Líbí se mi toto kasino.
Kvůli neznámým okolnostem jsem však požádán o vklad a můj účet bude zablokován, dokud neprovedu vklad.
Říká: 12. 4. jsem nevložil 50 USD v BTC, tak prosím proveďte vklad.
Pravděpodobně se stalo následující 、、、.
(1) Žádám o vklad v BTC
(2) Provádím převod z peněženky
(3) Před dokončením převodu vložili 50 USD na můj účet v kasinu.
(4) Z nějakého důvodu byly BTC zrušeny bez dokončení převodu
Ale nepamatuji si, že bych hrál bez placení.
Existuje také historie převodů BTC, která se zdá být stejná ve stejný den. (Nevím, jestli je to teď GrandeVegasCasino.) )
V první řadě by kasino mělo potvrdit vklad před vložením peněz na účet kasina zákazníka.
Kasina by měla jasně vysvětlit příčinu, ať už se jedná o systémovou specifikaci nebo provozní chybu. Byl bych ochoten zaplatit, kdyby bylo jasné, že jsem hrál zdarma, aniž bych si to uvědomoval.
Současný stav je však následující.
(1) Kasino neposkytuje jasné vysvětlení,
(2) Kasino říká: Vklad na BTC adresu uvedenou v e-mailu,
(3) Kasino říká: Měli byste vložit na BTC adresu uvedenou v e-mailu.
Kvůli této situaci mám podezření na podvod zaměstnanců kasina.
Zaplatili byste, pokud byste byli požádáni o zaplacení tohoto obsahu?
I like this casino.
However, I am being asked to deposit due to unknown circumstances, and my account will be locked until I make a deposit.
He says: I haven't deposited 50USD in BTC on 4/12, so please make a deposit.
Probably, the following 、、、 happened.
(1) I apply for a deposit in BTC
(2) I make a transfer from my wallet
(3) They deposited 50 USD into my casino account before the transfer was completed.
(4) For some reason, BTC was canceled without completing the transfer
But I don't remember playing without paying.
There is also a BTC transfer history that seems to be the same amount on the same day. (I don't know if it's GrandeVegasCasino now.) )
In the first place, the casino should confirm the deposit before depositing money into the customer's casino account.
Casinos should clearly explain the cause, whether it is a system specification or an operational error. I'd be willing to pay if it becomes clear that I was playing for free without realizing it.
However, the current situation is as follows.
(1) The casino does not give a clear explanation,
(2) Casino says, Deposit to the BTC address listed in the email,
(3) Casino says ,You should deposit to the BTC address listed in the email.
Because of this situation, I suspect fraud by casino employees.
Would you pay if you were asked to pay with this content?
Automaticky přeloženo: