DomůFórumKasinaGalactic Wins Casino - všeobecná diskuze

Galactic Wins Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před 2 roky od Scatterpro
|
29 340 zobrazení 137 odpovědí |
|
1...4 5 67
Ren15
před rokem

Ahoj.

I když umožňujeme kasinům 14 celých dní na ověření účtu a zaslání peněz, klidně podejte stížnost.

Na fóru vám nepomůžeme, na to je speciální tým 🙂 - klikněte nebo klepněte na tento odkaz a vysvětlete tamní situaci. Nezapomeňte připojit tyto snímky obrazovky.

Pokud vám kasino nezaplatí do 14 dnů, tým zasáhne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Můj účet je ověřen

Na jejich webu je kompletní stránka vychvalující převod přes PIX k provedení výběru. studna

Od 16.03.2023 kolem 2:00 ráno.

Požadovaný výběr přes PIX (transakce je okamžitá)

Odkaz na jejich web o PIX

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games

A nic jsem nedostal

Do teď!

Nemůžu uvěřit, že už to dostanu!

Automaticky přeloženo:
TiagoSantos
před rokem

Ahoj.

Jen pro upřesnění datum odstoupení, bylo podáno 16.03.23 - v březnu nebo 16.05.23 v květnu? Váš příspěvek říká březen, zatímco stížnost odkazuje na květen.

Časovač je nastaven na dalších 12 dní, což umožňuje kasinu celé dva týdny na zpracování platby a pokud do té doby nedojde k žádnému vývoji, zasáhneme. Zůstaňme pozitivní a počkejme na dobré zprávy týkající se vašeho výběru.

Proč jste zůstali v tomto kasinu? Je to vaše třetí stížnost na ně. 🤔 Řekl bych, že byste se neměli tak divit.



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Omlouvám se, spletl jsem se s datem

Pokračujte k nejnovějšímu.

Ohledně dalšího hraní.

Po reklamaci byla žádost vyřízena do hodin. V předchozím stažení.



Překvapilo mě opět, když jsem šel provést výběr po výdělku a neměl jsem možnost ve formátu PIX. Že před hraním jsem to konzultoval, řekli, že by měli. Můj požadavek je pouze ten, který kasino popisuje na samotném webu.

Nic víc, než co mají nabídnout


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Sledujte znovu, co je na webu kasina.

Je v mém tvrzení nějaká chyba?


Automaticky přeloženo:
TiagoSantos
před rokem

Děkuji!

Myslím, že rozumím, ale prostě se stává, že nemůžete použít metodu, která se vám líbí. Jde o to, zajistit, že výhry nějakým způsobem získáte.

Zdá se mi, že kasino urychlilo váš předchozí výběr kvůli stížnostem, ale opravdu chcete takto bojovat po zbytek dní? 🙂



Automaticky přeloženo:
před rokem

https://www.galacticwins.com/en/news/skywind-casino-games


Sledujte znovu, co je na webu kasina.

Je v mém tvrzení nějaká chyba?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi líto, nevidím žádný „nárok" Co tam mám vidět?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

V odkazu, který jsem poslal, je popsáno, že poskytují způsob bankovní transakce, který zpochybňuji.

Inzerují a nebo inzerují o tom, ale není k dispozici

TRANSAKCE PIX. COŽ JE OKAMŽITÉ

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Není to ten namyšlený, který se mi líbí


Přečtěte si prosím odkaz o metodě na jejich webových stránkách.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Hádej co


Automaticky přeloženo:
před rokem

V odkazu, který jsem poslal, je popsáno, že poskytují způsob bankovní transakce, který zpochybňuji.

