DomůFórumKasinaFlappy Casino - všeobecná diskuze

Flappy Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Lucas87
|
12 642 zobrazení 85 odpovědí |
|
1 2 3...5
před rokem

Všechno dobré Radko 😉 Nezlob se


Kasino mi poslalo e-mail


Děkujeme, že jste se obrátili na tým Flappy.


Vezměte prosím na vědomí, že váš požadavek je v současné době posuzován a my se vám co nejdříve ozveme.


V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo obav jsme vám k dispozici.


S pozdravem,

Tým Flappy


Automaticky přeloženo:
před rokem

Nazdárek!

Nezlobím se, snažím se přijít na to, zda jste jednali v souladu s pravidly, to je vše 🙂.

Ale zdá se, že odpověď na toto " Jak přesně jste požádali o uzavření účtu a kam jste poslali své žádosti ?"

Chtěl jsem ti pomoct, víš. Prozatím se podívejme, co přijde dál, zástupce je tady...

Uvidíme, asi.

Automaticky přeloženo:
Flappy Casino
před rokem

Ahoj a vítej.

Doufal jsem, že můžete přímo oslovit hráče v nouzi, poskytnout jim postřehy nebo jim jen zkontrolovat situaci.

Vzhledem k současným okolnostem toto prohlášení "Prosím, dejte nám vědět, pokud můžeme věci zlepšit, jsme tu, abychom naslouchali!" opravdu nebyl nejlepší, mohu-li to tak říci.


Automaticky přeloženo:
před rokem

@ Flappycasino!


Je tohle vtip?


Co kdybych řekl jasně, co se pokazilo, a zahájil převod zpět?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Prosím použijte "tlačítko odpovědět" @ tagy zde na fóru nefungují 😉

Automaticky přeloženo:
před rokem

@ Radak to myslí vážně?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že bychom měli dát zástupci určitý prostor, aby se blíže seznámil s tímto fórem a možnostmi, které nabízí, jak se zapojit do kontaktu s hráči.


Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Mohl byste oslovit zástupce? Uvedl bych i vaše ID, stojí to za vyzkoušení, souhlasíte? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mohl byste oslovit zástupce? Uvedl bych i vaše ID, stojí to za vyzkoušení, souhlasíte? 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem to zkusil a mám pokus o stížnost na kasino zde na guru, ale zatím to nefunguje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak vidím, nemálo lidí má nyní problémy s kasinem!


Vidíš mě docela dobře...


Za několik let pravděpodobně nikdy neuvidím vrácení peněz

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem to zkusil a mám pokus o stížnost na kasino zde na guru, ale zatím to nefunguje

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážený Mco00,


Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s používáním našich služeb.


Vezměte prosím na vědomí, že jsme se několikrát snažili vysvětlit, že bonus bez vkladu, který jste obdrželi, byl doplňkovým bonusem poskytovaným naším týmem.


Podle podmínek uvedených na webových stránkách mají všechny takové bonusy určitá omezení. Kromě toho jsme šli nad rámec toho, že jsme jako gesto dobré vůle zvýšili maximální vybratelnou částku z bonusu bez vkladu pro váš účet.


Vidíme, že toto gesto dobré vůle nebylo jako takové bráno a způsobilo další komplikace. Tato situace nás mrzí a že došlo k takovému nedorozumění.


S přátelským pozdravem,

Flappy tým

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak vidím, nemálo lidí má nyní problémy s kasinem!


Vidíš mě docela dobře...


Za několik let pravděpodobně nikdy neuvidím vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milý nix1,


děkujeme za sdílení vašeho názoru.


Rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že jsme zpracovali uzavření vašeho účtu podle našich postupů a váš účet je uzavřen.

Vezměte prosím na vědomí, že žádáme o důvod uzavření účtu, abychom s vaším účtem nakládali co nejlépe.


S přátelským pozdravem,

Flappy tým

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslím, že bychom měli dát zástupci určitý prostor, aby se blíže seznámil s tímto fórem a možnostmi, které nabízí, jak se zapojit do kontaktu s hráči.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko,


Děkujeme a budeme se snažit být zapojeni do všech probíhajících rozhovorů.


S přátelským pozdravem,

Flappy tým

Automaticky přeloženo:
Flappy Casino
před rokem

Po penězích na vkladech, které jsem provedl bez jakýchkoli výběrů, si myslím, že to bylo minimum

Ale musel to být bonus bez maximálního výběru, protože jsem to nikdy v žádném kasinu neviděl.

Nakonec jsem nic nevyhrál, nic jsem nevytáhl a kde je historie této hry?

Automaticky přeloženo:
Mco00
před rokem

Vážený Mco00,


Ještě jednou se omlouváme za probíhající situaci a za Vaši nespokojenost s našimi službami. Určitě to nebyl náš záměr.


Rádi bychom vám doporučili, abyste se s naším týmem spojili soukromě a my se pokusíme věci za vás vyřídit.


Těšíme se na váš kontakt.


S přátelským pozdravem,

Flappy tým

Automaticky přeloženo:
Flappy Casino
před rokem

Už jsem to udělal, ale oni to nedokázali nebo nechtěli vyřešit 🤷‍♂️

Už neztrácím čas

Automaticky přeloženo:
Flappy Casino
před rokem

Co? VÍM, ŽE MŮJ ACC BYL UZAVŘEN!!


O vrácení peněz se nic nezmiňuje?

Automaticky přeloženo:
před rokem

podvod.


Od mého vkladu uplynulo mnoho hodin, peníze nejsou na mém účtu a zákaznická podpora odmítá pomoci. Peníze okamžitě odešly z mého bankovního účtu


edit: Teď mi zřejmě zakázali chat. Vyhněte se těmto podvodníkům. Nikdy neuvidím svůj vklad

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Peníze stále nejsou připsány na můj účet a zákaznická podpora neudělala absolutně nic, aby pomohla.


Tito podvodníci rádi berou vaše peníze. Tak; pokud chcete prohrát, aniž byste zahráli ani cent, toto kasino se zdá být neuvěřitelnou volbou! Berou peníze z vašeho bankovního účtu, ale nikdy nepřipisují.

Automaticky přeloženo:
před rokem

podvod.


Od mého vkladu uplynulo mnoho hodin, peníze nejsou na mém účtu a zákaznická podpora odmítá pomoci. Peníze okamžitě odešly z mého bankovního účtu


edit: Teď mi zřejmě zakázali chat. Vyhněte se těmto podvodníkům. Nikdy neuvidím svůj vklad

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Yoyeli,


Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti způsobené opožděným vkladem.


Náš tým zákaznické podpory včera obdržel vaši eskalaci a okamžitě ji předal příslušnému týmu k vyřešení.


Rádi bychom zde informovali, že případ byl dnes již dříve vyřešen: vklad byl přijat na herní účet a byl odpovídajícím způsobem použit.


Pro případné další připomínky vám zůstáváme k dispozici.


S přátelským pozdravem,

Flappy

Automaticky přeloženo:
před rokem

Velmi dobré kasino.. zákaznický servis na velmi vysoké úrovni.. Doporučuji a zvu všechny ke hře

Automaticky přeloženo:
před rokem

Velmi dobré online kasino.. zákaznický servis na velmi vysoké úrovni.. Doporučuji všem, kteří se rádi baví

Automaticky přeloženo:
Pat544
před rokem

No, jsem rád, že se vám kasino líbí. Mohl bys nám o tom říct něco víc a co konkrétně kromě podpory je podle tebe v kasinu dobré? 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 3...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky