FórumKasinaFgFox Casino - všeobecná diskuze

FgFox Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od blazan
|
4518 zobrazení 26 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s FgFox Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Nepřibližujte se k tomuto kasinu. Totální zmatek s bonusovými pravidly. Jak také využít roztočení zdarma z uvítacího bonusu. Jednoduše ruce.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže mám také špatnou zkušenost s tím, že toto kasino začalo hrát s malými 40 wony až do 50k na ruletě, když jsem chtěl vybrat. Řekli, že museli prošetřit moji sázku, už je to skoro týden, a pořád mi říkali, ať počkám. Co mám dělat ?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Nepřibližujte se k tomuto kasinu. Totální zmatek s bonusovými pravidly. Jak také využít roztočení zdarma z uvítacího bonusu. Jednoduše ruce.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,


Přečetl jsem si jejich podmínky pro bonusy a zjišťuji, že jsou docela čisté – neříkám však, že je to úplně fér.

Pokud jste měli problémy s roztočením zdarma, kontaktovali jste prosím jejich živou podporu/chat, abyste získali pomoc? Na takové věci existují, řekl bych.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Takže mám také špatnou zkušenost s tím, že toto kasino začalo hrát s malými 40 wony až do 50k na ruletě, když jsem chtěl vybrat. Řekli, že museli prošetřit moji sázku, už je to skoro týden, a pořád mi říkali, ať počkám. Co mám dělat ?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Chápu, že v případě velké výhry – jako je ta vaše, kasina obvykle kontaktují poskytovatele hry, aby se ujistili, že je výhra legitimní, a někdy to spustí další kontrolu účtu.

Stále by však pro všechny bylo mnohem jednodušší, kdyby kasina začala sdílet informace s hráči. Chápu, že se můžete cítit trochu divně, protože nemáte ponětí, co se děje, a máte dlouho čekat.

Jste si jisti, že jste neobdrželi e-mail s nějakými informacemi o tomto vyšetřování a přibližné době, kterou by mělo trvat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ne, nedostal jsem o tom žádný e-mail a pokaždé, když jsem se dostal do centra nápovědy, řekli mi, abych počkal, až to bude hotové, a pak budu vědět. Nemohou mi říct, čeho se vyšetřování týká. Nevím, v čem je problém, možná kvůli mému cooloff breaku, opravdu nevím.

Automaticky přeloženo:
Blingbling
před 2 roky

Myslím, že i když stížnost podáte, budeme nuceni počkat, až bude tato kontrola dokončena.

Zkusme to přesto, toto kasino má nefér pravidla, takže je lepší být připraven. Stížnost můžete odeslat zde .




Automaticky přeloženo:
Blingbling
před 2 roky

Ahoj,


Je problém vyřešen? Také jsem vyhrál spoustu peněz.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jsou problémy / stížnosti vyřešeny s tímto kasinem?


Jsem tak znepokojen. Mám zůstatek 7000 €

Automaticky přeloženo:
Moonk
před 2 roky

Pokud problém přetrvává, odešlete stížnost. Čekali jste dost dlouho 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Doufejme, že budeme schopni pomoci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jste v kontaktu s kasinem?

Automaticky přeloženo:
Moonk
před 2 roky

Ne nejsem

Pokud odešlete stížnost, náš tým ji nejprve posoudí a v případě potřeby se pokusí kasino kontaktovat.

Nejsem součástí tohoto procesu.

Jste s nimi v kontaktu?

Neváhejte a projděte si sekci stížností a zjistěte, jak toto kasino řeší tyto stížnosti:

https://casino.guru/complaints


Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážení hráči,

Chceme vám oznámit, že pokud se při používání našich webových stránek setkáte s nějakými problémy nebo potížemi, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu prostřednictvím živého chatu nebo e-mailu support@fgfox.com. Vždy vám rádi pomůžeme a poskytneme jakoukoli pomoc, kterou budete potřebovat.

Kromě toho máme na našich webových stránkách mnoho užitečných informací, které vám mohou pomoci. K těmto informacím se dostanete přes odkaz: https://fgfox.com/en/info/terms_and_conditions

Neváhejte nás kdykoli kontaktovat, pracujeme kolem hodin!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejlepší online kasino ze všech, které jsem viděl! kdo souhlasí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejlepší online kasino ze všech, které jsem viděl! kdo souhlasí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Souhlasím!:)

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejlepší online kasino ze všech, které jsem viděl! kdo souhlasí?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Co se vám na tomto kasinu tak líbí? Máte s tím nějaké konkrétní zkušenosti?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Falešný jako čert! Udělejte vše pro to, abych ne, nebo zpomalil mé stahování. 7 dní později po schválení a stále čeká. VIP manažer již informoval finanční oddělení 4x před 5 dny poprvé a nedostal žádnou odpověď. Jo, správně!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
G1994
před 7 měsíci

Dobrý den, máte problém s výběrem v tomto kasinu? Máte zmrazený účet v kasinu, rozumím tomu správně? Je něco špatně a kasino provádí nějaké kontroly?

Dejte mi vědět trochu víc, abych měl lepší přehled.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Než jsem začal hrát, zeptal jsem se, jak dlouho trvá výběr, a řekli, že do 3 dnů je schválen. Takže minulý týden jsem provedl výběr PO ověření a zmrazil svůj účet. Zeptal jsem se, zda to ovlivní můj výběr, a řekli, že ne. V pátek jsem jej rozmrazil a provedl vklad a provedl nový výběr. Bam můj účet NÁHLEDNĚ již není ověřený a musel jsem vše znovu stáhnout. Velmi podivné. Nyní je středa, kontaktoval je více než 10krát a VIP manažer již 5krát informoval finanční tým, aby urychlil a NIC se nestalo. Je to o 7 dní později a stále to čeká.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky