před rokem
0
Ahoj Radko. Mýlím se, jak jsem si mohl ověřit. Všechny e-maily zaslané podporou Galaxyno mají podmínky pro bezplatná otočení, bonusy a akce. Myslím, že jsem nečetl všechny specifikace, takže se omlouvám. Byl jsem tak šťastný, že jsem dostal dárek, že jsem tomu nevěnoval pozornost.
Takže sorry, cením si upřímnosti a v tomto případě jsem se opravdu mýlil.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Za svůj první vklad jsem dostal 5 otočení zdarma jako dárek a když jsem dokončil otočení zdarma, objeví se mi převrácení 50x nad výhry. To je směšné, dali mi bonbón a pro stažení je nutné absolvovat 50x. Myslím, že kasina musí tyto praktiky přezkoumat, protože jsou směšné. Asi si z nás dělají srandu!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
No, pokud kasino aktivovalo tento docela nešťastný bonus bez vašeho souhlasu - je to na hovno! Nemělo se to stát. Je nějaká šance na zrušení výhry?
Jinak nepřijímejte nesmyslné nabídky, řekl bych.
Well, if the casino activated this pretty unfortunate bonus without your agreement - it sucks! It should have not happened. Any chance to void the winnings?
Otherwise, do not accept rubbish offers, I'd say.
Ahoj Radko. Mýlím se, jak jsem si mohl ověřit. Všechny e-maily zaslané podporou Galaxyno mají podmínky pro bezplatná otočení, bonusy a akce. Myslím, že jsem nečetl všechny specifikace, takže se omlouvám. Byl jsem tak šťastný, že jsem dostal dárek, že jsem tomu nevěnoval pozornost.
Takže sorry, cením si upřímnosti a v tomto případě jsem se opravdu mýlil.
Hi Radka. I'm wrong as I could verify. All emails sent by Galaxyno support have the terms and conditions for free spins, bonus and promotions. I think I didn't read all the specifications, so sorry. I was so happy by receiving a gift that I didn't pay attention.
So sorry, I value honesty and I was really wrong in this case.
Ahoj.
Moc vám děkuji, že jste tak upřímní!🙌💚
Je mi líto, že ses musel učit tvrdě. Zkuste to mít na paměti, obecně víte, že bezplatná otočení nejsou obvykle nejlepší řešení. 🙁
Hello there.
Thank you very much for being so honest!🙌💚
I'm sorry you had to learn the lesson the hard way. Try to keep that in mind, you know in general, free spins are not usually the best deal. 🙁
Skutečně jsem vyhrál se svým vkladem 14násobkem sázky. A rozhodli se nepokračovat v mém výběru a zrušili všechny výhry, které tvrdily něco o bonusu, kterého se nikdy nedotklo, a já jsem to na svou žádost o výběr odmítl. Opakuji, nikdy jsem se tohoto zůstatku nedotkl, všechny mé výhry byly s mým vkladem a oni se stále rozhodli nezaplatit.
I won genuinely with my deposit 14x times the bet. And they decided not to continue with my withdraw and voided all the winnings claimed something about a bonus that never was touched and I refused to it on my withdraw request. I repeat, I never touched that balance, all my winning were with my deposit and they still decided not to pay.
Kasino by mělo poskytnout další vysvětlení a snímek obrazovky historie vašeho účtu, aby poskytlo rozhodnutí.
Vidíte někde na účtu historii bonusů - bylo by užitečné.
Dále, můžete sem vložit vysvětlení kasina? Stačí jej zkopírovat a vložit do odpovědi.
To bych rád viděl.
The casino should provide a further explanation and screenshot of your account history to supply the decision.
Do you see the bonus history somewhere in the account - would be useful.
Furthermore, can you paste the casino's explanation here? Just copy and paste it into the reply.
I'd love to see that.
Vážený Juliane Enrique,
Při kontrole vaší žádosti o výběr jsme zjistili, že bylo uzavřeno několik sázek, které byly vyšší než 10 % bonusu připsaného na váš účet. Podle Bonusových podmínek to není povoleno.
Zrušili jsme proto vaši žádost o výběr a zrušili jsme výhry.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti a zklamání a zveme vás, abyste pokračovali ve hře na našem webu.
Pokud máte nějaké dotazy, odpovězte na tento e-mail nebo kontaktujte naši zákaznickou podporu prostřednictvím živého chatu na našich stránkách.
Tam je jejich důvod.