Inzerují a nebo inzerují o tom, ale není k dispozici

TRANSAKCE PIX. COŽ JE OKAMŽITÉ

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, ale víceméně to vypadá, že kasino prostě neaktualizovalo webovou stránku, protože normálně je k dispozici metoda PIX. To je docela normální, abych byl upřímný. Beru to tak, že to vidí jako dočasný problém.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Hádej co


Automaticky přeloženo:
před rokem

Co? Nemám tušení... 🙂

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Po slibech a dalších slibech platby. zrušený zisk

Tvrdí, že využívají bonus,

DETAIL JSEM ANI BONUS NEPOUŽÍVAL

PŘIPOJTE SE K SEZNAMU PODVEDENÝCH KASINEM

A STĚŽOVAT SE NEMÁ

MÁM ZÁZNAM VŠECH CHATU, INFORMOVALI MĚ, ŽE ZAPLATÍ A ŽE VŠECHNO BYLO V POŘÁDKU, ALE NESTALO SE TO

Automaticky přeloženo:
TiagoSantos
před rokem

Vidíte na svém kasinovém účtu historii bonusů? Předpokládal bych, že kasino musí mít nějaký důkaz, že bonus byl skutečně přijat. Jinak je to jen střet výroků. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

Binus byl přijat, ale nepoužil jsem ho

I proto, že nejprve použije skutečné peníze.


Dům vymazal mou historii. Z údajně nepovolených her.

Nešokujte ji prohlášeními




Automaticky přeloženo:
TiagoSantos
před rokem

Ok, zbytek nechávám na stížnost, protože bez zkoumání historie hry a bonusů, upřímně řečeno, mám pocit, že toho moc nemůžu říct.

Teď jen nahlas přemýšlejte: Pokud bonus nejprve spotřebuje skutečné peníze a byl přijat, jak jste řekl, proč si myslíte, že jste ho ve skutečnosti nepoužili, prosím?

Sám bych si tím asi nebyl tak jistý. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Určitě si nejste jisti.

Normální otázky hráčů. Postup na vašem webu pro odložení situací!

Pojď (jako bys to nevěděl)

Můj bonus v době výběru byl ve stejné výši, jako když jsem ho obdržel.

A skutečná peněžní hodnota, která tam byla, se zvýšila.

Jako možná si nejsi jistý. Dům se liší hodnotami v peněžence!

Automaticky přeloženo:
TiagoSantos
před rokem

No, nepracuji pro kasino, takže nevím, jak to tam funguje. Očividně to víte lépe, protože toto je váš třetí případ proti Galactic Wins.

Jsem zvyklý klást otázky pokaždé, když cítím, že bych mohl použít odpověď. Myslím, že je to ale dobrý zvyk.

Ve stížnosti před 3 dny jsi napsal: "Detail JÁ JSEM BONUS ANI NEVYUŽIL."

Včera to bylo: "Můj bonus v době výběru byl ve stejné výši, jako když jsem ho obdržel."

Takže se omlouvám, ale vypadá to, že jste si vzali bonus – nebo jste nějaký dostali.

Je šance, že vám byl udělen bonus, který jste nepřijal? Nebo si jen nejste vědomi přijetí?

Není třeba odpovídat na žádnou z těchto otázek, samozřejmě, stále se jen snažím přijít na problém.

Nic míň nic víc.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Proč čekáte tak dlouho na výběr z kasina galaktické výhry jen proto, že zde nemáte ověřeno a kasino galaktické výhry vložilo peníze zpět

Po 2 týdnech, po všem tom dlouhém stresujícím procesu se rozhodnete udělat vše, co kasino galaktické výhry říká, že udělat, a provést proces výběru znovu a za pár dní říkají, že váš účet byl ověřen, od té doby je to už skoro měsíc, stále čekání,

Moje otázka je, zda vyplatíte výběr výher, nebo budu na nic čekat, prosím potřebuji nějaké odpovědi alespoň galaktické výhry kasino neodpovídá na nápovědu podpory chatu

Automaticky přeloženo:
huriwailanajanjan
před rokem

Je mi líto, kasino vám s největší pravděpodobností neodpoví ani zde. 🙁

Bez dalšího odkladu bych Vám doporučil reklamaci. Je to zdarma.

Pokud si myslíte, že to stojí za vyzkoušení, použijte prosím tento odkaz:

https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:
1...4 5 67
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky