Všechno dobré Radko 😉 Nezlob se
Kasino mi poslalo e-mail
Děkujeme, že jste se obrátili na tým Flappy.
Vezměte prosím na vědomí, že váš požadavek je v současné době posuzován a my se vám co nejdříve ozveme.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo obav jsme vám k dispozici.
S pozdravem,
Tým Flappy
All good Radka 😉 Don't get angry
The casino sent me an email
Thank you for reaching out to the Flappy team.
Please note that your request is currently being reviewed and we will get back to you as soon as possible.
We are at your disposal for any further questions or concerns.
Best regards,
The Flappy Team
Alles gut Radka 😉Nicht böse verstehen
Das Casino hat mir eine Mail gesendet
Vielen Dank, dass Sie sich an das Flappy-Team gewandt haben.
Bitte beachten Sie, dass Ihre Anfrage derzeit überprüft wird und wir uns so bald wie möglich bei Ihnen melden werden.
Wir stehen Ihnen für weitere Fragen oder Anliegen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Flappy-Team
Nazdárek!
Nezlobím se, snažím se přijít na to, zda jste jednali v souladu s pravidly, to je vše 🙂.
Ale zdá se, že odpověď na toto " Jak přesně jste požádali o uzavření účtu a kam jste poslali své žádosti ?"
Chtěl jsem ti pomoct, víš. Prozatím se podívejme, co přijde dál, zástupce je tady...
Uvidíme, asi.
Hey there!
I'm not angry, I'm trying to figure out whether you acted in compliance with the rules, that's all 🙂.
But it seems I won't get the response to this "How exactly you asked for the account closure and where you sent your requests?"
I aimed to help you out, you know. For the moment, let's see what comes next, the rep is here...
We shall see, I guess.
Ahoj a vítej.
Doufal jsem, že můžete přímo oslovit hráče v nouzi, poskytnout jim postřehy nebo jim jen zkontrolovat situaci.
Vzhledem k současným okolnostem toto prohlášení "Prosím, dejte nám vědět, pokud můžeme věci zlepšit, jsme tu, abychom naslouchali!" opravdu nebyl nejlepší, mohu-li to tak říci.
Hey there, and welcome.
I was hoping you could address the players in need directly, providing insights or just checking out the situation for them.
Given the current circumstances, this statement "Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!" was really not the best one, if I may say so.
@ Flappycasino!
Je tohle vtip?
Co kdybych řekl jasně, co se pokazilo, a zahájil převod zpět?
@ Flappycasino!
Is this a joke?
How about if I would say clearly what went wrong and initiate the transfer back?
@ Flappycasino!
Ist das ein Witz?
Wie wärs mal wenn ich klar sagen würdet was da schief gelaufen ist und die Rücküberweisung einleiten?
Myslím, že bychom měli dát zástupci určitý prostor, aby se blíže seznámil s tímto fórem a možnostmi, které nabízí, jak se zapojit do kontaktu s hráči.
I think we should give the representative some space to get more familiar with this forum and the possibilities it offers to engage with players.
Už jsem to zkusil a mám pokus o stížnost na kasino zde na guru, ale zatím to nefunguje
I already tried, and I have an attempted complaint against the casino here at guru but it's not working for now
Ja tentei, e tenho uma tentativa de queixa contra o casino aqui no guru mas não está a resultar por agora
Jak vidím, nemálo lidí má nyní problémy s kasinem!
Vidíš mě docela dobře...
Za několik let pravděpodobně nikdy neuvidím vrácení peněz
As I see quite a few people have problems with the casino now!
Can you see me quite well...
I will probably never see my refund in a few years
Wie ich sehe haben etliche Leute Probleme mit dem Casino mittlerweile!
Sieht man ganz gut bei mir ...
Mein Refund werde ich wahrscheinlich nie oder in paar Jahren sehen
Už jsem to zkusil a mám pokus o stížnost na kasino zde na guru, ale zatím to nefunguje
I already tried, and I have an attempted complaint against the casino here at guru but it's not working for now
Ja tentei, e tenho uma tentativa de queixa contra o casino aqui no guru mas não está a resultar por agora
Vážený Mco00,
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že jste nebyli spokojeni s používáním našich služeb.
Vezměte prosím na vědomí, že jsme se několikrát snažili vysvětlit, že bonus bez vkladu, který jste obdrželi, byl doplňkovým bonusem poskytovaným naším týmem.
Podle podmínek uvedených na webových stránkách mají všechny takové bonusy určitá omezení. Kromě toho jsme šli nad rámec toho, že jsme jako gesto dobré vůle zvýšili maximální vybratelnou částku z bonusu bez vkladu pro váš účet.
Vidíme, že toto gesto dobré vůle nebylo jako takové bráno a způsobilo další komplikace. Tato situace nás mrzí a že došlo k takovému nedorozumění.
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Dear Mco00,
Thank you for sharing your feedback and we are sorry to see that you did not enjoy your time using our services.
Kindly note that we have tried to explain multiple times that the bonus without a deposit that you have received was a complementary bonus provided by our team.
As per the T&C stated on the website all such bonuses do have certain limitations. Furthermore, we went above and beyond these by increasing the maximum withdrawable amount from the no-deposit bonus for your account as goodwill gesture.
We see that this goodwill gesture was not taken as such and it created further complications. We are sorry about this situation and that such misunderstanding has been created.
Kind regards,
Flappy team
Jak vidím, nemálo lidí má nyní problémy s kasinem!
Vidíš mě docela dobře...
Za několik let pravděpodobně nikdy neuvidím vrácení peněz
As I see quite a few people have problems with the casino now!
Can you see me quite well...
I will probably never see my refund in a few years
Wie ich sehe haben etliche Leute Probleme mit dem Casino mittlerweile!
Sieht man ganz gut bei mir ...
Mein Refund werde ich wahrscheinlich nie oder in paar Jahren sehen
Milý nix1,
děkujeme za sdílení vašeho názoru.
Rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že jsme zpracovali uzavření vašeho účtu podle našich postupů a váš účet je uzavřen.
Vezměte prosím na vědomí, že žádáme o důvod uzavření účtu, abychom s vaším účtem nakládali co nejlépe.
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Dear nix1,
Thank you for sharing your opinion.
We would kindly like to draw your attention to the fact that we have processed your account closure as per our procedures and your account is closed.
Please, note that we are asking for the account closure reason, in order to handle in the best possible way your account.
Kind regards,
Flappy team
Po penězích na vkladech, které jsem provedl bez jakýchkoli výběrů, si myslím, že to bylo minimum
Ale musel to být bonus bez maximálního výběru, protože jsem to nikdy v žádném kasinu neviděl.
Nakonec jsem nic nevyhrál, nic jsem nevytáhl a kde je historie této hry?
After the money in deposits I made without any withdrawals I think it was the minimum
But it must have been a bonus with no maximum withdrawal because I had never seen that in any casino.
In the end, I didn't win anything, I didn't withdraw anything and where is the history of this game?
Depois do dinheiro em depósitos que fiz sem nenhum saque acho que era o mínimo
Mas devia ser bónus sem máximo saque porque isso nunca tinha visto em nenhum casino.
No final não ganhei nada não saquei nada e o histórico desse jogo está onde?
Vážený Mco00,
Ještě jednou se omlouváme za probíhající situaci a za Vaši nespokojenost s našimi službami. Určitě to nebyl náš záměr.
Rádi bychom vám doporučili, abyste se s naším týmem spojili soukromě a my se pokusíme věci za vás vyřídit.
Těšíme se na váš kontakt.
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Dear Mco00,
Once again, we are sorry about the ongoing situation and that you feel dissatisfied from our services. For sure, it was not our intention.
We would like to suggest you to get in touch with our team in private and we will try to make up things for you.
Looking forward to your contact.
Kind regards,
Flappy team
Už jsem to udělal, ale oni to nedokázali nebo nechtěli vyřešit 🤷♂️
Už neztrácím čas
I already did that but they weren't able to solve it or didn't want to solve it 🤷♂️
I don't waste any more time
Ja fiz isso mas não foram capazes de resolver ou não quiseram resolver 🤷♂️
Não perco mais tempo
Co? VÍM, ŽE MŮJ ACC BYL UZAVŘEN!!
O vrácení peněz se nic nezmiňuje?
What? I KNOW THAT MY ACC HAS BEEN CLOSED!!
Nothing is mentioned about the refund?
Was bitte?ICH WEISS DAS MEIN ACC GESCHLOSSEN WURDE!!
Zu dem Refund wird nix erwähnt?
podvod.
Od mého vkladu uplynulo mnoho hodin, peníze nejsou na mém účtu a zákaznická podpora odmítá pomoci. Peníze okamžitě odešly z mého bankovního účtu
edit: Teď mi zřejmě zakázali chat. Vyhněte se těmto podvodníkům. Nikdy neuvidím svůj vklad
Scam.
It has been many hours since I deposited, money is not in my account and the customer support refuses to help. Money left my bank account instantly
edit: Now I was apparently banned from chat. Avoid these scam artists. Iwill never see my deposit
Peníze stále nejsou připsány na můj účet a zákaznická podpora neudělala absolutně nic, aby pomohla.
Tito podvodníci rádi berou vaše peníze. Tak; pokud chcete prohrát, aniž byste zahráli ani cent, toto kasino se zdá být neuvěřitelnou volbou! Berou peníze z vašeho bankovního účtu, ale nikdy nepřipisují.
The money is still not credited to my account and the customer support has done absolutely nothing to help.
These con artists are happy taking your money. So; if tou want to lose without even playing a cent, this casino seems like an incredible choice! They take the money from your bank account but never credit.
podvod.
Od mého vkladu uplynulo mnoho hodin, peníze nejsou na mém účtu a zákaznická podpora odmítá pomoci. Peníze okamžitě odešly z mého bankovního účtu
edit: Teď mi zřejmě zakázali chat. Vyhněte se těmto podvodníkům. Nikdy neuvidím svůj vklad
Scam.
It has been many hours since I deposited, money is not in my account and the customer support refuses to help. Money left my bank account instantly
edit: Now I was apparently banned from chat. Avoid these scam artists. Iwill never see my deposit
Milá Yoyeli,
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti způsobené opožděným vkladem.
Náš tým zákaznické podpory včera obdržel vaši eskalaci a okamžitě ji předal příslušnému týmu k vyřešení.
Rádi bychom zde informovali, že případ byl dnes již dříve vyřešen: vklad byl přijat na herní účet a byl odpovídajícím způsobem použit.
Pro případné další připomínky vám zůstáváme k dispozici.
S přátelským pozdravem,
Flappy
Dear Yoyeli,
Thank you for sharing your feedback and we are sorry for the caused inconveniences with your delayed deposit.
Our customer support team received your escalation yesterday and immediately forwarded it to the relevant team for resolution.
We would like to kindly update here that the case has been resolved earlier today: the deposit was received on the game account and has been used accordingly.
We remain at your disposal for any further comments.
Kind regards,
Flappy
Velmi dobré kasino.. zákaznický servis na velmi vysoké úrovni.. Doporučuji a zvu všechny ke hře
Very good casino.. customer service at a very high level.. I recommend and invite everyone to play
Bardzo dobre kasyno .. obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie..polecam i zapraszam wszystkich do gry
Velmi dobré online kasino.. zákaznický servis na velmi vysoké úrovni.. Doporučuji všem, kteří se rádi baví
Very good online casino.. customer service at a very high level.. I recommend it to everyone who likes to have fun
Bardzo dobre kasyno online.. obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie.. polecam wszystkim którzy lubią dobrą zabawę
No, jsem rád, že se vám kasino líbí. Mohl bys nám o tom říct něco víc a co konkrétně kromě podpory je podle tebe v kasinu dobré? 🙂
Well, I'm glad you like the casino. Could you tell us a bit more about it and what exactly besides the support is good in the casino in your opinion ? 🙂
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.