. Musím dodat, že jsem si nevzal žádného zajíčka, se kterým jsem souhlasil, že ho ztratím, když jsem požádal o výběr, také to bylo zcela dokončeno Nikdy jsem se nedotkl této částky bonusu, protože mám na svém vkladu své skutečné peníze a vyhrál jsem je s to. Odmítl jsem si to vzít a nikdy jsem se toho nedotkl, bylo to kompletní a bylo to ztracené, s čímž jsem souhlasil.
Dear Julian Enrique,
On review of your withdrawal request, we see that a number of bets were placed that were greater than 10% of the bonus credited to your account. According to the Bonus Terms and Conditions, this is not allowed.
We have therefore cancelled your withdrawal request, and voided the winnings.
We do apologize for any inconvenience and disappointment, and we invite you to continue playing on our site.
Should you have any questions please reply to this email or contact our customer support via live chat on our site.
There it is their reason.
. I have to add that I didn't take any of the bunnies I agreed to loose it when I requested the withdraw also it was fully complete I never touch that amount of bonus cuz I have my real money on my deposit and I won that with it. I refused to take it and I never touch it it was complete and it was lost I agreed to.
Vzali celou částku, když jsem o ni požádal (výběr), o několik zatočení (5 otočení) bylo dokonce o 6 $ více, které mi dali za to, že jsem musel čekat více než 6 hodin na slot, abych mohl pracovat, a musel jsem, protože jsem už ale bonus, ale myslím otočení Zaplatil jsem za to svým zůstatkem, který jsem již vyhrál (koupil speciálních 7 otočení s vlastními výhrami, které jsem vyhrál s vlastním zůstatkem) Musím dodat, že podpora nikdy nic neudělala udělejte to a myslím podporu, jen se mě ptali na to samé znovu a znovu a znovu, kolik hodin jsem strávil čekáním na dokončení sedmi roztočení
They took the amount complete when I requested it (withdrawal) there were even $6 more by some spins (5 spins) that they gave me for a keeping me on waiting more than 6 hours to a slot to work, and I had to because I already but a bonus but I mean spins I paid for it with my balance that I already have won ( bought the special 7 spins with my own winnings that I had won with my own balance) I have to add that the support never did something to do so and I mean support, they were just asking me the same thing over and over and over again for the amount of hours that I spent on waiting for the seven spins to finish
Před čímkoli musím dodat, že jsem nebral všechnu rovnováhu, abych se vyhnul jakémukoli konfliktu ohledně nějakého převrácení nebo čehokoli, nežádal jsem to všechno. Žádám jen o některé, které nejsou ve skutečnosti celkem vyhrané
Before anything I have to add that I didn't took all the balance for avoid any kind of conflict about some rollover or anything, I didn't request it all. I just ask for some not the actually total won
To je přesně důvod, proč bych rád viděl historii bonusů a sázek. 🤔
Z nějakého důvodu si myslí, že nějaký bonus byl aktivní a související pravidlo bylo porušeno.
Vidíte tu historii někde v účtu, prosím? Pokud ne, můžete se zeptat kasina? Protože když se rozhodnete podat stížnost, bude to jistě nesmírně užitečné.
That's exactly why I would love to see the bonus and wagering history. 🤔
For some reason, they think some bonus was active and the associated rule was broken.
Can you see that history anywhere in the account, please? If not, can you ask the casino? Because when you decide to submit a complaint, it will be extremely useful surely.
Snažil jsem se vybrat své vsazené výhry skutečnými penězi. Vloženo prostřednictvím pix. Ale když jsem šel stáhnout, není tu žádná možnost pix
Že na webu jsou zprávy, že poskytují výběr pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Hovoříme o nejúčinnějším způsobu vkladu dostupném v Brazílii. Galaxyno do toho nemohl zůstat stranou. Pokud chcete začít provádět vklady a výběry s Pix v zabezpečeném online kasinu, podívejte se na Galaxyno. Jsme si jisti, že nebudete litovat.
I tried to withdraw my wagered winnings with real money. Deposited through pix. But when I went to withdraw, there is no pix option
That there is news on the website that they provide pix withdrawal
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
We are talking about the most efficient deposit method available in Brazil. Galaxyno couldn't stay out of this. If you want to start making deposits and withdrawals with Pix at a secure online casino, check out Galaxyno. We're sure you won't regret it.
Tentei sacar meus ganhos apostados com dinheiro real. Depositei através do pix. Porém quando fui sacar não tem a opção pix
Isso que tem uma notícia no site que eles disponibilizam saque pix
https://www.galaxyno.com/pt/news/symbol-drops-slot-games
Estamos falando do método de depósito mais eficiente disponível no Brasil. O Galaxyno não poderia ficar fora dessa. Se você deseja começar a fazer depósitos e retiradas com Pix em um cassino online seguro, confira o Galaxyno. Temos certeza de que você não vai se arrepender
Dobře, zdá se, že pix momentálně není k dispozici. Takže díky za vysvětlení. Myslím, že kasino by mělo alespoň vysvětlit nebo navrhnout alternativy.
