FórumKasinaGrande Vegas Casino - všeobecná diskuze

Grande Vegas Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od zena5755
|
13020 zobrazení 52 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Grande Vegas Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Úžasné, děkuji za všechny upozornění na celek - kasino - dělají zákazníkům peníze - a není to snadné - být zákazníkem - tolikrát mi lhali - a vždy je to stejné - znovu a znovu - a vždycky to chce všechno peníze - kredity, mince, před více než 36 lety jsem právě začínal - a přistěhovala se loterie v Oregonu - Hrál jsem - den v noc - nedělám si legraci, přetahoval jsem (10 $ - 20 $ Grand ) měsíc – jednu noc jsem šel od hry ke hře a vydělal jsem celkem 2173,25 $

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
jacksprackart
před 2 roky

Ahoj,

máte prosím nějaké novější zkušenosti s Grande Vegas? 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ne, ve skutečnosti jsem u nich znovu otevřel svůj účet.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Ahoj sting454.

Tak doufejme, že bude vše v pořádku.

Zajímalo by mě, co vás nutí znovu otevřít svůj účet?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Chtěl jsem jim dát další šanci.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

To zní spravedlivě.

🙂

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

jo, bez ohledu na to, co jim pošlu v jaké formě, mě neověří, takže nikdy nebudu moci odstoupit. podvodníci stejně jako kasino extrémní a yabby!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nikdy jsem neměl problém s ověřením

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

jo, bez ohledu na to, co jim pošlu v jaké formě, mě neověří, takže nikdy nebudu moci odstoupit. podvodníci stejně jako kasino extrémní a yabby!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jaký důvod vám tedy uvedli, že jste neověřili účet? Co je špatného na dokumentech, které jsi jim poslal?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

můj pa státní id (naskenovaný a vyfotografovaný). Můj účet za mobilní telefon a několikrát selfie držící mé ID vedle obličeje. Také chtěli tužkou otřený obrázek mé kreditní karty, která je pro mě nová. ne jen jednou několikrát. Řekli, že nemohli přečíst them.so jsem je naskenoval, stále ne. Ukažte obrázky, pokud chcete.


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
chrhadden
před 2 roky

Pokud tyto dokumenty nejsou v dobré kvalitě, neobviňoval bych kasino z nějaké zdržovací taktiky. Sdílejte, co můžete, ale pokud možno nevystavujte žádné osobní údaje.

Pokud si myslíte, že tomu tak není, doporučuji podat stížnost a pokusíme se pomoci:

https://casino.guru/complaints/create



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Byly dost dobré pro 3 další

Automaticky přeloženo:
chrhadden
před 2 roky

Jo, měl jsem kasino, které chtělo tužkou otřenou debetní kartu. Řekl jsem, že se smějí a já to neudělám. Nakonec jsem poslal to, co většina kasin požaduje za fotografii mé debetní karty s vymazanými prostředními 6 čísly a na zadní straně s chybějícím CVV, kterou akceptovali. Plus všechny ty selfie podnikání s ID, to je bezpečnost KYC se zbláznil.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Vím, že to není možné

Automaticky přeloženo:
chrhadden
před 2 roky

Pokud neexistuje způsob, jak tento problém s kasinem vyřešit, můžete zkusit podat stížnost, jak jsem dříve navrhl, abychom se mohli pokusit tento problém s kasinem vyjasnit.

uděláš to?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Podal jsem stížnost a od Nikolase jsem zatím nic neslyšel. Nemůžu uvěřit, že jsem jim dal tak vysoké hodnocení a teď mi udělali tohle. Neporušil jsem žádné pravidlo, jejich software má závadu, která porušila pravidlo.

Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

Ahoj,

proto používáme časovač, abychom vám dali vědět, že na tom stále pracujeme:

file

S chybami a závadami je to vždy trochu časově náročnější.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Co se tedy stane, když časovač vyprší bez rozlišení. OK, ztrácím své výhry... ale udržuje si kasino svou dobrou pověst.

Ta chyba a závada byla jen výmluva, proč mi nezaplatit. Obdržel jsem platby z jiných předchozích výběrů pomocí tohoto bezplatného kupónu během nevyřízeného výběru a dostal jsem zaplaceno

To pro ně není nic nového. Další kasino, které nechce platit.

Jen v květnu jsem vložil přes 1500 $. Hloupé správně!!!...a oni odmítají ocenit moji výhru 1083,00 $. Nejsou moc chytří..spočítejte to. Ztratí mě jako velmi loajálního hráče. pokud nedostanu zaplaceno.


podívejte se také na nedávné vítěze na domovské stránce. Existuje mnoho přes 30 000 $. Možný problém zaplatit všem nebo je to BS



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
zena5755
před 2 roky

milý Jayi,

se vší možnou úctou se na chvíli zamyslete nad stížností z našeho pohledu:

Pokud kasino uvedlo, že problém je způsoben porušením konkrétního pravidla, oponovali jste, že je to způsobeno technickou závadou. Museli jsme prošetřit obě prohlášení. Počínaje kontaktováním kasina a čekáním na jakékoli důkazy, debatami o jakýchkoli nesrovnalostech. Není to tak hladké každý den a vyžaduje to čas.

Po vypršení časovače vás Nikolas bude dále aktualizovat nebo poskytne nějaký závěr.

Neznám podrobnosti, protože nejsem členem týmu pro stížnosti.

Každopádně, jste si tak jisti, že všichni tito vítězové jsou skuteční hráči - jen otázka ze zvědavosti. 🤔

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky