Ahoj Yoyeli, ochrana hráče je jedním z našich důležitých bodů v naší firemní politice.
Prozkoumal jsem váš případ, abych zkontroloval, v čem byl problém a pokud se našemu týmu nepodaří zablokovat váš účet.
Fakta:
Do našeho živého chatu jste napsali Multiply Times, takže nemáte možnost uzavřít svůj účet. (Externí tým podpory)
Zašlou vám informace, na které byste se měli obrátit: support@holdnspinsupport.com
Zkontrolovali jsme živé chaty a zjistili jsme, že živý chat vám poskytuje správné informace o vašem problému.
V posledním chatu s nimi vidím snímek obrazovky s následujícím e-mailem: support@holdnspin.com (Datum 29.07.2023)
Měli žádost, abychom jim poslali snímek obrazovky. A upozorní vás, že jste napsali vícekrát na nesprávný e-mail. (A ve všech chatech vám dali správnou poštu)
Tato pošta neexistuje, výsledkem je, že se nestáváme těmito poštami.
Odešlete nám 29.07.2023 9:08 Mail na správný email.
Dne 29. června 2023, 9:17, také o 9 minut později, náš tým zablokoval váš účet a potvrdil, že váš účet je trvale uzavřen.
Můžete mi o tom říct více?
Možná mi zde něco uniká, ale toto jsou fakta, která mám.
V případě nezablokování správným odesláním této žádosti do 12 hodin Vám samozřejmě všechny zálohy vrátíme.
Tady bych ale nepoznal, že došlo k chybě v jakékoli podobě.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
S pozdravem
Dominik
Holdnspin
Hey Yoyeli, Player protection is one of our Important Points in our Company Policy.
I have research your Case to Check, whats was the Problem and if our Team Fail to block your Account.
The Facts:
You have write Multiply Times to our Live Chat, what have no Option to close your Account. (Extern Support Team)
They send you the Info that you should Contact: support@holdnspinsupport.com
We have reviewed the Live Chats and seen that the Live Chat give you the correct Informations to your Problem.
In the Last Chat with them i see a screenshot with the Following Mail: support@holdnspin.com (Date 29.07.2023)
They had request, to send them a screenshot. And notified you that you have wrote multiple Times to the wrong Email. (And they have give you in all Chats the correct Mail)
This Mail not exist, what the Result are we not become these Mails.
You send us on 29.07.2023 9:08 AM the Mail to the correct Email.
On Jun 29, 2023, 9:17 AM also 9 Minutes later, our Team had Block your Account and Confirmed that your Account is permanently Closed.
Can you tell me more about it ?
I may be missing something here, but these are the facts I have.
In the event of non-blocking by correctly submitting this request within 12 hours, we will of course refund all deposits to you.
But I would not recognize here that an error has taken place in any form.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
Best Regards
Dominik
Holdnspin