Ok, well it seems the pix is not available at the moment. So, thanks for the explanation. I guess the casino should explain or suggest alternatives at least.
Stále se mi nepodařilo odvolat
I still haven't been able to withdraw
Ainda não consegui efetuar a retirada
Máte ještě nějaké další možnosti? Zeptejte se v kasinu, prosím - pak mi dejte vědět.
Are there any other options available to you? Ask the casino, please - then let me know.
Nikdy jsem nepoužil bonus ani nic nebylo aktivní, byl to vlastně můj první vklad, proto se objevuje 140, ale opět musím říct, že to bylo kompletní, vzali ho zpět, když jsem požádal o výběr, nic z této částky nebylo použito. Jen moje skutečné peníze. Když jsem dělal požadované, objeví se zpráva, že jsem měl přijít o 140 bonusu. Protože jsem se nikdy nedotkl, souhlasil jsem. Ale neobdržel jsem svůj zůstatek, který jsem již vyhrál se svými skutečnými penězi. Odmítl jsem vzít jakýkoli z toho bonusu a oni si ho vzali zpět s mými výhrami
I never used a bonus or anything was active, this was my first deposit actually, that's why the 140 appears but again I have to say it was complete, they took it back when I requested the withdraw nothing of that amount was used. Only my real money. When I was doing the requested a message appears claiming that I was to loose the 140 of bonus. Because I never touched I agreed. But I didn't receive my balance already won with my real money. I refused to take any of that bonus and they took it back with my wins included
Dobře, řekl bych, že kasino by mělo vysvětlit situaci a poskytnout vaši historii bonusů, která by podle vašeho popisu měla být prázdná.
Chcete-li věci vyřešit, doporučuji odeslat stížnost zde na Casino Guru - použijte tento odkaz , vytvořte si jej a vložte tam všechny relevantní informace. Někdo z týmu stížností to zkontroluje a poté budete informováni.
Okay, I'd say the casino should explain the situation and provide your bonus history, which should be empty according to your description.
To sort things out, I recommend submitting a complaint here on Casino Guru - use this link, create one, and put all relevant information there. Someone from the complaint team will check it, then you'll get notified.
Dobrý den, rád bych, abyste mi pomohli s kasinem Galacticwins, provedl jsem vklad na bonus, který je následující: 50 roztočení nulové sázky za vklad pouze 5 USD a z toho bonusu jsem vybral 185, i když mohu vybrat 100 z bonusu Neuvědomil jsem si to, ale výběr čeká na 185, měl bych dostat alespoň 100 a požádal jsem o výběr a pro výběr jsem musel ověřit a můj účet byl ověřen 15. dubna a můj výběr by být zkontrolován tam, konzultoval jsem chat na adrese Jsem naživu a řekl mi to samé, co čeká, že by jim měl dát 3 dny, že s výběrem není problém, ale že jim dá trochu času . ale už je to víc než týden a mám pocit, že je toho na odpověď hodně.
Fotky sem přiložím díky.
Hello, I would like you to help me with the Galacticwins casino, I made a deposit for a bonus that is the following: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 and from that bonus I took out 185 even though I can withdraw 100 from the bonus I don't I realized that, but the withdrawal is pending 185, at least I should receive 100 and I requested the withdrawal and to withdraw I had to verify and my account was verified on April 15 and my withdrawal would be reviewed there, I have been consulting the chat at I'm alive and he has told me the same thing that is pending, that he should allow them 3 days, that there is no problem with the withdrawal but that he give them some time. but it's been more than a week and I feel like it's a lot to give an answer.
I will attach photos here thanks.
Hola, me gustaría que me ayudara con el casino Galacticwins, hice deposito por un bono que es el siguiente: 50 Zero-Wager Spins for a deposit of only USD 5 y de ese bono saque de 185 aun que del bono puedo retirar 100 no me di cuenta de eso, pero el retiro esta pendiente 185, al menos debería recibir 100 y pedí el retiro y para retirar tuve que verificar y mi cuenta se verifico el 15 de abril y ahí entraría en revisión mi retiro, he estado consultando al chat en vivo y me ha dicho lo mismo que esta pendiente, que en les permita 3 días, que no hay ningún problema con el retiro pero que les dé un tiempo. pero ya ha pasado mas de una semana y siento que es mucho para dar una respuesta.
Adjuntare fotos aquí gracias.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.