Jen jsem odkazoval na pravidla kasina. Myslím, že limit výběru 500 eur je nízký. Casino Guru inzeruje, že nezvýhodňuje kasina s měsíčními nebo jinými limity výběru.
I was just referring to the casino's rules. I think the withdrawal limit of 500 euros is low. Casino Guru advertises that it does not favor casinos with monthly or other withdrawal limits.
Viittasin vain muuten kasinon sääntöihin. Mielestäni 500 euron nostorajoitus on alhainen. Casino Guru mainostaa, että se ei suosi kasinoita, joissa on kuukausittaisia tai muita nostorajoituksia.
No, kasina neinzerujeme, pouze je uvádíme na základě skóre. Není to stejné.
Dále jsou spodní limity uvedeny jako negativní - kontrolovali jste?
Tento printscreen je přímo ze stránky recenze Galxyno . To zjistíte, když se posunete dolů.
Well, we do not advertise casinos, we just list them based on the score. It's not the same.
Furthermore, the lower limits are listed as negative - have you checked?
This printscreen is directly from the Galxyno review page. You'd find that if you scroll down to the bottom.
Bylo zabaveno 43 milionů jenů. .
Je to asi 360 000 USD?
Opravdu hloupé.
Žádosti o výběr neprojdou, a pokud se na straně kasina vyskytne nějaká nepříjemnost, bude zabaveno.
Není divné, že pravidla lze vykládat jakkoli v závislosti na pohodlí kasina?
Pouze vklady jsou předčasné, ale výběry jsou pomalé.
Zabavit 43 milionů jenů je neslýchané. A příčina je v šetření.
Prosím, rozšiřte tuto skutečnost do celého světa.
Zajímalo by mě, jestli to kasino guru podpoří?
43 million yen was confiscated. .
Is it about 360000 US dollars?
Really stupid.
Withdrawal applications will not pass, and if there is any inconvenience on the casino side, it will be confiscated.
Isn't it strange that the rules can be interpreted in any way depending on the convenience of the casino?
Only deposits are early, but withdrawals are slow.
It is unheard of to confiscate 43 million yen. And the cause is under investigation.
Please spread this fact to the whole world.
I wonder if casino guru will support it?
4300万円没収されました。。
アメリカドルで大体360000ぐらいかな?
本当に馬鹿げてる。
出金申請は通らないしカジノ側の不都合なことがあれば没収する。
カジノの都合次第でどうとでも解釈ができる規約なんておかしいでしょ。
入金だけはいっちょ前に早い癖に、出金は遅い。
4300万円没収するとか前代未聞。しかも原因は調査中とのこと。
どうかこの事実が全世界に広がってほしい。
casino guru は対応してくれないのかな?
Ahoj,
Musím říct, že mě váš problém opravdu mrzí, částka, kterou zmiňujete, je úžasná!
Vím, že jste podal stížnost , ale přesto, můžete vysvětlit, jak přesně byly tyto výhry zabaveny? Jak to kasino vysvětlilo?
Ve vašem příspěvku jsem nenašel žádné konkrétní informace, pouze obecné dotazy. Takže, dáte mi nějaké vodítko, prosím?
Hello,
I must say I'm truly sorry for your issue, the amount you mention is marvelous!
I know you have submitted the complaint, but still, can you explain how exactly were those winnings confiscated? How did the casino explain?
In your post I didn't find any concrete information, just general questions. So, give me some clue, please?
Děkujeme za vaši odpověď.
Hraji pouze hry o skutečné peníze a nedostávám žádné bonusy.
Chybu způsobila konkrétní hra, tentokrát prostor XY.
galaxyno email
"Při kontrole vaší herní historie se ukázalo, že ve hře "Vesmír XY" byla zneužita porucha."
Takové chyby se ale během hry nezobrazovaly a já hrál normálně.
Samozřejmě jsem hrál různé hry jako baccarat, sloty, živé hry atd., takže těchto 43 milionů jenů není čistě chybová částka, ale kvůli chybě způsobené prostorem XY jsem vyhrál v jiných hrách. Nechybí ani výherní peníze.
Z mého pohledu o všech podmínkách rozhoduje kasino a já nejsem spokojen s tím, co galaxyno tentokrát udělalo.
Mimochodem, když jsem se zeptal na straně kasina, vrátilo se pouze slovo "potvrzující". Úsudek si uděláme, když zabavíme výnosy z prodeje, protože si chceme zajistit vlastní zisky, i když stále prověřujeme a není jasné, co je příčinou.
Mimochodem, žádal jsem o stažení, ale prošel jsem napoprvé. V té době moje banka neřešila převody do zámoří, takže jsem objednávku zrušil. Poté, když jsem se znovu přihlásil jetonem, zdá se, že byl sekretariátem označen a zabaven.
Za případné chyby odpovídá kasino. Jakékoli další výhry by měly být vráceny zde.
Nikdy jsem neslyšel o kasinu, které ověřuje vklady plnou rychlostí, nenechá vás vybrat a zabaví výnosy.
thank you for your reply.
I only play real money games and do not receive any bonuses.
A specific game, this time space XY, was causing the error.
galaxyno email
"Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY"."
However, such errors were not displayed during the game, and I was playing normally.
Of course, I have played various games such as baccarat, slots, live games, etc., so this 43 million yen is not purely an error amount, but due to an error caused by space XY, I won in other games. There is also winning money.
From my point of view, the terms and conditions are all decided by the casino side, and I am not satisfied with what galaxyno has done this time.
By the way, when I asked the casino side, only the word "confirming" came back. We will make a judgment when we confiscate the sales proceeds because we want to secure our own profits, even though we are still checking and it is not clear what the cause is.
By the way, I applied for withdrawal, but I passed the first time. At that time, my bank did not handle overseas remittance, so I canceled the order. After that, when I applied again with jeton, it seems that it was marked by the secretariat and confiscated.
Any errors are the responsibility of the casino. Any other winnings should be returned here.
I've never heard of a casino that verifies deposits at full speed, doesn't let you withdraw, and confiscates the proceeds.
返信ありがとうございます。
私はリアルマネーのみでゲームをしており、ボーナスは一切受け取っておりません。
特定のゲーム、今回はspace XYというゲームがエラーを引き起こしていたとの事でした。
galaxynoのメールには
「Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY".」
ただゲームの最中にそういったエラーなどは表示されず、普通にプレイをしておりました。
もちろんこのゲームだけではなく、バカラやスロット、ライブゲームなどいろいろプレイをしてきた為、この4300万円が純粋にエラーのみの金額ではありませんが、space XYが起こしたエラーにより、他のゲームで獲得した勝利金もあります。
私から見ると、規約なんてものはカジノ側のの言い分ですべてが決まってしまうとのであり、今回galaxynoが行ったことに対しては納得がいっておりません。
ちなみに、カジノ側に問い合わせると「確認中」という言葉だけ帰ってきました。確認中で何が原因がもはっきりしていないのにも関わらず、自分たちの利益を確保したいが為に売上金を没収したときこちらは判断をします。
ちなみに出金申請を行いましたが一度目は通っています。その際当方の銀行が海外送金を取り扱っていないためキャンセルをしました。その後再度jetonで申請したところ事務局にマークされて没収されたみたいです。
エラーが起きたのはカジノ側の責任です。それ以外で得た賞金額はこちらに還元されるべきです。
入金はフルスピードで認証され、出金をさせず、売上金を没収するカジノなんて聞いたこともありません。
Ok - děkuji za vysvětlení.
I když stále vidím některé nejisté části, musím se zamyslet nad prohlášením, že kasino je odpovědné za jakékoli chyby. No, myslím, že není.
Zkontroloval jsi pravidla? Téměř každé kasino uvádí, že všechny výhry získané v důsledku technických chyb nebo chyb budou zrušeny.
Vaše situace je poměrně složitá, protože jste své výhry získali hraním mnoha jiných her. Jak to vidím já, ani kasino si celou dobu neuvědomovalo komplikace.
Nezapomeňte prosím vysvětlit všechny podrobnosti ve stížnosti . Tyhle budou potřeba, tím jsem si jistý.
No, přeji férové a hranaté řešení 🙏🤞
Ok - thank you for the explanation.
Though I still see some uncertain parts, I must reflect on the statement that the casino is responsible for any errors. Well, I guess it is not.
Did you check the rules? Almost every casino states something like all winnings gained due to technical bugs or errors will be voided.
Your situation is quite complex cause you gained your winnings by playing many other games. The way I see it, even the casino was not aware of the complications the whole time.
Make sure to explain all details in the complaint, please. These will be needed, I'm sure.
Well, wish you a fair and square solution 🙏🤞
Všechny stížnosti odpovídají popisu.
Myslím, že je nevyhnutelné, že se objeví chyba, ale myslím si, že je velkým zklamáním, že nemůžeme přijímat to, co bychom měli dostávat.
Zabavovat ho jen proto, že se vyšetřuje, aniž byste věděli, kolik to stojí, je špatný zvyk.
Nejedná se o úmyslnou chybu a za chybu odpovídá kasino.
Pokud dojde k chybě, měla by být částka oznámena, a protože hráč nevidí historii sázek, může se s ní vedení záměrně pohrát.
Stránka galaxyno nezobrazuje celou historii samostatně a data po stránce 13 odtud nevidíte.
Jak jsem řekl dříve, chyba nebyla celá, ale šly i další živé hry a kasina. Nemohu říct, že by při normálním hraní došlo k takové chybě.
Jakmile toto použijete, i když uděláte zisk tím, že uděláte chybu, řekněme o 1 $ navíc,
To znamená, že částku můžete zabavit.
Ze strany hráče je dojem z kasina nejhorší. Zůstává jen fakt, že všech 43 milionů jenů bylo odebráno.
Přečetl jsem si podmínky. Jen si myslím, že je nespravedlivé používat to jako štít ke konfiskaci celé částky. by měly být do určité míry zaručeny.
All complaints are as described.
I think it's inevitable that an error will appear, but I think it's very disappointing that we can't receive what we should receive.
It's a bad practice to confiscate it just because it's under investigation without even knowing how much it's worth.
This is not an intentional error and the error is the responsibility of the casino.
If an error occurs, the amount should be announced, and since the player cannot see the bet history, the management side can intentionally mess with it.
The galaxyno site doesn't display all history separately, and you can't see the data after page 13 from here.
As I said before, the error was not all, but other live and casinos were also going. I can't tell that there was such an error during normal play.
Once this is applied, even if you make a profit by making a mistake by, say, $1 more,
It means that you can confiscate the amount.
From the player's side, the impression of the casino is the worst. All that remains is the fact that all 43 million yen has been taken away.
I have read the terms. I just think it's unfair to use that as a shield to confiscate the full amount. should be guaranteed to some extent.
苦情は説明したものが全てです。
エラーが出てしまうのは仕方のないことだと思いますが、こちらからすると受け取れるべきモノが受け取れないというのは非常に残念なものだと思います。
額がいくらなのかも把握せず、調査中というだけで没収というのはあるまじき行為です。
こちらが意図的にエラーを起こしたわけではなくエラーが出たのはカジノ側の責任です。
エラーが出たのであればその額を公表すべきですし、プレイヤー側からベット履歴が見れないので運営側が意図的にイジることだってできますよね。
galaxynoのサイトは別途履歴が全て表示されず、13ページ以降のデータはこちらから見ることができません。
前にも申し上げました通り、そのエラーが全てではなく他のライブやカジノなども行っていました。通常プレイをしているときにそんなエラーがあったなんて判断できません。
これが適用されてしまうと、例えば1ドル多く間違えて利益が出た場合でも全
額没収しても良いということになります。
プレイヤー側からするとカジノの印象は最悪です。4300万円をすべて奪い去ったという事実しか残りません。
規約は読みました。ただそれを盾にして全額没収するのはズルいと思います。ある程度保証されるべきです。
Ahoj.
Soucítím s vámi, bohužel v takových případech by měl poskytovatel hry provést úplnou kontrolu, a proto by kasino mělo dostat zprávu se závěrem. Obvykle to nějakou dobu trvá. I když úplně nechápu, s jakými chybami se zde potýkáme. Technické chyby obvykle řeší poskytovatel hry.
Souhlasím, že je nějak divné, že všechny výhry byly zrušeny, rád bych viděl nějaké listy ukazující, které hry nebo hratelnost byly ovlivněny.
Asi bychom měli počkat, jak se stížnost dále vyvine.🤔
Hello.
I empathize with you, sadly in such cases the game provider should run a full check hence the casino should be given a report with a conclusion. It usually takes some time. Though I do not fully understand which errors are we dealing with here. Normally, technical bugs are handled by the game provider.
I agree it is somehow strange all winnings have been voided, I would love to see some sheets showing which games, or gameplay were affected.
I guess we should wait for the complaint to develop further.🤔
jo, tak zvláštní, že všechny moje odskoky byly zrušeny.
moje herní historie se již nezobrazuje až do 22. 3. 2023.
tak jsem nezjistil, která část .problém
Požádal jsem o více podrobností, ale galaxyno nemá odpověď.
galaxyno muset vysvětlit.tento problém.
galaxyno řekl podle pravidla,
můj odraz je zcela neplatný, ale nemá žádné důkazy. žádná herní historie, jen jsem hrál normálně😭
velmi špatná společnost😭😭
yeah, so strange all of my bounce voided.
my game history is no longer apear untill 2023/03/22.
so i didnt find out which part .problem
i requested more detail, but galaxyno has no answer.
galaxyno have to explan.this issu.
galaxyno said according to rule,
my bounce all void but it has no evidence. no game histry, i was just playing normaly😭
very bad company😭😭
Jaké to je pro vedení kasina zabavit peníze a utéct, protože je to to, co jste vysvětlili v e-mailu? Ani to nenese odpovědnost. Je to zatím kasino, které myslí pouze na to, že zákazníkům vezme vše, co se dá.
Nikdy jsem neslyšel o kasinu, které zabaví 43 milionů.
Nemůžu uvěřit, že se takové podvodné kasino registruje u Malta Gaming a provozuje kasino.
What is it like for casino management to confiscate the money and run away because it's what you explained in the email? It doesn't even hold accountability. For the time being, it is a casino that only thinks about taking everything that can be taken from customers.
I have never heard of a casino that confiscates 43 million.
I can't believe that such a fraudulent casino is registering with Malta Gaming and operating a casino.
お金を没収して、emailに説明した通りだからと逃げるのはカジノ運営的にはどうなんですか?説明責任も果たしてくれません。とりあえず客から奪えるものは全て奪おうという事しか考えてないカジノです。
4300万没収するというカジノなんて聞いたこともありません。
こういう詐欺みたいなカジノもマルタゲーミングに登録をしてカジノを運営しているということしているということか信じられません。
Tady nemá cenu hledat řešení
vždy má pro všechny stejnou odpověď...
jednoduchý . Ukradnu jen to, že každý jako já byl také podveden
musíme vypovídat, abychom viděli, jestli nám platí
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
Nazdárek.
Vidím, že kasino také zmínilo poskytovatele hry, takže bych předpokládal, že musí dojít k dalšímu vyšetřování nebo poskytovatel hry již učinil své prohlášení.
Mohu prosím vědět, co bylo napsáno v e-mailu, o kterém se podpora zmiňovala? Mělo by to obsahovat alespoň nějaké vysvětlení.
Hey there.
Well, I can see the casino also mentioned the game provider, so I would assume there must be some further investigation, or the game provider already made its statement.
May I know what was written in the email the support mentioned, please? It should contain some explanation at least.
Tady nemá cenu hledat řešení
vždy má pro všechny stejnou odpověď...
jednoduchý . Ukradnu jen to, že každý jako já byl také podveden
musíme vypovídat, abychom viděli, jestli nám platí
It's no use looking for a solution here
always has the same answer for everyone...
simple . I only steal that everyone like me was also deceived is stolen
we have to denounce to see if they pay us
nao Adianta procura solução aqui
sempre tem as msm resposta para todos …
simplis . roubo somente isso todos como eu tbm foi enganado é roubado
gente tem q denucia pra ver se eles nos paga
Doufal jsem, že jsi to přešel.
„Děkuji týmu Galaxyno Casino za herní historii.
Vážený andressagrafin0000,
Herní historie poskytovaná kasinem naznačuje, že jste udělali poměrně hodně overbets, a proto porušili pravidlo maximální sázky. Pokud by zde bylo hraní omezených her jediným problémem, pokusili bychom se přesvědčit kasino, aby vám vyplatilo vaše výhry, protože se domníváme, že by to mělo být vynucováno systémem kasina. Porušení pravidla maximální sázky však dává hráčům nespravedlivou výhodu nad kasinem a vymáhání tohoto pravidla zatím není průmyslovým standardem, obávám se, že s tímto vám nemohu pomoci. Vaše reklamace bude bohužel zamítnuta. Přál bych si, abych mohl být více nápomocný."
Omlouvám se.
I was hoping you passed that.
"Thank you Galaxyno Casino Team for the game history.
Dear andressagrafin0000,
The game history provided by the casino suggests that you made quite a lot of overbets and therefore breached the maximum bet rule. If playing restricted games was the only issue here, we would try to convince the casino to pay you your winnings because we believe that this should be enforced by the casino system. However, breaching the maximum bet rule gives players an unfair advantage over the casino and the enforcement of this rule isn't an industry standard yet, I'm afraid I can't help you with this one. Unfortunately, your complaint will be rejected. I wish I could be of more help."
I'm sorry.
toto je můj mail.
Při kontrole vaší herní historie se ukázalo, že ve hře „Space XY" byla zneužita porucha. Toto zjištění bylo dále ověřeno a potvrzeno dodavatelem hry.
Z tohoto důvodu jsme zrušili vaši žádost o výběr a zrušili jsme výhry, které byly z těchto prostředků získány.
Můžete se odkázat na následující podmínky uvedené v našich Všeobecných obchodních podmínkách ( https://www.galaxyno.com/en/tnc ):
this is i recieved my mail.
Upon review of your game history, it has become apparent that a malfunction has been exploited within the game "Space XY". This finding was further verified and confirmed by the game supplier.
Due to this we have canceled your withdrawal request and voided the winnings that were derived from these funds.
You may refer to the following Terms located in our General Terms and Conditions (https://www.galaxyno.com/en/tnc):
Zdravím a děkuji.
Takže je to jak jsem řekl, technická "nesrovnalost" byla potvrzena poskytovatelem hry. Ale stejně si myslím, že by se měly zvážit i všechny ostatní detaily. Proto je to jen pro to nejlepší, co jste uvedli najednou ve stížnosti.
Upřímně, zdá se, že kasino vidí situaci jako uzavřenou, no – uvidíme!
Hello, and thank you.
So it's as I said, the technical "irregularity" was confirmed by the game provider. But I still think all other details should be considered as well. Hence it's only for the best you mentioned all at once in the complaint.
Honestly, it seems the casino sees the situation as closed, well - we shall see!
Je příliš nezodpovědné říct jen „podívat se na e-mail" bez zveřejnění informací. Pokud je to tak, myslím, že je to výhra. Kasino by mělo garantovat stranu hráče.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
Dobrý den, chtěl bych podat připomínku/stížnost na 5 mizerných zatočení zdarma, které jsem dostal od kasina bez jakýchkoliv explicitních podmínek a když jsem se tam šel podívat, musel jsem splnit 50násobek 4 realů, které jsem vyhrál ve volných zatočeních. To je směšné, kdyby to bylo 100 nebo 500 realů BRL, bylo by to v pořádku, ale cena lízátka je na mou hlavu příliš vysoká. Galaxyno mě zklamal, je téměř neskutečné vsadit 200 BRL na 4. Nelze odpustit ani žvýkačku.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Je příliš nezodpovědné říct jen „podívat se na e-mail" bez zveřejnění informací. Pokud je to tak, myslím, že je to výhra. Kasino by mělo garantovat stranu hráče.
It's too irresponsible to just say "look at the email" without disclosing the information. If this is the case, I think it's a win. The casino should guarantee the player side.
情報を開示せずメールを見ろの一言だけで済ますのはあまりにも無責任。これだと行ったもの勝ちだと思います。カジノはプレイヤー側に保証すべきです。
Nazdárek.
Všimli jste si žádosti? Stížnost vyžaduje vaši pozornost. Prosím, získejte herní historii, pokud můžete.
Hey there.
Did you notice the request? The complaint needs your attention. Kindly obtain the gaming history, if you can.
Dobrý den, chtěl bych podat připomínku/stížnost na 5 mizerných zatočení zdarma, které jsem dostal od kasina bez jakýchkoliv explicitních podmínek a když jsem se tam šel podívat, musel jsem splnit 50násobek 4 realů, které jsem vyhrál ve volných zatočeních. To je směšné, kdyby to bylo 100 nebo 500 realů BRL, bylo by to v pořádku, ale cena lízátka je na mou hlavu příliš vysoká. Galaxyno mě zklamal, je téměř neskutečné vsadit 200 BRL na 4. Nelze odpustit ani žvýkačku.
Hello, I would like to make an observation/complaint about 5 measly free spins that I received from the casino without any explicit terms and conditions and when I went to see it, I had to fulfill a rollover of 50x the 4 reais that I won in the free spins. This is ridiculous, if it was 100 or 500 reais BRL it would be fine but the price of a lollipop is too much for my head. Galaxyno let me down, it's almost surreal to bet 200 BRL on 4. Not a piece of gum can be forgiven.
Olá, gostaria de fazer uma observação/reclamação de 5 míseros giros grátis que eu recebi do cassino sem termos e condições nenhum explícito e quando fui ver tinha que cumprir rollover de 50x os 4 reais que eu ganhei nos giros grátis. Isso é ridículo, se fosse 100 ou 500 reais BRL tudo bem mas o preço de um pirulito é demais pra minha cabeça. Galaxyno me decepcionou, chega a ser surreal apostar 200 BRL em cima de 4. Nem um chiclete os caras perdoam.
Za svůj první vklad jsem dostal 5 otočení zdarma jako dárek a když jsem dokončil otočení zdarma, objeví se mi převrácení 50x nad výhry. To je směšné, dali mi bonbón a pro stažení je nutné absolvovat 50x. Myslím, že kasina musí tyto praktiky přezkoumat, protože jsou směšné. Asi si z nás dělají srandu!!!
I received 5 free spins as a gift for my first deposit and when I completed the free spins appears to me rollover 50x above the wins. That's ridiculous, they gave me a candy and it's necessary to complete 50x to withdraw. I think casinos must review this practices because it's ridiculous. They must be kidding with us!!!
Dnes mi dávají nový dárek s 60x přetočením. Promiň, Galaxyno, nejsem idiot!!!
Today they are giving me a new gift with 60x rollover. Sorry Galaxyno, I'm not an idiot!!!
Řekněte jim, aby zrušili výhry z bezplatných zatočení nebo propadli bonus sami, pokud na vašem účtu existuje možnost, jak tak učinit. Zatočení zdarma s požadavky na sázky mají vždy špatnou hodnotu, zvláště pokud jsou požadavky příliš vysoké a celková hodnota zatočení zdarma jsou tak nízké
Tell them to void the winnings from the free spins or forfeit the bonus yourself if there is a facility in your account to do so, free spins with wagering requirements are always bad value, specially if the requirements are way too high and the overall value of the free spins is that low
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.