme, mohli byste nám prosím poradit, zda podle vašeho nejlepšího vědomí existuje možnost, že si někdo z vašich rodinných příslušníků nebo sousedů otevřel účet z stejná IP adresa nebo zařízení jako vaše nebo pomocí vaší e-mailové adresy? Nashromáždily se vaše výhry s aktivním bonusem nebo bez něj? Byl váš účet dříve ověřen?"

Pro odpověď prosím použijte tento odkaz:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Odpovím na vaši stížnost

Automaticky přeloženo:
leandrog532
před rokem

Stížnost je vlastně vaše 🙂, jsem tu jen proto, abych vám pomohl, pokud byste to potřebovali.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V minulosti stránka zpracovávala výběry rychle ve stejný den. Nyní jsem měl výběr před čtyřmi dny a proces nebyl dokončen, i když to bylo prostřednictvím šifrovaných měn. Mluvím s nimi a oni říkají, napište nám na e-mail a pošlete jim to, ale na e-mail se neodpovídá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám u nich ověřený účet s maximálním ověřením a na stránkách jsem vážený zákazník a v minulosti jsem vybíral, ale nyní otálím se zrušením výběru a přicházím o peníze.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Čekám na schválení odpovědi... Ale na tuto otázku odpovím tam

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky