Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Flappy Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Myslím, že se musíte zeptat v kasinu. Jsme fórum o kasinech. Nebojte se, je to docela častá chyba. 🙂
Co takhle - zeptáte se personálu kasina a pak se podělte o novinky, dobře?
I believe you need to ask the casino. We are a forum about casinos. Don't worry, it is quite a common mistake. 🙂
How about that - you'll ask the casino staff then share the news, ok?
Děkuji pěkně - čekám na zprávy 🙂.
Zatím mějte šťastnou neděli!
Thank you kindly - waiting for news 🙂.
For now, have a lucky Sunday!
Ahoj
Podařilo se někomu v tomto kasinu dobře vyhrát?
Jak se tedy někomu podařilo provést nějaké výběry?
Hrál jsem v tomto kasinu, již jsem provedl nějaké vklady, ale nemohu dosáhnout žádných rozumných zisků
V jiných kasinech s investicí, kterou jsem do tohoto kasina vložil, bych již vyhrál něco rozumného.
Myslím, že rtp slotů neodpovídá realitě trhu
Hello
Has anyone managed to make a good win at this casino?
So how has anyone managed to make any withdrawals?
I've been playing at this casino I've already made some deposits but I can't make any reasonable gains
In other casinos with the investment I made in this casino I would have already won something reasonable.
I think that the rtp of the slots does not correspond to the reality of the market
Olá
Alguém ja conseguiu ter algum ganho bom neste casino?
Assim como Alguém já conseguiu fazer algum saque?
Tenho jogado neste casino ja fiz alguns depósitos mas não consigo ter algum ganho razoável
Em outros casinos com esse investimento que fiz neste casino ja teria ganho algo razoável.
Eu acho que o rtp das slots não corresponde a realidade do mercado
Pokoušel jsem se smazat svůj účet TÝDNY a byl jsem schopen pokračovat v placení!!!
Vážený xxx,
Děkujeme, že jste se obrátili na tým Flappy.
Než přistoupíme k uzavření účtu, rádi bychom vás informovali, že stále máte k dispozici bonusy za 2., 3., 4. a 5. vklad z uvítacího balíčku Flappy.
Pokud nemáte zájem, dejte nám prosím vědět a my budeme pokračovat ve vaší žádosti.
V případě dalších dotazů nebo dotazů jsme vám k dispozici.
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Byl jsem schopen POKRAČOVAT V VKLADU a chci VŠECHNY vklady zpět!
I've been trying to delete my acc for WEEKS and was able to continue paying in!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
I was able to CONTINUE DEPOSIT and want ALL deposits back!
Versuche schon WOCHEN mein Acc zu löschen und konnte weiter einzahlen!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out to Flappy team.
Before we proceed with the account closure we would like to inform you that you still have available 2nd, 3rd, 4th and 5th deposit bonuses from Flappy welcome pack.
If you are not interested, please, let us know and we will proceed with your request.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Ich konnte WEITER EINZAHLEN und verlange ALLE einzahlungen zurück!
Nazdárek.
Je dobře, že se vám podařilo podat stížnost v této věci. V tuto chvíli čeká na kontrolu odborníkem. Myslím, že první odpověď byste měli dostat během několika dnů.
Mezitím se vás mohu zeptat, jak přesně jste požádali o uzavření účtu a kam jste své žádosti posílali?
Jsem přesvědčen, že ve stížnosti budete také požádáni o totéž, takže zde na fóru můžeme být o krok napřed.
Je to však jen nápad.
Hey there.
It's good you managed to submit the complaint about this matter. At this moment, it waits to be reviewed by the specialist. I think you should get the first response within a couple of days.
Meanwhile, may I ask you how exactly did you ask for the account closure and where you sent your requests, please?
I'm convinced you'll be asked the same in the complaint too, so we can be one step ahead here on the forum.
It's just an idea, though.
Dnes to přišlo poštou!
Úžasné, že je to vůbec povoleno!
Vážený xxx,
Děkujeme, že jste se obrátili na tým Flappy.
Váš účet byl uzavřen.
Žádost o vrácení peněz byla zkontrolována a je zamítnuta.
V případě dalších dotazů nebo dotazů jsme vám k dispozici.
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Kupodivu se to stalo až poté, co jsem zde vytvořil záznam!
Řekl jim, že zde vytvoří případ a @ zeptejte se.
It came in the mail today!
AMAZING that this is even allowed!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Strangely this only happened after I created the entry here!
Told them will create a case here and @ ask.
Das kam heute per Mail!
UNFASSBAR das sowas überhaupt erlaubt ist!!!
Dear xxx,
Thank you for reaching out Flappy team.
Your account has been closed.
The refund request has been reviewed and is being declined.
We remain at your disposal for any further questions or queries.
Kind regards,
Flappy team
Komischweise ist dies erst geschehen nachdem ich den Eintag hier erstellt habe!
Hab denen gesagt werde einen Fall hier und @ ask erstellen.
Mohu zopakovat svou otázku? Je velmi důležité vědět, jak přesně jste požádali o uzavření účtu a kam jste své žádosti zaslali.
Počkám na vaši aktualizaci.
May I repeat my question? It is super important to know how exactly you asked for the account closure and where you sent your requests.
I'll wait for your update.
Všechny mé dotazy byly zaslány e-mailem na adresu support@flappycasino.com
Dal jsem vám o tom vědět na živém chatu NUMEROUSkrát
All my inquiries were emailed to support@flappycasino.com
I've let you know about this on the live chat NUMEROUS times
Alle meine Anfragen gingen per Mail an support@flappycasino.com
Dazu habe ich ETLICHE mal auf dem Livechat Bescheid gegeben
Víte, že nepracuji pro kasino - toto je nezávislé fórum, a proto bych rád věděl další podrobnosti, protože je nemohu získat jiným způsobem.
Doufám, že to vysvětluje mé otázky.
You know I do not work for the casino - this is an independent forum hence I am keen to know further details simply because I can't get those by any other way.
I hope it explains my questions.
Všechno dobré Radko 😉 Nezlob se
Kasino mi poslalo e-mail
Děkujeme, že jste se obrátili na tým Flappy.
Vezměte prosím na vědomí, že váš požadavek je v současné době posuzován a my se vám co nejdříve ozveme.
V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo obav jsme vám k dispozici.
S pozdravem,
Tým Flappy
All good Radka 😉 Don't get angry
The casino sent me an email
Thank you for reaching out to the Flappy team.
Please note that your request is currently being reviewed and we will get back to you as soon as possible.
We are at your disposal for any further questions or concerns.
Best regards,
The Flappy Team
Alles gut Radka 😉Nicht böse verstehen
Das Casino hat mir eine Mail gesendet
Vielen Dank, dass Sie sich an das Flappy-Team gewandt haben.
Bitte beachten Sie, dass Ihre Anfrage derzeit überprüft wird und wir uns so bald wie möglich bei Ihnen melden werden.
Wir stehen Ihnen für weitere Fragen oder Anliegen gerne zur Verfügung.
Mit freundlichen Grüßen,
Das Flappy-Team
Drazí,
Děkujeme za všechny sdílené komentáře! Tým Flappy oceňuje poskytnutou zpětnou vazbu a vždy se snaží poskytnout nejlepší možný uživatelský zážitek.
Pečlivě sledujeme všechny probíhající akce a je nám líto, že někteří hráči si čas na platformě neužili.
Prosím, dejte nám vědět, jestli můžeme věci zlepšit, jsme tu, abychom naslouchali!
S přátelským pozdravem,
Flappy tým
Dear all,
Thank you for all of the shared comments! Flappy team values the feedback provided and is always striving to deliver the best possible user experience.
We are monitoring closely all of the ongoing and are sorry to see that some players have not enjoyed their time on the platform.
Please, let us know if we can make things better, we are here to listen!
Kind regards,
Flappy team
@ Flappycasino!
Je tohle vtip?
Co kdybych řekl jasně, co se pokazilo, a zahájil převod zpět?
@ Flappycasino!
Is this a joke?
How about if I would say clearly what went wrong and initiate the transfer back?
@ Flappycasino!
Ist das ein Witz?
Wie wärs mal wenn ich klar sagen würdet was da schief gelaufen ist und die Rücküberweisung einleiten?
@ Radak to myslí vážně?
@ Radak are they really serious?
@ Radak meinen die das echt ernst?
Toto kasino je opravdu vtip.
🤣🤣🤣🤣🤣
Stále čekám na svých 420 €, které jsem vyhrál jako bonus
A herní historie to dokazuje
Prostě herní historie mizí až ve chvíli, kdy dokončíte bonus! Zvláštní, že 🤔
Čekám do dneška
This casino is indeed a joke.
🤣🤣🤣🤣🤣
I am still waiting for my 420€ that I won in a bonus
And the game history that proves it
It's just that the game history only disappears the moment you complete the bonus! Strange that 🤔
I'm waiting until today
Esse casino é de facto uma piada.
🤣🤣🤣🤣🤣
Eu ainda estou a espera dos meus 420€ que ganhei num bónus
E do histórico de jogo que comprova isso
É que o histórico de jogo só desaparece no momento que conclui o bónus! Estranho isso 🤔
Estou a espera até hoje
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.