DomůFórumKasinaHold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze

Hold'N'Spin Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od Clemens8192
|
24 170 zobrazení 122 odpovědí |
|
1 2 3...7
yoyeli

Ahoj Yoyeli, ochrana hráče je jedním z našich důležitých bodů v naší firemní politice.


Prozkoumal jsem váš případ, abych zkontroloval, v čem byl problém a pokud se našemu týmu nepodaří zablokovat váš účet.



Fakta:


Do našeho živého chatu jste napsali Multiply Times, takže nemáte možnost uzavřít svůj účet. (Externí tým podpory)


Zašlou vám informace, na které byste se měli obrátit: support@holdnspinsupport.com

Zkontrolovali jsme živé chaty a zjistili jsme, že živý chat vám poskytuje správné informace o vašem problému.


V posledním chatu s nimi vidím snímek obrazovky s následujícím e-mailem: support@holdnspin.com (Datum 29.07.2023)

Měli žádost, abychom jim poslali snímek obrazovky. A upozorní vás, že jste napsali vícekrát na nesprávný e-mail. (A ve všech chatech vám dali správnou poštu)


Tato pošta neexistuje, výsledkem je, že se nestáváme těmito poštami.


Odešlete nám 29.07.2023 9:08 Mail na správný email.

Dne 29. června 2023, 9:17, také o 9 minut později, náš tým zablokoval váš účet a potvrdil, že váš účet je trvale uzavřen.


Můžete mi o tom říct více?


Možná mi zde něco uniká, ale toto jsou fakta, která mám.


V případě nezablokování správným odesláním této žádosti do 12 hodin Vám samozřejmě všechny zálohy vrátíme.

Tady bych ale nepoznal, že došlo k chybě v jakékoli podobě.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


S pozdravem


Dominik

Holdnspin





Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý den Jaro, děkujeme, že chcete hráči pomoci. Odpověděl jsem hráči s fakty k přečtení a pokud mi něco uniklo, rád bych, aby se vyjádřil.

Pokud by zámek někde opravdu selhal, samozřejmě tuto situaci vyřešíme, jak je uvedeno.


Fakta aktuálně mluví proti a myslím, že ani tady další nebudou. Ale jsem otevřený a čekám na odpověď hráče.


s pozdravem


Dominik

Holdnspin

Automaticky přeloženo:
Hold'N'Spin Casino

Jménem Jaro - Dovolte mi, abych vám poděkoval. 🙂

Naším cílem je poskytnout neutrální místo pro řešení problémů, takže doufejme, že hráč využije vaší odpovědi a podle toho vyřeší přístup.

Všichni děláme chyby a pro celou komunitu je velmi prospěšné se z nich poučit.

Mějte se fajn!

Automaticky přeloženo:

Snažím se provést výběr a nezobrazuje se to na mém účtu a nikdo mi neposkytuje žádnou spokojenost. prosím vyřešit

Automaticky přeloženo:
Hold'N'Spin Casino

vyřešit můj problém

Automaticky přeloženo:

Snažím se provést výběr a nezobrazuje se to na mém účtu a nikdo mi neposkytuje žádnou spokojenost. prosím vyřešit

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, toto je docela nešťastná situace a udělali jste to nejlepší, co jste mohli, když jste navštívili Casino Guru a odeslali stížnost !

Nemohu osobně říci, co se děje, a je mi líto, že váš účet vypadá, že je zablokován, zatímco kasino s vámi stále nekomunikuje. Navrhuji počkat na další pokračování stížnosti!

Kéž bychom se brzy dočkali řešení.




Automaticky přeloženo:

Už se to vyřešilo včera mi trvalo déle výplaty moc vám všem děkuji.

Automaticky přeloženo:
laianenunesdasilva6

Hezké slyšet, že!!! ✨👍

Zjistili jste náhodou, v čem byl problém? Myslím, že takové informace se mohou později ukázat jako užitečné.

Tak či onak jsem rád, že to vyšlo.

Automaticky přeloženo:

je to následující, udělal jsem vklad 15 eur, získal jsem 51 eur, tak jsem se zeptal obsluhy, proč výběr trvá tak dlouho, oznámil mi, že mám duplicitní účet, zeptal jsem se, kterou e-mailovou adresu a jméno tento duplicitní účet, takže mi to neřekl, jen jsem řekl, že je to stejný e-mail používaný na různých zařízeních, což nedává smysl, protože přihlášení na jiném zařízení pomocí JEDNOHO účtu nebylo nikdy na žádné stránce porušením pravidel, tak laskavě s žádostí o pokračování v odstoupení od smlouvy, tak jsem si vytiskl celou konverzaci a vystavím ji zde, protože o své peníze nepřijdu bezdůvodně, aniž bych porušil nějaká pravidla nebo neudělal něco špatného! casinoguru pomozte mi to vyřešit! filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:

zbytek rozhovoru je zde! jsou to prostě chabé výmluvy, proč mi nezaplatili! filefilefile

Automaticky přeloženo:
leandrog532

Ahoj. Chápu vaše rozčilení.

Chtěl bych se zeptat, zda někdo ve vašem okolí používá stejnou IP adresu a má účet v tomto kasinu? Jakékoliv přátele, rodinu atd.

Mimochodem, je to váš první výběr v kasinu? Jak dlouho tato situace s odstoupením od smlouvy trvá? Byl váš účet již dříve ověřen?

Pokud si nejste vědomi toho, že v tomto případě máte více účtů, doporučuji vám podat stížnost a náš tým se pokusí vaši situaci prověřit.

Bylo by však v tomto případě dobré, aby vaše stížnost nedopadla jako poslední 3, kde jste nakonec přestali odpovídat. Také je dobře, že máte důkazy a doufám, že budou užitečné pro náš tým.

Pokud se objeví něco nového, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Otevřu reklamaci a uvidíme a jiné účty na stejné IP nemám! a již jsem provedl 2 vklady a ano, byl by to můj první výběr, aniž bych se rozhodl pro bonusy!

Automaticky přeloženo:
leandrog532

Samozřejmě, pokud si nemyslíte, že jste udělali něco špatného, pak je to správné. Zajímalo by mě, zda je váš účet již plně ověřen?

Každopádně pokud se objeví něco nového a budete mít další informace, dejte nám vědět.

Zatím můžeme jen čekat, jak se váš případ vyvine.

Automaticky přeloženo:
Jaro

ano moje ID a adresa jsou ověřeny. Informovali mě, že do 48 hodin mi bude zaslán e-mail, ale tento e-mail jsem nedostal!

Automaticky přeloženo:
leandrog532

Ahoj znovu!

Podle podané stížnosti si Vás dovoluji požádat o řešení stížnosti, k dalšímu postupu potřebuje pár odpovědí:

„Obrátíme se na kasino a požádáme o podpůrné důkazy, ale než tak učiníme, mohli byste nám prosím poradit, zda podle vašeho nejlepšího vědomí existuje možnost, že si někdo z vašich rodinných příslušníků nebo sousedů otevřel účet z stejná IP adresa nebo zařízení jako vaše nebo pomocí vaší e-mailové adresy? Nashromáždily se vaše výhry s aktivním bonusem nebo bez něj? Byl váš účet dříve ověřen?"

Pro odpověď prosím použijte tento odkaz:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Děkuji!


Automaticky přeloženo:
Radka

Odpovím na vaši stížnost

Automaticky přeloženo:
leandrog532

Stížnost je vlastně vaše 🙂, jsem tu jen proto, abych vám pomohl, pokud byste to potřebovali.

Automaticky přeloženo:

V minulosti stránka zpracovávala výběry rychle ve stejný den. Nyní jsem měl výběr před čtyřmi dny a proces nebyl dokončen, i když to bylo prostřednictvím šifrovaných měn. Mluvím s nimi a oni říkají, napište nám na e-mail a pošlete jim to, ale na e-mail se neodpovídá.

Automaticky přeloženo:

Mám u nich ověřený účet s maximálním ověřením a na stránkách jsem vážený zákazník a v minulosti jsem vybíral, ale nyní otálím se zrušením výběru a přicházím o peníze.

Automaticky přeloženo:
Radka

Čekám na schválení odpovědi... Ale na tuto otázku odpovím tam

Automaticky přeloženo:
1 2 3...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky