milý Jayi,
se vší možnou úctou se na chvíli zamyslete nad stížností z našeho pohledu:
Pokud kasino uvedlo, že problém je způsoben porušením konkrétního pravidla, oponovali jste, že je to způsobeno technickou závadou. Museli jsme prošetřit obě prohlášení. Počínaje kontaktováním kasina a čekáním na jakékoli důkazy, debatami o jakýchkoli nesrovnalostech. Není to tak hladké každý den a vyžaduje to čas.
Po vypršení časovače vás Nikolas bude dále aktualizovat nebo poskytne nějaký závěr.
Neznám podrobnosti, protože nejsem členem týmu pro stížnosti.
Každopádně, jste si tak jisti, že všichni tito vítězové jsou skuteční hráči - jen otázka ze zvědavosti. 🤔
Dear Jay,
with all the possible respect, think about the complaint from our perspective for a while:
If the casino stated that the problem is caused by breaching a specific rule, you opposed that it's caused by a technical glitch. We had to investigate both statements. Starting by getting in touch with the casino and waiting for any prooves, debates on any irregularities. It's not so smooth each day and requires time.
After the timer runs out, Nikolas will update you further or will provide some conclusion.
I do not know the details since I'm not part of the Complaint Team.
Anyway, are you so sure that all those winners are real players - just a question out of curiosity. 🤔
Automaticky přeloženo: