Dobrý den, mohl by mi někdo dobře vysvětlit, co tam mám dát, protože tomu nerozumím?
Hello, could someone explain to me well what I have to put there because I don't understand?
hola alguien me podría explicar bien que es lo que tengo que poner ahí esque no entiendo
IBAN a Swift přiděluje vaše banka, jsou to kódy pro mezinárodní převody, které identifikují vaši bankovní agenturu. Musíte jít do své banky a požádat o to svého manažera nebo někoho jiného!!!
IBAN and Swift are given by your bank, are codes for international tranfers that identifies your bank agency. You must go to your bank and request for it with your manager or someone!!!
Dobré odpoledne! Vložil jsem 300 realů ve výhrách galacti a šel na 700 a pár realů a bonus jsem nevyužil a vzdal jsem se ho, provedl jsem výběr před 5 dny a stále nic! Může mi někdo říct, zda existuje možnost získat mé peníze?
Good afternoon! I deposited 300 reais in galacti wins and went for 700 and a few reais and I didn't use the bonus and renounced it, I made a withdrawal 5 days ago and still nothing! Can anyone tell me if there is a possibility of receiving my money?
Boa tarde! Depositei 300 reias na galacti wins e fui para 700 e poucos reais e não usei bonus me abidicando do mesmo, fiz uma retirada a 5 dias e ate hoje nada! Aguém sabe me dizer a há a possibilidade deu receber meu dinheiro?
Dobrý den, výhry je určitě možné převzít. Zkusili jste kontaktovat kasino ohledně vašeho výběru? Pokud se jedná o váš první výběr v kasinu, je vysoce pravděpodobné, že nejprve budete muset ověřit svou identitu, což obvykle nějakou dobu trvá.
Hi, it's certainly possible to receive the winnings. Have you tried contacting the casino regarding your withdrawal? If it's your 1st withdrawal in the casino, it's highly probable that you'll need to verify your identity first and that's what usually takes some time.
Od 13.02.2024 jsem provedl výběr a stále čeká na vyřízení. Dokumenty jsem odeslal již delší dobu. Mělo se to ověřit a zeptali se mě znovu. Moje otázka je, kdy dostanu svůj vklad? Uběhlo více než 5 dní a stále nic
Since 02/13/2024 I made my withdrawal and it is still pending. I had already sent my documents for a long time. It was supposed to be verified and they asked me again. My question is when will I receive my deposit? More than 5 days have passed and still nothing
Desde el día 13/02/2024 hice mi retiro y aún está pendiente hace tiempo ya había mandado mis documentos se supone que ya estaba verificado y me lo volvieron a pedir mi pregunta es cuando recibiré mi depocito ya han pasado más de 5 días y aún nada
Omlouvám se, že to říkám, ale na vaši otázku by měli šanci odpovědět pouze zaměstnanci kasina.
Protože jste ještě neprošli ověřením účtu, řekl bych, že bychom se nyní měli zaměřit na to nejdůležitější – zjistit, proč vaše dokumenty nejsou akceptovány.
Mohl byste prosím objasnit, zda stále potřebujete poskytnout určité dokumenty nebo zda jsou z nějakého důvodu zamítnuty?
Snažím se zjistit, odkud pochází zpoždění. Dejte mi vědět, prosím.
I'm sorry to say that, but only casino employees would have a chance to answer your question.
Since you have not yet passed the account verification, I'd say we should for now focus on the most important part - finding out why your documents are not accepted.
Could you please clarify if you still need to provide certain documents or if they are being rejected for a reason?
I aim to learn where the delay comes from. Let me know, please.
Problém vyřešen včera, mluvil jsem s podporou a můj výběr již probíhá, děkuji mnohokrát
Problem solved yesterday I spoke with support and my withdrawal is already in process, thank you very much
Problema solucionado ya ayer hablé con soporte y ya está en proceso mi retiro muchísimas gracias
Ahoj. Děkuji za pozitivní zprávy. V případě problému je vždy lepší kontaktovat podporu, ne? 😉 Vysvětlili, o co šlo?
Hey. Thank you for tis positive news. It is always better to contact the support if there is some problem, right? 😉 Have they explained what was the case?
Dobrý den, podle toho co píšete se potřebujete ověřit v kasinu, nemám pravdu? Pokud jde o vaši otázku samotnou, nejlépe uděláte, když se zeptáte kasina, co potřebujete, a pokud vás požádají o ověření vašeho účtu, řeknou vám, co po vás požadují. Pokud se ale chcete zeptat předem, určitě podporu kasina vyzkoušejte.
Poté nám můžete dát vědět, zda vše proběhlo hladce.
Pevně věřím, že bude. 🤗
Hello, according to what you write you need to verify yourself in the casino, am I right ? As for your question itself, the best thing to do would be to ask the casino what you need, and if they ask you to verify your account, they will tell you what they require from you. But if you want to ask beforehand, you should definitely try the casino's support.
Afterwards you can let us know if everything went smoothly.
I strongly believe that it will. 🤗
Dobrý den, mohu také vědět, jaký byl důvod, proč vám kasino poskytlo? Znamená to, že vám vzali všechny peníze? Podařilo se vám nakonec projít ověřením?
Dejte mi vědět a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci.
Hello, can I also know what was the reason the casino gave you ? Does that mean they took all your money? Were you able to pass the verification in the end ?
Let me know and we'll see if we can help you.
Ahoj
Ani jsem neposlal své dokumenty... poté, co jsem chtěl odstoupit, jsem se 2 nebo 3 dny trápil, abych mohl mluvit s vedoucím pracovníkem... A v den, kdy mi odpověděl, byl to robot a můj účet byl už na nule a řeklo mi to, že kvůli obchodním podmínkám
Hi
I hadn't even sent my documents... after I wanted to withdraw I struggled for like 2 or 3 days to be able to speak with an executive... And the day it responded to me it was the bot and my account was already at zero and it told me that due to terms and conditions
Holaa
ni siquiera había mandado mis documentos… después de que quise retirar batallé como2o 3 días pa poder hablar con algún ejecutivo …. Y el día que me respondió era el bot y ya estaba en cero mi cuenta y me dijo que por términos y condiciones
Ahoj. Je váš účet skutečně plně ověřen v tomto kasinu, nebo ještě ne? Jaký byl přesný důvod, řekli vám, že jste porušili podmínky a jste si vědomi toho? Uveďte prosím další podrobnosti, abychom to mohli zkontrolovat a zjistit, zda vám s tím bude náš tým pro stížnosti schopen pomoci. Budeme čekat na vaši odpověď.
Hello. Is actually your account fully verified at this casino, or not yet? What was the exact reason, they have told you, you have breached the terms, and are you aware of doing so? Please provide some more details, so we can check it out and see if our complaint team will be able to help you out with that. We'll be waiting for your response.
Ne, nikdy mi neřekli, co to zabíralo… a ne, pravdou je, že si toho nejsem vědom a ani to nekontroluji….
No, they never told me what it occupied… and no, the truth is, I'm not aware and I don't even check….
No nunca me dijeron lo que ocupaba… y no la verdad no estoy consciente y ni cheque ….
Hej, v této situaci mám pocit, že tím, že se vás budeme ptát, moc dál nepůjdeme, tak co obrázky? 🙂. Protože opravdu chceme porozumět tomu, co se děje, mohli byste prosím vložit snímek obrazovky zobrazující e-mail nebo jiný způsob komunikace, kterým vás kasino informovalo o problému s pravidly?
Jsem více než přesvědčen, že to stojí za vyzkoušení.
Děkuji předem!
Hey, in this situation, I feel we are not going much further by asking you questions, so how about pictures? 🙂. Since we really want to understand what is going on, could you please paste a screenshot showing the email or any other way of communication through which the casino informed you about the problem with the rules?
I'm more than convinced this is worth a try.
Thank you in advance!
Můj konečný závěr s tímto kasinem: páry vkladů ne více než 50 $,. 2 výběry ne více než 150 $. Kvůli výběrům mám zakázáno využívat jakékoli další bonusy a akce. Oba nárokované výběry byly se spoustou potíží. Takže teď můžu říct, sbohem, Galactic Wins, a mějte se dobře...
My final conclusion with this casino: couples of deposits no more than 50$,. 2 withdrawals no more than 150$. Because of that's withdrawals, I am banned from any further bonuses and promotions. Both claimed withdrawals has been with lots of difficulty . So I can say now, good bye Galactic Wins, and stay me well...
Vidím další kasino, ve kterém už pravděpodobně nebudete hrát. Chápu, že se stále více děje to, že kasina berou bonusy hráčům, kteří vyhrávají, i když to není mnoho. Upřímně by mi to nevadilo, protože bonusy někdy vnímám spíše jako nepříjemnost než jako výhodu.
Pokud jde o výběry, jak dlouho vám trvalo, než jste je získali? trvalo to dlouho? 🙂
I see another casino you probably won't be playing at anymore. I understand that what is happening more and more is that casinos are taking away bonuses from players who are winning even if it is not much. I wouldn't mind it to be honest, because I sometimes see bonuses as a nuisance rather than an advantage.
As for the withdrawals, how long did it take you to get them ? Did it take long ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.