FórumKasinaGalactic Wins Casino - všeobecná diskuze

Galactic Wins Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

před 2 roky od Scatterpro
|
27428 zobrazení 130 odpovědí |
|
1...5 6 7
Radka
před rokem

dík

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Dobrý den, mohl by mi někdo dobře vysvětlit, co tam mám dát, protože tomu nerozumím?

Automaticky přeloženo:
rosaangelicacecilio
před rokem

Ahoj!

Co potřebujete vědět, prosím?

Automaticky přeloženo:
rosaangelicacecilio
před rokem

IBAN a Swift přiděluje vaše banka, jsou to kódy pro mezinárodní převody, které identifikují vaši bankovní agenturu. Musíte jít do své banky a požádat o to svého manažera nebo někoho jiného!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne! Vložil jsem 300 realů ve výhrách galacti a šel na 700 a pár realů a bonus jsem nevyužil a vzdal jsem se ho, provedl jsem výběr před 5 dny a stále nic! Může mi někdo říct, zda existuje možnost získat mé peníze?

Automaticky přeloženo:
JFSDPM81
před rokem

Dobrý den, výhry je určitě možné převzít. Zkusili jste kontaktovat kasino ohledně vašeho výběru? Pokud se jedná o váš první výběr v kasinu, je vysoce pravděpodobné, že nejprve budete muset ověřit svou identitu, což obvykle nějakou dobu trvá.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Od 13.02.2024 jsem provedl výběr a stále čeká na vyřízení. Dokumenty jsem odeslal již delší dobu. Mělo se to ověřit a zeptali se mě znovu. Moje otázka je, kdy dostanu svůj vklad? Uběhlo více než 5 dní a stále nic

Automaticky přeloženo:
obedcreatica
před 9 měsíci

Omlouvám se, že to říkám, ale na vaši otázku by měli šanci odpovědět pouze zaměstnanci kasina.

Protože jste ještě neprošli ověřením účtu, řekl bych, že bychom se nyní měli zaměřit na to nejdůležitější – zjistit, proč vaše dokumenty nejsou akceptovány.

Mohl byste prosím objasnit, zda stále potřebujete poskytnout určité dokumenty nebo zda jsou z nějakého důvodu zamítnuty?

Snažím se zjistit, odkud pochází zpoždění. Dejte mi vědět, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Problém vyřešen včera, mluvil jsem s podporou a můj výběr již probíhá, děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
obedcreatica
před 9 měsíci

Ahoj. Děkuji za pozitivní zprávy. V případě problému je vždy lepší kontaktovat podporu, ne? 😉 Vysvětlili, o co šlo?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nevíte prosím někdo jaké doklady potřebuji a jak rychle je odstoupení účinné?

Automaticky přeloženo:
letysasa110383
před 9 měsíci

Dobrý den, podle toho co píšete se potřebujete ověřit v kasinu, nemám pravdu? Pokud jde o vaši otázku samotnou, nejlépe uděláte, když se zeptáte kasina, co potřebujete, a pokud vás požádají o ověření vašeho účtu, řeknou vám, co po vás požadují. Pokud se ale chcete zeptat předem, určitě podporu kasina vyzkoušejte.

Poté nám můžete dát vědět, zda vše proběhlo hladce.

Pevně věřím, že bude. 🤗

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Děkuji

Bohužel můj výběr zrušili a anulovali

Automaticky přeloženo:
letysasa110383
před 9 měsíci

Dobrý den, mohu také vědět, jaký byl důvod, proč vám kasino poskytlo? Znamená to, že vám vzali všechny peníze? Podařilo se vám nakonec projít ověřením?

Dejte mi vědět a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj

Ani jsem neposlal své dokumenty... poté, co jsem chtěl odstoupit, jsem se 2 nebo 3 dny trápil, abych mohl mluvit s vedoucím pracovníkem... A v den, kdy mi odpověděl, byl to robot a můj účet byl už na nule a řeklo mi to, že kvůli obchodním podmínkám

Automaticky přeloženo:
letysasa110383
před 8 měsíci

Ahoj. Je váš účet skutečně plně ověřen v tomto kasinu, nebo ještě ne? Jaký byl přesný důvod, řekli vám, že jste porušili podmínky a jste si vědomi toho? Uveďte prosím další podrobnosti, abychom to mohli zkontrolovat a zjistit, zda vám s tím bude náš tým pro stížnosti schopen pomoci. Budeme čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ne, nikdy mi neřekli, co to zabíralo… a ne, pravdou je, že si toho nejsem vědom a ani to nekontroluji….

Automaticky přeloženo:
letysasa110383
před 8 měsíci

Hej, v této situaci mám pocit, že tím, že se vás budeme ptát, moc dál nepůjdeme, tak co obrázky? 🙂. Protože opravdu chceme porozumět tomu, co se děje, mohli byste prosím vložit snímek obrazovky zobrazující e-mail nebo jiný způsob komunikace, kterým vás kasino informovalo o problému s pravidly?

Jsem více než přesvědčen, že to stojí za vyzkoušení.

Děkuji předem!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Můj konečný závěr s tímto kasinem: páry vkladů ne více než 50 $,. 2 výběry ne více než 150 $. Kvůli výběrům mám zakázáno využívat jakékoli další bonusy a akce. Oba nárokované výběry byly se spoustou potíží. Takže teď můžu říct, sbohem, Galactic Wins, a mějte se dobře...

Automaticky přeloženo:
dancerreddevile
před 6 měsíci

Vidím další kasino, ve kterém už pravděpodobně nebudete hrát. Chápu, že se stále více děje to, že kasina berou bonusy hráčům, kteří vyhrávají, i když to není mnoho. Upřímně by mi to nevadilo, protože bonusy někdy vnímám spíše jako nepříjemnost než jako výhodu.

Pokud jde o výběry, jak dlouho vám trvalo, než jste je získali? trvalo to dlouho? 🙂

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky