Hraji v několika kasinech.
A nekontroluji v peněžence, zda se mi v kterém kasinu podařilo vložit kolik. Pokud se zůstatek kasina zvyšuje, jsme považováni za úspěšné.
Nekontroluji historii při každém vkladu
Nikdy jsem neměl navýšení zůstatku v kasinu bez potvrzení vkladu.
Protože kasina přísně kontrolují vklady a výběry, že?
Takže v tomto ohledu věřím kasinu, které hraji.
Ale proto mi byla žádost o složení peněz jediným emailem podezřelá. Kromě toho je depozitní adresou adresa uvedená v e-mailu. Mohu to zjistit ze stránky vkladu kasina.
Je jedinou adresou v e-mailu skutečně kasino peněženka?
Byl jsem podezřelý z podvodu s půjčkou jednou odpovědnou osobou.
Věřím, že pokud je tato žádost od kasina správná. Myslím si však, že to musí být správně zapsáno do historie.
I když se pokusím najít nejnovější historii, můj účet je uzamčen, takže nevím, kdy jsem provedl vklad.
I play in several casinos.
And I don't check in my wallet whether I succeeded in depositing how much at which casino. If the casino balance is increasing, we are considered successful.
I don't check the history every time I make a deposit
I've never had a casino balance increase without a deposit being confirmed.
Because casinos strictly check deposits and withdrawals, right?
So I trust the casino I play in that regard.
But that's why I was suspicious of the request to deposit money with a single email. Moreover, the deposit address is the address listed in the email. I can find out from the casino deposit page.
Is the only address in the email really a casino wallet?
I was suspected of a loan scam by one person in charge.
I believe if this request is correctly from the casino. However, I think it must be correctly recorded in the history.
Even if I try to find the latest history, my account is locked, so I don't know when I have deposited.
Automaticky přeloženo: